Us dono opinió de NADO4D
Us dono opinió de NADO4D
Hola abans de tot començaré dient-vos que tinc un nen de 15 messos i ara estic embarassada de 28 setmanes, al primer embarás em vaig fer la eco 4d al meu ginecoleg el qual em va cobrar 150 € i practicament tinc tres imatges en 3d i uns dos minuts en 4D, i tenia clar que si tenia un altre BB buscaria algú que em fes només una eco sense mides ni res més només volia veure al BB,doncs bé un dia entrant al foro vaig veure l'anunci de nadó 4D i vaig demanar informació i em van contestar molt rapid i em van atendre genial, això va fer que em decidís a confirmar data, doncs bé ahir va arribar el dia i us puc dir que ha sigut la millor decició que vaig pendre pq l'Amanda va ser super puntual, li va dedicar vora una hora per veure al meu petit, el vam veure de totes les formes posibles, i vam quedar encantadisiimsss, ademés de que estàs a casa tranquileta i amb qui tu vols, així que per les que esteu indecisses o us plantejeu fer una eco en 4D us recomano que mireu la opció de nadó 4D, l'Amanda us atendrà genial !!!!! i ademés amb uns preus bons pel temps que hi dedica. Desde aquí li dono les gràcies i li envío un petó !!!!
Re: Us dono opinió de NADO4D
hOLA!
Estic totalment d'acord amb la Etiam!!
Acabo de fer l'Eco 4D amb Nadó4D i súper bé!!!
Fer l'eco a casa, amb qui vols, quan vols... és un gust i una comoditat increïbles!!
Si esteu pensant en fer l'eco 4D plantejeu-vos l'opció, en serio! Són súper professionals i amables!
(i que consti que no em paguen per fer propaganda, eh!
)
Ah! a més per haver-los conegut a través del Socpetit et fan descompte!!

Estic totalment d'acord amb la Etiam!!
Acabo de fer l'Eco 4D amb Nadó4D i súper bé!!!
Fer l'eco a casa, amb qui vols, quan vols... és un gust i una comoditat increïbles!!
Si esteu pensant en fer l'eco 4D plantejeu-vos l'opció, en serio! Són súper professionals i amables!
(i que consti que no em paguen per fer propaganda, eh!
)Ah! a més per haver-los conegut a través del Socpetit et fan descompte!!

Hola nenes!
podrieu informar preus??
podrieu informar preus??
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Oh, em va genial que em digueu això. A veure si em contesten la trucada i puc reservar perquè me la facin!
Al·lucino la diferència de preus amb els altres llocs!
Ara diuen que tb ho fan a la província de Girona (perfecte, pq sóc de l'Empordà). A veure què diuen!
Al·lucino la diferència de preus amb els altres llocs!
Ara diuen que tb ho fan a la província de Girona (perfecte, pq sóc de l'Empordà). A veure què diuen!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |