Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1198
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dt. ago. 01, 2017 6:46 pm

Bones Beikost, benvinguda!
Jo diria més, a vegades les lectures obligatòries són un pal, haurien de triar més bé, no per clàssics, sinó per interessos de la gent que ho ha de llegir. Els clàssics sempre hi seran i no sempre estem preparats per llegir-ne un, no només per capacitat lectora sinó també per experiència vital. A mi em va passar amb Solitud, aquell viatge amb carro que durava pàgines i pàgines, i aquella fal·lera netejadora de la prota... bé, això és un tema que he discutit amb molta gent i no ho canvia ningú, però bé.
Doncs mira, jo em vaig apuntar al club al 2015, i vaig tenir a l'Isaac. Doncs m'ha passat que uns quants llibres els he llegit però no els he pogut comentar, encara que he dit si m'ha agradat o no. Poc a poc he anat fent i ara ja comento.
Pel que fa a la novel·la negra, doncs jo al primer grup de lectura (presencial, al meu poble) m'hi vaig apuntar per això, per la novel·la negra, perquè només llegia aquest gènere i quan provava alguna cosa diferent la pifiava i no m'agradava mai res.
Tu el que vegis, deixa fluir, i espero que estiguis a gust en aquest grupet lector.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge
Imatge
Al novembre al Club de lectura del SP llegim La lladre de llibres de Markus Zusak. T'apuntes?
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » dt. ago. 01, 2017 6:47 pm

jejeje, esteu repes, jejejeje
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Al novembre al Club de lectura del SP llegim La lladre de llibres de Markus Zusak. T'apuntes?
Beikost
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

EntradaAutor: Beikost » dc. ago. 02, 2017 7:20 pm

Merci per la benvinguda, noies!

Tot serveixi per fer créixer l'afició, a la petita de moment el que més li agrada és seure sobre meu i que li expliqui contes, té una habilitat alucinant per passar pàgines sense arrugar-les ni estripar-les pels pocs mesos que té! (16)

Ametista, recomanacions, doncs així mirant la meva llibreria (que és petiteta, sóc molt de biblioteca, jo) et diria que 10 negrets, d'Agatha Christie, em va impressionar molt la primera vegada que el vaig llegir; qualsevol dels volums de Blacksad, el còmic de Díaz Canales i Guarnido, són fantàstics i es llegeixen molt ràpid (el prota és un investigador tipo Sam Spade i hi ha algun volum, per exemple el segon o el tercer, amb una atmòsfera opressiva molt ben aconseguida); i així més clàssic, doncs La taula de Flandes de Reverte és un llibre de misteri de l'estil de El ocho que m'agrada rellegir de tant en tant.
ametista
:: dragona
Entrades: 4631
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dv. ago. 04, 2017 12:35 pm

gràcies per les recomanacions Beikost! >.-<:

"10 negrets" ja l'he llegit però fa tants anys que tot i que recordo algunes coses sempre penso que me'l rellegiré perquè em va agradar molt :ok: ...de fet n'hi ha uns quants de l'Agatha Christie que estan molt bé, la meva mare té una col·lecció de no sé quants llibres i tinc pendent d'acabar-me'ls de llegir tots!
Imatge Imatge Imatge

Imatge
Club de lectura del SP! al novembre llegirem "La lladre de llibres" de Markus Zusak T'apuntes?

T'agrada fer fotos? apunta't al Taller de Fotografia del Socpetit!
ametista

EntradaAutor: ametista » ds. ago. 05, 2017 4:07 pm

de fet he decidit que me'ls llegiré tots! (perquè els que ja he llegit fa taaaants anys... ho he mirat i el de "10 negrets" en fa 25... :-:) )

és que estic a casa els meus pares i me'ls he estat mirant i afegint-los al Goodreads (com si no tingués ja moooooolts llibres to read) i al final m'he dit, va doncs tots! per si no la coneixeu és una col·lecció de llibres de l'Agatha Christie en català de l'editorial La LLar del Llibre (els llibres són vermells) i n'hi ha 42... així que en tinc per temps! o-o:)
Imatge Imatge Imatge

Imatge
Club de lectura del SP! al novembre llegirem "La lladre de llibres" de Markus Zusak T'apuntes?

Beikost
Entrades: 67
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

EntradaAutor: Beikost » dl. ago. 07, 2017 7:59 am

Sí que la conec! La meva àvia en té dos sets sencers a casa seva (no em facis dir perquè), un és de ma tieta però l'altre ja em va dir fa molts anys que me'l deixava en herència per la meva afició a llegir-los... Ara, no me'ls he llegit tots, són tants...!
Anna Maria

EntradaAutor: Anna Maria » ds. oct. 07, 2017 10:36 pm

Bones!
Després de deixar el llibre del club del setembre ("la meva família i altres animals") perquè ja no podia més, he llegit en un dia el llibre de la Sílvia Soler, "Mira'm als ulls", i m'ha agradat molt. I amb això em torno a demostrar a mi mateixa que quan un llibre m'agrada trobo més temps per llegir, jejeje
Us explico o us recordo que la Sílvia Soler escriu dos "tipus" de novel·les: una de més "dramàtica" i l'altra de més "humor". Aquesta entraria en la categoria de "dramàtica". Un dia haig de fer un llistat de llibres de l'autora, com vaig fer amb els de la Donna leon, ja que n'he llegit uns quants.
Ara potser demanaré "l'estiu que comença", amb la que va guanyar el premi Ramon Lull de no sé quin any.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 10, 2017 2:52 pm

ah doncs m'apunto això de les novel·les "dramàtiques" de la Sílvia Soler (jo només he llegit el de 39+1 d'aquí al club) i sí i tant, obre un tema de l'autora! jo ja en tinc més d'un de pensat (curiosament tot dones : lasito : ) però no trobo el moment de posar-m'hi :-o00m
Imatge Imatge Imatge

Imatge

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: