Perduda amb noms de nen !!!
Re: Perduda amb noms de nen !!!
Nosaltres tindrem un gran problema, si és nen!
no ens posem d'acord en cap...
però no em vull agobiar abans d'hora!
no ens posem d'acord en cap...

2010 & 2016
ariadna ha escrit:Nosaltres tindrem un gran problema, si és nen!
no ens posem d'acord en cap...![]()
pues si!
queda un montón!

Hola noies!
Nosaltres només estem de set setmanes,però com la cosa continui així,pariré i no tindrem nom. Jo li vaig dient uns quants però al meu home no li agrada cap. Si és curt,és massa curt,si és diferent,em diu que semblarà que anem d'originals.... li dic que em digui ell algun i diu que no sap quin. Quan ho tinguem decidit us aviso!
Petons!
Nosaltres només estem de set setmanes,però com la cosa continui així,pariré i no tindrem nom. Jo li vaig dient uns quants però al meu home no li agrada cap. Si és curt,és massa curt,si és diferent,em diu que semblarà que anem d'originals.... li dic que em digui ell algun i diu que no sap quin. Quan ho tinguem decidit us aviso!
Petons!
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Cris33 tranquila encara teniu temps... Nosaltres estem ja de 30 setmanes i encara no el tenim triat!! jo si que em veig parint i sense haver decidit nom. Jo si haguès set nena ho tenia clar, però de nen no ens acabem de decidir. Kin embolic!!
Els meus nens es diuen Mateu i Pere i ben contents que n'estan, jejeje
jo sóc de la teoria que els bebes hauríen de sortir amb nom i tot, un cartellet al front, qui som nosaltres per decidir el nom d'una persona?? si si, els pares, però quan siguin grans què si no els hi agrada.....ja ho se, una mica radical.....
jo sóc de la teoria que els bebes hauríen de sortir amb nom i tot, un cartellet al front, qui som nosaltres per decidir el nom d'una persona?? si si, els pares, però quan siguin grans què si no els hi agrada.....ja ho se, una mica radical.....
a nosaltres ens passa el mateix de nena ho tenim bastant clar!
però de nen... deu meu no hi ha manera de posar-nos d'acord!!!
ell vol posar-li Jordi (com ell, el seu pare, el seu tiet i mitja familia!!) així que a mi encara que m'agrada el nom, no vui posar-hi pq ja hi han massa.
a mi m'agraden
Guillem
Martí
Biel
Nil
però mara meva, quan li dic aquests noms.. posa unes cares....
però de nen... deu meu no hi ha manera de posar-nos d'acord!!!
ell vol posar-li Jordi (com ell, el seu pare, el seu tiet i mitja familia!!) així que a mi encara que m'agrada el nom, no vui posar-hi pq ja hi han massa.
a mi m'agraden
Guillem
Martí
Biel
Nil
però mara meva, quan li dic aquests noms.. posa unes cares....

ahierro2 ha escrit:Jo encara no estic embarassada però de nena ens agraden Èlia i Abril (Alba tb però vam tenir una mala experiència amb una noia q es deia Alba), de nen ens agraden Pol, Marc i Axel.
Ahierro2 m'ha fet gracia llegir que deies que no estaves embarssade en aquest missatge antic..ARA SI que ho estas ehh? ejejje
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
emanens ha escrit:ahierro2 ha escrit:Jo encara no estic embarassada però de nena ens agraden Èlia i Abril (Alba tb però vam tenir una mala experiència amb una noia q es deia Alba), de nen ens agraden Pol, Marc i Axel.
Ahierro2 m'ha fet gracia llegir que deies que no estaves embarssade en aquest missatge antic..ARA SI que ho estas ehh? ejejje
Si nena embarassada i la nena es diu Emma!!!!!! Si q canvien les coses si!!!!! jejejejejejejejejejejeje
Petonets
Q bé ens ho vam passar!!! http://www.guianupcial.tv/video=866
El post de l'Emma viewtopic.php?f=71&t=17865&start=140

Veig que hi ha molts noms que ens agraden a casi totes, però és tan difícil triar... Crec que a aquest ritme que portem ho acabarem decidint el dia del neixement!
Doncs nosaltres si era nen, ho teníem clar (Àlex) , però si era nena, al principi tampoc ens posàvem d'acord, fins que dient noms vam decidir Irene. Quan vam sapiguer que era un nen, el meu home ja va començar a voler cambiar el nom, i em va arribar a dir que li possèssim com els avis: Josep. I jo: sí home! (aixó que jo em dic Josefina...però no m'agrada gens) I li vaig dir que abans li posariem com ell: Jordi. Però deia que no volia que el seu fill es diguès igual que ell, xq desprès ve quan l'acabes cridant de qualsevol manera per distingir-lo de quan crides al pare....
nius ha escrit:Momo ha escrit:Noies tinc un dubte imperdonable...
Com ja he dit si tenim un altre nen es dirà Jordi. L'altre dia parlàvem amb el meu home i em va demanar com li diríem carinyosament (a l'Aleix li diem Aleixet, Aleixus, Aleixetus...). De Jordi no se m'acut cap diminutiu o versió carinyosa...
No tinc perdó de Déu! El meu pare es deia Jordi i no saber això...![]()
![]()
Jorditu? Jordini?
Toti......jo en conec un que li diuen aixi com a diminutiu de Jordi
- istar82
- :: zebra

- Entrades: 1305
- Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
- Ubicació: Alcarràs - Lleida-
Hola noies ! doncs jo els tinc molt clars els noms desde quasi que vaig saber que estava embarassada. De nena me'n surten un munt, però de nen....ufff !!! Amb la meva filla igual, de nena ho teniem claríssim però de nen i menos mal que va ser nena!!
No sé el que porto però si és una nena és dirà Gala i si és un nen Odei .
També m'agradava:
Indar
Aimar
Asier
Nil
Axel
Guerau
No sé el que porto però si és una nena és dirà Gala i si és un nen Odei .
També m'agradava:
Indar
Aimar
Asier
Nil
Axel
Guerau
jo també porto un nen i encara no tenim nom! de nena ens era més fàcil però de nen no hi ha manera de triar-ne un.
Ara estem entre Hugo i Raül però ja veurem si és un d'aquests o un altre...
Ara estem entre Hugo i Raül però ja veurem si és un d'aquests o un altre...
ja podeu ben dir que aquest noms no son gens escoltats , estic sorprendida , hi alguns que no sabía ni que existíen, i son ben macos, jo tenia una idea equivocada de noms aixi en català només sabía els típics

Jo penso que és molt difícil això de posar un nom a un nen, és per tota la vida, hi ha noms que queden bé de petits però de grans... i també al revés, hi ha noms que sonen només per gent gran...
De totes maneres de nen a mi m'agrada Biel, Oriol
Us explicaré una curiositat, quan la meva àvia va tenir el seu fill, li va posar un nom que no li agradava gaire però era tradició de la familia, i abans aquestes coses es feien més... al cap d'uns anys se'n va arrepentir, i li va canviar.... si senyora
De totes maneres de nen a mi m'agrada Biel, Oriol
Us explicaré una curiositat, quan la meva àvia va tenir el seu fill, li va posar un nom que no li agradava gaire però era tradició de la familia, i abans aquestes coses es feien més... al cap d'uns anys se'n va arrepentir, i li va canviar.... si senyora
- SaNDRa&RaUL
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dt. juny 15, 2010 4:46 pm
a nosaltres de nena m'agrada
Júlia o carla i de nen
Pol!!
Júlia o carla i de nen
Pol!!Re: Perduda amb noms de nen !!!
El meu nino es diu Jordi (com el pare i com l'avi) i el vaig triar jo: primer perquè m'agrada (té força i és català, i ara n'hi han pocs!) i segon perquè per Sant Jordi tothom està content, tothom surt al carrer, no ho sé, té màgia (per a mi es el dia més especial de l'any!
) i a sobre festa grossa a casa! 
) i a sobre festa grossa a casa! 
Nosaltres anem força perduts...Si es nena...en tenim varis que ens agraden......pero con ens diguin que es nen si que tenim un problema. El meut marit es Mexicà...i els noms tan catalans no li acaven de convencer....si son curts perque son massa curts....diu que és un nom sense personalitat.....Aix està carregat de manies....
Amb la quantitat de noms macos que hi han: Marc, Pol, Oriol, Nil, Jordi, Joan (com l'avi)....
Alguna recomació...? això si, ho tenim clar...només un nom. res de noms compostos...
Amb ell li agrada Donovan.....no se a mi no em fa el pes..em recorda a als ioguts Danone.

Amb la quantitat de noms macos que hi han: Marc, Pol, Oriol, Nil, Jordi, Joan (com l'avi)....
Alguna recomació...? això si, ho tenim clar...només un nom. res de noms compostos...
Amb ell li agrada Donovan.....no se a mi no em fa el pes..em recorda a als ioguts Danone.

Donovan? A mi em recorda al Jason Donovan! Algú se'n recorda? Què guapo era... i què vella m'estic fent...
No ho sé, Daniel, Òscar, Xavier, Francesc, Sergi, ... n'hi han tants! Trobo que ténen personalitat
No ho sé, Daniel, Òscar, Xavier, Francesc, Sergi, ... n'hi han tants! Trobo que ténen personalitat

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |