crònuts

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

crònuts

EntradaAutor: ametista » ds. jul. 06, 2013 9:56 pm

arriba al Socpetit l'última moda de Nova York, els crònuts! :content: :content:
Imatge
és una pasta feta amb massa de croissant i amb forma i procediment de donut (es fregeix)...
"l'inventor" de la pasta és un forner anomenat Dominique Ansel i ha tingut tant d'èxit que la gent fa hores de cua per comprar un dels 200 crònuts diaris que posen a la venda a un preu de 5 dòlars cadascun! (uns 4 euros)


i aquest és el "xurro" que he fet jo :-D :-D
DSC_0076.JPG

DSC_0078.JPG


no tenia intenció pas de fer-ne però he fet croissants i he aprofitat els retalls per provar a veure què...i la veritat és que estan bons eh? però no crec que repeteixi...bomba per bomba prefereixo els croissants o els donuts tal qual ;-)))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: crònuts

EntradaAutor: nb_30 » ds. jul. 06, 2013 10:17 pm

Estàs fent proves pel taller del setembre???
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: crònuts

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 07, 2013 12:10 am

:-D :-D :-D
si comencem amb crònuts algunes abandonen ja el primer mes :r)

si has vist el vídeo dels croissants, el Xavier Barriga deia que es podien aprofitar els retalls per fer una pizza "hojaldrada"...però com just fa poc vaig llegir la notícia dels crònuts he pensat "o ara o mai" perquè mai els hauria fet expressament o-o:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: crònuts

EntradaAutor: nb_30 » dg. jul. 07, 2013 9:20 am

Quan he vist els croissants i els cronuts he pensat que estaves practicant per agafar idees pel setembre!! Els cronuts es veu que triomfen a NY i per aquí ja hi ha gent que els fa.. Jo no els he provat. Fare com tu i quan provi de fer croissants, aprofitare les restes.

Es nota que tinc ganes de començar el taller???
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: crònuts

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 07, 2013 9:26 am

:r) m'encanta l'entusiasme, ja queda menys pel setembre! >.-<:

sí, he llegit que algunes pastisseries d'aquí ja han començat a vendre'n també...el que espero que a un preu més assequible! :content:

va, a veure com et queden a tu! penso que el pastisser aquest deu tenir alguna manera de fregir-los especial perquè sí que creixen a la paella però quan els gires s'aixafen i no queden tan alts com els originals ni de conya...potser s'haurien de fer amb fregidora? i així no els has de girar...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: crònuts

EntradaAutor: nb_30 » dg. jul. 07, 2013 12:36 pm

Jo es que no he fet mai ni donuts!! Tinc 2 receptes de donuts guardades que potser et donen pistes de com fregir:
Del bloc la receta de la felicidad
http://www.larecetadelafelicidad.com/20 ... onuts.htmi de megasilvita http://www.blogmegasilvita.com/2013/06/ ... ota.html?m

jo es que no faig mes coses Pq després ens ho mengem i no ens convé!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: crònuts

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 07, 2013 12:59 pm

jo sí he fet donuts i fregint-los amb compte no baixaven pas, tot el contrari però els crònuts com que tenen totes les capes del laminat suposo que és més fàcil que s'aixafin ja que hi ha més aire...bé, tampoc m'hi trencaré el cap, eh? com que només puc pecar un cop cada molts mesos :r) prefereixo disfrutar de les receptes autèntiques i no dels híbrids :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::