Joggster Twist, alguna opinió??
Joggster Twist, alguna opinió??
Hola mamis...
Necessito la vostra experiència en cotxets.. Ejej
Resulta que fa uns mesos vam a nar a mirar cotxets per curiositat, i vam trobar un que ens va encantar, el Joggster X2 de la marca TFK. No és gaire conegut, però el vam veure a la botiga i ens va semblar molt pràctic i robust.
Doncs bé, ara que el volíem encarregar, resulta que han tingut un problema amb la fabricació i ens diuen a tot arreu que no saben quan el distribuiràn a Espanya, i stocks no hi han perquè és un model nou d'aquest any. Total, que no el tindrem per abans de la data de part, així que ens toca mirar un altre.
Ara ens hem fixat en el Joggster Twist, de la mateixa marca. Però no n'hem vist gaires pel carrer i no sabem si els pares que el tenen el recomanen o què. Per això "faig una crida" (jejej) i si alguna de vosaltre el té, agrairia que em poguéssio donar la vostra opinió, per acabar-nos de decidir (o no) per aquest model.
Moltes gràcies!!
Necessito la vostra experiència en cotxets.. Ejej
Resulta que fa uns mesos vam a nar a mirar cotxets per curiositat, i vam trobar un que ens va encantar, el Joggster X2 de la marca TFK. No és gaire conegut, però el vam veure a la botiga i ens va semblar molt pràctic i robust.
Doncs bé, ara que el volíem encarregar, resulta que han tingut un problema amb la fabricació i ens diuen a tot arreu que no saben quan el distribuiràn a Espanya, i stocks no hi han perquè és un model nou d'aquest any. Total, que no el tindrem per abans de la data de part, així que ens toca mirar un altre.
Ara ens hem fixat en el Joggster Twist, de la mateixa marca. Però no n'hem vist gaires pel carrer i no sabem si els pares que el tenen el recomanen o què. Per això "faig una crida" (jejej) i si alguna de vosaltre el té, agrairia que em poguéssio donar la vostra opinió, per acabar-nos de decidir (o no) per aquest model.
Moltes gràcies!!
Re: Joggster Twist, alguna opinió??
No et puc ajudar, però just ahir mirant per internet vaig veure aquesta tenda on tenen la marca que demanes.
http://www.kiddies24.de/shop/en/Brand-Stores/TFK-Trends-for-Kids/Joggster-X/Joggster-X-with-Carry-Cot:::1038_20358_32693_32706.html
Crec que els ports d'enviament eren 25€. Una mica arriscat, però si és el que us agrada... Jo ho he estat mirant per un altre i el preu està millor que a les tendes de Barcelona.
http://www.kiddies24.de/shop/en/Brand-Stores/TFK-Trends-for-Kids/Joggster-X/Joggster-X-with-Carry-Cot:::1038_20358_32693_32706.html
Crec que els ports d'enviament eren 25€. Una mica arriscat, però si és el que us agrada... Jo ho he estat mirant per un altre i el preu està millor que a les tendes de Barcelona.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Nosaltres no l'hem fet servir com a cotxet, però sí que hem comprat la cadireta, es diu alguna cosa així com buggster.. no ho recordo, però vatja, al què anava, que és fantàstica, està molt ben feta, es nota en els materials, en el pes, és molt ampla per dins, està súper ben pensada. N'estem molt i molt contents... així que no sé si t'he ajudat massa, però si hi hagués de tornar a passar agafaríem el cotxet també d'aquesta casa alemanya, la TFK.

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Hola!!
Moltes gràcies noies, sí que m'heu ajudat...
La veritat és que cada cop tenim més clar que agafarem aquest. Estèticament m'agraden més d'altres (Bugaboo, etc..) però aquest el trobo tan còmode pels nens... és ampli, maniobrable,...
Marteta, em miraré aquesta web. Moltes gràcies!!
Alfonsoicecilia, ja sé quin vols dir de cotxet.. crec que només canvia l'estructura, perquè la resta és pràcticament igual al Twist!
Doncs apa! decidit!! ens quedem amb el twist!!

Moltes gràcies noies, sí que m'heu ajudat...
La veritat és que cada cop tenim més clar que agafarem aquest. Estèticament m'agraden més d'altres (Bugaboo, etc..) però aquest el trobo tan còmode pels nens... és ampli, maniobrable,...
Marteta, em miraré aquesta web. Moltes gràcies!!
Alfonsoicecilia, ja sé quin vols dir de cotxet.. crec que només canvia l'estructura, perquè la resta és pràcticament igual al Twist!
Doncs apa! decidit!! ens quedem amb el twist!!

Ole!! La Julia ja te cotxet : )
Muaks redvelvet
Muaks redvelvet
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |