CL gener'12 - Un dia (David Nicholls)

Llibres, tallers..

Què us ha semblat?

m'ha encantat
1
25%
m'ha agradat
2
50%
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha fet el pes
1
25%
no me l'he pogut ni acabar
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 4
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dl. feb. 06, 2012 9:28 pm

gràcies Lalona :ok: veig que la traducció és força fidel, doncs, no? a banda d'això del hapyyish que suposo que "feliçota" és la millor traducció que li van trobar...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
eutherpe
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: eutherpe » dt. feb. 07, 2012 11:58 am

Noies, quin desastre la meva participació al club de lectura! Segueixo sense ordinador a casa i a part, el cap de setmana l'hem passat fora i tinc taaaaaaaaaaaaaaanta feina de l'escola!

En fi, ja quasi l'estic acabant i estic flipant una mica amb el desenvolupament... el Dex pare? lo de divorciat no em sorprén tant, veus! jaja L'Emma a París? Ai no sé, m'agrada perquè em sorprén però estic com decebuda alhora... quina cosa més rara!


A veure si entro aquesta setmana i faig una mica més d'escrit! ;)
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dt. feb. 07, 2012 11:16 pm

eutherpe ha escrit:Noies, quin desastre la meva participació al club de lectura! Segueixo sense ordinador a casa i a part, el cap de setmana l'hem passat fora i tinc taaaaaaaaaaaaaaanta feina de l'escola!

En fi, ja quasi l'estic acabant i estic flipant una mica amb el desenvolupament... el Dex pare? lo de divorciat no em sorprén tant, veus! jaja L'Emma a París? Ai no sé, m'agrada perquè em sorprén però estic com decebuda alhora... quina cosa més rara!


A veure si entro aquesta setmana i faig una mica més d'escrit! ;)


ànims eutherpe! aquí tens els nostres comentaris esperant per quan puguis llegir més!! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dl. feb. 13, 2012 1:20 pm

aquí unes imatges de la peli que han fet sobre el llibre...ja veient els protagonistes no sé si mai la miraré...no m'agraden :-:) és que jo no me'ls havia imaginat així EN ABSOLUT! i prefereixo quedar-me amb la imatge que m'en vaig fer jo...
tampoc sabria dir-vos quins actors m'haguessin agradat més en el paper, la noia així caracteritzada, encaaaara (tot i que per mi l'Emma era molt més guapa :love: ) però és que el Dexter no m'agrada gens! i no tinc res en contra d'aquest actor, eh? però el Dex me l'imaginava molt més guapo neu:-D

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dl. feb. 13, 2012 3:00 pm

Ostres, jo ni sabia que n'havien fet una pel.lícula!
No m'acaben de semblar malament però és qeu no me'ls havia imaginat de cap manera, la veritat. El que no sé si em convenç és la història en format pel.lícula, ja es veurà clar que sempre és el mateix dia? Suposo que aniran posant cortinetes que posi 15 DE JULIOL DE 19XX per a que quedi clar.
Suposo que sí la veuré, per curiositat, tot i que veig que serà fàcil que caiguin en el dramatisme al final de la pel.li...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dt. feb. 14, 2012 2:31 pm

...jo és que sóc una "boques" i després segur que me l'acabo mirant, la curiositat em pot neujor:-)

podríem posar-nos d'acord per mirar-la i així la comentem??
(he vist que ja es pot baixar d'internet.....)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dt. feb. 14, 2012 11:49 pm

Ostres aquesta actriu me l'acabaré trobant a la sopa! me la trobo a un munt de pelis últimament, l'altre dia vaig pensar que deu ser una actriu de moda i ara me la trobo aquí! També és la que va fer de jove Jane Austen! A mi m'han dit que la peli és dolentíssima, em sembla que ja us ho vaig comentar, perdoneu si em repeteixo, però i taaaaaant que la miraré! ja preguntaré al meu video si la tenen!

Jo tampoc me'ls imaginava així. Jo hagués contractat al Jude Law i... mmm... no sé, L' Audrey Tautou d'Amelie?
JudeLaw.jpg
Dexter
AudreyTautou.jpg
Emma
AudreyTautou.jpg (23.38 KiB) Visualitzat 14091 cops
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
eutherpe
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: eutherpe » dc. feb. 15, 2012 12:05 pm

Uaaaaala! Jo tampoc me'ls imaginava així... de fet, no sé com me'ls imaginava però així no! Ara, com sóc així de tonta em miraré la peli segur, tot i que jo també he sentit a dir que no és gaire bona....
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 15, 2012 8:41 pm

el Jude Law SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
no és que m'imaginés el Dexter així però ja em va bé pel paper, aquest sí que és moooooolt guapooooo :love:

però l'Emma......mira que l'Audrey Tautou és guapa també eh, però no sé, no me l'imaginava ben bé així...és que és complicat això, no? te'ls imagines però no amb una cara súper definida...vosaltres sí?

Raqueleta jo també ho he pensat, com plasmaran a la peli TANTS dies 15 de juliol??? o se'n mengen uns quants (i per tant la història perd) o han de fer com a 30 cortinetes (i per tant la peli es fa pesada) ?-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dc. feb. 15, 2012 11:41 pm

ametista ha escrit:el Jude Law SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII M'ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
no és que m'imaginés el Dexter així però ja em va bé pel paper, aquest sí que és moooooolt guapooooo :love:

:r) :r) :r) :r) :r) :r) :-D :-D :-D :-D :-D

Jo tampoc me'l vaig imaginar així però ahir rumiant a qui contractaria vaig pensar que posats a triar m'agradaria molt que fos ell que està de molt bon veure, hahahhahhahahaha! A més és anglès.

Si la noia també me la vaig treure una mica de la màniga però és que és una guapa que em cau bé i no fa rabieta, no sé si té retocs però se la veu guapa de veritat, autèntica. Però em fallava l'accent que hauria de ser anglès i del nord! :-)
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dj. feb. 16, 2012 8:08 am

Jo quan llegeixo no m'imagino massa concretament els personatges, la veritat, poques vegades m'ha passat, així que en realitat qualsevol proposta que feu em podria quadrar, d'entrada potser pensaré "ui, no, així no és X", però passada una estona m'acostumo a veure'ls aquella cara i ja em convenç.
A mi el guapo quemepone des de fa molts anys és l'Eduardo Noriega i sí el veig fent de Dexter (sobretot veient l'aire de chulito que gasta a Tesis) però clar, massa accent anglès no té, ni del nord ni de cap altre lloc!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL gener'12 - Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Anna Maria » ds. feb. 10, 2018 10:39 pm

Hola? "hay alguien ahí?"
Bé, no sé si hi quedeu alguna de les que va participar en aquest club subscrita al post, però he llegit els vostres comentaris. Jo vaig llegir el llibre el 2011, però quan el vau comentar no sabia de l'existència d'aquesta web, tot i que m'hagués anat molt bé, ja que per aquella època estava passant per un dels moments més durs de la meva vida. Però bé, les coses són així i ara sóc aquí.
Us comento que a mi el llibre em va encantar, el tinc com un dels meus llibres llegits preferits. No és la típica història d'amor de "chico conoce a chica y..." y la manera com es troben i tal la vaig trobar molt interessant. També la mort d'ella, tot i que xocant, va fer que m'agradés més el llibre.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: CL gener'12 - Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Martina20 » dc. set. 02, 2020 8:09 pm

Spoilers

Entro perque l’Anna Maria i l’Ametista em van comentar al good reads que aquest llibre s’havia llegit aqui.
I que voleu que us digui. A mi la tràgica mort aixi pim pam pum em va molestar. Semblava com posada en calçador, com una mort gratuïta que no calia.
Ja la vaig com veure a venir, quan ells estan junts en la calma i en la felicitat, vaig pensar ui encara queda prou llibre per matar-la. I a més es veia a venir perque es van enviar missatges al telèfon just abans de l’accident, com si fos un comiat.
El final em va fer sentir com quan veus una pelicula que està molt bé però acaba d’una manera espantosa i llavors et sents com si haguessis perdut el temps. Doncs això em vaig sentir,... em vaig sentir estafada!! :-D :-D

També com he llegit que deieu, vaig patir quan en Dexter cuidava a la nena de 6 mesos. Un alcohòlic perdut. I l’Emma em sorprèn que n’estes tan perque la imatge que dona es d’un xulu i desgraciat, amb un bon fons potser però xulu i insoportable.

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL gener'12 - Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dj. set. 03, 2020 8:08 am

Crec que me l'hauré de rellegir. No el recordo massa, només que em va agradar molt. Però a part, el meu fill va néixer un 15 de juliol i fa gràcia només per això... :P
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'12 - Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dj. set. 03, 2020 2:36 pm

que bé Martina que has passat a comentar! >.-<:

SPOILERS

jo el que recordo és que m'agradava molt però el tema de la mort d'ella em va deixar molt xof i ja va perdre la gràcia :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::