CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

Llibres, tallers..

què ens ha semblat?

m'ha encantat!!!!!
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat molt
0
No hi ha cap vot
m'ha agradat, està bé
3
100%
ni fu ni fa
0
No hi ha cap vot
no m'ha agradat gens
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 3
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: CL juliol'18 - Leer "Lolita" en Teherán (Azar Nafisi)

EntradaAutor: Martina20 » dl. set. 10, 2018 8:44 pm

Bones companyes de lectura!

Em faltava comentar la última lectura. Passa el temps i encara no havia tingut ocasió de fer cap entrada.

El problema ara és que no me’n recordo molt del llibre però recordo les sensacions i quatre coses. Aviso que serà una opinió curta :).

Primer, m’han entrat moltes ganes de llegir el llibre el gran Gatsby. El capítol on passa el judici va espectacular. De fet va ser la part que em va agradar més del llibre i que em va aconseguir enganxar. Ametista, estic amb tu que ara sabem el final :ufs: però igualment tinc ganes de llegir-lo.

També m’han entrat ganes de saber més de la història d’Irán i el perquè. Quina tragèdia.... un país tan ric culturalment, amb gent tan instruïda, intel.ligent...que hi passés i encara passen tota mena de barbaritats. Com va poder ser? És potser un exemple de que desgràcies aixi poden passar a tot arreu encara que sembli impensable. Nienna, gràcies per la recomenació de la lectura a l’Anna Maria, me l’apunto!

I finalment el llibre m’ha agradat, està bé. Suposo que no ha ajudat el fet que no vaig llegir molts dels llibres on ella fa paralelismes i encara que es pot seguir això fa que potser se’m fes més pesat.

Una abraçada!

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::