PIZZA!!!!

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dt. maig 03, 2011 8:34 pm

Doncs em sembla que ben aviat se'm girarà el cervell i faré la massa, pq tinc llevat a la nevera que em caducarà si no ho ha fet ja... demà us conto si m'he emocionat :ok:
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: raquel79 » dc. maig 04, 2011 7:42 am

nenes!!!! quina casualitat que "revifalli" el post de les pizzes...! precisament ahir en vaig fer una boníssima (sempre que hi ha futbol sopem pizza...)... vaig fer la massa jo, i vaig per, a banda, carn picada a la paella, amb bocinets de bacon... quan va estar cuit, vaig posar tomàquet d'aquell concentrat (al mercadona n'hi ha), ben estés, la carn picada amb el bacon, i després vaig tirar a sobre salsa barbacoa i formatge ratllat: PIZZA BARBACOA!!! boníssima!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Helsix
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. jul. 16, 2008 9:06 am

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: Helsix » dc. maig 04, 2011 10:57 am

Nosaltres ahir també varem fer pizza :ok: per veure el futbol! Ahir va tocar de 4 formatges. Una altre que també ens agrada molt és de tomaquet, mozzarella, bacó, ceba i tàpares.
Jo faig massa per tres o quatre pizzes i la que no faig servir la congelo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: raquel79 » dc. maig 04, 2011 11:24 am

helsix, la massa de pizza es pot congelar? jo ho vaig provar un parell de vegades i fatal... la congeles plana? o feta una bola???
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Helsix
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. jul. 16, 2008 9:06 am

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: Helsix » dj. maig 05, 2011 12:37 pm

raquel79 ha escrit:helsix, la massa de pizza es pot congelar? jo ho vaig provar un parell de vegades i fatal... la congeles plana? o feta una bola???


Raquel 79, jo ho faig i conec gent que també. Quan congelo la massa, la fico en una bosa de congelar després que hagi estat reposant. Quan m'ha quedat millor, era quan estava feta una bola i sempre que le he deixat descongelar molta estona (pel matí l'he tret del congelador). Espero que aquest consells et siguin útils :ok: .
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: raquel79 » dj. maig 05, 2011 1:07 pm

i tant que em seran útils! gràcies!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dj. maig 05, 2011 1:09 pm

Al final m'he liat a primera hora a fer la massa de la pizza, però ha vingut el noi del gas i m'he liat amb les quantitats, jajajajajaa

Després penjo fotos!!! N'he fet 2!!!

Teniu algun truco ninja per no haver d'esperar taaaaaanta estona entre fer la massa (esperar) i poder-la ficar al forn? O sí o sí s'ha de deixar la massa reposar? Em des-espera esperar!!!! :ok: :ok: :ok:
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: raquel79 » dj. maig 05, 2011 1:17 pm

doncs jo diria que no... la massa ha de llevar, no? :b-))) :b-))) :b-))) (m'encanten les noves emoticones que ha post el toni, i no me'n puc estar de posar les, ni que no toqui, jajajaja)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dj. maig 05, 2011 1:36 pm

mama2010 ha escrit:Teniu algun truco ninja per no haver d'esperar taaaaaanta estona entre fer la massa (esperar) i poder-la ficar al forn? O sí o sí s'ha de deixar la massa reposar? Em des-espera esperar!!!! :ok: :ok: :ok:


:-D :-D :-D :-D però com ets, no?????? :r) :r) :r) si ja saps que toca esperar amb aquest tipus de receptes, es lo que hay.....!!!! :content:

peeeeero, si vols fer la massa el mateix dia (o sigui sense posar-la a la nevera d'un dia per l'altre com t'havia explicat) sí que hi ha trucs perquè vagi més ràpid a fermentar però després no tindrà ni molt menys el bon gust que tindria si trigués més (que és la gràcia trobo jo, de fer la massa casolana) al gra, que si vols anar ràpid, escalfes aigua al microones a tope a tope, la treus i fiques la massa al microones (en un bol i amb film transparent) tanques la porta i amb el vapor residual i l'escalforeta fermentarà més ràpid (potser mitja hora...ha d'haver gairebé doblat el volum inicial) una altra manera és posar el forn a 60º (si ho permet) una estona, apagar-lo i posar la massa dins, i el mateix, porta tancada fins que dobli amb l'escalfor residual. Més temperatura no perquè mataries el llevat i no fermentaria gens.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dj. maig 05, 2011 4:43 pm

Si és que sou unes craks!!!! Però em portaré bé i us faré cas </;-) Em carregaré de paciència i em tocarà esperar :-o00m En toni no ens ha ficat cap emoticona nova que surti babejant de plaer cap ninotet, no? jejejeje

Us fico fotos de les pizzes :ok:

La primera l'he fet de formatges amb pernil dolç. Les vores les he fet com una pizza que m'agradava molt, que estava farcida de formatge, jejejeje Em sembla que es deia la Rolling Pizza o alguna cosa així

pernil.jpg
Pernil dolç + formatge i vores farcides de formatge


La segona he tret el farciment d'aquí, el meu mascle és fanàtic dels ceps :love: Així que ceba, molta ceba, molta cansalada fumada, molts ceps i molt formatge :ok: Al tastar aquesta, la primera era "sosa"...
Només se sentia al meu amor fer sorolls tipo: uummm... nyammm...ooohhh... aaarrggggg... semblava el Homer Simpson!
Fitxers adjunts
ceps1.jpg
Ceba + cansalada fumada + ceps + formatges
ceps2.jpg
Detall
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dj. maig 05, 2011 4:43 pm

Només som 2 a casa i ara tenim pizza per parar un tren!!! jajajajaja
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dj. maig 05, 2011 5:12 pm

mmm, ceba, ceps, cansalada fumada i formatge, m'encantaaaaa! m'alegro que us hagi agradat!!! :ok: :ok:
trobo que per no tenir paciència després et surt tot espectacular >.-<: :r) :r) :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: raquel79 » dv. maig 06, 2011 8:53 am

mare meva, quina pinta...!!!
:b-)))
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Helsix
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dc. jul. 16, 2008 9:06 am

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: Helsix » dv. maig 06, 2011 10:50 am

Qué bones!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Autumn
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dc. gen. 19, 2011 11:00 am

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: Autumn » dt. maig 10, 2011 2:55 pm

Ostres mama2010 tenen una pinta espectacular!!!
Mai he fet la massa de les pizzes jo pero crec que ara m'animare a fer-ho!
A mes tinc un robot d'aquells tipus termomix pero mes senzillet pero segur que te alguna recepta de masses de pizza!
avui mateix quan arribi a casa ho miro >.-<:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dv. maig 13, 2011 8:53 am

Amoretes pizzeres... no m'acaba de quedar clar com fer la massa. Vaig buscar una recepta per internet però tampoc expecificava gaire... Un cop tingui tots els ingredients barrejats, l'he de deixar "fermentar" una estoneta, veritat? però quanta estoneta? Després de deixar-la "a su rollo" l'he d'amassar i donar-li la forma i tornar-la a deixar reposar?

Porto un jaleo!!!

El diumenge vindrà el meu pare a dinar i li en faré i vull que la massa quedi perfectaªªª :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Gràcies pizzeres!!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dv. maig 13, 2011 5:11 pm

mama2010 ha escrit:Un cop tingui tots els ingredients barrejats, l'he de deixar "fermentar" una estoneta, veritat? però quanta estoneta? Després de deixar-la "a su rollo" l'he d'amassar i donar-li la forma i tornar-la a deixar reposar?


però si l'altre dia et van quedar molt bé! com ho vas fer? :r)

a veure, la massa de pizza només fa una sola fermentació, això vol dir que un cop uneixes tots els ingredients i els amasses una mica, deixes que la massa fermenti fins que aproximadament dobli el volum del principi i ja està, ja la pots estirar, posar el farcit i cap al forn Imatge

l'estona que necessiti per doblar el seu volum dependrà de la quantitat de llevat que hagis posat i de la temperatura que tinguis a casa, suposant que has posat un 2% de llevat fresc sobre el pes de la farina i que a casa esteu entre 22-24º pot trigar una horeta o hora i mitja :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dv. maig 13, 2011 9:29 pm

Reapareixo per a que pugueu riure una estona. He fet la massa i aquest cop m'he carregat de paciència :-o00m :-o00m :-o00m i he deixat que la massa fes el que havia de fer...

He fet servir una recepta que he trobat per internet i m'ha fet gràcia; us la penjo:

450 grams de farina de força
10 grams de llevat fresc
220 grams d'aigua amb gas Vichi
10 grams de sal
25 grams d'oli d'oliva
1 culleradeta de sucre

Molt bé. Jo he duplicat els ingredients pq volia fer 3 pizzes ben guapes. He fet la massa, l'he ficat a dins al forn (apagat, eh?) i hem marxat a passejar als gossets. Feiem broma dient que quan arribéssim la massa estaria tocant les parets del forn i... efectivament, tocava la part de dalt. L'he tret i li he fet foto, quin fart de riure!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

massa.jpg


Clar... què ha passat? L'he deixat massa estona? Ara la tinc tapada a dins la nevera, però demà em fa por trobar-me que la nevera està invaïda per una massa d'aparença extranya i de gust mega saborós (està molt bona!).
M'aguantarà fins diumenge o l'he de congelar? Ara tinc massa per fer pizza per tota la comunitat de veïns, mare meva ;-))) ;-))) ;-)))
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dv. maig 13, 2011 10:51 pm

:-D :-D :-D tranquila, a tots ens ha passat alguna vegada :content:
no crec que hagi sigut per massa estona, arriba un punt que la massa deixa de crèixer perquè s'acaba l'aliment pel llevat...crec que més aviat el problema ha sigut que l'has posat en un bol massa petit! :r) (si dius que has triplicat els ingredients de la recepta estem parlant de més de 2 quilos de massa, que fermentada ocupen mooolt de volum!!)

si la tens a la nevera t'aguanta fins diumenge perfectament, si pots posa-la a la part més freda per assegurar-te que la fermentació es para del tot (per si encara li quedava una mica per crèixer :r) )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dv. maig 13, 2011 11:00 pm

Vols dir que no té vida propia? He creat vida sense voler!!! Em fa por anar a la cuina!!!!

He duplicat les quantitats, no triplicat, jejejejeje

Diumenge faré pizza per tot el mes xDDDD

Gràcies guapa!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::