CL setembre'16 - L'elegància de l'eriçó (Muriel Barbery)

Llibres, tallers..

què us ha semblat?

m'ha encantat!
1
33%
m'ha agradat molt
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat, està bé
1
33%
ni fu ni fa
1
33%
no m'ha agradat gens
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 3
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL setembre'16 - L'elegància de l'eriçó (Muriel Barbery)

EntradaAutor: Anna Maria » dg. oct. 09, 2016 11:19 pm

ametista ha escrit:per cert, he posat l'enquesta per poder votar què ens ha semblat i com que amb el canvi de fòrum ara ja em permet modificar enquestes sense que passin coses paranormals, l'he afegit també a les altres lectures d'aquest any pendents de valorar: 39+1 i Bon dia, tristesa per si voleu passar i votar :ok:


Gràcies Ametista, ja he votat a les dues!

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: CL setembre'16 - L'elegància de l'eriçó (Muriel Barbery)

EntradaAutor: Maria V. » dj. nov. 17, 2016 8:06 pm

No vaig comentar el llibre per falta de temps, em sap greu, ara no m'apunto al següent i quan vegi que puc complir ja tornaré.
"L'elegància de l'eriçó" m'havia agradat molt fa un parell d'anys però ara, a la segona lectura, m'ha decebut. Quins fums, portera i nena... Sembla mentida que aleshores no me n'adonés. Se senten menyspreades pels rics rucs (amb estudis), però elles dues són les qui realment es tenen per superiors i menyspreen la gent. Sort que hi ha dos personatges, l'amiga que fa neteges i el japonès, que en comparteixen el refinament i la sensibilitat delicada sense la supèrbia.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL setembre'16 - L'elegància de l'eriçó (Muriel Barbery)

EntradaAutor: Anna Maria » dv. nov. 18, 2016 6:36 pm

Maria V. ha escrit:No vaig comentar el llibre per falta de temps, em sap greu, ara no m'apunto al següent i quan vegi que puc complir ja tornaré.
"L'elegància de l'eriçó" m'havia agradat molt fa un parell d'anys però ara, a la segona lectura, m'ha decebut. Quins fums, portera i nena... Sembla mentida que aleshores no me n'adonés. Se senten menyspreades pels rics rucs (amb estudis), però elles dues són les qui realment es tenen per superiors i menyspreen la gent. Sort que hi ha dos personatges, l'amiga que fa neteges i el japonès, que en comparteixen el refinament i la sensibilitat delicada sense la supèrbia.



No, jo no crec que no te n'adonessis. Jo crec que una novel·la també ens pot agradar o no depenent de les nostres circumstàncies, també de com estiguem anímicament en aquell moment... Jo he repetit poques lectures, però les que he repetit sempre he pensat coses diferents la primera de la segona lectura.
Pel que fa als fums, jo ja vaig comentar que em va semblar més superba la Paloma (nena), en la manera de fer els comentaris sobre els altres, la Renée és més... condescendent, diria. Totes dues actituds però tot i que destapen coses que no m'agraden dels altres tampoc les deixa ben parades a elles.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL setembre'16 - L'elegància de l'eriçó (Muriel Barbery)

EntradaAutor: nienna » ds. nov. 19, 2016 8:27 am

Jo tampoc vaig poder fer el comentari de L'elegància de l'eriçó perquè vaig ser incapaç de rellegir la novel·la.. Normalment em costa molt rellegir, com que no té la mateixa màgia. Només he pogut rellegir pocs llibres, i sempre sempre es una experiència diferent.

En el cas de L'elegància de l'eriçó no em vaig poder tornar a ficar a la història, els personatges no em semblavan tan interesants com fa 4 anys quan la vaig llegir per primer cop. Vaig llegir al voltant de 100 pàgines i, potser també hi té molt a veure la meva pila de pendents que cada dia va augmentant, però no vaig poder continuar...

Ja és el segon cop que al club es llegeix un llibre que jo ja havia llegit, i els 2 cops no vaig poder rellegir el llibre. Crec que ja he après la lliçó i ja no votaré llibres que ja hagi llegit :content: :content: :content:

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::