Rajem dels Goya...

Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Doris » dl. feb. 14, 2011 12:00 pm

Vinga..noies..rajem una miqueta dels goya...ahir ho vaig veure a estones..i tot just vaig veure quan el jimmy jump va boicotejar el goya al millor actor..jajjaj en el moment en que anaven a dir el nom del bardem..va el toi i puja a l'escenari jajajajaj!!! Només amb la cara que si la va quedar al Bardem ja vaig riure molt (cada cop aguanto menys a aquest actor)
I que en dieu dels vestits? quina actriu us va agradar mes i quina menys?

a falta de la penelope, pataky y paz vega, trobo que van faltar grans vestits..
Al meu semblar aquestes son les que ems em van agradar
maribel verdu :ok: DESQUARED
pilar lopez de ayala :ok: CHANEL
elena salgado :ok: JUANJO OLIVA

Les pitjors trobo que va ser:
leire pajin :ufs: HANIBAL LAGUNA
loles leon :ufs:
lola dueñas :ufs: MIGUEL PLACIO

rajem..rajem... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Doris l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 2:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Elbereth » dl. feb. 14, 2011 12:43 pm

Jo els vaig veure sencer!! I em quedo amb el vestit/maquillatge/pentinat de la Belén Rueda!
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Doris » dl. feb. 14, 2011 12:50 pm

Tens raò, jo també la vaig veure molt elegant..l'unic que no em va fer el pes va ser el pentinat..aquell cabell tan extremadament planxat, trobo que li fa les faccions molt dures...potser li quedaria millor un cabell anb unes ondes suaus..no creus?
Però el vestit era espectacular :ok:
Avatar de l’usuari
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Elidé » dl. feb. 14, 2011 1:50 pm

Jo no vaig veure la gala però m'heu encuriosit i ara he mirat fotos dels vestits per Internet. M'encanta el de la Cristina Brondo!!!
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Doris » dl. feb. 14, 2011 2:35 pm

També la vaig veure molt encertada, em recorda al que va lluir la Pe quan li van donar l'oscar!! :ok: :ok:

I quines son les que menys us van agradar?
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. feb. 14, 2011 2:48 pm

hola!
jo no sóc gaire de vestidets, així que comento el que més em va agradar: va ser el discurs de l'Alex de la Iglesia, en tot moment correcte, però tirant unes punyalades més que enverinades!!
ah, i per mi el Jimmy Jump fent el cap** com sempre per allà al mig sobrava... com a mínim que es tregui la barretina, que ell de símbol català no n'és pas!
i no creieu que hi ha una mica de Bardemitis? està a la sopa!
aiiii com m'agrada rajar... :content: :content:
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Doris » dl. feb. 14, 2011 2:53 pm

Si lisa...el jimy s'hauria de treure la barretina..sembla que vulgui deixar als catalans pel terra....una mic pallasso el tio aquest...i sobre el bardem buahhhhh...crec que no li hauriem de fer ni cas aqui a spain..no vol saber res de nosaltres, doncs molt bé que s'en vagi a EEUU i que faci allà les entrevistes..allà si que deixa que li preguntin pel bebe fantasma....i aqui només fa que despotricar..a mes tenim molt bons actors i molt mes accesibels..per exemple.el Luis Tosar..un actor com "la copa d'un pi" i força mes agradble que ell...ainxxx que començo a rajar i no paro... >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
setneuf
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: setneuf » dl. feb. 14, 2011 3:44 pm

Doris ha escrit:Si lisa...el jimy s'hauria de treure la barretina..sembla que vulgui deixar als catalans pel terra....una mic pallasso el tio aquest...i sobre el bardem buahhhhh...crec que no li hauriem de fer ni cas aqui a spain..no vol saber res de nosaltres, doncs molt bé que s'en vagi a EEUU i que faci allà les entrevistes..allà si que deixa que li preguntin pel bebe fantasma....i aqui només fa que despotricar..a mes tenim molt bons actors i molt mes accesibels..per exemple.el Luis Tosar..un actor com "la copa d'un pi" i força mes agradble que ell...ainxxx que començo a rajar i no paro... >.-<: >.-<: >.-<:


jiji el bebe fantasma!! ja ho pots ben dir.... a mi no m'agraden gens aquest parell (Bardem i Pe) ja sabeu que la Pe sol parir ja va dir que no li donaba el pit al seu fill perquè en 22 dies volia perdre tot el pes del embaràs! està boja! si com a mínim va agafar 14 kg (tot i que jo a jutjar per les últimes imatges abans de parir diria que estaba quasi als 20kg)

A mi em va agradar la Inma Cuesta de Oscar de la Renta (em casaria amb un vestit com aquest) i la Cristina Brondo amb el Dolores Promesas
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Doris » dl. feb. 14, 2011 4:24 pm

setneuf, ara m'acabo de fixar en el vestit de la Inma i tens tota la raò es espectacular...a més es una noia tan guapa i amb una bellesa tan fresca que li dona un toc molt juvenil al vestit!!

Tema cruzbardelianos: que son tot el contrari dels brangelinos :content: :content: :content:
Ella esta fent tot tipus de dietas perque com dius tu s'ha engreixat, però força...si et fixes gairebé no hi han fotos d'ella embarassada, i es que les poques que he vist no se li veia molt guapa..per exemple m'enrecordo de la Paz Vega, en tots els embarassos estaba guapisma..i no s'amagaba com fan aquets dos...
Imagino que tot aixó ho fa per poder anar als oscar..per cert el bebe fantasma crec que es diu Leo :cnen: :cnen: :cnen: :cnen:
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Psicoloca » dl. feb. 14, 2011 4:34 pm

A mi m'ha fet molta gràcia el comentari del Maragall : "M'han donat el Goya pq faig llàstima". i potser tingui raó... Ara miro vestits per Internet que m'ho vaig perdre...
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Doris » dl. feb. 14, 2011 5:02 pm

pobre maragall..... :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Lisa_Cat » dc. feb. 16, 2011 12:41 pm

Doris ha escrit:Si lisa...el jimy s'hauria de treure la barretina..sembla que vulgui deixar als catalans pel terra....una mic pallasso el tio aquest...i sobre el bardem buahhhhh...crec que no li hauriem de fer ni cas aqui a spain..no vol saber res de nosaltres, doncs molt bé que s'en vagi a EEUU i que faci allà les entrevistes..allà si que deixa que li preguntin pel bebe fantasma....i aqui només fa que despotricar..a mes tenim molt bons actors i molt mes accesibels..per exemple.el Luis Tosar..un actor com "la copa d'un pi" i força mes agradble que ell...ainxxx que començo a rajar i no paro... >.-<: >.-<: >.-<:


Doris, estic amb tu! m'encanta el Luis Tosar, la última que he vist, la peli de la presó, està súper bé!!

El Maragall sempre la lia, ja ja ja pot ser que li donessin per pena, però jo trobo que el documental està molt ben fet, i d'una manera molt humana i real, ensenyant la veritat, no només les coses boniques (si és que n'hi ha en la malaltia...)
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: Doris » dc. feb. 16, 2011 3:03 pm

ja ho pots ben dir lisa_cat !!!!
I el el mala madre es una pasada...i la peli es molt bona!! a mi em va agradar molt, algú ha vist la última que ha fet?
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: Rajem dels Goya...

EntradaAutor: xikaaa » dj. feb. 17, 2011 8:46 pm

a mi tb m'agrada molt en luis tossar, es molt bon actor.

Els vestis per mi maribel verdú anava de les més boniques de totes.
Imatge
Imatge

Torna a “Cinema”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::