Amanida d'alvocat i xampinyons

Condimentades amb fruita, embotits, amb verdures saltejades, pasta, formatges… Fredes o tèbies.
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Amanida d'alvocat i xampinyons

EntradaAutor: muc » dt. maig 10, 2011 10:49 am

Bon dia a totes!

Cansada de les amanides que duen enciam, un dia vaig "inventar-me" la següent amanida i des de llavors no he deixat de fer-la. És molt senzilla i a mi, m'encanta!

Agafeu xampinyons crus i els talleu per la meitat i llavors a làmines, ni molt fines ni molt gruixudes. Seguidament agafeu un alvocat (o dos depenent de la quantitat de xampinyons, això va a gust) i el talleu petitó a daus (dauets de la mida de la ungla petita de la mà, aprox..). Després agafeu tomàquets secs d'aquests conservats en oli (menys quantitat que xampinyons i alvocat ja que són més forts - no sé, 6 o 7 trossos?) i el talleu ben petit. Finalment afegiu oli d'oliva, un bon raig de vinagre balsàmic de mòdena (jo crec que el vinagre és la clau d'aquesta amanida!) i sal i remeneu bé! El vinagre massera els xampinyons. Si ho deixeu una estona a la nevera, entre el vinagre i l'alvocat queda més aviat una pasta, genial també per menjar amb pa. Amb l'oli a més, s'evita que l'alvocat es torni negre de seguida.

Potser no és l'amanida més vistosa, però de gust... mmmm! Ja em direu què tal!

Des d'Alemanya,
muc!
Avatar de l’usuari
Autumn
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dc. gen. 19, 2011 11:00 am

Re: Amanida d'alvocat i xampinyons

EntradaAutor: Autumn » dc. maig 11, 2011 4:09 pm

mmm ja m'ho estic imaginart! gràcies muc
M'encanten els xampinyons i l'advocat!
Lu dels tomaquets secs conservats en oli no ho he probat mai.. sera questió de provar-ho.
Apuntat!
Imatge

Imatge

Imatge
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Amanida d'alvocat i xampinyons

EntradaAutor: muc » dc. maig 11, 2011 4:19 pm

Hola Autumn!

va ser escriure la recepta ahir al fòrum, i haver-la de fer per dinar ;-)))

Els tomàquets secs, és com tot, n'hi ha de bons i de no tan bons... Aquí a Alemanya he tardat un parell de mesos en trobar la marca que ens agrada. Si són molt prims i foscos, el gust és com molt més fort, per mi massa. Si són més molsudets, són més suaus... és qüestió d'anar provant!

Des d'Alemanya,
muc!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Amanida d'alvocat i xampinyons

EntradaAutor: muc » dl. maig 30, 2011 2:23 pm

Oh pitisu! doncs prova-la! conec gent que també diuen que els xampinyons crus no, però que amb el vinagre de mòdena si que se'ls mengen! Potser fes-la una estona abans de menjar-te-la i així segur que estaran ben maceradets!

Torna a “Amanides”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::