CL setembre'12 - Enquesta

Llibres, tallers..

Què llegim al setembre?

Recetas y confidencias - Ann Pearlman
0
No hi ha cap vot
Caperucita en Manhattan - Carmen Martín Gaite
4
36%
El secreto del ruiseñor - Victoria Holt
0
No hi ha cap vot
La traductora - Empar Moliner
5
45%
El presoner del cel - Carlos Ruiz Zafón
2
18%
 
Vots totals: 11
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » dc. juny 20, 2012 12:16 am

Ja podeu votar la lectura pel mes de setembre. :ok:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dc. juny 20, 2012 8:45 am

pel mes de juliol no em decideixo però aquest ho he tingut clar de seguida :-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dc. juny 20, 2012 10:36 am

No sé que triar encara... però volia recomanar, si fos possible, posar una petita sinopsi de cada llibre perquè més o menys sabéssim de què anava cadascun. Estic buscant informació sobre La Traductora, i no trobo res :ufs: I m'interessa molt.. perquè soc traductora :content:
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Lalona » dg. jul. 08, 2012 12:29 am

No serà "La col·laboradora"? Jo el tinc i me'l vull llegir, me'l va regalar el Lalono per Sant Jordi i el tinc fent cua amb el del Lluís Llach que és el que li vaig regalar jo a ell pensant en que em venia de gust llegir-lo a mi, hehehe.
Si ens estem referint a "la col·laboradora" segurament el votaria, podem cotillejar molt a partir dels comentaris de l'Empar, hahaha!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Fuzztoon » dg. jul. 08, 2012 8:48 pm

Doncs apa, ja he votat, però com molt bé diu la Lalona, l'Empar Moliner no té cap llibre que es digui La Traductora, és La col·laboradora i jo també en tenia moltes ganes de llegir-lo.
Avatar de l’usuari
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: coquette » dg. jul. 15, 2012 6:34 am

La col.laboradora...
Jo també he votat per aquest
Caperucita en Manhattan el vaig llegir fa anys i em va agradar molt
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dt. jul. 17, 2012 12:54 pm

Jo he votat "Caperucita en Manhattan", on estigui la Carmen Martín Gaite... i aquest llibre encara no l'he llegit i ja va sortir en una votació i ja el vaig votar, a veure si ara tinc més sort, tot i que em temo que la cosa comença a estar decidida...

El primer de tots, "Recetas y confidencias", llegint la sinopsi de tres línies té bona pinta però s'assembla sospitosament a un llibre del qual no en guardem massa bon record! :-D
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » ds. set. 01, 2012 7:00 pm

hola compis lectores!
així el més de setembre ja està decidit i llegim "La traductora-col·laboradora" de l'Empar Moliner, oi?
és per començar a buscar-lo!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dl. set. 03, 2012 8:14 am

Jo tinc un llibre xulo entre mans així que ja em direu si hi ha o no quòrum per al llibre de setembre! Si només hem de ser una o dues persones ho deixo estar... ;-)
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » dj. set. 06, 2012 3:33 pm

Noies, jo no veig això molt animat... :ufs:
Jo per començar, no trobo el llibre. Quantes som al final???
Manifesteu-vos totes, si us plau. I si veiem que no hi ha prou gent ho deixem estar, o busquem una alternativa, no?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Momo » dj. set. 06, 2012 3:34 pm

Per cert, Raqueleta, quin llibre tens xulo??? ;-)
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dj. set. 06, 2012 4:43 pm

Momo ha escrit:Per cert, Raqueleta, quin llibre tens xulo??? ;-)

Inés y la alegría, d'Almudena Grandes. Al principi costa entrar-hi pero després és xulo!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dj. set. 06, 2012 7:24 pm

hola noies!
doncs jo no voldria ser "aguafiestas" però l'any passat va passar una mica el mateix per aquesta època...i ho vam arrossegar fins desembre (agost i setembre va costar de complir i vam anar allargant els posts) potser de cara a l'any que ve ens podríem plantejar fer alguna cosa diferent a l'estiu, ja ho parlarem! (al Taller de Receptes fem directament vacances, aquí no crec que faci falta perquè penso que cap deixarem de llegir a l'estiu, no? però potser adaptar-ho una mica a les circumstàncies :***: )

i per ara al setembre...he estat pensant i tinc una proposta :love:
el primer que se m'ha ocorregut era allargar aquest post i fer-lo de setembre-octubre però no, perquè ja estaríem fent igual que l'any passat i no va resultar...així que he pensat que com que totes anem liades amb la tornada a la feina, la tornada al cole, acabar i comentar Momo, etc. podríem fer que el mes de setembre fos de lectura lliure, això vol dir que cadascú pot triar la lectura que vulgui, comentar-la, dir si li està agradant, posar o no spoilers, fer-nos preguntes... (així la Raqueleta ens explicarà cosetes sobre Inés y la alegría per exemple, i qui vagi endarrerida amb Momo a algun altre llibre del club també es pot posar al dia)

o sigui, resumint: obrir un post de setembre-lectura lliure
i canviar el títol d'aquest post i que passi a ser el d'octubre (més que res perquè hi ha l'enquesta i així ja no s'ha de tocar)

no sé...què us sembla? :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dj. set. 06, 2012 7:41 pm

Ametista, em sembla genial la teva proposta i voto a favor! Jo encara vaig molt endarrerida amb Momo i em veig que hauré de deixar el club per no poder posar-me al dia. Així que ho veig molt bé! :ok:
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Fuzztoon » dj. set. 06, 2012 8:08 pm

Hola noies. Doncs jo segueixo per aqui però no puc seguir el vostre ritme. No vull deixar el club però m'es impossible poder llegir tots els llibres ni llegir-me a temps els pocs que llegeixo.
O sigui que estic per aqui, però en retaguarda. a mi m'aniria molt bé fer les votacions amb molt de temps, per triar quins llegeixo i poder-ho fer amb temps per quan hi arribeu, poder-ho portar fet.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: ametista » dj. set. 06, 2012 10:46 pm

Fuzztoon donaaaa és normal que no tinguis temps, si el peque encara és molt molt peque! :mumint:
però si amb una mica de planificació t'ho pots muntar per anar llegint guai!
durant el mes de setembre podríem anar votant les lectures d'octubre, novembre i desembre (que de fet el d'octubre ja està decidit) i així tu t'organitzes, no? (i totes, de fet... :-:) )

nienna!! no POTS deixar el club!!! si em penso que tu ets la pròxima a qui toca proposar lectures!!!!! :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Lalona » dj. set. 06, 2012 11:12 pm

Hola noies! a mi encara em queda una part de Momo, ara amb el principi de curs vaig molt liada em costa trobar el moment per descansar amb un llibre.

Tinc el de l'Empar a punt per quan toqui però abans m'he d'acabar Momo que és molt bonic i m'està agradant molt.

Fuzztoon que amb això de les vacances ni t'he felicitat!!! Moltes felicitats i benvingut el petitó!! Espero que estigueu molt rebé! >.-<: >.-<: >.-<:

Us he de confessar una cosa. Aquest estiu us vaig fer una mica el salt llegint pura basura, hahaha. Primer el de la Mary Higgins que ja us vaig explicar però després... sabeu aquests que s'han posat tan de moda de "50 shades of Grey"? Em fa vergonya explicar-ho i tot. Els he trobat dolentíssims, me'n he llegit dos i amb el tercer ja no he pogut i ho he deixat córrer, tenen molta fama totalment inmerescuda des del meu punt de vista. Tanmateix, tinc amigues que els ha agradat i els ha trobat entretinguts.

Avui la meva germana em deia que aviam quan m'estreno amb Murakami, n'heu llegit algun vosaltres?
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: Raqueleta » dv. set. 07, 2012 8:02 am

Ametista, a mi em sembla bé la teva proposta! :ok:

Nienna, no marxis, dona, si comencem a desertar morirà el Club... :ufs:

Lalona, el de Grey no em crida gens, la veritat, dubto que m'agradés, digueu-me "mojigata" si voleu però no tinc cap ganes de llegir una novel.la que pràcticament només parla de sexe i a sobre, sexe dur, pervers... Passsssssssso. I la Mary Higgins Clark ja et vaig comentar que és molt fluixa, un llibre seu encara es deixa llegir però a la que has llegit dos o tres veus que tots són iguals i segueixen el mateix patró (si vols el comentem per privat, ja veuràs com és cert, el llibre que t'hagis llegit, sigui quin sigui, segur que segueix aquell esquema).
De Murakami he llegit "Sputnik mi amor" i la veritat és que em va agradar, l'hauria de rellegir perquè segur que hi trobo coses noves, és un llibre que em va sobtar en alguns punts, que em va costar entendre de vegades les motivacions dels personatges, vaja, un llibre dels que cal rellegir passat un temps...
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dv. set. 07, 2012 8:25 am

Ametista, quina responsabilitat més gran, anire pensant :camio:

Lalona, jo també haig de confessar que vaig llegir aquest estiu el de 50 shades of grey, i no em va agradar gens :ufs: se m'ha fet molt pesat la veritat.

En quant a Murakami, jo em vaig llegir quasi tot, ara estava llegint el 1Q84, però no sé perquè no m'agrada tant com els altres. Quan em toqui proposar llibres segur que hi haurá algun del Murakami i potser podem probar. A mí em van agradar tots els que vaig llegir, m'encanta aquest autor.

Llavors aquest post serà el d'octubre, i farem un de nou per setembre?

A veure si aquesta nit em poso a seguir amb Momo i puc acabar aquest i el 1Q84 per arribar bé al octubre. :***:
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'12 - Enquesta

EntradaAutor: nienna » dv. set. 07, 2012 8:27 am

Per cert, alguna té el llibre d'octubre en format digital? Gràcies!

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::