Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Anna Maria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1473
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Anna Maria » dj. maig 17, 2018 1:23 pm

UIx, he premut a enviar sense acabar de dir... Jo crec que hi ha persones que s'obsessionen en què els llibres han de ser tots profunds, amb paraules complcades, etc. i jo crec que hi ha temps per tot. I com que em conec, veig que tinc uns dies de lectura d'aquesta mena, perquè no em concentro amb la resta, i crec que va bé variar. Ara mateix també tinc pendent que m'arribi a la biblio el llibre "Estic estupenda!" de la Raquel Gu, que em sembla que vaig marcar com a pendents quan te'l vaig veure a tu.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al maig al Club de lectura del SP llegim El ministeri de la felicitat suprema d'Arundhati Roy. T'apuntes?
ametista
:: dragona
Entrades: 4841
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dj. maig 17, 2018 2:38 pm

sí, és això mateix, a l'hora de llegir hi ha moments per tot, a vegades tens ganes de pensar, altres de riure...

Anna Maria ha escrit:Ara no sé si tinc cap llibre pendent de llegir de la Marian Keyes... quin em recomanaries??? :()()::::

just ara n'acaba de treure un que encara no he llegit (l'he reservat al eBiblio però es veu que hi ha molta demanda, estic "en espera") es diu "The break" però aquí l'han traduit com "Una pareja casi perfecta"........ :-:)

o sigui que de moment et recomanaria algun dels últims: "Mi karma y yo" (títol original "The woman who stole my life"................... ) "La estrella más brillante", "Un tipo encantador"..... (aquests dos tenen títols una mica més "ajustats" als reals :content: ) i si no també hi ha la sèrie de les germanes Walsh.... ostres va, fa dies que vull obrir el post d'autors de la Marian Keyes, aprofito i m'hi poso ara!

que per cert, ja li vaig recordar al Toni que ens fes l'apartat d'autors però és veritat que està molt desconnectat del SP.... va llegir el meu missatge, va posar una foto primaveral a la capçalera i va tornar a desaparèixer :content:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de maig llegim:
El ministeri de la felicitat suprema, d'Arundhati Roy
T'apuntes?
ametista
Entrades: 4841
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dj. maig 17, 2018 2:41 pm