Cotxet per a nen d'1 any i mig millor de de roda gran O petita

Novetats, notícies, normes del forum...
Fidel
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 13, 2023 4:34 pm

Cotxet per a nen d'1 any i mig millor de de roda gran O petita

EntradaAutor: Fidel » dg. ago. 13, 2023 6:49 pm

Estem en un procés d'acollida permanent i el nen que acollirem a casa tindrà entre un any i mig i dos anys, la meva pregunta és quin cotxet va millor els de roda gran o els de roda petita? M'han aconsellat que com la roda més gran sigui millor pel fet de vas per llocs on no estan asfaltats.
Algú em pot aconsellar?
Pilipili
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: ds. jul. 08, 2023 12:58 pm

Re: Cotxet per a nen d'1 any i mig millor de de roda gran O petita

EntradaAutor: Pilipili » dt. ago. 15, 2023 1:18 pm

Hola Fidel,

Jo us aconsellaria que miréssiu més els cotxets tipus plegables o d'estisores però a vegades poden ser una mica nyigui-nyogui...

De moment el nen segur segur que farà servir el cotxet, o potser no en vol saber res :content: . Ara bé, teniu pensat fer excursions (per camins de terra) o viviu en una zona adoquinada, mal esfaltada? Ho dic pel tamany de les rodes...

També heu de pensar amb l'espai a l'ascensor, si en teniu, si heu de pujar escales o no...

La veritat és que les rodes grosses van molt i molt bé!
El cotxet que nosaltres tenim té les rodes grosses i tot i ser de segona mà (la nostra nena és la tercera que l'utilitza), està molt bé.

Sobretot pensa quan de temps farà servir el cotxet el nen i l'ús.

Una amiga tenia un cotxet de rodes petites perquè no tenia ascensor i li anava més bé per carregar-lo, però als dos anys en va haver de comprar un de nou perquè les rodes ja no tiraven... No sé si per les rodes petites o per l'ús.

En fi! Felicitat per l'adopció :)
I espero que trobeu o us regalin un cotxet que us faci servei!

Pili
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: Cotxet per a nen d'1 any i mig millor de de roda gran O petita

EntradaAutor: Tànit » dt. ago. 29, 2023 8:21 am

Hola!
El meu fill té un any i mig, nosaltres vam comprar un cotxet gran (i car) amb la intenció que no haguem de comprar un de plegable... no sé si va ser un encert o un error,.. però teniem amics que havien tingut fills abans que nosaltres, uns van pendre aquesta mateixa desissió i els altres després van comprar un mc laren d'aquests i ens va semblar que anaven millor els primers per que el mc laren amb el nen dins costava molt de moure, pujar i baixar escales,..el mateix ens va passar amb el yoyo, de totes formes es veritat que estic parlant de fa anys enrere i crec que aquest tipus de cotxet han evolucionat molt.

Està clar que a tu no et fa falta ni cabasseta ni res i que potser aquesta opció no sería la més convenient per vosaltres però sempre pots mirar-los i en aquest cas jo no el compraria nou i miraria wallapop.

Si heu de comprar un de plegable, no se d'on sou però nosaltres vam fer la llista de naixement al *** kids (al poble nou de Barcelona) son un amor i no us vendrán res que n o necessiteu, us ho dic per que el meu consell seria anar a mirar una botiga d'aquest estil que ténen diversos models d'aquests plegables, i provar-los com es pleguen com us cap al cotxe allà també us aconsellaran segons el vostre estil de vida (moltes escursions, més per la ciutat, transport public, ascensor, viatges en avio o en cotxe,...) i un cop més o menys tingueu clar el que voleu jo, personalment m'esperaria a que us donin el nen i provar el cotxet amb ell (el pes del nen també es important).

Em sembla que potser us he liat més ... però insisteixò per mi el millor consell és anar a una botiga especialitzada.
Fidel
Entrades: 2
Membre des de: dg. ago. 13, 2023 4:34 pm

Re: Cotxet per a nen d'1 any i mig millor de de roda gran O petita

EntradaAutor: Fidel » dg. set. 24, 2023 8:12 am

Hola, moltes gràcies pels vostres consells, la veritat que coincideix molt amb el que ens han dit amics que tenen fills O els han tingut, ens han aconsellat rodes grans, també ens han recomanat comprar-lo de segona mà com dieu, ens han deixat un cotxet de la marca Boogaloo model camaleons, està en molt bon estat, de moment provarem aquest, he mirat preus d'un igual de segona mà i la veritat que surt a compte.
En 1 més ja tindrem el petit a casa.
Gràcies per les vostres respostes

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::