Club de lectura

Llibres, tallers..
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Beikost » ds. des. 16, 2017 3:10 pm

La cosa és... coneixeu llibres sobre clubs de lectura? Perquè jo no en conec cap, aniria molt perduda si hagués de proposar llibres per aquesta temàtica.

Sobre lo dels llibres pendents, el "problema" dels meus és que molts d'ells són totxos, i no són precisament actuals. Sí, ara que hi penso, potser no tindria massa coses "atractives" per proposar... Perquè veieu què vull dir, els poso al fil de propostes.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » ds. des. 16, 2017 3:17 pm

cap problema amb si són actuals o no! he refet una mica l'ordre de les enquestes del fil de propostes, abans hi havia dues parts :
- fins al sXIX
- s.XX i s.XXI

i ara he fet tres parts, perquè la part del s.XXI ja va creixent:
- fins al sXIX
- s.XX
- s.XXI

la primera part no l'he canviat, però les altres dues tenen, a banda de les enquestes pròpies, una enquesta de propostes de les lectores, una altra de cine-fòrum i una altra de "totxos" i tots els llibres que aneu proposant (regalats, autoregalats, etc) els aniré col·locant on toqui :ok:

una altra cosa que se m'acut, potser ja de cara a l'any que ve, és que ja que cada any escollim tres enquestes del club podríem fer per escollir-ne una de cada part (fins al sXIX, s.XX i s.XXI) i així les lectures anirien quedant repartides, com ho veieu?

Beikost ha escrit:La cosa és... coneixeu llibres sobre clubs de lectura? Perquè jo no en conec cap, aniria molt perduda si hagués de proposar llibres per aquesta temàtica.

tranquil·la, ja n'he buscat i tinc una llisteta a l'espera de si ho tirem endavant o no ;-)))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dg. des. 17, 2017 10:33 am

Doncs em sembla molt bé llegir un llibre de clubs de lectura el més dels 50. L'opció dels assajos la posaria com a general, com l'opció del teatre o les biografies, per quan fem les votacions a final d'any.
D'acord, està bé votar un grup de cada segle, per variar-ho durant l'any. Ho poses al post perquè jo personalment potser a finals de l'any que ve no recordaré que vam decidir-ho, jeje
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 17, 2018 2:24 pm

noies!! tenim coses pendents!!!

per una banda NIENNAAAAAAAA quan puguis passa pel post "Llista de propostes" i digues llibres regalats per afegir-los! (si vols que entrin a l'enquesta del mes de maig :content: )

qui vulgui aportar més llibres actuals (regalats, autoregalats, etc) endavant!! :ok:

per altra banda MARTINA20!!!!!!!!!!!!! amb tot l'embolic de la teva desaparició i el desempat del llibre de gener ja ens vam oblidar que et faltava votar més coses! :content:

per una banda et toca proposar lectures pel mes de març, et va bé? si és que sí ves pensant i quan les sàpigues m'ho dius! (abans del dia 1 de febrer)

l'any 2018 ha quedat muntat així:

GENER: enquesta del club - CIÈNCIA FICCIÓ S.XX
MARÇ: propostes de les lectores - MARTINA20
MAIG: enquesta del club - "LLIBRES ACTUALS"
JULIOL: llibre nº50 del club!!!! - SOBRE UN CLUB DE LECTURA
SETEMBRE: propostes de les lectores - BEIKOST
NOVEMBRE: enquesta del club

i per l'altra, et queda votar les enquestes per les lectures de l'any, i així decidim què llegim al novembre que encara ho tenim pendent. Els nostres vots de moment són:

GENER 2018
3 vots - ciència ficció del S.XX

NOVEMBRE 2018:
2 vots - premis literaris
2 vots - dones catalanes del s.XXI
1 vot - ciència ficció d'autors catalans
1 vot - Literatura catalana del s.XX
1 vot - dones del segle XX
1 vot - Literatura europea anterior al S.XX
1 vot - Literatura de viatges i aventures
1 vot - Teatre actual
1 vot - literatura medieval
1 vot -"TOTXOS" del s.XIX, OPCIÓ A

MARTINA20 tens dues opcions:

- votar tres enquestes de la llista de propostes

- o votar tres enquestes d'entre els nostres vots

el que prefereixis! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Club de lectura

EntradaAutor: nienna » ds. gen. 20, 2018 8:19 am

Ayyyy que em despisto, ara vaig al fil de Propostes de Lectures per proposar llibres que tinc a casa pendents de llegir :content:
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Martina20 » dg. gen. 21, 2018 7:37 pm

aqui van els meus vots. Així si ho he entès bé, aqui ho apunto.

-premis literaris

- ciència ficció d'autors catalans

- literatura de viatges i aventures

I ja estic preparant llista de lectura ben xula per proposar el mes següent :content: . Ametista te l’envio aquesta setmana amb links i tot :love:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 22, 2018 12:17 pm

nienna ja he afegit les teves propostes! :ok:
i la veritat és que ha quedat una bona llista : lasito :

molt bé Martina20 els teus vots! i la llista pel proper mes de lectura >.-<: >.-<: >.-<:

amb els vots de la Martina20, la cosa ha quedat així:

GENER 2018
3 vots - ciència ficció del S.XX

NOVEMBRE 2018:

3 vots - premis literaris

2 vots - dones catalanes del s.XXI
2 vots - ciència ficció d'autors catalans
2 vots - Literatura de viatges i aventures

1 vot - Literatura catalana del s.XX
1 vot - dones del segle XX
1 vot - Literatura europea anterior al S.XX
1 vot - Teatre actual
1 vot - literatura medieval
1 vot -"TOTXOS" del s.XIX, OPCIÓ A

així que ha guanyat l'enquesta de premis literaris!

i per tant el 2018 llegirem:

GENER: enquesta del club - CIÈNCIA FICCIÓ S.XX
MARÇ: propostes de les lectores - MARTINA20
MAIG: enquesta del club - "LLIBRES ACTUALS"
JULIOL: llibre nº50 del club!!!! - SOBRE UN CLUB DE LECTURA
SETEMBRE: propostes de les lectores - BEIKOST
NOVEMBRE: enquesta del club -PREMIS LITERARIS

noies, he estat pensant i aquest any el procediment el faré una mica diferent, sempre obro fil un mes abans per fer l'enquesta però ara obriré els de tot l'any ;-))) és que resulta que tindrem enquestes una mica diferents i potser hi haurà llibres que no seran tan fàcils/ràpids de trobar (els actuals no sempre estan disponibles per interprèstec a la biblioteca per exemple) o potser que per les característiques de l'enquesta n'haguem de fer més d'una... així ja ho anem parlant tot en el fil corresponent :ok:
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 06, 2018 1:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 22, 2018 1:21 pm

noies ja he obert tots fils!

el de maig necessita que voteu! :content:

i el de novembre també ho necessitarà, però abans l'Anna Maria ha de fer una feineta... ;-)))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dl. gen. 22, 2018 9:42 pm

Ostres, ara ho entenc... aix, quins despistes, jejejeje
M'hi poso i la faig igual que les altres!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: jaruma » dj. gen. 25, 2018 6:24 am

Hola noies!! No sé quant temps fa que vaig estar al club per últim cop, però ara sembla que tinc una mica més de temps per llegir (i un Kindle) així que hi torno! :p-)

He estat llegint els últims missatges però no m'he acabat d'aclarir, què toca fer ara?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 25, 2018 10:45 am

jaruma ha escrit:Hola noies!! No sé quant temps fa que vaig estar al club per últim cop, però ara sembla que tinc una mica més de temps per llegir (i un Kindle) així que hi torno! :p-)

He estat llegint els últims missatges però no m'he acabat d'aclarir, què toca fer ara?


Hola guapa, ben tornada!
Doncs jo vaig començar a voltar per aquí al club a principis de 2015, i no sé si em sona haver-te llegit... Bé, sigui com sigui, com dius tu, val la pena tornar-hi, a mi m'encanta, em dona la possibilitat de llegir (o provar de llegir, perquè tinc poca paciència quan no m'agraden...) llibres que potser no hagués escollit mai. I a més, és molt xulo poder comentar un llibre!
Durant aquest mes de gener estem llegint "Ubik", de Philip K. Dick, que és de ciència-ficció. Si vols apuntar-t'hi, estàs a temps, ja que tot i que hi ha una guia molt ben preparada per l'ametista de comentaris, com que totes anem de bòlit doncs comentem quan podem. No sé si ho fèieu en l'anterior etapa que hi eres, et comento que l'únic que has de tenir en compte és que si avances molt en la lectura, has d'esperar a la data per començar a comentar aquella part en concret, i que quan ho comentis, ho posis al principi. Per exemple: ATENCIÓ SPOILERS: LLEGIDA LA PRIMERA PART, posant-ho en una lletra diferent i més gran.
El següent club serà al març (fem un mes sí i un mes no), en què la Martina20 ens proposarà cinc llibres per votar.
Aquest any l'ametista ja ha obert els posts de tots els mesos, si vols xafardejar el que va resultar de la votació que vam fer pel 2018.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dj. gen. 25, 2018 2:50 pm

noies ja he posat l'enquesta amb les propostes de la Martina20!
també he posat que de moment votem un cop, tot i que posi que podem votar tres opcions (són per si hi ha empats :content: )

jarumaaa!!! rebenvinguda!!!! >.-<:
que bé que tornis al club de lectura!!! (i que bé que tinguis un kindle >.-<: jo estic súper contenta amb el meu)
doncs l'Anna Maria ja t'ho ha explicat tot requetebé >.-<: >.-<: >.-<:

pots passar a votar la lectura del mes de març i si tens ganes de començar a llegir pots posar-te amb el llibre de gener (no és gaire llarg i es llegeix bastant ràpid...... o no! hi ha qui l'ha deixat bastant ràpid també :-D )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dj. gen. 25, 2018 3:49 pm

ametista ha escrit:...... o no! hi ha qui l'ha deixat bastant ràpid també :-D )


Aquesta sóc jo <:-) Això que no et desanimi, eh, Jaruma? Jo tinc molt poca paciència... però quan m'hi poso faig uns comentaris molt "apanyaos" ;-)))
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: jaruma » dj. gen. 25, 2018 7:23 pm

:p-)
Jo Ubik el vaig llegir fa temps (per cert, l'autora va morir fa uns dies, no? O em confonc?) i no em va agradar massa, no sé si donar-li una segona oportunitat, o passar directament al de març.

Tinc un dubte, d'on puc descarregar llibres pel kindle? Vaig molt perduda :ufs:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 26, 2018 11:22 am

si no et va agradar massa no cal que te'l tornis a llegir! el que pots fer és mirar-te els comentaris que fem nosaltres i opinar del que recordis :ok: (a partir del dia 30 (en teoria) comentarem la segona part o el llibre sencer)

ah, i la que va morir fa pocs dies va ser l'Ursula K. Le Guin, precisament una autora quevam estar a punt de llegir aquest mes de gener (l'enquesta va ser molt renyida)

jaruma ha escrit:Tinc un dubte, d'on puc descarregar llibres pel kindle? Vaig molt perduda :ufs:

pots descarregar llibres de la mateixa web de amazon (pagant o buscant ofertes gratis o molt bé de preu) o pots mirar altres webs de descàrrega de llibres tot i que trobar-ne que tinguin llibres amb format MOBI és difícil, normalment són tots en format EPUB i llavors els has de convertir amb el Calibre :ok:

t'has mirat aquest fil? viewtopic.php?f=179&t=35375 és de llibres electrònics en general però s'hi parla força del kindle, això sí, ja té un temps i de les pàgines que hi anomenàvem a mi ara només em funciona la de epublibre (que és bàsicament l'única que utilitzo ara)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: jaruma » dv. gen. 26, 2018 8:37 pm

Ah! Per això havia confos autors perquè l'altre llibre també estava per votar.

Doncs em miraré la pàgina que fas servir, a veure si m'aclareixo. D'Amazon me n'he baixat uns quants també! :ok:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 21, 2018 12:26 pm

noies! ja he obert enquestes per la resta de l'any!

podem triar la lectura dels mesos de maig i juliol i anar definint la lectura de novembre

Beikost! al setembre et toca proposar lectures, t'ho has mirat? perquè tan aviat com posis la llista poso l'enquesta! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dc. feb. 21, 2018 4:08 pm

D'acord!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dc. abr. 18, 2018 11:39 am

noies! ja he posat la temporització dels mesos de maig i juliol, i ja podem anar votant el lllibre de novembre! :ok:

tenim pendent l'enquesta del mes de setembre, que toca propostes de les lectores (dels nostres llibres pendents personals) en principi li tocava a la Beikost però ara he vist això:
Beikost ha escrit:Sobre lo dels llibres pendents, el "problema" dels meus és que molts d'ells són totxos, i no són precisament actuals. Sí, ara que hi penso, potser no tindria massa coses "atractives" per proposar...


Beikost si no et va bé o no saps què proposar.. saltem a la següent i tu t'ho pots anar mirant de cara a l'any vinent, no? què et sembla?

la següent seria la jaruma..... jaruma com ho veus???? :content: :content: :content:
hauries de pensar i proposar una llista de 5 llibres (aprox) per fer l'enquesta (dic aprox perquè també poden ser 4 ó 6..) poden ser els llibres que vulguis, normalment tirem de les nostres pròpies piles de llibres pendents però també podem proposar llibres que ja hem llegit i ens hagin agradat molt o qualsevol que considerem d'interés per coompartir amb la resta i comentar al club... què t'animes? :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dc. abr. 18, 2018 3:54 pm

Bones!
Jo el de maig ja l'he demanat, perquè com que és un llibre nou hi ha biblioteques que no el deixen i no ho posen a la base de dades, llavors s'endarrereix l'arribada, espero tenir-lo a punt!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::