Re: CL desembre'16 - El ángel más tonto del mundo (Christopher Moore)

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL desembre'16 - El ángel más tonto del mundo (Christopher Moore)

EntradaAutor: Anna Maria » dv. des. 16, 2016 9:20 pm

emfer ha escrit:Noies, m'encanta la idea!
aquest mes ja no em dona a temps a posar-me al dia amb la lectura escollida, però intentaré estar "al loro" pel mes vinent, que a més estaré de baixa i tindré força temps per llegir, entre altres!


Doncs et prenem la paraula, i et comento que al gener llegirem a Umberto Eco:
viewtopic.php?f=101&t=52108

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: CL desembre'16 - El ángel más tonto del mundo (Christopher Moore)

EntradaAutor: emfer » ds. des. 17, 2016 10:18 am

Anna Maria ha escrit:
emfer ha escrit:Noies, m'encanta la idea!
aquest mes ja no em dona a temps a posar-me al dia amb la lectura escollida, però intentaré estar "al loro" pel mes vinent, que a més estaré de baixa i tindré força temps per llegir, entre altres!


Doncs et prenem la paraula, i et comento que al gener llegirem a Umberto Eco:
viewtopic.php?f=101&t=52108

Abraçades,
Anna Maria


Ara vinc a veure la posposta!!
Gràcies!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CL desembre'16 - El ángel más tonto del mundo (Christopher Moore)

EntradaAutor: nienna » ds. des. 24, 2016 7:00 pm

Bona tarda!

Ja he acabat el llibre, em va costar moltissim i he de dir que l'he acabat perquè sempre sempre acabo els llibres siguin com siguin, m'agradin o no...

ATENCIÓ SPOILERS! LLEGIT FINS EL FINAL

Ja he pogut acabar el llibre, he trigat moltissim en acabar-lo perquè la primera part pse pse, però la segona no em va agradar gens. El vaig trobar escrit malament, la història penso que no la desenvolupa bé i el final molt i molt fluix. Gairebé ni s'enten el què passa, com les redaccions del cole que et diuen que escriguis 300 paraules i comences motivat a desenvolupar l'historia i comptes les paraules, te n'adones que en portes 280 i tanques de pressa. El capitol final amb el que passa 1 any després se m'ha fet pesat, massa larg i no em va semblar interessant.

No sé, sincerament li vaig donar 1 estrella de 5 al goodreads, i no crec que torni a llegir un altre llibre de l'autor. :-o00m :-o00m

Em sap molt greu perquè jo vaig recomanar el llibre i a més el vaig votar per llegir quelcom diferent, però al final m'ha decebut. Espero que a vosaltres us hagi agradat una mica més, i si no, perdoneu! :-o00m :-o00m :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: CL desembre'16 - El ángel más tonto del mundo (Christopher Moore)

EntradaAutor: Anna Maria » ds. des. 24, 2016 11:45 pm

No t'hem de perdonar res, Nienna!!!
és fantàstic poder anar variant en estils de llibres, i a la llarga en la seva majoria aquestes tries diferents surten bones, i sinó, com has dit, sempre podem no tornar a llegir res de l'autor, ja sabem que no ens agrada.
Ostres, a mi m'agradaria tenir més paciència amb els llibres que no m'agraden, però si no m'enganxa de seguida el deixo.
Bon Nadal a totes!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: CL desembre'16 - El ángel más tonto del mundo (Christopher Moore)

EntradaAutor: ametista » dt. des. 27, 2016 7:42 pm

LLEGIT FINS AL FINAL
(no poso "atenció spoilers!" perquè crec que no dic cap cosa que pugui aixafar a ningú la lectura d'aquest llibre.........................................) :content:

bé, doncs poca cosa més puc afegir als comentaris de la nienna perquè el llibre no dóna gaire més de sí...

he de dir però, que vaig començar a llegir-lo bastant escèptica, suposo que perquè no acostumo a fiar-me'n massa dels comentaris aquests de "te reirás a carcajadas" perquè normalment després acaben sent llibres cutres-cutres... i clar, veient que l'Anna Maria havia abandonat la cosa pintava cap a que sí que seria cutre, així que he de dir... que me l'esperava pitjor! :r)

a veure, no m'ha agradat especialment per llegir-me mai més res del seu autor (si a sobre es veu que té una sèrie de llibres que passen a Pine Cove! crec que aquest és el tercer) però tampoc l'he hagut de deixar o acabar-lo en plan a la força.... suposo que si l'expectativa era que seria un pal, al final encara m'han fet gràcia algunes coses! (gràcia de somriure, no de riallades...)

el tema de l'àngel és veritat, quan apareix recordo que vaig pensar "ah, clar, l'àngel del títol.... ja ha trigat!"

i quan apareixen els zombies.... al principi pensava "no...no... que no vagi per aquí la cosa, si us plau, no..." però sí.
...vaig tenir una petita crisi de "bffffffffffffffffffffff mandra" però al final vaig decidir tirar pel dret i seguir passés el que passés... i bé, és qüestió de prendre-s'ho com "és humor d'aquest absurd americà que no va enlloc" i au

com que no és una lectura per trencar-s'hi gaire el cap em vaig acabar el llibre mentre simultàniament mirava la tele :r)

ah, i el capítol final d'un any després sí que em sobrava totalment: avorrit, pesat, prescindible.

nienna no t'has de disculpar pas!! no podem saber per endavant com seran les lectures que proposem/votem i aquí està també la gràcia del club de lectura, que ens sorprengui el que llegim! i crec que si mirem tot el que hem llegit en global anem molt bé, hem llegit molts bons llibres! (i després "El club de los viernes" :-D )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: CL desembre'16 - El ángel más tonto del mundo (Christopher Moore)

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 05, 2017 3:29 pm

ATENCIÓ SPOILERS: LLEGIT FINS AL FINAL

Opino si fa no fa com totes. No m'ha disgustat, es deixava llegir i m'ha entretingut, però també és cert que si pel que fos hagués hagut de deixar-lo a mitges m'hagués quedat ben igual. I no el rellegiré ni buscaré els altres llibres on surten els mateixos personatges.
No fa riure, algun cop algun somriure per l'absurd de la situació, però no és com ens l'havien venut (clar que els de l'editorial escrivint el que escriuen a la contraportada el que volen precisament és això: vendre). És totalment prescindible, la veritat.
Tots els personatges són curiosos i tenen un punt ridícul i cap d'ells és un clar protagonista, és una història molt coral i això sempre em fa certa gràcia (recordeu que vam llegir "Una vacant imprevista"? També és una història coral, però molt millor que aquesta).
I a mi el tema dels zombies em va "agradar". No sóc especial fan dels zombies, que últimament estan molt de moda, però em va semblar ja un "rizar el rizo". El que passa és que si el títol és "El ángel más tonto del mundo", se suposa que l'àngel i la seva poca habilitat han de tenir més presència i no és fins al final que es parla més del seu error i de les conseqüències.
El final també l'he vist precipitat, mentre llegia pensava "i ara això com ho acabarà?" perquè era una masacre zombie clara, amb uns pocs tancats a l'església que ja els veia morts i de cop i volta la Nena Guerrera va tallant caps als zombies (com que no sóc fan dels zombies no sé si se'ls pot "aniquilar" tenint en compte que ja estan morts, en teoria haurien de ser indestructibles, no?) i en un moment l'àngel que era tan tonto pot desfer tot el merder i tornar la situació al moment abans de "ressucitar" els morts. Massa fàcil aquest final, la veritat.
I l'epíleg no sé ni a què ve... Que ha passat un any i està tot si fa no fa igual? Per a explicar una petita història que no té res a veure amb tot l'anterior i que no té massa substància (com tot el llibre, de fet).
Ho deixo ja perquè no sé què més dir, quan llegia no marcava coses per a comentar després perquè trobava que no hi havia massa a dir...


Nienna, m'encanta "Black mirror". Quin capítol més sorprenent, amb final feliç.

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::