Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Momo » dl. abr. 08, 2013 11:55 am

Bé, obro aquest post per poder xerrar entre les lectures del club.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dl. abr. 08, 2013 12:55 pm

que bé! ja tenim el nostre raconet >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. abr. 09, 2013 4:34 pm

ui, no pensava que el primer que comentaria en aquest post seria una cosa trista:
http://cultura.elpais.com/cultura/2013/04/09/actualidad/1365498483_787591.html

m'ha fet peneta...i és que recordo amb carinyu "La sonrisa etrusca"...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Momo » dt. abr. 09, 2013 5:52 pm

Ostres Ametista, jo venia també a comentar-ho. M'ho acaba de dir la meva companya i també m'he posat molt trista. Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Fuzztoon » dt. abr. 09, 2013 8:00 pm

Que bé que ja tinguem aquest post!

I que trista la notícia....
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: nienna » dc. abr. 10, 2013 10:44 am

M'encanta aquest post, i és trist que el comencem amb aquesta noticia. M'ha vingut de gust llegir algun dels seus llibres, potser El río que nos lleva. Aquesta nit em vull mirar el documental que van fer els de RTVE sobre aquest llibre en el que participa el mateix Sampedro. Es pot veure aquí:
http://www.rtve.es/alacarta/videos/esta ... o/1756731/
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Penny » dc. abr. 10, 2013 11:20 am

Vaja, quin greu...
Jo el vaig descobrir a l'institut, amb La vieja sirena, i em va agradar tant!
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dc. abr. 17, 2013 8:22 am

M'acabo d'enterar que ja està aquest post obert...

Sí, a mi també em va saber molt greu la mort de Sampedro, ja en el seu dia us vaig parlar de la meva adoració cap a ell, era un GRAN escriptor.
Nienna, "El río que nos lleva" és el millor que li he llegit, altres novel.les també m'han agradat molt però per a mi aquesta és la millor, ja em diràs si t'agrada.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dg. maig 12, 2013 11:57 am

hola noiesss!
bé, doncs ja hem acabat la lectura d'abril i a l'espera de llegir la Jane Austen el mes que ve :()():::: què llegireu aquest mes de maig?

jo estic amb un parell de llibres ("El primer día" i "La primera noche") del Marc Levy, el coneixeu? és un autor que no diria que és amor/odi el que sento perquè seria massa extrem...però diguem que el trobo agradable de llegir i a la vegada hi ha coses que em fallen...i que farien que no el llegís més...però no em puc resistir i l'acabo llegint-lo altre cop :r) i és que explica històries més o menys senzilles, algunes més quotidianes, d'altres més fantasioses però sempre basades en sentiments (no necessariàment de parella) amenes, amb algun moment divertit...però a la vegada també hi ha coses que són massa simples, que no aprofundeix, qüestions que es resolen pim-pam i amb una facilitat irreal....no sé, és un sí (m'agrada) però no...i au, aquí estic amb un llibre seu entre mans altre cop! aquest va sobre un astrofísic i una arqueòloga que troben un objecte estrany i....no explico més que ja faria spoilers ;-)))

i vosaltres què?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Penny » dl. maig 13, 2013 8:57 am

Hola noies!

Doncs jo estic llegint Memòries d'una geisha. L'estic devorant, de fet, no crec que passi d'avui :-D M'està agradant molt seguir la vida d'aquesta noia i, a més, sóc una enamorada del Japó. El que passa és que he llegit a la wikipedia :-D que la geisha en què es basa la novel·la es va querellar amb l'autor perquè algunes de les coses més interessants que passen a la novel·la no es corresponen ni a la seva vida real ni tan sols passen mai en el món de les geishes. I clar, això m'ha fet prendre distància. Però vaja, que el recomano! :ok:

Ah, i sabeu què?? buaaa se m'ha trencat l'e-reader!! Era molt senzill i sense marca però ja em feia el fet. I a sobre ja sigut culpa meva del tot, el vaig deixar per allà sobre sense cap funda ni res i devia posar alguna cosa de pes damunt la pantalla i s'ha trencat :ufs:

Ametista
, respecte aquestes novel·les que comentes del Marc Levy, si fa això de que algunes trames es resolen pim-pam-pum, crec que no li donaré cap oportunitat, pobre! :-D és de les coses que més ràbia em fan quan llegeixo!
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dl. maig 13, 2013 9:11 am

Penny, sense marca no serà, serà marca poc coneguda, però encara que no sigui massa coneguda tindrà un servei post-venda i potser te'l poden reparar.
A mi el meu se'm va trencar també i va ser culpa meva, se'm va caure (des de poquíssima alçada, però vaja, va caure) però com que feia menys de dos anys que l'havia comprat me'l van reparar gratis. És de la marca BQ, estic contenta amb aquesta marca i després de la reparació gratis més!
Pregunta a veure què, no el donis per perdut encara!

Jo estic acabant "La mano de Fátima", d'Ildefonso Falcones. Porto mesos amb ell i m'està costant, no està malament però no m'acaba d'enganxar. Ara em falta tan poquet que tinc curiositat per veure com acaba, però vaja, que us recomanaria abans altres llibres...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. maig 21, 2013 11:31 am

ostres Penny se t'ha trencat l'e-reader? :ufs: es podrà arreglar?

doncs ja he acabat i potser no acaba tan pim-pam com altres llibre seus però...anava per la meitat del segon llibre i pensava "com no deixin d'embolicar la troca cada vegada més això no hi haurà qui ho desemboliqui!!" i bé, finalment ho desemboliquen però...potser hauria preferit un altre final :content:

m'ha agradat, eh? però amb aquells matisos que tinc sempre amb aquest autor...

ara no sé què llegiré...estic mirant a veure què puc llegir en 10 dies per començar després el llibre de juny! ;-)))

"Memòries d'una geisha" també és un dels meus pendents però amb això que dius que hi ha coses que no són reals...perd una mica la gràcia, no?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Penny » dc. maig 22, 2013 9:55 pm

No sé si té arreglo l'e-reader ?-) i no tinc ni un moment lliure per mirar-me bé la capsa aviam si hi ha algun contacte del proveïdor :ufs:

Ametista, jo Memòries d'una geisha te'l recomano, eh? és una història molt maca i que enganxa. Va, anima-t'hi!! que ara el tinc molt fresc i el podríem comentar

Sabeu en quina bogeria m'he embrancat? Jo sóc bibliotecària i a la meva biblioteca (que és especialitzada, no una pública) tenim una bona col·lecció de novel·les. Doncs m'he proposat llegir-les totes!! He començat per la primera de la primera prestatgeria i anar fent :-D Ja en porto dues!
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: nienna » dc. maig 22, 2013 10:06 pm

Wow Penny, jo moltes vegades he somiat amb això, crec que ens perdem moltes coses interessants per desconeixement. Si trobas alguna cosa interssant, comparteix :ok:
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Momo » dj. maig 23, 2013 7:59 am

Penny, que interessant! Pot ser molt divertit.
Ja aniràs recomanant.
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dj. maig 23, 2013 11:09 am

Apa, Penny, quina feinada!
I especialitzada en què? Si es pot preguntar... És que no sé si és especialitzada i a part hi ha novel.les, de tot una mica, o si les novel.les també tenen a veure amb l'especialització.

Jo ara estic llegit "El país imaginado", d'Eduardo Berti, que me'l va regalar el meu marit per Sant Jordi. M'està agradant, us el recomano! Està ambientat a la Xina de principis del segle XX, que ell ja sap que m'agrada (recordeu "El club de la buena estrella", no?, no és que s'hi assembli però comparteixen la mateixa cultura, rica en històries i supersticions, i té un punt similar en algunes coses puntuals).
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Penny » dj. maig 23, 2013 4:57 pm

Ho poso però d'aquí un parell de dies ho esborraré, val? ;-)

Treballo a la univ.ersitat poli.tècnica. I les novel·les que he començat a llegir no tenen cap temàtica en concret. La peculiaritat és que les tenim classificades per països (país de l'autor). De moment he llegit una novel·la d'un autor de l'Azerbaian, i una de l'Afganistan. Em culturitzaré molt! :-D d'aquí a que arribi a les dels EUA!! :-D :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dj. maig 23, 2013 5:42 pm

Penny ha escrit:De moment he llegit una novel·la d'un autor de l'Azerbaian, i una de l'Afganistan. Em culturitzaré molt! :-D d'aquí a que arribi a les dels EUA!! :-D :-D

I fins que no arribis a Zimbabue ni t'explico!! :-D Quina feinada!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dv. maig 24, 2013 10:53 am

Penny que xulo! i quin repte, eh? ens has d'anar explicant què tal!

jo ara estic amb un llibre d'aquests de riure que te'ls acabes en poc temps perquè no s'ha de pensar gaire o-o:) ...es diu "El chico de al lado" de la Josie Lloyd i l'Emilyn Rees, em fa gràcia perquè són els autors del primer llibre que vaig llegir d'aquest tipus ("Finalmente juntos" fa ja una pila d'anys...us sona? a mi me'l van recomanar i no sabia de què anava...i em vaig sorprendre a mi mateixa rient "a carcajadas", cosa que pocs llibres aconsegueixen, no?) des de que tinc el kindle que he acumulat uns quants llibres més a la llista de pendents buscant per pàgines on descarregar, entre ells aquest...a veure què tal! :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dv. maig 31, 2013 1:37 pm

doncs us he de dir que el llibre m'ha sorprès...gratament, eh? pensava que seria una mica més..."superficial", el típic llibre de riure de "chico conoce chica" i tal (i que ja em venia de gust per allò de no pensar i llegir algo fàcil i rapidet) però, sent igualment una història d'amor, hi ha més elements i no és en absolut de riure "a carcajadas"...
la gràcia d'aquests autors és que són un matrimoni a la vida real i l'home escriu els capítols narrats des del punt de vista del protagonista masculí i la dona des del punt de vista de la protagonista femenina, alternant capítols... el primer llibre que us deia que vaig llegir seu era més còmic, aquest en canvi aprofundeix més en la història de cadascun....ha estat bé :ok:

i ara a per la Jane Austen!! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::