Taller de Receptes 3a edició

Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Taller de Receptes 3a edició

EntradaAutor: ametista » ds. set. 01, 2012 6:19 pm

després de la primera i la segona edició del Taller de Receptes i unes merescudes vacancetes d'estiu reprenem l’activitat amb la Tercera edició del Taller de Receptes! >.-<:

el format serà el mateix: cada mes es donarà una premisa que totes haurem de seguir aportant la nostra recepta amb una foto que penjarem al post mensual corresponent. Es poden aportar tantes receptes com vulguem i també podem repetir una recepta que hagi aportat algú altre posant la foto :ok:

el petit canvi a diferència de l'anterior edició és que aquesta vegada la premisa no serà un ingredient (i que cadascú el cuini com vulgui) sinó una manera de cuinar (i que cadascú faci servir l'ingredient que vulgui) :content:

amb la manera de cuinar no em refereixo a un tipus de cocció sinó a un estil de recepta, procediment...bé, ja ho anireu veient!

així doncs, comencem amb el primer repte mensual, vaig a obrir el post de setembre!

espero que tingueu moltes ganes de cuinar, aprendre i aportar idees i receptes! !! :b-)))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Taller de Receptes 3a edició

EntradaAutor: ametista » ds. set. 01, 2012 6:19 pm

ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 06, 2013 1:17 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de Receptes 3a edició

EntradaAutor: muc » dg. set. 02, 2012 11:06 am

:b-))) :b-))) :b-))) VISCA, VISCA!!! JA HI HA NOU TALLER DE RECEPTES! :b-))) :b-))) :b-)))

Gràcies per la feina, ametista!! Ara mateix passo per setembre a veure què ens has preparat!!! Bona cuina!!! :p-)
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Taller de Receptes 3a edició

EntradaAutor: kine » dt. set. 04, 2012 8:53 pm

Hola,
Fa temps us vaig seguint i tinc ganes d'incorporar-me amb vosaltres. A veure si els pekes em deixen!!!
Vaig a veure el setembre....

Fins aviat!!!!!
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Taller de Receptes 3a edició

EntradaAutor: nacristai » dt. set. 04, 2012 9:50 pm

Ei! Que m'hi puc apuntar?? A casa la cuina ens va molt, tant que el nacristaiman és chef... Però a casa sempre cuino jo, així amb les vostres idees el podré sorprendre!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Taller de Receptes 3a edició

EntradaAutor: muc » dc. set. 05, 2012 11:03 am

Sí, clar nacristai! Quants més serem, més riurem!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Torna a “Taller de Receptes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::