a partir de quan??

Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

a partir de quan??

EntradaAutor: Marsa » dt. feb. 04, 2014 1:23 pm

Quan ha sigut el primer cop q heu anat amb els petits al cine?? Q tal l'experiència?? Quina peli heu vist??
Em moro de ganes de portar-li però no se quina edat. Seria ideal!!

G ra
Imatge
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: a partir de quan??

EntradaAutor: Violeta » dt. feb. 04, 2014 1:43 pm

El meu fill té 4 anys, és força tranquil i no ha estat fins ara que ha començat a veure la tele, però dibuixos del K3 ( ||*|| ), i no aguanta un capítol sencer. Jo ni em plantejo portar-lo al cine perquè sé que als dos minuts ja voldrà aixecar-se i jugar, però això va a caràcters...
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: a partir de quan??

EntradaAutor: Raqueleta » dt. feb. 04, 2014 1:45 pm

Nosaltres el primer cop va ser aquest agost passat, tenia 3 anys i 10 mesos. I sessió matinal, que sempre estan més descansats al matí. Vam veure "Monstruos University" (que havien estrenat ja feia molt) i estàvem els tres sols al cine, va ser genial!
I ara per Nadal vam anar a veure "Frozen" amb els cosinets, nosaltres dos i set criatures! Aquest cop sessió de tarda i també molt bé.
Jo crec que ho veuràs tu mateixa, quan vegis que a casa t'aguanta bé una peli de dibuixos (que duren entre 90-120 minuts -tirant llarg- normalment) ja t'ho pots plantejar.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: a partir de quan??

EntradaAutor: charito » dt. feb. 04, 2014 9:14 pm

Doncs jo discrepo, el Quim que es un belluguet i a casa no aguanta una peli, i els dibuixos se'ls passa saltant al sofa, en canvi al cine se l'empassa quiet i callat!!!! Es una passada, li encanta.

El vam portar ja fa temps, potser mes d'un any i anem sovint, Frozen potser de les mes llarguetes i pesadetes, per nens mes grandets, pero com es un romantic li va encantar. Tambe hem vist Monstruos University, Pluja de mandonguilles, Justin i l'espasa magica...

Jo faria la prova, mai se sap.
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: a partir de quan??

EntradaAutor: nunus » dc. feb. 05, 2014 12:12 am

Nosaltres, al Guillem el vam portar al cine per primer cop just quan acabava de fer els 3 anys. Vam anar a veure la pel·li del Lorax, que ens va agradar molt als tres. La veritat és que no sabíem com reaccionaria, perquè tampoc no era massa de tele (ara una mica més), però no va apartar la vista de la pantalla en tota l'estona. :-)

Després hem anat a veure l'última de Madagascar, i Avions, crec, que també li va agradar força.
Imatge
Imatge

Torna a “Cinema”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::