Entre lectura i lectura...

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: nienna » dl. ago. 19, 2013 7:52 am

Raqueleta, al final no vaig poder resistir i vaig agafar el de Criadas y señoras i en 3 dies me l'he acabat de llegir. també influeix que a la nena li hem tret el xumet i m'estic ben bé hora i mitja al costat del seu llit perquè s'adormi i aprofito per llegir. M'ha agradat moltíssim :love: :love: Ahir a la nit vaig veure la peli i està molt bé, tot i que no cuida alguns detalls que al llibre son molt importants. Si finalment el triem al club, no tinc cap problema en tornar a llegir-lo!!
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dl. ago. 19, 2013 8:42 am

nienna ha escrit:Raqueleta, al final no vaig poder resistir i vaig agafar el de Criadas y señoras i en 3 dies me l'he acabat de llegir. també influeix que a la nena li hem tret el xumet i m'estic ben bé hora i mitja al costat del seu llit perquè s'adormi i aprofito per llegir. M'ha agradat moltíssim :love: :love: Ahir a la nit vaig veure la peli i està molt bé, tot i que no cuida alguns detalls que al llibre son molt importants. Si finalment el triem al club, no tinc cap problema en tornar a llegir-lo!!

Ja sabia que us agradaria! Jo tampoc tindria cap problema en tornar-lo a llegir!!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: bertian » dl. ago. 19, 2013 11:53 am

A veure si el començo a llegir quan acabi amb la triologia aquesta que m'ha enganxat!! fa molt bona pinta!!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » ds. ago. 31, 2013 5:14 pm

doncs quan toqui cine-club potser ni cal fer enquesta, no? si a vosaltres no us fa res repetir! :content:

doncs avui just he acabat la tercera part de la saga de la Camilla Lackberg, a temps per començar demà "Mujercitas" ;-))) he de dir que el segon i el tercer m'han agradat més pel que fa al tema misteris-crims, en el sentit que al primer em va decebre una mica descobrir l'assassí, etc. massa fàcilment i en canvi en aquests no és tot tan evident, et van donant pistes, després et despisten, t'ensumes per on van les coses però no...i això està bé, fa que tinguis ganes de continuar llegint per acabar-ho de lligar tot. MINI-SPOILER! El que no m'ha agradat tant és la part més personal de la història, així com al primer llibre la investigació es reparteix entre els dos protagonistes, al segon ella està embarassada i tot el dia tancada a casa i no participa gairebé gens, és com si s'hagués convertit en un zero a l'esquerra....vale que està a punt de parir i no està per ficar-se de nit en cases ajenas i amagar-se en armaris però no sé, ni que fos més a nivell intel·lectual podria haver ajudat, no? i al tercer llibre.....vale, totes sabem el que és tenir un nadó de dos mesos i hi ha coses que les puc entendre (caos horari, pit a demanda, la sogra tocant els...) però d'altres no! continua sent un zero a l'esquerra, queda alguna cosa de la dona intel·ligent i autosuficient de la primera part?? entenc les circumstàncies que està vivint però continuo pensant que la podien haver fet més partícep en la resolució de la història, per exemple hauria pogut ser ella qui veiés el programa de Crime Night i lligués caps (ja que la pinten sempre tirada al sofà mirant la tele....) ah i per cert, ja veig que als països nòrdics també hi ha una versió estivill :ufs:

au, doncs ara faig un descanset de la saga que aquest mes toca club!! >.-<:
ja esteu a punt?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dl. set. 02, 2013 9:18 pm

Jo vaig pel segon, Ametista. I el primer no em va semblar tan evident qui era l'assassí, sí que alguna cosa la vaig descubrir, tot just abans que la diguessin, però vaja, ni molt menys tot, dec tenir menys dots de detectiu que tu... :r)
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: bertian » dc. set. 04, 2013 10:17 am

Nenes que ja he acabat el què llegia i avui mateix m'he comprat el llibre de "Criadas y Señoras" que crec que m'agradarà molt!
A veure quan tinc un momentet i començo!! gràcies per les recomanacions, van molt bé!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 15, 2013 9:37 am

noies! com van aquestes lectures entre llibres del club? jo ara em posaré amb el quart de la saga de Fjällbacka de la Camilla Lackberg, a veure què tal...mentrestant m'he llegit un parell de llibres de la Sophie Kinsella ("Tengo tu número" y "¿No te acuerdas de mí?") que són llibres bastant xorres que es llegeixen ràpid, per passar una estoneta divertida! no és l'autora que més m'entusiasma d'aquest estil de llibres però els vaig trobar per internet i tampoc els faria un lleig, no? :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. oct. 15, 2013 10:35 am

ametista ha escrit:noies! com van aquestes lectures entre llibres del club? jo ara em posaré amb el quart de la saga de Fjällbacka de la Camilla Lackberg, a veure què tal...mentrestant m'he llegit un parell de llibres de la Sophie Kinsella ("Tengo tu número" y "¿No te acuerdas de mí?") que són llibres bastant xorres que es llegeixen ràpid, per passar una estoneta divertida! no és l'autora que més m'entusiasma d'aquest estil de llibres però els vaig trobar per internet i tampoc els faria un lleig, no? :content:

T'he avançat, jo ja estic a prop del final del quart.
En el tercer em va fer força ràbia l'Erica. Com deixa la nena fora sola? Fot una rasca de coll*ns, per molt ben abrigada que vagi i per molt que estigui dormint, com la deixes sola a l'entrada de casa? PEl que es veu, això s'estila pel nord d'Europa però jo no ho entenc!
I en més d'una ocasió vaig pensar que algú li hauria de parlar dels portanadons, així veuria que pot fer més coses encara que tingui la nena a sobre.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 15, 2013 11:04 am

siiiiiiiiiiiiiii és veritat que fan ràbia algunes coses que fa (o no fa) com a mare :ufs: no quadra gens amb la imatge que es dóna d'ella al primer llibre (autosuficient, intel·ligent...)
i això de deixar els nadons a fora sí que es veu que és molt comú als països nòrdics, les mames prenent un café i els cotxets dels nadons a fora...per flipar! es veu que ho fan perquè s'acostumin al fred i els hi va bé però no sé...que ho facin al balcó de casa, no? (medi controlat) però al carrer i tu dins d'un bar? com qui deixa aparcat el gos? no ho puc entendre...

:()():::: i sense avançar-me aconteixements, el quart què tal? bé, de l'estil dels altres? espero que l'Erica més activada....
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Momo » dt. oct. 15, 2013 11:29 am

Perdoneu que talli la conversa, però he sentit que aquesta nit a 8tv fan:

http://www.8tv.cat/cinema/persiguiendo-a-jane-austen/
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. oct. 15, 2013 11:32 am

ametista ha escrit: :()():::: i sense avançar-me aconteixements, el quart què tal? bé, de l'estil dels altres? espero que l'Erica més activada....

Doncs el cert és que no, encara sembla estar de baixa maternal i no té massa rellevància. De tots els que he llegit fins ara és el que menys pes té la relació personal dels protagonistes, estan preparant allò que s'anuncia al final del tercert llibre però massa més no hi ha. I a mi m'està bé, que el que em mola més és la investigació en si.


Momo ha escrit:Perdoneu que talli la conversa, però he sentit que aquesta nit a 8tv fan:

http://www.8tv.cat/cinema/persiguiendo-a-jane-austen/

Ara miraré, veure si no la fan a hores intempestives, si és a una hora prudent la podré veure! :ok:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. des. 03, 2013 12:17 pm

oooooh!!!!! venia a xerrar sobre el següent llibre de la saga i mira què em trobo!!!

RAQUELETA FELICITAAAAAAAAAAAATS!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
que bé, quina iluuuuuuu :pandi:
com estàs, com et trobes? espero que tot molt bé!!!!!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. des. 03, 2013 12:23 pm

Aix, gràcies! No havia pensat que en posar-me el ticker es veuria a tot arreu i no havia caigut en donar-vos la notícia "oficialment" :-D
Doncs sí, de nou embarassada i esperem que aquest cop vagi tot bé!
Jo em trobo bé, gana, pixera, però res destacable, avui amb el doloret aquell de quan s'estira l'úter, però aquesta ha estat la molèstia més gran fins ara, així que genial!

I parlant de la saga, ja vaig pel setè! (ja vaig dir que llegeixo a bona velocitat, jajaja). I un dia parlant amb ma mare resulta que ella i la meva tieta també els han llegit tots i que estan esperant amb candeletes el vuitè, que sembla que no trigarà massa. I he anat comentant amb ella aspectes personals dels protagonistes, criticant (jo, eh, és que n'hi ha per a criticar, ja m'aniràs dient!). I ja m'ha passat uns altres llibres també d'investigació policial que és el que la té enganxada ara. A mi aquest tipus de lectura ja m'agrada per a anar compaginant amb altres coses...

Pel que fa al CdL, ja m'està bé el que dius i avançar el cine-fòrum també, però que sigui en un mes en que totes veiem que podem complir...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. des. 03, 2013 1:48 pm

pel setè ja?????? ets una màquina :r)
jo fa poc he començat el cinquè i m'alegra veure que per fi sembla que l'Erica comença a activar-se!
quan vagi més avançada ja criticarem doncs! ;-) o-o:)

a mi també m'agraden aquestes trames d'investigació per anar variant, ja em diràs quins són aquests llibres que ara tenen enganxada a la teva mare! neu:-D
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: Raqueleta » dt. des. 03, 2013 5:45 pm

ametista ha escrit:a mi també m'agraden aquestes trames d'investigació per anar variant, ja em diràs quins són aquests llibres que ara tenen enganxada a la teva mare! neu:-D

Són els llibres de John Verdon: http://www.lecturalia.com/autor/7906/john-verdon
Encara no he començat a llegir res, crec recordar que també em va dir que tenien certa continuitat, eren casos del mateix protagonista.

Pel que fa a l'Erica i al Patrik, crec que és al cinquè llibre on comença a haver novetats personals sucoses (i risibles, més que criticables). Espero comentaris!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. des. 03, 2013 5:56 pm

:-D :-D ja estic impacient!

ah i pinta interessant aquest John Verdon! de fet l'Essuca va ser un dels que va recomanar, no? me'n recordo perquè em vaig baixar el de "Sé el que estàs pensant" i el tinc a l'espera però no sabia que també era com una saga....aaaaai, més llibres a la llista de pendents!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: xinxeta » dt. des. 31, 2013 2:50 pm

Hola noies! Necessito la vostra ajuda. Fins ara llegia al iPhone però pero fi tenim una tablet i no m'he de deixar la vista jiji però ara no sé d'on descarregar els libres. Fins ara ho havia fet a epubgratis pero ara no em funciona. Tinc una tablet android així que si em podeu ajudar us estaré moooolt agraida.
L'altre dubte és que em vull llegir els llibres de la camila lackberg però com hi ha tants em faig un embolic amb l'ordre dels llibres. A veure si em podeu ver un mini llistat

Gràcies noies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dt. des. 31, 2013 7:56 pm

hola xinxeta!
la llisteta de la saga la tens a la pàgina anterior, te la copio:

ametista ha escrit:l'ordre de la saga és:
- La princesa de gel
- Els crits del passat
- Les filles del fred
- Crim en directe
- Empremtes que mai s'esborren
- L'ombra de la sirena
- Els vigilants del far
...i es veu que encara en queda una altra per traduir :-:)


jo ara acabo de començar el setè....i ja tinc alguna cosa per criticar :content:

sobre d'on baixar els llibres jo ja fa un temps que els trec d'aquí http://www.papyrefb2.net/frames/index.php perquè tinc un kindle i ja els puc baixar directament en format .mobi i així no els he de convertir però també es poden baixar en .epub :ok: :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: xinxeta » dc. gen. 01, 2014 12:16 pm

Moltes gràcies guapa!! Vaig a provar a veure si els puc descarregar i puc criticar amb vosaltres jeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Entre lectura i lectura...

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 01, 2014 1:08 pm

xx:-D xx:-D :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::