CL abril'13 - Falsa Identitat (Sarah Waters)

Llibres, tallers..

Què voleu llegir a l'abril?

Harry Potter i la pedra filosofal - J.K. Rowling
0
No hi ha cap vot
La mà de Fàtima - Ildefonso Falcones
1
11%
La historia del amor - Nicole Krauss
2
22%
El secret del meu turbant - Nàdia Ghulam i Agnès Rotger
1
11%
Falsa Identitat - Sarah Waters
5
56%
 
Vots totals: 9
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL abril'13 - Falsa Identitat (Sarah Waters)

EntradaAutor: ametista » dg. maig 12, 2013 10:21 am

és veritat Raqueleta, no sé per què ja no fem la classificació...hi havia problemes per editar les enquestes i ho feiem en plan tradicional...ho recuperem? amb aquest llibre està clar, ens ha agradat a totes! sí que hi havia una opció intermitja, si no recordo malament era:

m'ha encantat!
m'ha agradat molt
m'ha agradat
ni fu ni fa
no me l'he pogut acabar

o algo així, no?

jo votaria que m'ha agradat molt! >.-<:

Penny, Lluna_petita! a mi m'ha costat temps caure-hi però ara ja ho faig per sistema: conforme llegeixo m'apunto o marco alguna frase o pàrraf que em cridi l'atenció o si puc escric un esborrany aquí al SP perquè després em passava que era l'hora de comentar i m'oblidava de la meitat de coses! ...una que té fatal les neurones :-o00m

SPOILERS!!!
teniu raó, quan les noies es retroben jo també em vaig quedar amb l'intriga de com seria la seva vida a partir de llavors, hauria estat bé que l'autora s'hi explaiés una mica més...però de fet hi ha tants temes que hauria pogut allargar més que el llibre en comptes d'un totxo potser seria una trilogia :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL abril'13 - Falsa Identitat (Sarah Waters)

EntradaAutor: ametista » dg. maig 12, 2013 10:26 am

ei doncs encara ha anat força bé aquest mes, no? :pandi: 4 lectores que hem llegit i comentat :ok: :ok: :ok: :ok:
i potser alguna altra que s'hi posi ara? algú més se l'està llegint? (Fuzztoon, Momo, Lalona, Bita, Takita....?)
va que teniu tot el que queda de maig per seguir comentant! (i nosaltres podrem seguir ficant cullerada :content: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::