Taller de receptes

muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » dj. maig 19, 2011 12:57 pm

Ja veuràs com d'una manera o altra faràs pa, mmmmm! boníssim queda! >.-<:
Què els hi passa a les teves olles? Mànecs i agafador de plàstic? Jo et recomanaria també tapar-ho amb alguna cosa tipus motlle o plata perquè si fas servir el paper d'alumini, és més complicat no cremar-se! Ja ens ensenyaràs el resultat en foto, eh!!
Avatar de l’usuari
klara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 570
Membre des de: dj. març 18, 2010 2:28 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: klara » dj. maig 19, 2011 3:08 pm

Hola noies cuineres!! Fa motl que no em passava pel post, i tinc ganes de reagafar el fil de les receptes. Aniré fent com pogui, ja que estem a dieta fa un parell de mesos, però si en menjo en petites quantitats no passa res, no? :-:)

Tinc fixada ja la recepta del pa, avui faig la massa i demà el fornejo, i per sopar pa amb tomàquet!
Imatge
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: mama2010 » dj. maig 19, 2011 7:08 pm

M'infinltro per dir que algun dia d'aquestos que se'm creuin els cables faré el brownie que heu ficat ;-))) Un cop vaig intentar-lo fer amb una recepta que portava bicarbonat i va quedar asquerós, asquerós!

Sou unes artistes de la cuina!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
klara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 570
Membre des de: dj. març 18, 2010 2:28 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: klara » dv. maig 20, 2011 9:03 am

Hola!! nenes estic emocionada i tot!jajaja! acabo de provar el pa, i esta boníssssssim!no havia fet mai pa i aquesta recepta és molt fàcil.

L'he fet amb un recipient pirex i amb un motlle a sobre ja que no tinc tapa (en compro una segur!) i crec que no ha pujat tot el què hauria d'haver pujat, però estic moooolt contenta!


Et passo les fotos!
Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: soleilua » dv. maig 20, 2011 9:24 am

nenes, a mi el pa em sembla que no em quedarà bé... ais, no sé què és el que he fet malament, però després d'estar 18 hores reposant a dins un bol tapat amb paper film a temperatura ambient, aquest matí l'he tret per fer-li el plec i resulta que estava enganxós... com si li faltés farina vaja, se m'enganxava a les mans i no he pogut fer el plec, perquè no era prou consistent.... el soleiluo m'ha dit que li falta més repòs i l'he deixat allà... ja veurem aquesta tarda com m'ho trobo...
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: soleilua » dv. maig 20, 2011 9:34 am

sisi... la foto la posaré igual... suposo que amb la pràctica anirà millorant!!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » dv. maig 20, 2011 10:05 am

Soleilua, quin tipus de farina has fet servir?

El pròxim cop, prova de tapar el recipient amb un drap de cuina en lloc de paper film, a mi em va millor si ho faig així. Es tracta de que la massa no tingui corrent d'aire, però jo amb el drap tinc la sensació que el tema de la humitat va millor (transpirable).

Per cert, heu provat de fer les galetes blanc i negre? ooooooh! quina meravella!! (operació bikini fatal :ufs: , però tan se val, aquí a Alemanya no tenim platja!)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » dv. maig 20, 2011 2:14 pm

ei molt bé tots aquests pans!!! >.-<: >.-<: klara ara poso la teva foto! :ok:
soleilua que quedi enganxifós després de fermentar és únicament pel percentatge d'aigua que porta, aquesta recepta porta entre 300 i 350 ml d'aigua, si poses els 350 quedarà més enganxifosa i difícil de manipular (se salva com t'ha dit la pitisu, superfície i mans moolt enfarinades i au, a practicar!) si poses 300 ml no quedarà tan enganxifosa i serà més fàcil fer el plec (també enfarinant mans i la superfíce on la posis però no et farà falta taaaanta farina) la diferència serà que el pa amb més aigua té una molla amb forats més grans i el que en té menys queda una molla més apretada...però bo ho estarà igual, així que fes proves i el que t'agradi més! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » dc. maig 25, 2011 8:31 am

Ostres ametista no ho sabia això de la molla segons el pa. El d'ahir el vaig fer amb 350 d'aigua, en lloc de 300 com feia sempre i va quedar una molla excepcional!!!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: soleilua » dc. maig 25, 2011 9:48 am

em va quedar un pa consistent i dur com una pedra, a més d'una mica cru... res nenes, no la vaig encertar... nosé on em vaig equivocar, la veritat... ara, per fora feia molt bona pinta... a veure si aquesta tarda puc enviar la foto!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » dc. maig 25, 2011 11:33 pm

ostres soleilua em sap greu! consistent i dur?....buf, no sé, va fermentar bé? (la massa havia doblat el seu volum i estava plena de bombolles?) quin llevat vas fer servir i quant en vas posar?
espero que no et desanimis i ho tornis a provar, ja veuràs com quan et surti serà una satisfacció enorme :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » dc. maig 25, 2011 11:45 pm

eps! ara que me n'adono!!!
PITISUUUU!!!! ens has de posar receptes, no??? :()():::: :()():::: :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » dj. maig 26, 2011 1:56 pm

>.-<: >.-<: >.-<:
smoothie de maduixa, mmm quines ganes de provar-lo!
ja les he posat a l'índex :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » dv. maig 27, 2011 8:12 am

:p-) :p-) Iuhuuu!!! el meu primer taller a temps!! Pitisu, m'encanten les llenties, i a la zona d'Alemanya on sóc se'n fan moltes, així que provaré la teva recepta ben aviat (tan bon punt deixi de ploure...) I l'smothie, doncs el mateix, quan me'l pugui menjar al balcó!!

Quina bon pinta per favor!! :mu::

Que tingueu un bon dia!!

Per cert, ametista, el cap de setmana passat va caure Le creuset! Vaig anar a mirar preus i estava rebaixada 50 euros! i clar, va acabar dins d'una bossa camí de casa meva... >.-<: >.-<: i no me'n penedeixo gens! és genial! demà hi faré el primer pa a veure què tal!! Els guisats de moment, una meravella!
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: Merche83 » dv. maig 27, 2011 2:55 pm

acabo de fer la empanada trenada de carn, estaba... bunisima!!!!! he fet fotos, ja te les pasaré ametista :ok: :ok:
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: muc » ds. maig 28, 2011 2:08 pm

Doncs aquí a Alemanya ara és temps de maduixes boooones! i del costat de casa. Hi ha camps on pots anar a collir-ne i està permès anar picant (en plan, una pel cistell una per mi...) i després pagues el que duus a cistell... Mmmm. Em sembla que ara que ha sortit el sol tocaran ben aviat aquestes postres que has posat pitisu!

Per cert, acabo de fer un pa a dins de la cassola le creuset i ha pujat com mai! i s'ha obert així una mica, fa una pintaaaa! ja tenim pa pel pa amb tomàquet d'aquesta nit pel partit!

Des d'Alemanya,
muc!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: ametista » dt. maig 31, 2011 9:56 pm

muc que bé ja tens la cassola le creuset!! >.-<: >.-<:

soleilua acabo de penjar la foto del teu pa i no sé...té tota la pinta (a banda de cru) de poc fermentat...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: Momo » dt. maig 31, 2011 11:21 pm

Noies, estic súper desenganxada de la cuina. :ufs: No tinc temps de dedicar-n'hi massa i això no m'agrada. :ufs: :ufs:
A veure si puc fer alguna recepta pendent aquests dies... Tinc moltes ganes de fer el Pannetone i no havia vist la foto... ara encara en tinc més ganes!!!
L'empanada de carn també caurà en breu, que fins i tot tinc la massa a la nevera!

A l'Aleixet l'ha marcat molt el taller. L'altre dia vam fer una quiche per veure el Barça i la vam decorar amb unes banderetes (que vam fer ell i jo amb escuradents). Quan les vam tenir totes col·locades em diu: "Mama, foto, foto!" Jejejejeje Vaig riure molt i vaig pensar en vosaltres. :-()-) :r)
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: xasevi09 » dc. juny 01, 2011 8:19 am

Noies, tinc uns platans que fan una pinta... amb sembla que avui provarem el bannana bread... em falta el sucre moreno, algu l'ha provat amb sucre normal?
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: Taller de receptes

EntradaAutor: xasevi09 » dj. juny 02, 2011 9:47 am

Boníssim el bannana bread!!!! Al final vaig comprar sucre moreno!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Taller de Receptes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::