Club de lectura

Llibres, tallers..
Beikost
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Beikost » ds. des. 16, 2017 3:10 pm

La cosa és... coneixeu llibres sobre clubs de lectura? Perquè jo no en conec cap, aniria molt perduda si hagués de proposar llibres per aquesta temàtica.

Sobre lo dels llibres pendents, el "problema" dels meus és que molts d'ells són totxos, i no són precisament actuals. Sí, ara que hi penso, potser no tindria massa coses "atractives" per proposar... Perquè veieu què vull dir, els poso al fil de propostes.
ametista
:: dragona
Entrades: 4717
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » ds. des. 16, 2017 3:17 pm

cap problema amb si són actuals o no! he refet una mica l'ordre de les enquestes del fil de propostes, abans hi havia dues parts :
- fins al sXIX
- s.XX i s.XXI

i ara he fet tres parts, perquè la part del s.XXI ja va creixent:
- fins al sXIX
- s.XX
- s.XXI

la primera part no l'he canviat, però les altres dues tenen, a banda de les enquestes pròpies, una enquesta de propostes de les lectores, una altra de cine-fòrum i una altra de "totxos" i tots els llibres que aneu proposant (regalats, autoregalats, etc) els aniré col·locant on toqui :ok:

una altra cosa que se m'acut, potser ja de cara a l'any que ve, és que ja que cada any escollim tres enquestes del club podríem fer per escollir-ne una de cada part (fins al sXIX, s.XX i s.XXI) i així les lectures anirien quedant repartides, com ho veieu?

Beikost ha escrit:La cosa és... coneixeu llibres sobre clubs de lectura? Perquè jo no en conec cap, aniria molt perduda si hagués de proposar llibres per aquesta temàtica.

tranquil·la, ja n'he buscat i tinc una llisteta a l'espera de si ho tirem endavant o no ;-)))
Imatge Imatge

ImatgeImatge

al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
UBIK, de Philip K. Dick T'apuntes?
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1321
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dg. des. 17, 2017 10:33 am

Doncs em sembla molt bé llegir un llibre de clubs de lectura el més dels 50. L'opció dels assajos la posaria com a general, com l'opció del teatre o les biografies, per quan fem les votacions a final d'any.
D'acord, està bé votar un grup de cada segle, per variar-ho durant l'any. Ho poses al post perquè jo personalment potser a finals de l'any que ve no recordaré que vam decidir-ho, jeje
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al genr al Club de lectura del SP llegim Ubik de Philip K. Dick. T'apuntes?
ametista
Entrades: 4717
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 17, 2018 2:24 pm

noies!! tenim coses pendents!!!

per una banda NIENNAAAAAAAA quan puguis passa pel post "Llista de propostes" i digues llibres regalats per afegir-los! (si vols que entrin a l'enquesta del mes de maig :content: )

qui vulgui aportar més llibres actuals (regalats, autoregalats, etc) endavant!! :ok:

per altra banda MARTINA20!!!!!!!!!!!!! amb tot l'embolic de la teva desaparició i el desempat del llibre de gener ja ens vam oblidar que et faltava votar més coses! :content:

per una banda et toca proposar lectures pel mes de març, et va bé? si és que sí ves pensant i quan les sàpigues m'ho dius! (abans del dia 1 de febrer)

l'any 2018 ha quedat muntat així:

GENER: enquesta del club - CIÈNCIA FICCIÓ S.XX
MARÇ: propostes de les lectores - MARTINA20
MAIG: enquesta del club - "LLIBRES ACTUALS"
JULIOL: llibre nº50 del club!!!! - SOBRE UN CLUB DE LECTURA
SETEMBRE: propostes de les lectores - BEIKOST
NOVEMBRE: enquesta del club

i per l'altra, et queda votar les enquestes per les lectures de l'any, i així decidim què llegim al novembre que encara ho tenim pendent. Els nostres vots de moment són:

GENER 2018
3 vots - ciència ficció del S.XX

NOVEMBRE 2018:
2 vots - premis literaris
2 vots - dones catalanes del s.XXI
1 vot - ciència ficció d'autors catalans
1 vot - Literatura catalana del s.XX
1 vot - dones del segle XX
1 vot - Literatura europea anterior al S.XX
1 vot - Literatura de viatges i aventures
1 vot - Teatre actual
1 vot - literatura medieval