Club de lectura -Maig- La abadía de Northanger (Jane Austen)

Llibres, tallers..

Què us ha semblat?

M’ha encantat
1
20%
M’ha agradat
3
60%
Ni fu, ni fa
0
No hi ha cap vot
No m'ha fet el pes
1
20%
No me l'he pogut ni acabar
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 5
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -Maig- La abadía de Northanger (Jane Austen)

EntradaAutor: Raqueleta » dg. juny 26, 2011 9:05 am

ametista ha escrit:
Raqueleta ha escrit:l’Ayla, de "Los Hijos de la Tierra" (el clan del Oso Cavernario i tota la pesca), que és la perfecció en persona, ella descobreix el foc, ella descobreix no sé què, ella aquí, ella allà, a ma cosina i a mi ens posava negres!)

Raqueleta jo al principi també ho pensava "ves quina casualitaaaaat que ho descobreix tot ella" ?-) però no sé on vaig llegir que l'autora havia volgut descriure la vida de l'època i com es van donar els petits i grans avenços de la humanitat i que la protagonista era qui representava a l'espècie

Sí, vist així... però vaja, que havent-hi més protagonistes alguna cosa la podrien descobrir els altres! :r)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura -Maig- La abadía de Northanger (Jane Austen)

EntradaAutor: Anna Maria » dv. nov. 01, 2019 6:54 am

Bones!
Doncs aquí comento que he llegit l'abadia de Northanger l'octubre del 2019. Bé, he intentat llegir, perquè l'he deixat al capítol 10. Ja em va costar l'anterior de Persuasió perquè al principi era molt lent i no passava res. Aquest, pel que he llegit dels comentaris, és una exageració de personatges. Jo suposo que el que m'ha passat és que amb aquesta exageració he trobat els personatges molt carregosos. Com dieu alguna de vosaltres, els més odiosos són els germans John i Isabelle Thorpe. Veig també que després potser s'anima amb totes les fantasies que te la Catherine amb els Tilney, però ja sabeu que no tinc paciència. Bé, de fet ja en vaig tenir amb l'anterior i suposo que dues novel·les del mateix tema i seguides doncs no ha estat bona idea. I també, crec, perquè les he comparat amb Seny i sentiment i Orgull i prejudici que em van agradar més.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -Maig- La abadía de Northanger (Jane Austen)

EntradaAutor: ametista » dt. des. 10, 2019 3:25 pm

ostres, llàstima que l'haguessis de deixar... però potser tens raó que llegir dues novel·les del mateix tema seguides no haurà sigut bona idea...
tot i que jo no compararia aquest llibre amb altres novel·les de l'autora perquè sí que aquest potser té aquest punt exagerat però és per allò que fa una mica de paròdia d'altres novel·les, és més la manera com està escrit... l'has abandonat o te l'has posat a maybe-one-day-finished? jo de tu ho intentaria un altre cop més endavant, perquè potser llegint-lo sencer canviaries d'opinió... (o no :content: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura -Maig- La abadía de Northanger (Jane Austen)

EntradaAutor: Anna Maria » dt. des. 10, 2019 8:06 pm

ametista ha escrit:ostres, llàstima que l'haguessis de deixar... però potser tens raó que llegir dues novel·les del mateix tema seguides no haurà sigut bona idea...
tot i que jo no compararia aquest llibre amb altres novel·les de l'autora perquè sí que aquest potser té aquest punt exagerat però és per allò que fa una mica de paròdia d'altres novel·les, és més la manera com està escrit... l'has abandonat o te l'has posat a maybe-one-day-finished? jo de tu ho intentaria un altre cop més endavant, perquè potser llegint-lo sencer canviaries d'opinió... (o no :content: )


Doncs en un principi la vaig deixar com a never finished, encara que no es pot dir mai!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::