TR2 novembre-pasta de full

Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: TR2 novembre-pasta de full

EntradaAutor: tolinso » dl. nov. 28, 2011 3:56 pm

edae ha escrit:Helia no ho havies d'haver explicat!!! Ara la que vull fer és la variant xunga!!! o-o:) o-o:) o-o:)


jo aquesta la faig quan aconsegueixi la pasta de full :-D :-D
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: TR2 novembre-pasta de full

EntradaAutor: muc » dl. nov. 28, 2011 4:53 pm

Helia ha escrit:La variant "xunga" :r) és amb el mateix procediment, però en lloc de carn i espècies, posant nocilla i fruits secs picats per sobre. ;-))) Enrotllar, tallar, aixafar i al forn!!
mmmmm....!!!!! :p-)

D'aquesta no en tinc fotos, si algú s'anima ja ho sap!!


Helia, això no es fa!! A qui se li acut explicar-nos coses així? >.-<: >.-<: >.-<: Em sembla que ja sé de què farciré la pasta de full quan aconsegueixi fer-la!

Noies, vaig fatalíssim de temps! La vida de l'autònom, ja se sap. Total, que molt em temo que l'experiment de fer pasta de full casolana, passarà al desembre.

Ametista, quedem així que el desembre el tema és l'aigua amb gas? :content: Més que res que amb la variant "xunga" de l'Helia ja no ens entrarà res més.. >.-<:

Petonets a totes, cuineres!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: TR2 novembre-pasta de full

EntradaAutor: ametista » dl. nov. 28, 2011 10:23 pm

que bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: volem fotos de les variants xungues, eeeeeeeh? ;-)))

Ramtri! vols dir com la que va fer l'Hèlia? :r) :r) ei, fes-la fes-la! segur que serà diferent!!!! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: TR2 novembre-pasta de full

EntradaAutor: Helia » dl. nov. 28, 2011 11:31 pm

Ei! Jo normalment per les pizzes faig la massa jo, però quan vaig justa de temps, en lloc de comprar bases fetes sempre compro pasta de full, i queden molt bones!! :ok:

Veig que em compreu la idea de la variant xunga!! :-D sabia que us agradaria, si és que no tenim remei!! :content: ;-)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: TR2 novembre-pasta de full

EntradaAutor: Lalona » dl. nov. 28, 2011 11:44 pm

Nyam nyam nyaaaaaaaaam! he de provar les tartaletes de carn! La versió xunga no, que només de llegir-la ja m'he sentit pecadora! :mu:: :mu:: :mu::

Jo també faig sempre la pizza amb pasta de full, un dia em vaig equivocar pensant que havia comprat massa de pizza i ens va agradar tant que ara sempre la fem així. De fet la coca que us vaig posar també li podem dir pizza d'escalivada oi? :-) I he pensat que la coca d'ametlles que us vaig posar el mes passat també compta per aquest mes perquè es feia amb pasta de full! En 2 dies sabrem el nou ingredient... per cert, si s'accepten propostes per la llista d'ingredients proposo coco!!! tinc 2 paquets de coco ratllat que em diuen agafaaaaaaaaaa'm cada vegada que obro el rebostet. Però no és gaire de règim oi...

Bona nit! zz:-)
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: TR2 novembre-pasta de full

EntradaAutor: Helia » dt. nov. 29, 2011 11:04 am

Lalona, tu tranquil·la... el coco és una fruita... :-:) :-D Si te'l menges sol no engreixa!! :content:

Jo la última descoberta que vaig fer amb el coco és: en un vas normal poses: una capa de mel, unes nous picades, un iogur natural, figues tallades, i coco ratllat a discreció! mmmm!!! maremeva, que bo!!! ara no hi ha figues, però jo crec que es podrien substituïr perfectament per uns talls de poma... o-o:)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: TR2 novembre-pasta de full

EntradaAutor: Danu » dj. des. 01, 2011 8:17 pm

Joo, estic totalment a la parra!!! Tenia dos paquets de pasta de full per fer cosetes, i un ha caducat!!! :-:) :ufs:
A veure si amb l'altre faig la tarta de poma que volia fer, encara que fora de temps!!!!!

Torna a “Taller de Receptes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::