CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguro)

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguro)

EntradaAutor: ametista » dl. des. 15, 2014 10:50 am

comencem!!!! >.-<:

i aquest és el resultat de l'enquesta:

3 vots - El que resta del dia - Kazuo Ishiguo
1 vot - El dios de las pequeñas cosas - Arundhati Roy
1 vot - Chocolat - Joanne Harris
1 vot - La fiesta del chivo - Mario Vargas Llosa
1 vot - El fruto del honor - Elif Shafak

per tant, aquest mes de gener llegirem:

El que resta del dia.jpg
El que resta del dia.jpg (9.24 KiB) Visualitzat 13958 cops


TEMPORITZACIÓ:

:-.:·:: el dia 15 DE GENER comentarem la PRIMERA PART
formada pels 4 primers capítols:
1- pròleg: juliol de 1956
2- primer dia per la nit
3- segon dia pel matí
4- segon dia per la tarda

:-.:·:: el dia 30 DE GENER comentarem la SEGONA PART
formada pels 4 últims capítols:
5- tercer dia pel matí
6- tercer dia per la tarda
7- quart dia per la tarda
8- sisè dia per la tarda

:-.:·:: a partir del 30-31 de gener i durant el mes de febrer, les que vulguin/puguin també podem comentar la pel·lícula, amb l'Anthony Hopkins i l'Emma Thompson de protagonistes.

les participants al Club de lectura d'aquest mes serem:
Raqueleta
nienna
Nineta22
Anna Maria
Martina20
Momo
ametista

<:-) bona lectura!!

què ens ha semblat?

2 vots - m'ha encantat!!
0 vots - m'ha agradat molt
1 vot - m'ha agradat, està bé
0 vots - ni fu ni fa
0 vots - no m'ha agradat gens
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 05, 2017 1:09 pm, en total s’ha editat 12 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: Raqueleta » dt. des. 16, 2014 2:58 pm

He votat Vargas Llosa perquè és un dels llibres que tinc ara entre les mans, però Chocolat i El dios de las pequeñas cosas m'agraden molt. Possiblement els vaig proposar jo! neujor:-)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: ametista » dc. des. 17, 2014 11:19 am

hehehe és probable xx:-D

doncs de moment tenim un triple empat! esperem uns dies més per si algú més s'anima a votar i si no hi ha canvis ja decidirem què fem :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: nienna » dc. des. 17, 2014 2:40 pm

Ooooohhh tornem al club de lectura? M'apunto! Ara que la petita es una mica mes gran intentare treure temps per llegir i sobre tot comentar. Ja he votat, i em sembla que tenim desempat a falta de que acabin de votar les altres noies...
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: Nineta22 » dc. des. 17, 2014 3:33 pm

Bones a totes, que m'hi voleu!? La Peque ja no es tan petita i trobo a faltar molt llegir!! Intentaré fer tot el que pugui per seguir els calendaris!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: ametista » dc. des. 17, 2014 9:43 pm

ooooh nienna que bé!!! rebenvinguda!! >.-<: >.-<:
i Nineta22 i tant que t'hi volem, benvinguda també! :ok:

doncs sembla que ja hi ha un llibre que despunta...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 18, 2014 3:49 am

Hola!
Ja fa temps que volto per aquí i que havia vist que hi havia un grup de lectura, però han anat passat els mesos i no he dit res. Ara he vist que fèieu aquesta enquesta per tornar a engegar i he pensat que ara tocava, tot i que no sé si comprometre'm perquè ara se'm girarà una feina nova per mi i potser no podré complir, però sóc lectora des de fa molts anys i espero almenys trobar una estoneta per llegir, l'esperança és l'últim que s'ha de perdre, no? jeje
Formo part d'un grup de lectura presencial al poble on visc i també ho havia estat durant bastants anys al meu poble natal, tot i que la distància i l'horari em van fer desistir de seguir-hi anant quan vaig instal·lar-me on visc ara. També he participat en un parell de llibres del grup de lectura de la web quellegeixes.cat, actualment en obres. No, no pretenc dir que sóc una experta en res, simplement dir-vos que m'encanta l'oportunitat de compartir la lectura d'un llibre, ja que un acte solitari com és el de la lectura cobra una nova dimensió quan saps que l'hauràs de comentar, pren uns matisos fantàstics!
Jo he votat El fruto del honor de Elif Shafak, tot i que El dios de las pequeñas cosasa també em feia gràcia. Chocolat ja l'he llegida i recordo que em va encantar, o sigui que si la trieu doncs fantàstic, i les altres dues doncs sempre estic a punt per provar diferents lectures tot i que a priori no em convenci el resum, no sóc estreta de mires.
Apa, una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: Martina20 » dl. des. 22, 2014 9:33 am

Hola!

A mi també m'agradaria molt participar en el clubde lectura però a l'igual que l'Anna Maria aviat tindré el meu segon fill i no sé com anirà la cosa. Tot i així està previst que neixi pel 20 de febrer i almenys si que compliré per la proposta del mes de gener.

Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: ametista » dc. des. 24, 2014 4:28 pm

benvingudes Anna Maria i Martina20! >.-<: >.-<:

noies l'enquesta s'acaba demà i a no ser que hi hagi canvis d'última hora (es pot canviar el vot) pel que sembla tenim un llibre guanyador, ja el podem buscar i decidir com el comentem :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: Anna Maria » dc. des. 24, 2014 4:58 pm

Hola!
Gràcies per la rebuda. Doncs aquesta setmana la biblioteca del poble està tancada, però he enviat un correu a la responsable perquè em faci arribar el llibre.
Com ho heu fet les altres vegades? Jo als clubs de lectura presencials, el que fem es quedar un dia i el comentem en general tot. A la web que llegeixes, es posava com una mena de calendari durant un mes, repartint els capítols del llibre per cada setmana, i anàvem parlant dels capítols que portàvem llegits aquella setmana. Al final, es feia com una reflexió. Això del mes potser en el nostre cas serà molt, també potser depèn de com seran els capítols... No sé, estic oberta a tot.
Per cert, Bon Nadal!!!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: Nineta22 » dv. des. 26, 2014 9:35 pm

Hola noies!!

Estava fent una recerca del llibre d'Ishiguro per Internet però no trobo ebook en espanyol. Alguna de vosaltres el té?
Bon Nadal a tots/es!!! :)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura 2015 - enquesta de gener!

EntradaAutor: ametista » ds. des. 27, 2014 7:55 pm

Anna Maria ha escrit:Com ho heu fet les altres vegades?

doncs ho hem fet de les dues maneres, quan vam començar comentàvem un cop al mes (un cop acabat el llibre) després vam passar a comentar un cop a la setmana (cada setmana teníem uns capítols assignats) Aquesta última opció estava bé perquè el club era més dinàmic però al final, tot i portar els llibres al dia, no totes trobàvem el moment de seure a comentar cada setmana... o sigui que ara no està massa clar com ho farem, la proposta era decidir una mica sobre la marxa segons el llibre que triem (segons la longitud i les divisions que es puguin fer per exemple)

De fet, el de gener estava convençuda que tenia el llibre (físic) i no l'he trobat ?-) miraré de descarregar-lo i segons les pàgines que tingui decidim :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguo)

EntradaAutor: ametista » ds. des. 27, 2014 9:05 pm

per cert, he editat la primera entrada per treure l'enquesta i no em quadren els números neu:-D

de moment hem escrit 6 persones i hi ha 7 vots...qui falta?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguo)

EntradaAutor: ametista » dg. des. 28, 2014 5:50 pm

ja el tinc, no és gaire llarg, no?

són 8 capítols, desiguals en número de pàgines:

pròleg: juliol de 1956 (15)
primer dia per la nit (22)
segon dia pel matí (65)
segon dia per la tarda (13)
tercer dia pel matí (12)
tercer dia per la tarda (57)
quart dia per la tarda (23)
sisè dia per la tarda (16)

crec que la divisió més equitativa és en dos:
4 capítols 115 pàgines
4 capítols 108 pàgines

podríem dividir el mes en 3, llegir la primera part en 10 dies i comentar, la segona en 10 dies i comentar i els últims 10 dies podríem intentar mirar la peli? o ja és demanar massa? neujor:-) si és massa fem 15 dies i 15 dies... com ho veieu?

(per cert Nineta22, si el vols envia'm un privi i te'l passo :ok: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguo)

EntradaAutor: Nineta22 » dg. des. 28, 2014 7:18 pm

Ei ametista!!

Mil gràcies!! Al final la nienna ja me'l va passar pero moltes gràcies igualment!!
Pel que fa a la distribució, jo m'adapto al que es decideixi pero no puc donar garanties de poder veure la peli en el període de temps que dieu, jeje ara que la veuré en algun moment segur perquè fa molt bona pinta!!
Per cert, ja sabem qui es el 7è vot?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguo)

EntradaAutor: ametista » dl. des. 29, 2014 12:17 am

de res :ok: :ok:

doncs podem fer 15 dies per cada part i com que després no toca llibre fins al març, el mes de febrer pot servir per veure i comentar la peli (qui vulgui/pugui!)

Nineta22 ha escrit:Per cert, ja sabem qui es el 7è vot?


...doncs encara no, a veure si la setena persona saludaaaa :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguo)

EntradaAutor: Momo » dl. des. 29, 2014 2:16 pm

Hola!
El setè vot és meu! Us seguia des de l'ombra... ;p
Tot i que no estic segura de poder seguir el ritme del club tot l'any, aquest mes sí que podré!
A més a més, el llibre que ha sortit el vaig llegir ja fa temps i em va agradar molt.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguo)

EntradaAutor: ametista » dl. des. 29, 2014 9:11 pm

Momoooooo!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: que bé!! >.-<:

cap problema, tu participa el mes que vegis que pots! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguo)

EntradaAutor: Anna Maria » dc. des. 31, 2014 2:43 am

Hola guapes!
Doncs jo ja el tinc demanat a la biblio, a la CePSE (Central de Préstec de Llibres). De moment està en procés de "reserva", això vol dir que els de la CePSE encara no l'han posat per prestar-me'l (suposo jo que aquests dies també estant tancats). Haig d'esperar a que estigui "en trànsit" (tot això ho puc consultar al meu compte d'Argus del carnet de la biblio, jo us ho explico per si no ho sabeu, tinc complexe de mestra, jeje). La valissa (nom que la bibliotecària fa servir pel correu del Préstec Interbibliotecari) del poble on visc és el dijous al matí, ja que és l'únic matí que està oberta en horari de tot l'any (a part de vacances). Així doncs, depenc de que me'l posin en préstec i pot ser que m'arribi el dia 8 de gener o el 15.
La pega és que ha coincidit amb festes, però normalment amb una setmaneta ja el tinc. Però no us preocupeu, vosaltres comenceu i jo us intentaré atrapar, serà molt que entre nits d'insomni i l' "enganxament" que tinc a SP (jeje) no pugui agafar-vos si comenceu a llegir. A més, estic pendent de parir aquest mes, així que aniré dia per dia a veure fins on puc arribar. Ja vaig dir que tenia moltes ganes de posar-me al grup, així que tard o d'hora em posaré a l'altura, ja sigui amb aquesta lectura o amb la pròxima!
Pel que fa a la pel·lícula, doncs ho trobo una bona idea. Primera perquè sempre va bé tenir una pel·lícula per mirar el dissabte a la nit o el diumenge a la tarda quan a la tele encara fan coses més dolentes i com que a la meva parella no li agrada llegir no és la primera vegada que agafo la peli d'un llibre que he llegit (bé, ara fa mesos que no miro una pel·lícula sencera, és massa pel meu coxis i cul adolorits, però ja ho tornaré a fer, jeje). Fer l'exercici de comparació el trobo molt interessant. Mireu el programa "página dos" de la 2 (diumenges de 2/4 de 9 del vespre a les 9 més o menys)???? Doncs quan puc jo sí perquè a part de parlar de llibres hi ha un espai on una crítica de cine comenta amb el presentador l'adaptació al cine d'una pel·lícula, i m'encanta com ho fan i com ho comenten!!!
Bé, ja veieu que m'encanta parlar i escriure, o sigui que a poc que pugui aneu preparant-vos perquè diria que sóc famosa ja per enrotllar-me com una persiana. L'únic que espero que el dia que pugui comentar les meves aportacions us semblin interessants...
Apa, prou que ja deveu estar atabalades.
Bona entrada al 2015!!!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL gener'15 - El que resta del dia (Kazuo Ishiguo)

EntradaAutor: ametista » dc. des. 31, 2014 8:34 pm

hola Anna Maria! quina gràcia amb les explicaciones del sistema bibliotecari, està molt bé perquè jo a vegades havia fet comentaris al respecte (l'he demanat, està en interprèstec, etc) però mai havia caigut en explicar-ho per si algú no sabia de què anava el tema ;-)))

la veritat és que des que tinc el kindle ja no agafo tants llibres a la biblio i és una llàstima perquè també té la seva gràcia... però clar, si vols un llibre concret i no el tenen i s'ha de demanar i entre que arriba i tot...acaba sent més ràpid descarregar-lo per internet :content: tu no tens cap lector electrònic? ho dic perquè potser podries començar el llibre digital i seguir amb el físic quan t'arribi... de totes maneres no és gaire llarg, suposo que quan t'arribi et podràs posar al dia sense problemes :ok:

que per cert, us vaig dir que no havia trobat el llibre físic i estava a casa de mons pares! ara tinc un dilema xxcool
(quin dels dos em llegeixo? perquè físic té el seu rotllo però justament pel club va bé llegir-ho al kindle per si subratllo coses)

compis lectores, que tingueu bona entrada d'any i que aquest 2015 ens porti moltes lectures!!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::