Cinema

Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dg. des. 05, 2010 8:54 pm

La de Herois me l'apunto. Ja em temptava abans i si me la recomaneu...

La darrera que he vist és la última del Woody Allen. M'ha agradat molt. En su línea, però, a més, concentrat. És com si cada personatge fos ell mateix (els personatges que acostuma a fer), lo que els passa i com es comporten... I el final... no diré res, però m'ha encantat! :ok:
Avatar de l’usuari
pifa
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 11:35 am
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: pifa » dj. des. 16, 2010 2:17 pm

Doncs, jo us recomano una peli que vaig anar a veure ja fa vora un mes: "Los ojos de Julia". Està força bé.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Cinema

EntradaAutor: ClaraO. » ds. gen. 01, 2011 7:17 pm

pifa a mi no em va agradar gaire però perquè no m'agrada aquest gènere, en canvi al meu marit sí que li va agradar.

Avui he vist The Tourist de l'Angelina Jolie i el Johnny Deep i m'ha agradat molt: si us agrada les pel.lis d'aventures us agradarà.
El que no m'ha agradat és el preu de l'entrada, l'han apujat a 8 eurus! és gravíssim! com diría el Nuñes de Crackòvia! je je je
Doncs va bé per tema bons propòsits per l'any '11: jo volia baixar de pes i clar amb aquests preus ni crispetes, ni aigua ni res, entrada i andando!
ja ja ja

Bon any i que ens porti el 2011 grans pel.lícules per gaudir!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: mireiafor » dt. març 08, 2011 7:38 pm

Jo fa poc he vist "El escritor", el director és Roman Polanski i els protagonistes són Ewan McGregor i Pierce Brosnan i diuen que el personatge del primer ministre anglès està inspirat en el Tony Blair. És una pel.lícula entretinguda, més de suspens que d'acció.

I una altra que també m'ha agradat :-:) és la de Sherlock Holmes dirigida per el Guy Ritchie i protagonitzada per Robert Downey Jr i Jude Law. Una mica fantasiosa però molt entretinguda... I és que darrerament quan miro la tele només busco entretenir-me i desconnectar ;-)

Aquesta nit que el meu home se'n va a veure el Barça miraré el documental Bicicleta Cullera Poma que tracta sobre l'alzheimer i ha rebut un premi al festival de Sant Sebastià.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dc. març 09, 2011 7:19 am

Totalment d'acord Mireiaflor amb les dues crítiques que has fet. :ok: :ok:
Destacaria que del Escritor em va sorprendre el final. No diré res més... neu:-D
La que també m'ha agradat molt és la del Discurso del Rei. >.-<: >.-<: >.-<: Colin Firth en pleno esplendor. :love: >.-<: I el Geoffrey Rush també de 10! Encara no he vist The Fighter, però molt bé ho ha de fer el Christian Bale per guanyar-li l'Oscar a Rush.
Ara tinc ganes de veure The Fighter i Morning Glory. A veure quan puc escapar-me...

Més recomanacions: Tamara Drew, una comèdia amb essència i paisatges Britànics. No és boníssima, però molt entretinguda.
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: mireiafor » dc. març 09, 2011 1:41 pm

Jo també tinc moltes ganes de veure El discurso del Rey i The fighter. Morning Glory no l'havia sentit mai, de què va?

Ahir vaig veure Bicicleta Cullera Poma i per els que tenim familiars amb alzheimer es fa dur de veure (traducció: vaig plorar com una bleda a l'identificar-me amb la família i l'entorn) però em quedo amb la vessant positiva de la gran tasca que està fent la fundació Pasqual Maragall.

Una altra pel.li que he vist fa poc és The Town, dirigida i protagonitzada per Ben Affleck. Tracta d'un barri marginal de Boston anomenat Charlestown que és on va crèixer de veritat Affleck i on hi ha el percentatge més gran d'atracadors de banc per metre quadrat. És una pel.lícula sobre atracaments però també diferent. Al meu home (gran fan de Heat, la pel.li d'atracaments per antonomàsia) no li va agradar tant però a mi sí :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dc. març 09, 2011 1:50 pm

Morning Glory és la última de la Diane Keaton i el Harrison Ford. Crec que va d'un Cuní i una Melero a la Newyorkina... neujor:-) neujor:-) neujor:-) En la línea de les comedies que sol fer la Diane Keaton. :r)
The Town no En sabia res, però el Ben Afleck quan fa de director i actor ho sol fer bé. :ok: Me l'apunto.
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: mireiafor » dj. març 10, 2011 1:47 pm

Gràcies Momo, buscaré "Morning Glory" pinta bé!!

Ramtri (edito perquè havia escrit malament el teu nom) de la caputxeta vermella no en sé res, a veure si d'aquí poc comença a sortir informació :ok:
mireiafor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 10, 2011 6:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Cinema

EntradaAutor: nini8852 » dj. març 10, 2011 3:12 pm

mireiafor ha escrit:Jo també tinc moltes ganes de veure El discurso del Rey i The fighter. Morning Glory no l'havia sentit mai, de què va?

Ahir vaig veure Bicicleta Cullera Poma i per els que tenim familiars amb alzheimer es fa dur de veure (traducció: vaig plorar com una bleda a l'identificar-me amb la família i l'entorn) però em quedo amb la vessant positiva de la gran tasca que està fent la fundació Pasqual Maragall.

Una altra pel.li que he vist fa poc és The Town, dirigida i protagonitzada per Ben Affleck. Tracta d'un barri marginal de Boston anomenat Charlestown que és on va crèixer de veritat Affleck i on hi ha el percentatge més gran d'atracadors de banc per metre quadrat. És una pel.lícula sobre atracaments però també diferent. Al meu home (gran fan de Heat, la pel.li d'atracaments per antonomàsia) no li va agradar tant però a mi sí :ok:


Fa poc també la vam veure i ens va agradar. L'únic que li falla a en Ben Affleck, és que quan la peli és seva, algún diàleg pot ser una mica tostón, però en general la peli està molt bé >.-<:
Imatge
gigita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:40 am

Re: Cinema

EntradaAutor: gigita » dj. març 17, 2011 7:08 pm

aquest post esta una mica perdut no?? ijij

ving animenlooo >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: mireiafor » dv. març 18, 2011 1:31 pm

Jo el cap de setmana passat vaig veure Una noche loca, amb la TIna Fey de protagonista (la imitadora de la Sarah Pallin) i rius una mica, que ja va bé ;-) . Tingueu en compte que les pelis les veiem a casa, fa que no trepitjo un cine :-:) :-:) :-:) ni me'n recordo!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aellitta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Cinema

EntradaAutor: Aellitta » dj. set. 22, 2011 11:40 am

Hola noies!!

Ahir vaig anar al cine a veure una película de la que no n'havia sentit a parlar gens: "ein Sommer Sand Traum" que vindria a ser : un sommi d'estiu de sorra. No sé si es pot trobar en anglès o altres idiomes. Jo aquí només trobo enllacos en alemany. Sorry! :ufs:
Tot i així no podia estar de recomanar-la.
Es una película poc ambiciosa,sense pretensions, sencilla però molt entretinguda i imaginativa. :ok:
Es mou entre la realitat i el somni. Es com un conte fantàstic i fantasiós però alhora real.
Si us han agradat películes de l'estil Chocolat o Big Fish crec que també us agradarà aquesta
Us deixo un enllaç:
http://www.sommersandtraum.de
Espero que us sembli interessant!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Cinema

EntradaAutor: Elbereth » dt. oct. 18, 2011 10:38 pm

Dons jo us recomano La Piel que Habito, tot i que no soc molt fan de l'Almodovar haig de reconeixer que aquesta se'n va totalment del cinema femení que tant acostumat ens tenía i he disfrutant veient i escoltant-la! La música es molt maca!
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: Laure » dv. des. 09, 2011 9:50 pm

"Big Fish" és un clàssic >.-<: >.-<:

A mi la de Woody Allen també em va agradar molt. La de "Midnight in Paris".....és genial.

Ara me n'adono que fa molt que no vaig al cinema, bé , mentida, vaig anar a veure "La piel que habito" que a mi personalment ni fu ni fa :-:) així que hauré de tornar-hi o-o:)
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: Laure » dv. des. 09, 2011 9:54 pm

Ah! Vam llogar fa poc "Cisne negro" i em va agradar molt, reconec que és especial però alguna l'ha vist??

I també una de poc coneguda que és apoteòsica , crec que es diu "Tres días después" quin fart de patir fins l'últim moment!! és molt bona!! però a mitja peli pensava que m'havia de prendre una til.la ?-)

Torna a “Cinema”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::