Recomenar pel.licules

núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Recomenar pel.licules

EntradaAutor: núvol » dt. març 08, 2011 3:46 pm

Aprofitant la setmana blanca, el meu fill aquest dijous es quedarà a dormir a casa dels meus pares. Per això, el meu marit i jo hem pensat que podríem anar al cine i a sopar...la darrera vegada que vaig anar al cinema estava embarassada i a l'abril farà 5 anys....Bé, doncs això, que no tinc NI IDEA quina pel.lícula anar a veure i us volia demanar recomenacions, quines heu vist darrerament, quines us han agradat i quines no. De moment, donant un cop d'ull a la cartellera tinc dues en el punt de mira: "Pa Negre" i "El discurso del rey". Què me'n dieu?

Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Recomenar pel.licules

EntradaAutor: kabbisa » dt. març 08, 2011 4:58 pm

Del discurso del rei tothom parla molt bé!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Recomenar pel.licules

EntradaAutor: ametista » dt. març 08, 2011 5:34 pm

hi ha un post de cinema la llàstima és que no el tenim gaire actualitzat...es nota que moltes estem igual (sense trepitjar cinemes en anys :r) )

APROFITO PER FER UNA CRIDA PER LES QUE SÍ ANEU AL CINEMA: COMENTEU LES PELIS, PLIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: :()():::: :()():::: :()()::::
(així les que no, quan hi podem anar estem al dia...o ens les baixem :-D )

de totes maneres núvol, jo crec que tiraria cap a alguna dels oscars (el discurso del rey, cisne negro...) la de pa negre també té molt bones crítiques, no?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
setneuf
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

Re: Recomenar pel.licules

EntradaAutor: setneuf » dt. març 08, 2011 8:57 pm

Vaig anar amb el meu home a veure el Cisne Negro i ens va agradar molt als dos :-()-)

La de El discurso del Rey encara no la he vist però si ha guanyat els Oscar suposo que està bé..

i Pa Negre és durilla.. no la recomano si el que us ve de gust es una peli per abans o desprès de sopar en parella :ok: ja que esteu sols miraria alguna coseta més així com les dos primeres! que us deixin de bon cos :p-)
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Recomenar pel.licules

EntradaAutor: núvol » dv. març 11, 2011 7:34 am

Noies, us comento que finalment vam anar a veure ahir "El discurso del rey" i ens va agradar molt a tots dos, jo la recomano perquè els dos actors (el protagonista, que ha guanyat l'Oscar, i el metge) treballen molt bé, i a més hi ha moments d'una ironia còmica molt agradable i real. Ara feia 5 anys que no anava al cinema, mesos abans que arribés el meu fill, i m'agradat tornar a veure una bona pel.lícula al cinema.

Certament, el forum del cinema està una mica oblidat, jo abans de posar aquest post el vaig consultar però ja vaig veure que ho hi havia referència de pel.lícules actuals. Hauríem d'intentar fer un esforç totes per poder anar actualitzant-lo, el que també és veritat que jo no sóc una bona referència si feia 5 cinc anys que no hi anava, i aixó és el que ens deu passar a la majoria de nosaltres que per temps....i per diners (nenes, ahir entre el cine i una pizza uns 50 euros....sort que això no es fa sovint...i jo menys!!!) no anem al cinema.

Moltes gràcies.
gigita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:40 am

Re: Recomenar pel.licules

EntradaAutor: gigita » dj. març 17, 2011 7:07 pm

jo l'ultima que e vist a sigut el cisne negro i m'agradat molt, una mica paranoica pero wayyy!!

Torna a “Cinema”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::