CdL-Juny-Lo verdadero es un momento de lo falso-L.Etxebarria

Llibres, tallers..

Què us ha semblat?

M’ha encantat
0
No hi ha cap vot
M’ha agradat
2
50%
Ni fu, ni fa
1
25%
No m'ha fet el pes
1
25%
No me l'he pogut ni acabar
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 4
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CdL-Juny-Lo verdadero es un momento de lo falso-L.Etxebarria

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 01, 2011 11:00 pm

ATENCIÓ: SPOILERS!
Llegit fins al final del llibre


bé, això que el Romano és el protagonista era un dir...està clar que el protagonista oficial és el Pumuky, que és el fil conductor de totes les històries per separat però com que és un protagonista indirecte (perquè està mort, més que res i clar, no parla mai en primera persona ni res :-) sempre sabem d'ell a través dels altres) els protagonistes reals passen a ser justament tota els personatges que van apareixent, cadascú a la seva història i en major o menor grau en el global del llibre (els que més en el global del llibre serien el Mario i el Romano)

és veritat que hauria pogut aprofundir més en certs temes i pulir més certs detalls (dates, informació sobre joieria, etc.) és com si hagués escrit el llibre una mica rapidet per complir un plaç o-o:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: CdL-Juny-Lo verdadero es un momento de lo falso-L.Etxebarria

EntradaAutor: Lalona » ds. jul. 02, 2011 1:55 pm

ATENCIÓ: SPOILERS! Llegit fins a "Una mujer envidiosa"

Aquest paquet de capítols no m'ha agradat tant, no tinc res a afegir, coincideixo amb el que heu dit ja: la història de l'anell no acabo d'entendre què hi pinta, les noves personatges no sé d'on surten, m'he acabat cansant de tanta droga i alcohol perquè sí... he pensat que hagués tingut una mica més de gràcia si per exemple l'Iria fos germana del Romano o el Mario i l'hagués esmentat ni que fos de refiló en algun parell de capítols del principi...
Això de que la cambrera sigui un personatge d'una altra novel·la té la seva gràcia! si t'has llegit l'altra novel·la deu ser xulo retrobar-te amb algun escenari, personatge... és com quan a Bola de Drac el Goku va anar a la Vila del Pingüí i va jugar amb l'Arale, em va encantar! hahahahahaha

Va, a veure si acabo i així puc llegir què heu escrit que en tinc moltes ganes! he vist que heu posat fotos i no m'he pogut resistir de llegir en diagonal que és com imagineu a algun personatge, que bo!!! jo si fes la peli agafaria fijo el Gael Garcia Bernal i el faria fer de Romano, o mira, igual el tenyia i que fes de Pumuki!
Gael_garcia_bernal.jpg
Gael_garcia_bernal.jpg (20.55 KiB) Visualitzat 4007 cops


Fins que acabi el llibre, espero que sigui aviaaaat!!!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CdL-Juny-Lo verdadero es un momento de lo falso-L.Etxebarria

EntradaAutor: Momo » dv. jul. 15, 2011 9:58 am

Ei! que no teniem enquesta! Ja està creada, perdoneu. :ok:
Ja podeu votar!

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::