Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Bones mamis,
Jo també estic amb el tema de la cadireta del cotxe i la veritat és que hi ha tanta oferta i a més a més els venedors juguen molt amb el tema de la seguretat amb la qual cosa els futurs pares sempre ens inclinarem cap això...
En el meu cas la idea era comprar una 0+1 d'entrada i després la definitiva. En el primer cas estàvem entre la rommer i la sirona de la cybex. El cas és que potser ens deixen un maxi-cosi i potser probem d'estalviar la primera cadireta ja que fem trajectes urbans molt curts i no fem servir el cotxe només que els caps de setmana, però bé he d'acabar de rumirar-m'ho perquè les maxicosi no m'agraden gaire.
D'altra banda i al fil del que deia al principi, sobre el tema de la seguretat he trobat una comparativa de marques i seguretat que potser ens ajuda, juntament amb tota la info de la primera pàgina, a decidir-nos una miqueta més a l'hora de comprar i a que no ens fumin una clavada. Potser aquest link ja l'he posat alguna de vosaltres però el torno a posar per si de cas
http://blog.racc.cat/2013/07/22/la-cadi ... obar-aqui/
Salut!!
Jo també estic amb el tema de la cadireta del cotxe i la veritat és que hi ha tanta oferta i a més a més els venedors juguen molt amb el tema de la seguretat amb la qual cosa els futurs pares sempre ens inclinarem cap això...
En el meu cas la idea era comprar una 0+1 d'entrada i després la definitiva. En el primer cas estàvem entre la rommer i la sirona de la cybex. El cas és que potser ens deixen un maxi-cosi i potser probem d'estalviar la primera cadireta ja que fem trajectes urbans molt curts i no fem servir el cotxe només que els caps de setmana, però bé he d'acabar de rumirar-m'ho perquè les maxicosi no m'agraden gaire.
D'altra banda i al fil del que deia al principi, sobre el tema de la seguretat he trobat una comparativa de marques i seguretat que potser ens ajuda, juntament amb tota la info de la primera pàgina, a decidir-nos una miqueta més a l'hora de comprar i a que no ens fumin una clavada. Potser aquest link ja l'he posat alguna de vosaltres però el torno a posar per si de cas
Salut!!

- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
en sèrio, llegiu-vos les primeres aportacions del fil (al menys!) veureu que hi ha una guia mooolt fàcil de llegir per entendre i aprendre sobre cadires de cotxes.
us deixo un tros, que dona informació de perquè les comparatives del RACC de torn no son taan bones:
us deixo un tros, que dona informació de perquè les comparatives del RACC de torn no son taan bones:
izascun79 ha escrit:Falta d’informació pels pares
Què passa, aleshores? Que t’acabes fiant del que et recomanen a la botiga del barri, als grans magatzems o als informes dels clubs automobilístics en última instància, perquè sembla que són objectius i han de saber molt més que nosaltres... però no sempre és així. A la majoria de botigues intenten vendre’t el producte que ells tenen i distribueixen, o t’aconsellen o assessoren en base al que “ells han fet amb els seus fills”.
Els clubs automobilístics, per la seva banda, no ens aporten l’objectivitat que d’ells s’espera i això és el més perillós de tot, donat que se suposa que són els entesos en la matèria, i la majoria de gent acaba recorrent als seus informes anuals per a triar la cadireta pels seus fills. Si voleu proves:
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... orias.html
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... lares.html
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... ogias.html
http://retensioninfantil.blogspot.com.e ... nolas.html
Molt poca gent té coneixements reals i profunds sobre el tema i els que els tenen no sempre són tan objectius com s’hauria d’esperar, i és que és un tema molt específic i complex per a dominar-lo a fons.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Rins ha escrit:Bones mamis,
Salut!!
Si et fixes en quins valors fan servir per a puntuar la cadira, la seguretat està al mateix nivell de la facilitat d'instal.lació, ho trobo ben estrany
Kabisa gràcies per les recomanacions de lectura i per donar per suposat que no ho faig o que no ho fem
.
Per la meva feina sé que sempre he d'anar a les fonts primàries i a partir d'aquí s'analitza la informació i després es valora per prendre una decisió o bé emetre una opinió. Qui no vulgui llegir la informació del RACC doncs que no ho faci
Per la meva feina sé que sempre he d'anar a les fonts primàries i a partir d'aquí s'analitza la informació i després es valora per prendre una decisió o bé emetre una opinió. Qui no vulgui llegir la informació del RACC doncs que no ho faci

- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Que silla 1-2 es la mejor??
Dentro se.poco tendremos que cmprar la silla para marcos
Rins ha escrit:Kabisa gràcies per les recomanacions de lectura i per donar per suposat que no ho faig o que no ho fem![]()
.
M'alegro que siguis prou inquisitiva per a buscar la Font d'informació de primera mà. Espero que trobis el que necessites i sobretot, el que és més segur i millor pel teu fill.
carlotayeric ha escrit:Que silla 1-2 es la mejor??
Hola carlotayeric.
Qué edad, peso y altura tiene Marcos? Con esto te puedo dar cuatro ideas básicas.
He estat super desconnectada del fórum aquests mesos. El segon fill és una Font inesgotable de satisfaccions però el temps lliure (que ja amb un primer fill és un luxe) desapareix per complet.
Espero estar una mica per aquí a partir d'ara. Llegiré les darreres entrades a veure si sóc a temps d'ajudar a algú, encara...
Petonets!
Hola de nou.
Ains, és que no puc deixar-ho estar... ho sento molt. És superior a mi, em crea un malestar immens deixar sense resposta alguns comentaris... cadascú que llegeixi, busqui i faci el que els vagi millor, de tot cor. Però per a qui vagi perdut i necessiti ajuda...
He mirat l'enllaç que ha posat la Rins a la web del Racc (sí, sóc masoca, ho sé... no sé perquè no me'n puc estar) i només vull respondre a un dels punts de les taules:

Font original: http://blog.racc.cat/2013/07/22/la-cadi ... obar-aqui/
Veig suspitosament que les tres cadiretes de grup 0+/1 que presenten tenen la mateixa valoració en seguretat... ostres, serà que durant aquests mesos que he estat absent han sortit al mercat més cadiretes a contramarxa fins els 18 mesos!!!! Aleluia!!!!
La meva sorpresa (no sé perquè encara em sorprenc) en un pou... no, els del Racc no s'han passat al "lado oscuro" i que els seus criteris de valoració segueixen sent invàlids... perquè evidentment, ni la cadireta de Concord ni la de BebeConfort són a contramarxa fins els 18 quilos:

Font original: http://media.concord.es/archivos/docume ... ax2_es.pdf

Font original: http://www.bebeconfort.com/es-es/produc ... lofix.aspx
A la pàgina web de Cybex Sirona sí que ho tenen clar:

Font: http://cybex-online.com/es/carseats/sirona.html
I sí, potser la diferencia entre anar a contramarxa o a a favor de la marxa a partir dels 15 mesos no sigui tan exagerada (mode ironia on) però alguna diferència hi haurà, no? No es merexeria un puntet més, la Sirona???
QUE NO NOS ENGAÑEN!!!!
Va, ho deixo estar ja, que em fa mal la panxa...
Petonets acontramarxeros a tots!!!!
PD: els meus peques a contramarxa (el Pau avui fa 28 mesos)... van d'allò més incòmodes, oi??
Us animo a pujar fotos dels vostres peques (no tan peques) a contramarxa, vinga... que les que encara dubten vegin que si volen poden!!!!
Ains, és que no puc deixar-ho estar... ho sento molt. És superior a mi, em crea un malestar immens deixar sense resposta alguns comentaris... cadascú que llegeixi, busqui i faci el que els vagi millor, de tot cor. Però per a qui vagi perdut i necessiti ajuda...
He mirat l'enllaç que ha posat la Rins a la web del Racc (sí, sóc masoca, ho sé... no sé perquè no me'n puc estar) i només vull respondre a un dels punts de les taules:

Font original: http://blog.racc.cat/2013/07/22/la-cadi ... obar-aqui/
Veig suspitosament que les tres cadiretes de grup 0+/1 que presenten tenen la mateixa valoració en seguretat... ostres, serà que durant aquests mesos que he estat absent han sortit al mercat més cadiretes a contramarxa fins els 18 mesos!!!! Aleluia!!!!
La meva sorpresa (no sé perquè encara em sorprenc) en un pou... no, els del Racc no s'han passat al "lado oscuro" i que els seus criteris de valoració segueixen sent invàlids... perquè evidentment, ni la cadireta de Concord ni la de BebeConfort són a contramarxa fins els 18 quilos:

Font original: http://media.concord.es/archivos/docume ... ax2_es.pdf

Font original: http://www.bebeconfort.com/es-es/produc ... lofix.aspx
A la pàgina web de Cybex Sirona sí que ho tenen clar:

Font: http://cybex-online.com/es/carseats/sirona.html
I sí, potser la diferencia entre anar a contramarxa o a a favor de la marxa a partir dels 15 mesos no sigui tan exagerada (mode ironia on) però alguna diferència hi haurà, no? No es merexeria un puntet més, la Sirona???
QUE NO NOS ENGAÑEN!!!!
Va, ho deixo estar ja, que em fa mal la panxa...
Petonets acontramarxeros a tots!!!!
PD: els meus peques a contramarxa (el Pau avui fa 28 mesos)... van d'allò més incòmodes, oi??
Us animo a pujar fotos dels vostres peques (no tan peques) a contramarxa, vinga... que les que encara dubten vegin que si volen poden!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Bones,
Tot i que no estic 100% posada a mirar models de cadiretes, si que em vaig informant del tipus de cadiretes que hi ha, i ja m'ha quedat clar que com més temps a contramarxa millor.
Ara bé, el meu dubte és si es confirma el que em va dir un botiguer "a partir del gener del 2015 serà obligatori que els nens/es fins a 15 mesos vagin a contramarxa". És cert? M'agradaria llegir-ho d'una font "oficial"!! Si no ho tinc mal entès, fins ara això era així però amb la "coletilla" de "si la cadireta ho permet" o sigui, que si tenies una cadireta que no podia anar en contramarxa, no estaves obligat a que hi anés. Ara continuarà essent igual? Com quedem?
A veure si em podeu ajudar!!
Merciii!
Tot i que no estic 100% posada a mirar models de cadiretes, si que em vaig informant del tipus de cadiretes que hi ha, i ja m'ha quedat clar que com més temps a contramarxa millor.
Ara bé, el meu dubte és si es confirma el que em va dir un botiguer "a partir del gener del 2015 serà obligatori que els nens/es fins a 15 mesos vagin a contramarxa". És cert? M'agradaria llegir-ho d'una font "oficial"!! Si no ho tinc mal entès, fins ara això era així però amb la "coletilla" de "si la cadireta ho permet" o sigui, que si tenies una cadireta que no podia anar en contramarxa, no estaves obligat a que hi anés. Ara continuarà essent igual? Com quedem?
Merciii!
izascun79 no puc deixar de col-laborar després de tot el que ens has ajudat!
Jan, 23 mesos i tan felic
Per cert, no hi ha cap cadira acm grup1 homologada per anar en avió, o nosaltres no l´hem sabuda trobar.
Fa dos anys que tenim una croada amb les companyies aèries perque el Jan viatgi en la seva cadireta acm. Fins i tot amb el maxicosi hem tingut un munt de problemes (tot i pagar-li bitllet amb dret a seient, amb la consegüent despesa extra). Ens hem escrit amb totes les companyies que volen Hamgburg-Bcn i algunes com Vueling estan ja descartades per sempre (em van obligar a treure al nen de la cadira durant l´enlairament, un dels moments de més perill; i pretenien obligar-me a posar el maxicosi en el sentit de la marxa, a això em vaig negar i com ja estàvem volant no van insistir més).
Total que un cop ha estat massa gran pel maxicosi, no hem trobat alternativa. Finalment hem hagut de comprar una cadireta en el sentit de la marxa homologada, només pels vols i vacances. Malhauradament no podem dur dos cadires i el meu home insisteix en que voli en cadireta, així que en les últimes vacances a Barcelona, amb tota la pena ha viatjat en el sentit de la marxa (23m).
Jan, 23 mesos i tan felic
Per cert, no hi ha cap cadira acm grup1 homologada per anar en avió, o nosaltres no l´hem sabuda trobar.
Fa dos anys que tenim una croada amb les companyies aèries perque el Jan viatgi en la seva cadireta acm. Fins i tot amb el maxicosi hem tingut un munt de problemes (tot i pagar-li bitllet amb dret a seient, amb la consegüent despesa extra). Ens hem escrit amb totes les companyies que volen Hamgburg-Bcn i algunes com Vueling estan ja descartades per sempre (em van obligar a treure al nen de la cadira durant l´enlairament, un dels moments de més perill; i pretenien obligar-me a posar el maxicosi en el sentit de la marxa, a això em vaig negar i com ja estàvem volant no van insistir més).
Total que un cop ha estat massa gran pel maxicosi, no hem trobat alternativa. Finalment hem hagut de comprar una cadireta en el sentit de la marxa homologada, només pels vols i vacances. Malhauradament no podem dur dos cadires i el meu home insisteix en que voli en cadireta, així que en les últimes vacances a Barcelona, amb tota la pena ha viatjat en el sentit de la marxa (23m).
montsekit l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 29, 2014 12:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- petitacuca

Quan els poseu darrera en contramarxa, entenc que li poseu un mirall/retrovisor, no?
Jo duc un mirall al darrera que va agafat amb una cinta al reposacaps del seient on hi ha la cadira. Però molts cops me´l demana per jugar.
petitacuca ha escrit:Bones,
Merciii!
Hola petitacuca.
Anem a pams. Primer de tot, encara no se sap del cert en quin moment s'aprovarà el nou reglament de circulació on es contemplen totes les modificacions que s'estan estudiant. Es parlava de l'estiu però crec que ja van tard...
Tant el tema de la prohibició d'anar al seient del davant pels nens per sota dels 135cm com l'obligatorietat de viatjar a contramarxa fins els 15 mesos entraran en vigor un cop s'aprovi l'esmentat reglament. Pel que tinc entès el nou reglament dictarà l'obligatorietat de viatjar a contramarxa fins als 15 mesos des del mateix moment de l'aprovació. Un altre tema que encara no està clar és si finalment recullirà l'obligatorietat de viatjar a contramarxa fins els 4 anys si el SRI ho permet, que és complementari a l'anterior. Què vol dir això? Que si la teva cadireta permet la col·locació a contramarxa i a favor de la marxa i el teu fill no ha complert els 4 anys estaràs obligat a dur-lo a contramarxa (si no ha arribat al límit superior de pes pel qual la cadireta està homologada a contramarxa). Ains, no sé si m'explico.
És a dir:
Quan s'aprovi el reglament: tots els nadons han de viatjar a contramarxa fins els 15 mesos. Els nous grups 0+ ja s'estan adaptant a aquest punt des de fa uns mesos, fent-los més grans. De fet, la majoria de grups 0+ ja avui ho permeten però els nens viatgen incòmodes i el més habitual és no aguantar fins els 15 mesos (tot i poder-ho fer). Hi ha excepcions: els tipus Matrix de Jané i coses similars. Suposo que tots els pares s'hauran de buscar la vida per a aconseguir un grup 0+ que els permeti allargar fins els 15 mesos.
Sobre el tema dels 4 anys: si tu tens (per exemple) un grup 0+/1 que va a contramarxa com a grup 0+ i has de girar a favor de la marxa com a grup 1 estaràs obligat, sí o sí, a dur el nen a contramarxa fins els 13 quilos (que és el pes màxim pel que està homologada a contramarxa). Aquests 13 quilos poden ser, fàcilment, 2 anys. Si tu tens una cadireta que permet la seva col·locació a contramarxa i a favor de la marxa fins els 18 quilos no podràs (excepte si el nen ja té 4 anys) posar-la a favor de la marxa en cap cas.
Espero que s'hagi entès.
En el següent enllaç pots llegir el que contempla la nova llei sobre trànsit. En aquesta nova llei es fixen les bases per a la possibilitat de realitzar les modificacions en el reglament que s'estan duent a terme.
http://www-cdn-org.dgt.es/es/prensa/not ... Vial.shtml
I aquí està l'esborrany del nou Reglament de Circulació on es fixa la prohibició de viatjar al seient del davant. El tema dels SRI es contempla en Annexos a aquest reglament.
http://www.dgt.es/Galerias/home/2014/PR ... IENCIA.pdf
Repeteixo que això que us he explicat són tot supòsits. Ningú sap si finalment el reglament s'aprovarà amb totes les modificacions incorporades al borrador o patirà algun canvi, tot i que se suposa que sortirà tal qual.
Quan sàpiga alguna cosa més us ho dic.
.
blue l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 24, 2015 9:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
blue ha escrit:Hola! Moltes gràcies ler tanta informació, ha estat molt util. Voldria preguntar-vos si sabeu una botiga fisica on comprar la Kipplan Kiss 2 a Barcelona o bastant aprop...
Tinc dubtes encara entre la Romer dual fix i la kiss2, que segons veig, en aquests moments al mercat son les dues més segures i comodes del grup 0+/1, però la kiss2 els dura una miqueta més ja que és més gran. M'equivoco? Jo em baso en:
-seguretat
-contramarxa sempre
-comoditat nen
-que duri el màxim temps possible per aprofitar la inversió
Que creieu? Aquestes dues compleixen els requisits, oi? O teniu una altra suggerencia?
Te pinta que el meu nen serà gran gran, els pares ho som molts, així que això del 0+/1 em durarà maxim fins els 3 anys no...?
Gràcies!
Bon dia.
Per a comprar la Kiss 2 pots anar a Mainada (c. Balmes) o a Villassar de Mar, a l'Alibey.
Sobre quina cadireta triar... jo et recomano que les provis les dues al cotxe. Crec que a Mainada no tenen la Romer així que potser podries trucar a l'Alibey de Vilassar a preguntar-ho. Així en un viatge pots provar les dues. Jo vaig comprar la primera cadireta a Vilassar i la segona a Mainada i el tracte és magnífic a les dues. Això sí, si vols provar-les al cotxe sempre et demanen anar en un moment o no hi hagi massa gent, evitar ultimes hores de la tarda i dissabtes, perquè així et poden atendre correctament.
Totes dues cadiretes són molt bones i tot depèn del que necessitis. Si el cotxe és petit, 3 portes o molt baix la Romer et pot anar bé perquè permet el gir 360º per a col·locar el nen amb comoditat. Has de tenir en compte que aquesta cadireta, però, només es pot instal·lar amb isofix. Assegura't que el teu cotxe disposa d'aquest sistema. Aquesta cadira permet la instal·lació a contramarxa i a favor de la marxa a partir dels 13 quilos.
D'altra banda, la Kiss2 és més gran, tant per capacitat de cadireta com per l'espai que deixa per a les cames del nen conforme creix. Jo l'altre dia vaig posar la Kiss2 en la posición més dreta i en comparació amb la Britax Max-Way del meu fill gran l'espai per les cames és extraordinari. A veure si me'n recordo un dia i faig foto.
Si creus que el teu fill serà alt val més que vagis a una cadireta que t'asseguri la contramarxa el màxim posible i també (tingueu-ho en compte) una cadireta que et permeti el seu us com a mínim fins el moment en que el nen ja pot anar en un grup 2/3 (que us recordo que són els 4 anys). En principi, excepte casos excepcionals, les dues cadiretes haurien de servir gairebé fins els 4 anys.
Un tema a tenir en compte que no he comentat fins ara: Les cadiretes a contramarxa deixen de ser segures en el moment en que el cap sobresurt pel límit del respatller. Per contra, una cadira instal·lada a favor de la marxa serveix mentre la línia dels ulls no arribi a aquest límit superior. Què vull dir amb això? En el cas de nens molt alts als que els grups 1 se'ls queden petits abans d'arribar als 4 anys (per alçada, estic parlant, eh?), una cadira que permet la instal·lació a favor de la marxa et permetria seguir utilitzant-la un temps més mentre la part superior d'on surt l'arnés no quedes notablement per sota de l'espatlla del nen... és que són moltes coses a tenir en compte, i a priori és impossible saber com serà d'alt o pesat el teu fill
Amb tot això, cada nen és un món a l'igual que cada cotxe i família. Has de trobar el que us va bé a vosaltres.
Sort amb la cerca.
.
blue l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 24, 2015 9:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- petitacuca

Moltes gràcies! Té entès perfectament!
A mi el de la botiga em va dir que el gener entrava, però me'n refio més de tu que d'ell, perquè ell tb vol vendre (de fet, al final no crec que li comprem a la seva botiga).
Estaré pendent, doncs!
A mi el de la botiga em va dir que el gener entrava, però me'n refio més de tu que d'ell, perquè ell tb vol vendre (de fet, al final no crec que li comprem a la seva botiga).
Estaré pendent, doncs!
blue ha escrit:Moltes gràcies Izascun79 ! De veritat que ajudes molt amb les teves respostes. L'únic que em tira de la Romer és el fet de poder girar-la per colocar el nen. Més que res per comoditat i por a que cada cop m'hagi de desllomar i fotre cops per colocar el nen...però si, penso que la Kiss2 és la millor compra segurament.
D'ençà que vas obrir el fil, ara n'hi han moltes més, les de be safe ix no sé què, però com que no he trobat informació tant detallada de la que tu has explicat de la Kiss2 fa que em decanti per aquesta.
Moltes gràcies una altra vegada!
En aquesta entrada vaig exposar les cadiretes grup 0+/1 a contramarxa fins els 18 quilos:
viewtopic.php?f=11&t=38484&start=80#p1676852
Les BeSafe també són molt bones i hi ha diversos models, però no serveixen des del naixement. Ells les venen com a cadiretes a partir dels 6-9 mesos. Si tens opció de tenir un maxicosi pels primers mesos, una BeSafe també pot ser una molt bona opció.
Naethda ha escrit:Hola Izaskuuuun!!![]()
A veure, que ja començo a mirar en sèrio les cadires del grup 1-2 i tal. Com que tenim grup 0+ (tot i que no crec que arribem als 13 kilos, perque es un 0+ "petit") m'interessaria una cadira que fos grup 1-2 i de moment m'he estat mirant per internet la Axkid Kidzofix (tot i que a les fotos no me convenç gaire l'acabat, veig la superfície on va el nen com molt plàstica, no sé...) però tinc un petit dubte, perque en alguns puestos posa que les cadires del grup 1 són a partir dels 9 kilos però en altres que són a partir de XX mesos, de quin criteri em refio? I apart de la Kidzofix me'n podríeu recomanar algun altre que sigui grup 1-2? A contramarxa, of course
Hola Naethda! Quina ilu veure't per aquí!
A veure, et comento. Les Axkid tenen un problema, i és que són grups 1-2 molt grans. Normalment els nens no hi van bé fins que no tenen més d'un any pq no reclinen massa i tenen la posició més baixa de l'arnés molt alta, de manera que al seure-hi el nen (si és massa petit) l'arnés els queda molt per sobre de l'espatlla i això no és correcte.
Si, com dius, el teu grup 0+ és petit, dubto que puguis passar del grup 0 a una cadireta tipus Axkid. Hauries d'anar a buscar un grup 1/2 més petit com les Britax Max-Way o Britax Multitech o anar a mirar un grup 0+/1. Com ja he comentat algun cop, l'alçada de l'esquena dels grups 1/2 no és molt superior a la d'alguns grups 0+/1 dels grans. Així, en els grups 1/2 el més probable és arribar al límit de la cadireta per alçada q per pes. Els grups 1/2 tenen sentit quan el nen va alt de pes, per exemple, i és possible arribar als 18 quilos abans d'arribar al límit d'alçada de la cadireta.
Així doncs... com va de pes el peque?
D'altra banda, el teu cotxe era petit, oi? Teniu isofix?
- cafeambllet
- :: puça

- Entrades: 23
- Membre des de: dt. jul. 01, 2014 11:13 am
Hola noies!
Aquest post és molt interessant. I, de fet, us escric per fer-vos una pregunta. Veieu factible la Kipplan kiss 2 per un cotxe de tres portes? Algú la utilitza? Quina opinion en teniu? Hi cap bé?
Sé que el més senzill seria anar a la botiga amb el cotxe i emprovar-la, però no he trobat cap botiga que la vengui per la zona de Girona, així que, si al final em decanto per aquesta, intentaré comprar-la per internet.
Gràcies!!!
Aquest post és molt interessant. I, de fet, us escric per fer-vos una pregunta. Veieu factible la Kipplan kiss 2 per un cotxe de tres portes? Algú la utilitza? Quina opinion en teniu? Hi cap bé?
Sé que el més senzill seria anar a la botiga amb el cotxe i emprovar-la, però no he trobat cap botiga que la vengui per la zona de Girona, així que, si al final em decanto per aquesta, intentaré comprar-la per internet.
Gràcies!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit