CL gener'12 - Un dia (David Nicholls)

Llibres, tallers..

Què us ha semblat?

m'ha encantat
1
25%
m'ha agradat
2
50%
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha fet el pes
1
25%
no me l'he pogut ni acabar
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 4
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dg. gen. 15, 2012 10:27 pm

eutherpe a veure si demà pots comentar una mica doncs!
aquest mes sembla que estem tu i jo només no? :content:

noooooies!!!! com ho teniu?????????
... Momo enfeinada...
...Raqueleta en procès de búsqueda del llibre...
kobayashi, tu ja l'has trobat?
marteta75 com va la Julia Navarro?
....LALONAAAAA! que tu sí que tenies el llibre, no? SI EL VAS RECOMANAR TU!!! encara no l'has començat?
(no et renyo, eh? neujor:-) neujor:-) és de bon rotllo dona, és que així apreto una mica xx:-D )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dg. gen. 15, 2012 10:51 pm

ametista ha escrit:...Raqueleta en procès de búsqueda del llibre...

Sí, filla, i anant de cul també...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dt. gen. 17, 2012 1:56 pm

ATENCIÓ, SPOILERS!

me n'oblidava!! em va fer molta gràcia quan, durant una de les primeres cites amb l'Ian (que ell no para d'intentar fer-se el graciós) l'Emma es queda pensant "d'on devia venir la fal·làcia que els homes divertits eren irresistibles; la Cathy no anhela en Heathcliff perquè ell sigui la pera"
neujor:-) neujor:-) neujor:-)

...ai, "Cims Borrascosos".... el nostre primer llibre :love:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dt. gen. 17, 2012 2:58 pm

Ja he començat a llegir! A la propera reunió virtual ja podré comentar :ok:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dt. gen. 17, 2012 3:06 pm

>.-<: >.-<: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dv. gen. 20, 2012 12:18 pm

ametista ha escrit:eutherpe a veure si demà pots comentar una mica doncs!
aquest mes sembla que estem tu i jo només no? :content:

noooooies!!!! com ho teniu?????????
... Momo enfeinada...
...Raqueleta en procès de búsqueda del llibre...
kobayashi, tu ja l'has trobat?
marteta75 com va la Julia Navarro?
....LALONAAAAA! que tu sí que tenies el llibre, no? SI EL VAS RECOMANAR TU!!! encara no l'has començat?
(no et renyo, eh? neujor:-) neujor:-) és de bon rotllo dona, és que així apreto una mica xx:-D )


hahahahaha! entrava mirant de reüll per no llegir més del compte però he vist el meu nom i no he pogut evitar llegir l'entrada, sort que no era un spoiler, hahaha!

Noies precisament entrava perquè em sento una sinverguensssa! Fa dies que no entro gaire a l'SP i el llibre el porto fatal, encara vaig pel primer capítol!!!!! Espero que us estigui agradant, mmmm... a veure si em poso les piles i puc cotillejar ja d'una vegada els vostres comentaris! :content:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dg. gen. 22, 2012 12:09 am

Estem a dia de reunió i aquest cop participo, però poc us aportaré a les que porteu la lectura al dia, ja que jo només he llegit la primera part...

ATENCIÓ SPOILERS: LLEGIDA LA PRIMERA PART SENCERA

És cert que és un llibre fàcil de llegir i amè, és àgil, té un plantejament curiós (el dia de San Sauturo??, no, com era?, no ho havia sentit mai) però he de confessar que, tot i que m'està agradant no m'està enganxant. Trobo que és el propi plantejament curiós el que fa que no m'enganxi... tot el que passa no té continuïtat, excepte la relació en ella mateixa, per exemple, a ella l'ascendeixen al restaurant mexicà però mai arribem a veure com li va, la mare del Dexter (jo no he vist mai la sèrie però penso també en l'assassí neujor:-) ) quan estan a Roma li diu que li ha d'explicar una cosa que sembla trascendent i ja mai més se sap res del tema... Vaja, que és la pròpia estructura original la que fa que només hi pugui haver dos personatges i només una trama, perquè les trames secundàries només s'insinuen però moren per elles mateixes...

A part d'això, m'encanta l'Emma, a mi també m'agrada el sentit de l'humor que té i com li surt tot malament, pobra. Clar que l'últim que he llegit és que viu sola i té mobles nous, sembla que prospera!
El que fa una mica de ràbia és el Dexter, d'entrada és el típic guapo, cregut i buit però ara que treballa a la tele està força inaguantable...

Ja seguiré, que caic de son...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 23, 2012 2:54 pm

REUNIÓ VIRTUAL 22-23 GENER
Tercera part: 1996-2001 dels trenta als trenta-cinc
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 23, 2012 2:55 pm

Raqueleta veig que ja t'estàs posant al dia, eh? >.-<:
ara no tinc temps, a veure si aquest vespre puc i comento la tercera part :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 23, 2012 9:53 pm

per cert Raqueleta, dius que moltes coses que passen queden a l'aire sense aprofundir-hi però en el cas d'algunes se sap el què ...més endavant (per exemple això de la conversa a Roma amb la mare...però no t'ho explico clar ;-))) )

per cert, al meu llibre el 15 de juliol és sant Swithin ?-) :r)

ATENCIÓ SPOILERS!
LLEGIDA LA TERCERA PART SENCERA


buf, en aquesta part passen mooooltes coses!

al principi no m'agrada el caire que agafa la vida de l'Emma, embolicada amb el director, fent una feina que ja no l'omple... i això que durant l'any que ha passat ho ha deixat amb l'Ian, cosa que hauria de ser un pas endavant però no, sembla que està en un moment força depriment de la seva vida...
la part bona és que es llança i decideix deixar la feina, engegar el director i intentar dedicar-se al que li agrada, que és escriure, va a veure editors (pobra quan la confonen amb la mainadera...) i finalment publica un llibre que té èxit, se'n va a París a escriure...vaja, que per fi sembla que les coses li van bé :ok:

el Dexter...comença a treure la seva part bona, no? a mida que la feina decau i després del cop tan dur que és perdre la seva mare, almenys es reforma una mica a nivell personal: té una relació seriosa, es casa, és pare....(quin fart de riure quan es queda sol amb la nena! ...i de patir també neujor:-) jo anava pensant "ai, que li caurà del sofà", "ai que es desmaiarà borratxo amb la nena a la motxila" "ai..." suposo que és l'instint maternal :love: ) ara, la noia aquesta amb la que es casa...no m'agrada gens! ni la seva família, vaig flipar amb el joc aquell de pegar-se (i també vaig riure quan li aixafa el nas a la novia neu:-D ) i l'aventura amb l'amic...es veia venir, si la Sylvie aquesta sempre el tenia a la boca!! en el fons li està bé una cura d'humilitat al Dexter, que sempre anava tan de sobrat... però clar, justament en aquesta etapa de la seva vida és quan ja li estic agafant carinyo i ara penso "pobreeet" :love:

el que més m'ha agradat és la reconciliació Em-Dex amb la conversa dins del laberint el dia de la boda, no recordo ara frases o temes concrets però sí la complicitat i la sinceritat amb la qual parlaven :love: llàstima que llavors es quan li deixa anar que es casa i tota la pesca...

i París....resulta que uns mesos abans "s'han dit coses i han passat coses" (quina ràbia no saber què!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i estàs esperant que passi alguna cosa més...i surt l'Emma amb que té parella?!?! i jo pensant "ara tampooooooooooooooc?"

...però sí :love: :love:

ara a veure com els hi va junts! :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dl. gen. 23, 2012 10:02 pm

ametista ha escrit:per cert Raqueleta, dius que moltes coses que passen queden a l'aire sense aprofundir-hi però en el cas d'algunes se sap el què ...més endavant (per exemple això de la conversa a Roma amb la mare...però no t'ho explico clar ;-))) )

per cert, al meu llibre el 15 de juliol és sant Swithin ?-) :r)


No he llegit la teva entrada, només fins a la marca dels spoilers... però és que resulta que avui he llegit el tema de la mare i ja he vist que m'hauré de retractar de les meves paraules neujor:-)
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dl. gen. 23, 2012 10:20 pm

ATENCIÓ SPOILERS LLEGIDA LA PRIMERA PART SENCERA

Per fi us he pogut llegir almenys els comentaris de la primera part! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ostres a mi a partir del segon capítol sí que m'ha enganxat. Llàstima que ara d'ocasions per llegir en tinc poquetes perquè en els vells temps em costaria separar-me'n. Avui he tingut el dia lliure així <:-< :-)(-: <:-< :-)(-: <:-< que he aprofitat a les estones que el patufet m'ho ha permès... (allò de fer el koala mentre la mama llegia ja és història!)

A mi em porta "bons" records. Jo a les seves edats també vivia a Londres i feia feines de merda, hahaha! Els personatges em recorden a estones a mi mateixa en els vells temps i a estones als meus amics d'aquella època, hihi. Molts dels meus amics havien estat a la Índia fent aquest viatge post universitat per exemple!

L'Em és genial, em pixo amb el seu sentit de l'humor. I he de dir que el Dex també em fa molt riure, el seu tonteig aquest que consisteix en treure't de polleguera reconec que a mi em fa riure i quan era jove em feien tilin els nois així. És un "xinxar" que si estàs enamorat et fa papallones però quan et cau la vena dels ulls et desquícia i no té ni simpatica--- gràcia. Parlo per experiència vaja...

Les bromes al i del restaurant coincideixo amb vosaltres, com he rigut! molt útil tota la explicació de les diferències burritos/fajitas/tacos... hahahaha!

La carta escrita a la Índia... buf! que dura i sincera no? vosaltres creieu que a ella li hagués agradat rebre-la? No sé, trobo que tot i que està súper enamorada la tia es fa respectar molt i té el seu orgull... Creieu que més endavant la llegirà? jo m'he fet la peli que com que a la coberta del llibre hi ha el seu nom i cognom, al cap d'un temps a algú se li encén la llumeta de buscar-la (pel facebook per exemple...). El tema escriure cartes també m'ha mogut records. Jo també me'n escribia moltes amb els meus amics...

La xerrada de l'encarregat en el moment que li ofereix el seu lloc... que depriment per déu! pobreta m'he ficat a la seva pell i casi ploro! Igual que el poema dels Nachos, pobretaaaaaaa! Fins i tot m'he imaginat la peste que deuria fer el lloc.

I el moment que apareix el Dex amb la noia aquella per prendre unes margaritas... fatal fatal fatal! pobreta Em! si arriba a ser una peli crec que hagués plorat de ràbia en aquest punt.

M'he pixat de riure quan el Dex li està explicant fent-se el xulo allo de la noia que li passa una pastilla en un petó i l'Em li ha preguntat si la noia li havia posat un cacauet a la boca! haaaaaaahaaaaaa! I també quan li diu allò de casar-se als 40 i ella diu que ja li havien fet la mateixa proposta mentre desinfectava la nevera de la carn! haaaaaahaaaaaaaa! jo no crec que aquests comentaris els faci sense voler, la trobo boníssima aquesta tia! Està colada per ell, vale, però no és cap bleda i quan s'enfot d'ell.. hhaaha!

Al capítol 5 també he rigut més d'una vegada, com quan es discuteixen perquè ell fa accent cockney quan parla per fer-se el xulo (és patètic i ella li diu tot a la cara sense que ell es piqui perquè en el fons la admira), quan explica les vacances amb la família, l'incident de la cervesa mentre ell s'està dutxant! hahaha!

Raqueleta ha escrit:Trobo que és el propi plantejament curiós el que fa que no m'enganxi... tot el que passa no té continuïtat, excepte la relació en ella mateixa, per exemple, a ella l'ascendeixen al restaurant mexicà però mai arribem a veure com li va, la mare del Dexter (jo no he vist mai la sèrie però penso també en l'assassí ) quan estan a Roma li diu que li ha d'explicar una cosa que sembla trascendent i ja mai més se sap res del tema... Vaja, que és la pròpia estructura original la que fa que només hi pugui haver dos personatges i només una trama, perquè les trames secundàries només s'insinuen però moren per elles mateixes...


Ostres Raqueleta a mi em passa el contrari! m'enganxa que facin salts d'un any a un any i que no expliquin fil per randa sinó que surti de rasquilló el tema que havia quedat obert, com per exemple això de que hagi acceptat ser encarregada, triguem unes pàgines a saber-ho i fins que no ho diuen estàs amb la intriga... No sé, a mi de moment m'està agradant molt i no m'està neguitejant que no passin més coses, dedueixo que passaran a les properes parts no?

Igual m'emporto un xasco però com que encara queden moltes pàgines tinc bones esperances! ara estan preparant el terreny entenc jo! Això de la mare, quan està a la Índia explica que no està segur de si la operació ha anat bé (o algo així), de manera que he entès que la mare li havia de comentar que està malalta, i d'aquí que de sobte es preocupés tant per el futur del fill...

Bé, no em distrec més que encara vaig molt endarreridaaaa!

Us vaig llegint!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dl. gen. 23, 2012 10:24 pm

Raqueleta ha escrit:
ametista ha escrit:per cert Raqueleta, dius que moltes coses que passen queden a l'aire sense aprofundir-hi però en el cas d'algunes se sap el què ...més endavant (per exemple això de la conversa a Roma amb la mare...però no t'ho explico clar ;-))) )

per cert, al meu llibre el 15 de juliol és sant Swithin ?-) :r)


No he llegit la teva entrada, només fins a la marca dels spoilers... però és que resulta que avui he llegit el tema de la mare i ja he vist que m'hauré de retractar de les meves paraules neujor:-)


Ui jo t'he fet un comentari d'això però vosaltres aneu més avançades que jo que encara no he començat la 2a part!

Lo del sant on ho deia que a mi m'ha passat per alt?
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dl. gen. 23, 2012 10:28 pm

Ja ho he trobat, a l'últim tros de la carta diu: (no és literal que jo me l'estic llegint en anglès) ... He de tornar a la tardor de totes maneres. Com saps la meva mare ha estat malalta. Diu que la operació va anar bé i potser és veritat o potser només no vol que em preocupi...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dc. gen. 25, 2012 11:20 am

ATENCIÓ SPOILERS LLEGIDA LA SEGONA PART SENCERA

Que depriment aquesta part! Ametista estic amb tu, no hi ha moments divertits però hi ha alguna expressió que encara t'arrenca el riure.

El Dex evidentment ha deixat de caure'm bé, està fatal el tio. I sembla que al principi encara se n'avergonyeix una mica però cada vegada li rellisca més tot i a sobre fa veure o realment es creu que està bé el que fa, potser s'està fent una coraça, no sé... Trobo que està molt ben feta la caracterització de cada personatge, jo al Dex li veig com canvia (cap a pitjor). Al principi em sobtava com acceptava que li diguessin de tot a la cara sense saltar a la defensiva però al punt on ens trobem és tot el contrari, no només salta a la defensiva sinó també a la ofensiva oi? i curiosament al mateix temps sembla que els que l'estimen deixen de ser totalment sincers amb ell (el seu pare, l'Emma).

L'Emma pobreta no m'agrada gens com es troba. La cita amb l'Ian és terrible, molt depriment. Molt bona la referència al Headcliff eh, hahah! També hi va haver alguna referència a Jane Austen al principi quan es posa a tenir pensaments cursis oi? :love:
Abans d'anar a la cita quan l'altre l'està trucant insistentment vaig passar fins i tot nervis. No volia que l'Emma l'agafés i deixés el que estigués fent / a punt de fer per el seu amiguet capullo, grrrrrrr! Però quan veus que la cita és l'Ian i que a sobre és depriment no saps què pensar. Ufff. I quan l'any següent veus que estan junts, amb l'Ian... no ho he entès, si no li atrau gens!

La discusió entre el Dex i l'Em al final del capítol... una vegada més un aplaudiment per l'Emma que no es deixa trepitjar. Quan li diu que ja n'hi ha prou em va venir al cap un "ja era hora". Ja no li agrada en Dexter? no li agrada aquest Dexter però crec que segueix enamorada del Dexter que va conèixer fa molt de temps. Crec que a aquesta discusió tots dos es veuen amb els ulls de l'altre i intenten defensar-se... Quan el Dex la veu d'aquella manera que no encaixa gens en el seu món, és molt superficial però em va venir al cap que en alguna cosa té raó (L'Em fa una mica d'Ian a vegades fent tantes bromes d'ella mateixa, i quan una cosa no forma part del seu món és molt reticent a provar-la -no parlo de les drogues eh? però quin mal hi ha a provar unes ostres? no sé, a vegades és una mica tancada amb el que no coneix). Ara ell ha anat massa lluny deixant-se anar! i ho sap perfectament i veure l'Emma li ho recorda. Quin fàstic que em fa amb els viatgets al lavabo, és terrible. I amb el mòbil. Uix.

Ara que dic això del mòbil. També m'ha fet gràcia el mini retrat del pas del temps. Primer amb les cartes quilomètriques... (ara els joves s'envien emails, whatsapps, xategen... però cartes? no crec!). Llavors en Dex no pot arruinar la cita de l'Em i l'Ian gràcies a que no hi ha mòbils i no la localitza (o potser ella l'hagués engegat, ves a saber). I en canvi ara ja parlen de telèfons mòbils.

M'he enrecordat d'una cosa que fa riure de la època aquesta que la gent va començar a tenir mòbils. És dels principis dels mòbils. Vam intercanviar telèfons amb un noi que m'agradava però sempre em trucava ell, jo em feia la interessant. Un dia el vaig trucar un parell de vegades però no el vaig trobar. Quan em va trucar em va demanar si l'havia trucat i jo fent-me la longuis, no... quan em va explicar que amb els telèfons mòbils els números que trucaven sortien a la pantalla i que és més, podies gravar-los a la memòria amb el nom de cada contacte, ufffff em vaig morir de la vergonya!! Jo és que no havia vist mai un telèfon amb pantalla, hahahaha! Com passa el temps oi?

En fi, a veure com segueix la tercera part. Ametista tens raó, sort que queda mig llibre per refer la destrossa!!!

Lo del sant, ja ho he trobat, al meu és St Swithin's Day ?-)

* una cosa que no té a veure amb la part que comento: que bones les cites de Dickens!!! Heu llegit Grans Esperances?? a mi no em faria res repetir!!!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 25, 2012 12:36 pm

uaaaau Lalona t'estàs posant al dia, eh? >.-<: >.-<: >.-<:
a veure si després tinc una estoneta per llegir-te :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 26, 2012 10:21 pm

ATENCIÓ SPOILERS: LLEGIDA LA PART SEGONA

Jo també estic intentant posar-me al dia i a més a més he de rectificar:
-No és cert que les altres històries no tinguin continuïtat, en tenen tot i que se les tracta molt superficialment, però hi són i marquen la història principal.
-No és cert que no m’hagi enganxat el llibre, cada cop més, tot i que com vosaltres considero que aquesta part és més depriment. Però m’ha agradat molt perquè vas veient com evolucionen els personatges (més el Dexter que l’Emma) amb el pas del temps i vas veient també pròpiament el pas del temps (amb les tecnologies, per exemple, el pas del vinil al CD, l’inici del telèfon mòbil, etc).

Acaba que es barallen i com l’Ametista he pensat que encara queda mig llibre així que veig que segueix el plantejament clàssic de les comèdies romàntiques: parella, discussió, trencament i reconciliació. Així que imagino que acabaran estant junts. Tot i que també hi ha pel.lícules que són: parella/amor platònic, desengany, descobrir un nou amor. A veure què acabarà passant...

El Dexter cada cop em sembla més odiós, ja a la primera part m’identificava més amb l’Emma però ara ell està en caiguda lliure, tot i que em sembla intuir (he començat a llegir la tercera part, porto molt poquet) que ja està tocant fons. Quan plora amb la malaltia de sa mare, aquell dia que la va a veure borratxo i es passa l’estona dormint, quan plora i es diu a ell mateix que només és la química, creia que serviria de detonant però no, a veure si ara espavila.
L’Emma ha avançat socialment i econòmicament però continua atrapada en una vida que no voldria, atrapada en una relació que no va enlloc...

Em va agradar molt trobar-me el “guiño” (ja em perdonareu però “picada d’ullet” aquí no hi lliga gens!) a Cims borrascosos, en general els guiños molen, quan els identifiques, és clar, però aquest precisament em fa pensar en vosaltres i en el Club de Lectura! Però les al.lusions a Jane Austen em van passar per alt... :ufs:

El tema dels mòbils també em va fer riure, aquella aposta que ella no tindria mòbil... Jo vaig tenir un nòvio i dèiem que això dels mòbils era una tonteria i que no en tindríem. Està clar que vaig acabar tenint-ne i estic segura que ell també en va acabar tenint...

Ah, per cert, el meu llibre parla de San Suituno.
I no heu dit res del Barbas, no us va fer angúnia quan el descriuen? I ara que he llegit una mica el capítol tercer encara me’n fa més...
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 26, 2012 10:27 pm

Lalona ha escrit:M'he enrecordat d'una cosa que fa riure de la època aquesta que la gent va començar a tenir mòbils. És dels principis dels mòbils. Vam intercanviar telèfons amb un noi que m'agradava però sempre em trucava ell, jo em feia la interessant. Un dia el vaig trucar un parell de vegades però no el vaig trobar. Quan em va trucar em va demanar si l'havia trucat i jo fent-me la longuis, no... quan em va explicar que amb els telèfons mòbils els números que trucaven sortien a la pantalla i que és més, podies gravar-los a la memòria amb el nom de cada contacte, ufffff em vaig morir de la vergonya!! Jo és que no havia vist mai un telèfon amb pantalla, hahahaha! Com passa el temps oi?

Llegida l'anècdota ara sembles una bleda que no sabia ni com anava un mòbil però clar, és que jo el primer cop que vaig veure que es podien identificar les trucades i que quedaven enregistrades també vaig flipar! neujor:-)
Però sí que acabo de constatar que el temps passa molt ràpid, vam començar el Club de Lectura que encara estaves embarassada i el nen ja té més de set mesos!
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dv. gen. 27, 2012 9:33 pm

ametista ha escrit:uaaaau Lalona t'estàs posant al dia, eh? >.-<: >.-<: >.-<:
a veure si després tinc una estoneta per llegir-te :ok:


i taaaant que m'he posat les piles! i aquest cap de setmana que ha de fer fred a veure si acabo el llibre!! :ok:

ATENCIÓ SPOILERS! LLEGIDA LA TERCERA PART SENCERA

Uf aquesta part a més de llarga és durilla eh? passen un munt de coses però alegres alegres... poques.

A veure, horrorós el principi d'aquesta part amb l'afair amb el director pelut. Ecs! Raqueleta a mi també em fa angúnia la manera que el descriuen, m'ha xocat que acabés amb aquest. I el pobre Ian em fa llastimeta però és que només me'l sé imaginar assegut a la tassa del vàter i fent bromes que no fan riure...

La nova nòvia del Dex i la seva família a mi tampoc m'han caigut bé. A mi també em va fer riure l'accident del joc aquell del Moriarty, hahaha! No acabo d'entendre què hi veu aquesta noia al Dexter però almenys sembla que l'està ajudant a sortir-se de la situació tan decadent en què es trobava de drogues i alcohol.

M'ha fet gràcia la teoria de les onades de casaments al capítol 13! :-) També m'ha agradat el tros del laberint tot i que em sabia greu per l'Emma, no sé, no és que ell estigui en millor situació que ella, però que es casi el teu súper amor ha de ser un cop dur (a no ser que es casi amb tu clar) i que tingui fillets un altre, doncs la pobre dues tasses!

Quan es posa a criticar les parelles que tenen fills... ejem... suposo que la puc entendre però clar jo ja estic a l'altre bàndol ara!! Però vaja, aquí més d'una vegada he pensat... això es nota que ho ha escrit un home, no pot ser! Per exemple, l'amiga munyint-se mentre mira gran hermano amb convidats a casa? jo no ho hagués fet vaja... i la Sylvie amb un amant només 7 mesos després d'haver parit?? i deixant la seva filla amb un pare tan inútil? tandebò només fos inútil, a sobre és un borratxo inconscient! Uff Ametista jo no vaig riure gens a aquest tros, em vaig posar taaaaaaaan nerviosa!

Aquest últim tros a París... oh lalala!! M'agrada que l'Em hagi millorat la seva situació amb el llibre, piset a París... pel que fa a la relació Em and Dex, Dex and Em.. No m'esperava el gir de l'últim moment! L'he trobat poc romàntic aquest tros tot i ser tan esperat. Quina casualitat que passi just el mateix dia que la primera vegada no? (si no m'equivoco amb el càlcul, 13 anys després).

Encara ens queda una part! Ara mateix em poso a llegir, tinc molta curiositat. No sé per què m'ensumo que no acabaran junts. O potser sí? Fem una porra o què? Jo aposto per final feliç però separats. Vaig a llegir! :b-)))
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Club de lectura -gener'12- Un dia (David Nicholls)

EntradaAutor: Lalona » dv. gen. 27, 2012 10:22 pm

Raqueleta ha escrit:ATENCIÓ SPOILERS: LLEGIDA LA PART SEGONA

(...)

veig que segueix el plantejament clàssic de les comèdies romàntiques: parella, discussió, trencament i reconciliació. Així que imagino que acabaran estant junts. Tot i que també hi ha pel.lícules que són: parella/amor platònic, desengany, descobrir un nou amor. A veure què acabarà passant...


:ok: Raqueleta quin ull! jo aposto pel segon model, per favooooor que arribi el desengany que l'Em és una tia molt guai!!


Raqueleta ha escrit:Em va agradar molt trobar-me el “guiño” (ja em perdonareu però “picada d’ullet” aquí no hi lliga gens!) a Cims borrascosos, en general els guiños molen, quan els identifiques, és clar, però aquest precisament em fa pensar en vosaltres i en el Club de Lectura! Però les al.lusions a Jane Austen em van passar per alt... :ufs:


Tota la raó, picada d'ullet no queda bé! Lo de Jane Austen no estic convençuda, no sé per què m'ho sembla però fullejant ràpid no ho he trobat. Potser és a mi que m'ha vingut al cap eh?

Raqueleta ha escrit: El tema dels mòbils també em va fer riure, aquella aposta que ella no tindria mòbil... Jo vaig tenir un nòvio i dèiem que això dels mòbils era una tonteria i que no en tindríem. Està clar que vaig acabar tenint-ne i estic segura que ell també en va acabar tenint...

Hahaha Raqueleta, així el tros de "he perdut una aposta" et deu haver tocat no? i jo quan per fi en vaig tenir el duia sempre apagat perquè em feia molta vergonya això de rebre una trucada en públic! l'encenia per trucar jo, enviar algun missatge... l'altre dia els vaig explicar a uns alumnes que per fer servir el meu primer mòbil, un motorola startac, havia d'estirar una antena amunt i em van preguntar si sóc de la prehistòria, juasjuasjuas!

Era com aquest...
motorola-startac.jpg
motorola-startac.jpg (23.09 KiB) Visualitzat 14053 cops


Raqueleta ha escrit: Ah, per cert, el meu llibre parla de San Suituno.
I no heu dit res del Barbas, no us va fer angúnia quan el descriuen? I ara que he llegit una mica el capítol tercer encara me’n fa més...


Uix sí, ja t'ho he dit a la entrada anterior, quin repelús!!

Raqueleta ha escrit:Llegida l'anècdota ara sembles una bleda que no sabia ni com anava un mòbil però clar, és que jo el primer cop que vaig veure que es podien identificar les trucades i que quedaven enregistrades també vaig flipar!

Quina vergonya, lo meu no és fer-me la interessant i carismàtica... :***:

Raqueleta ha escrit: Però sí que acabo de constatar que el temps passa molt ràpid, vam començar el Club de Lectura que encara estaves embarassada i el nen ja té més de set mesos!

:love: síííííííííííí! és molt gran el meu patufo, ja té dues dentetes, hehehe! :b-)))
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::