Suero de llet

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Suero de llet

EntradaAutor: granota2012 » dg. des. 03, 2017 9:42 am

Hola,

Ara m.agradaria fer un pa amb Suero de llet. Com que fem iogurts a la iogurtera i despres treiem el suero, amb aquest suero m.agradaria fer pa.
Sabeu quants dies el suero es pot guardar a la nevera sense fer.se malbé? I les receptes que he vist son amb farina normal i el volia fer integral o d.espelta. Algú n.ha fet amb panificadora? I quin programa? Ja que si es amb farina integral ha de ser aquest programa o un que diu pan de leche batida? Moltes preguntes... Gracies.
Granota2012.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Suero de llet

EntradaAutor: ametista » dg. des. 03, 2017 9:18 pm

doncs la veritat és que no sé quants dies es pot tenir a la nevera, a mi més d'un dia ja em fa mania però és que jo sóc molt maniàtica amb aquestes coses! o-o:)

pots fer qualsevol recepta substituint tota o una part de l'aigua pel sèrum, de fet queda molt bé amb farines integrals (d'espelta no ho he provat.... encara!) i en pans de motlle i també és molt típic fer-ne servir pels Soda Bread

sobre el programa de la panificadora pots fer servir el normal, el del pa integral.... el que sigui que faries servir si el fessis amb aigua ja que és un líquid igual :ok: (però el programa aquest de "pan de leche batida" m'ha deixat encuriosida :content: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
granota2012
:: gosset
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

Re: Suero de llet

EntradaAutor: granota2012 » dl. des. 04, 2017 9:55 pm

Hola Ametista!
Sempre contestant a tots els missatges... jejeje. :ok:
Com veus m ha donat per aficionar.me a fer altres receptes de pa...al Sr.Google he vist receptes amb sèrum però no m.acabaven de fer el pes. D.acord, doncs a la recepta que faig normalment ja substituiré l aigua per sèrum de llet i a veure què tal. Ja us informaré. ho has provat? Gràcies.

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::