Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: Raqueleta » dt. set. 13, 2011 8:28 pm

Momo, no tocaria fer ja l'enquesta d'octubre? Ja estem a dia 13...
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: Momo » dt. set. 13, 2011 8:59 pm

Tens raó Raqueleta, se m'havia oblidat completament.
Demà miro de fer el sorteig. :ok:
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: Momo » dv. set. 16, 2011 9:06 am

Ja podeu votar per l'octubre...
viewtopic.php?f=101&t=24528
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: ametista » dj. set. 22, 2011 9:26 am

buf Momo ho sento però m'he encallat a les 60 pàgines, no pel llibre sinó perquè aquest mes vaig molt liada i no hi ha manera de posar-m'hi...de fet no sé ni si votar pel mes d'octubre perquè fins que no se'm calmi la cosa (vuelta al cole, obres a casa...) no veig clar que pugui complir...
a veure si tinc algun momentet i comento almenys el que porto llegit i també el llibre del mes d'agost! :-:) :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: Momo » dj. set. 22, 2011 1:17 pm

Noies, totes anem molt liades. Voleu deixar aquest llibre pel mes que ve? Així tenim dos mesos per llegir-lo o per fer una pausa.
Què us sembla?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: ametista » dj. set. 22, 2011 1:55 pm

a mi m'aniria genial! :ok: :ok:
em sap greu que perdem el ritme que portàvem abans de l'estiu però està clar que últimament no estem tan "a tope" (...potser també hi té a veure que al principi es va apuntar més gent i ara som molt poquetes, i això es nota... :-:) )

i si en comptes de deixar aquest llibre pel mes que ve:
setembre-arqueòleg
octubre-arqueòleg
novembre-primavera (el que va guanyant a la votació)

fem:
setembre-arqueòleg
octubre/novembre-primavera

així la Raqueleta (que no trobava l'arqueòleg) o l'Aellitta (que no li havia arribat) i d'altres que s'apuntin aquest mes ja poden anar llegint el llibre d'octubre (i al novembre, si el tenen-troben, es poden llegir l'arqueòleg :r) )
i les que estem encara amb l'arqueòleg tenim més temps per acabar-lo i començar amb l'altre...

ara... de reunions setmanals per comentar res de res, no? :-:) (de l'arqueòleg vull dir, de Primavera si sou unes quantes a l'octubre sí!) anem comentant quan puguem posant SPOILERS davant i au?

va, a veure si abans de nadal ens posem al dia i torna/s'apunta més gent i així recuperem el moviment al club de lectura :()():::: :()():::: :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: Momo » dj. set. 22, 2011 9:15 pm

Em sembla bé. Així tenim dos mesos i escaig per llegir els dos llibres (si es vol i es pot els dos, i si no, doncs tenim dos mesos i escaig per llegir-ne un. Això sí, hem de llegir alguna cosa, eh! :content: :ok: No val fer campana que si no perdrem el ritme. ;-)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: ametista » dj. set. 22, 2011 10:29 pm

:ok: :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: Lalona » dj. set. 22, 2011 11:33 pm

ups, no havia escrit res a aquest post i no m'estava enterant de la conversa ara entrava a tafanejar a veure si us estava agradant la novel·la i veig que ens hem encallat... Si us he entès bé, si només vull llegir la següent lectura tinc temps fins novembre no?

De moment de l'arqueòleg passo eh? vaig bastant de bòlit amb la incorporació a la feina, o sigui que m'anirà bé comptar amb més temps perquè aquest mes volia acabar la lectura d'agost encara!

(Raqueleta que xula la foto d'avatar nova, m'agrada molt!)
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura - Setembre - L'arqueòleg (Martí Gironell)

EntradaAutor: ametista » dg. nov. 20, 2011 10:22 pm

per fi trobo un momentet per comentar el llibre, tot i que em fa una mica de mandra....que això ja diu molt :-:)

SEMI-SPOILERS
LLEGIT FINS AL FINAL


(semi perquè el comentari m'ha quedat força genèric i si no heu llegit el llibre o de moment no en teniu intenció crec que no us aixafo gaire la història...a no ser que us desanimi la meva opinió :r) )

a veeeeeureeeeee, el llibre està bé: la idea està bé, els personatges estan bé....peeeeeerò li falta alguna cosa, és com que vol abarcar molt i no aprofundeix en res ?-)

resumint, va del viatge que fa un monjo de Montserrat per terra santa per poder veure en persona els escenaris de la Bíblia i recollir materials per un museu que vol crear a Montserrat. Durant aquest viatge li passen moltes coses, coneix a molta gent.... moltes i massa, perquè al final només et queda la sensació que la majoria de coses que li passen són pur "farciment" (vaja, relleno) perquè hi ha històries que no sé a què venien, d'altres no sé a on volien anar a parar, d'altres estan totalment desaprofitades, d'altres no transmetien res....he estat la major part del llibre esperant que al final es lliguessin unes quantes coses i així quedés tot més coherent...però no. És més, hi ha una història, la de les túniques sagrades, que tal i com comença el llibre sembla que hagi de ser la trama principal i després queda oblidada i només se'n parla una mica per la meitat del llibre i una altra mica al final......(que si havia de ser així no calia tant de misteri al primer capítol, la veritat)

en fi, que és una llàstima que no se li hagi tret més partit a la història, potser si passessin la meitat de coses però aprofundint més en elles el llibre m'hauria arribat més...això sí, a l'epíleg l'autor explica que el llibre està basat en un personatge real que va fer un viatge real i a partir d'aquí hi ha afegit coses...i jo el primer que vaig pensar és que si en comptes de ser un epíleg hagués sigut un pròleg m'hauria llegit el llibre des d'una altra perspectiva...(però seguiria pensant que hi ha massa "farciment"!)

ah, també he trobat a faltar que el mapa inclòs al llibre portés més noms dels pobles, deserts, oasis, etc. pels quals van passant els protagonistes perquè la novel·la és molt detallada en aquest aspecte però jo hi havia moment que em perdia i no sabia per on anaven ?-)

malgrat tot el que he escrit no diria que no m'ha agradat, el llibre està bé però, bffff quedaria la cosa amb un "ni fu ni fa" (no està l'enquesta posada, no?)

podria entrar a comentar coses concretes però com que sembla que sóc la única que l'ha llegit de moment ho deixaré així i si algú més endavant se'l llegeix ja comentarem :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::