Receptes de pa amb panificadora

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: Twix » dg. oct. 07, 2012 11:01 am

xasevi09 ha escrit:Hola noies,

Se m'ha trencat una pala de la panificadora, algú sap on puc aconseguir el recanvi o ja la puc llençar??

Gràcies!!!


Xasevi, quina panificadora tens? Jo tinc la del LIDL, i en el manual d'instruccions, al final, hi ha com una butlleta per si et cal demanar recanvis.
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: xasevi09 » dc. oct. 17, 2012 9:22 pm

Hola noies,

Twix, el que passa és que no guardo les instruccions... en fi, crec que podré resoldre el tema ja que una botiga de recanvis del barri m'han dit que m'ho buscaran i que em sortirà per un 10 o 15 euros... ja us diré com acaba el tema!!
Imatge

Imatge

Imatge
cookie33
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: ds. març 03, 2012 7:48 pm

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: cookie33 » dg. gen. 13, 2013 9:30 am

ametista ha escrit:hola noies! lo prometido es deuda així que aquí estic amb una recepta bona booooona :ok:

aquest és el pa que últimament fem a la màquina quan no tinc temps de fer-lo al forn, com a pa de diari està molt bo i es pot anar variant una mica el gust: un dia amb 75 gr. de farina d’arròs, un altre amb farina integral d’espelta, una altre amb farina de sègol...

PA D’ARRÒS
375 ml d’aigua
450 gr. de farina de força
75 gr. de farina d’arròs
1,5 culleradetes de sal
2 culleradetes d’oli d’oliva
1 sobre de llevat sec

Posar el programa de pa bàsic de 750 gr :***:

si la proveu ja m'explicareu!!!



Hola noies?
Per Reis m'has regalat una panificadora, la Moulinex.
He començat a fer proves, però encara no l'encerto.
El primer vaig fer un preparat del Lidl, l'aigua la vaig posar a temperatura ambient i el pa m'ha quedat humit, com si faltés coure.
Ahir vaig fer servir la recepta de l'Ametista: bé el primer error de novata és que vaig posar l'oli i la sal més tard que la farina. Com el meu llevat és fresc vaig posar 2 daus. Bé, el fet és que m'ha tornat a quedar humit.
Algú em sap dir que faig malament??
Moltes gràcies!!!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: muc » dg. gen. 13, 2013 10:44 am

Hola cookie,

jo no tinc panificadora, però crec que potser 2 daus de llevat premsat és molt, per uns 500 g de farina...
Avatar de l’usuari
Vickyladelvi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am
Contacta:

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: Vickyladelvi » dl. gen. 14, 2013 11:04 am

cookie, jo al principi d'utilitzar-la tenia problemes perquè em quedava tot com molt premsat i era hipercontundent. Vaig parlar amb uns amics que feia temps que en tenien i em van dir que el truc està en l'ordre dels ingredient, per tant jo vaig aquest ordre (ara no estic a casa i no et fico les quantitats):

1.- aigua
2.- sal
3.- sucre
4.- llet en pols
5.- oli
6.- farina
7.- llevat fresc: quan el compro el tallo a cubs petits i el congelo, quan el necessito agafo un parell de trossets (igual és una quarta part d'un troç gran) i el fico a la panificadora tal qual, encara congelat.

un altra truc que faig és ficar els ingredients per mig Kg, però al programa li dic que n'he ficat per 1 Kg

ànims :b-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: Ponioleta » dl. gen. 14, 2013 12:20 pm

Cookie, per començar dos daus de llevat per mig kilo és molt llevat!
Cada recepta porta una quantitat, però per norma general, com a molt seria un dau de llevat.

També va bé que el llevat i la sal no estiguin en contacte (quan ho poses, després es remena tot i es barreja, clar).

Si queda humit pot ser que quedi una mica cru, potser has de posar un programa una mica més llarg. Normalment tenen un programa de pa integral que és una mica més llarg que el de pa normal.

De totes maneres, el pa fet en panificadora acostuma a quedar més aviat dens i una mica més humit que el pa de barra o el pa de pagès al que estem acostumades.

I també cada panificadora té el seu truquillo. De moment, per aquest que t'ha quedat humit, si fas llesques i les torres, segurament soluciones el tema i te'l pots menjar :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
cookie33
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: ds. març 03, 2012 7:48 pm

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: cookie33 » dt. gen. 15, 2013 8:29 pm

Noies, moltes gràcies per la vostra ajuda.
Aquest cap de setmana tornaré a fer proves i seguiré els vostres consells....ja us diré si ho aconsegueixo o bé he d'acabar al forn a comprar la barra de pa jeje!!
Avatar de l’usuari
Vickyladelvi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am
Contacta:

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: Vickyladelvi » dv. gen. 18, 2013 10:26 am

cookie33 ha escrit:Noies, moltes gràcies per la vostra ajuda.
Aquest cap de setmana tornaré a fer proves i seguiré els vostres consells....ja us diré si ho aconsegueixo o bé he d'acabar al forn a comprar la barra de pa jeje!!


cookie33 ho faràs la mar de bé, SEGUR!!!!

jo ahir li deia al meu xic, tornarem a menjar pa nostre cada dia. vaig tenir una temporada que programava la panificadora xq s'aturés a les 7:15, llavors tallava el pa finet (tinc un "corta fiambres") i ell prenia 4 llesques i jo dues, la resta les congelava en packs de 2 i així ja teniem pa per 2 o 3 dies més. Al 3r o 4t dia tornava a començar.

xq a vegades es perden les bones costums? :miko:
Imatge

Imatge
cookie33
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: ds. març 03, 2012 7:48 pm

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: cookie33 » dj. gen. 24, 2013 8:44 pm

Noies, tenia el mail apunt d'enviar i l'he perdut! aix!
Dir-vos que m'ha quedat boníssim, divendres fins i tot faig fer un pa de pipes i anous x una amiga. aquest diumenge que celebrem l'aniversari del meu sogre en faré un pels meus sogres i dos més pels meus cunyats!

M'espera un cap de setmana de panarra!

Per cert, poso el programa més rapid de la moulinex (1:30) i queda molt. Bé!!
cookie33
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: ds. març 03, 2012 7:48 pm

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: cookie33 » dj. gen. 24, 2013 8:44 pm

Noies, tenia el mail apunt d'enviar i l'he perdut! aix!
Dir-vos que m'ha quedat boníssim, divendres fins i tot faig fer un pa de pipes i anous x una amiga. aquest diumenge que celebrem l'aniversari del meu sogre en faré un pels meus sogres i dos més pels meus cunyats!

M'espera un cap de setmana de panarra!

Per cert, poso el programa més rapid de la moulinex (1:30) i queda molt. Bé!!
Avatar de l’usuari
Vickyladelvi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am
Contacta:

Re: Panificadora Carrefour

EntradaAutor: Vickyladelvi » dv. gen. 25, 2013 9:50 am

cookie33 ha escrit:Noies, tenia el mail apunt d'enviar i l'he perdut! aix!
Dir-vos que m'ha quedat boníssim, divendres fins i tot faig fer un pa de pipes i anous x una amiga. aquest diumenge que celebrem l'aniversari del meu sogre en faré un pels meus sogres i dos més pels meus cunyats!

M'espera un cap de setmana de panarra!

Per cert, poso el programa més rapid de la moulinex (1:30) i queda molt. Bé!!



MOLT BÉ!!!!!! :b-))) ho veus? vaig dir-te que et quedaria genial :b-)))

A vegades quan anem a menjar a casa d'algú també porto 1 o 2 pans i la gent queda encantada >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gretagalgo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: gretagalgo » dc. ago. 07, 2013 9:23 am

noies aqui una altre que aquest dilluns va aconeguir la panificadora del lidl, estic emocionadisima ja que feia molt tempsque tenia ganes,pero he fet dos proves una un brownie i de meravella i l´altre la masa de pizza segons posava al llibret i fatal va sortir molt liquida , pot ser perque vaig posar farina normal???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anna31
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:53 am

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: anna31 » dj. ago. 15, 2013 3:42 pm

Hola a totes!
M'acaben de regalar una panificadora i després de molt llegir tinc un dubte. A veure si em podeu ajudar.
Si programo per fer el pa a la panificadora l'he de treure ràpidament un cop acaba el programa o bé s'hi pot estar una estona?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: ametista » dv. ago. 16, 2013 4:09 pm

que bé, noves panarres en acció! ;-))) >.-<:

gretagalgo ha escrit:l´altre la masa de pizza segons posava al llibret i fatal va sortir molt liquida , pot ser perque vaig posar farina normal???

si la massa queda molt líquida és per posar massa aigua o poca farina, si vas seguir la recepta del llibret i et va quedar així potser és que hi havia un error a la recepta (si vols posar-la aquí i ens la mirem!) o va ser el tipus de farina (quina vas fer servir?) perquè a vegades dues farines similars tenen capacitat d'absorció d'aigua molt diferents...

anna31 ha escrit:Si programo per fer el pa a la panificadora l'he de treure ràpidament un cop acaba el programa o bé s'hi pot estar una estona?

sempre és millor treure'l quan acaba i deixar-lo refredar damunt d'una reixeta, dins de la màquina el que passa és que es va creant condensació i quan treus el pa està humit (la crosta pot quedar completament mullada)....però hi ha màquines que tenen l'opció de mantenir el pa calent un cop acaba el programa (la meva el té durant una hora) i llavors tens més marge de temps per treure el pa si no pots fer-ho just quan s'acaba :ok:

jo tot l'estiu que li estic tornant a donar ús a la panificadora! fa temps que només la feia servir per amassar i després feia el pa al forn però entre la calor que fa que fa mandra encendre el forn i que entre la feina i els nens no tinc temps de res tiro de programar la màquina i au! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
gretagalgo
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: gretagalgo » dv. ago. 23, 2013 5:52 pm

Estic com boja amb la panificadora,
ara l´ultima tecnica es que com m´agrada molt la forma de barra de pa i en la panificadora surt com pa de motllle, faig tot el proces alla i al forneja , trec la masa i li dono forma de barra, calento el forn a 200 graus i uns 20 minutets i us puc dir que queda delicios , es poc.
també he fet el tipic biscuit de ioghourt i bonisim, que al forn s´em cremava
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Alexia77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: Alexia77 » dt. des. 10, 2013 10:27 am

Hola, tinc la panificadora unold, que me la van deixar els Reis l'any passat pero feia mesos que no la feia servir. Em falta trobar el punt per a que surtin els pans mes esponjosos, perquè son massa densos. Algun suggeriment? Potser substituir l'aigua per llet?
M'agrada fer pans amb farines integrals i amb llavors, pero provare el proper dia barrejar tambe farina blanca (millor de força, oi? O del forn)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: Laia » dv. des. 13, 2013 9:39 am

bon diaaaa!!!
aqui que s'apunta una altra panarra amb la panificadora del Lidl!!!
fa temps llegeixo varis posts de cuina i de pa gràcies a l'<Ametista i per fi ara quan va sortir la oferta del Lidl me l'he comprat!!!(el pa a ma va ser un complert desastre!jajaja)
gràcies per totes les receptes i truquets que heu penjat, ja m'ho he imprès, he comprat anous, pipes, olives i difenets farines i farem probatures!!!

ja he fet 3 pans desde la setmana passada que la tinc i ens encanta a tots els de casa!!! >.-<: >.-<:
- el 1er que vaig fer va ser amb el preparat del LIdl de farines integrals i llevadura ja inclosa.fàcil.aigua+ preparat i programa 3!!va durar 48hr, bonissi per ser el 1er

- el 2on ho vaig complicar fent-me pa sense gluten pequè intento reduïr blat per no carregar tant el fetge, tot i que no sóc celiaca, però m'han aconsellat reduïr-lo i penso que aixi per esmorzar tinc el meu pa.vaig barrejar preparar de farina blanca sense gluten amb farina d'arròs com posava una de les receptes.i vaig afegir una micona de llevadura fresca.va quedar estopenc. semblant a cru, no sé si m'explico.
pel que us he llegit és perquè al ser sense gluten no té el gas del blat i no queda igual,oi??algun truc??més o menys aigua?més temps??o simplement torrar-lo depsrés a la torradora com faig ara??bo està igual, només és per saber si he fet algo malament.

ara he comprat farina de sègol integral.no puc fer-lo tot de sègol??és que a le sreceptes posa de barrejar-lo amb farina de blat integral...i com que vull posar lo mínim de blat....és per si ho sabieu...

i per cert, això que dieu de treure-ho de la panificadora, i acabar el procés al forn fent forma de barra, a quin punt ho trec???després de la 3ª fermentació?? ?-)

i la última pregunteta..jajaja, jo fico llevadura fresca, quants grams son???us he llegit que 3 cops si fos la seca???si fos seca serveix la del Lidl o ha de posar especial per fer pa??i si un sobre de seca són 15gr, de fresca són 45gr???

miiiil gràcies precioses!!!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 01, 2014 3:52 pm

hola Laia! que bé que t'hagis animat a fer pa!! >.-<: >.-<:
a veure, intentaré respondre les teves preguntes.... xxo.0.o

Laia ha escrit:el 2on ho vaig complicar fent-me pa sense gluten pequè intento reduïr blat per no carregar tant el fetge, tot i que no sóc celiaca, però m'han aconsellat reduïr-lo i penso que aixi per esmorzar tinc el meu pa.vaig barrejar preparar de farina blanca sense gluten amb farina d'arròs com posava una de les receptes.i vaig afegir una micona de llevadura fresca.va quedar estopenc. semblant a cru, no sé si m'explico.
pel que us he llegit és perquè al ser sense gluten no té el gas del blat i no queda igual,oi??algun truc??més o menys aigua?més temps??o simplement torrar-lo depsrés a la torradora com faig ara??bo està igual, només és per saber si he fet algo malament.

crec que amb el pa sense gluten va millor afegir més aigua...però on podràs resoldre més dubtes és al fil que va obrir la muc de pa sense gluten per allí hi ha unes quantes expertes! :ok:

Laia ha escrit:ara he comprat farina de sègol integral.no puc fer-lo tot de sègol??és que a le sreceptes posa de barrejar-lo amb farina de blat integral...i com que vull posar lo mínim de blat....és per si ho sabieu...

i tant que pots fer pa només de sègol! el que passa és que té unes característiques diferents del blat i s'han de tenir en compte (per exemple, pràcticament no s'ha d'amassar) mira, aquí ho explica molt bé http://blogs.cuina.cat/culturadelpa/201 ... -integral/ i a més tens una recepta :ok: m'encanta el Jordi Morera, és un dels nostres GRANS MESTRES PANARRES!! ;-)))
si el que vols és fer servir menys blat també tens farines d'altres cereals com ara l'espelta, el kamut, el tritordeum....la llàstima és que són farines força més cares que la de blat :ufs:

Laia ha escrit:i per cert, això que dieu de treure-ho de la panificadora, i acabar el procés al forn fent forma de barra, a quin punt ho trec???després de la 3ª fermentació?? ?-)

doncs es treuria just després de l'amassat! hi ha panificadores que ja tenen un programa que només amassa i prou, la meva amassa (30 minuts) i fermenta (1 hora) però jo ja el trec després d'amassar i el fermento fora :ok:

Laia ha escrit:i la última pregunteta..jajaja, jo fico llevadura fresca, quants grams son???us he llegit que 3 cops si fos la seca???si fos seca serveix la del Lidl o ha de posar especial per fer pa??i si un sobre de seca són 15gr, de fresca són 45gr???

això d'un sobre de seca ho dius per receptes que posa "un sobre de llevat sec" i es queden tan amples? perquè cada marca de llevat sec porta diferents quantitats de llevat i per tant una recepta pot quedar molt diferent segons la marca que facis servir...
el llevat sec ha de ser especial per fer pa, quan dius 15 gr. en un sobre et refereixes al llevat de reposteria? aquí tens una mica d'explicació de com va el tema del llevat però resumint una mica per 500 gr. de farina serien 10 gr. de llevat fresc o 3,3 gr. de llevat sec :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: nusi_nusi » dl. set. 22, 2014 11:55 am

hola noies, rescato aquest post, pq he provat de fer pa manualment i tot i que surt bó no m'agafava forma, pq crec uqe no amasso bé, resultat, m'he comprat una panificadora al letsbonus ejejejejej, i vull començar avui que m'arriva fer receptes ja!!!!
tinc moltes ganes, o sigui que si ho amasso amb la màquina ho puc posar al forn! ostres m'encantaria donar-li la meva forma!
si tinc dubtes us els passaré!
per cert he vist que havieu fet forma de panets! llavors entenc uqe prepareu la massa però despres la poseu al forn?
gràcies!!!!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Receptes de pa amb panificadora

EntradaAutor: ametista » dg. gen. 04, 2015 8:06 pm

nusi_nusi com va la panificadora??? ja has fet proves de donar-li forma al pa?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::