Perduda amb noms de nen !!!
Re: Perduda amb noms de nen !!!
El Jason Donovan, que bó, si que som grans si, però a mi també m'agradava molt...
Hola, doncs a nosaltres ens passava ben bé el contrari, jo tenia molt clar desde els 13 anys que si tenia un nen es diria Marc, però si hagués estat nena era més complicat, perquè a mi m'agradaven noms com Gina, Arlette, Alba..etc i a ell gens.
Doncs de nom de nen a mi m'agraden tots els nom catalans (no massa televisius):
MARC
ORIOL
ARNAU
DAVID
ROGER
JAN
BERNAT
però això trobo que és una de les coses més personals que hi ha, és com el nom de Tirant (de tirant lo blanc) jo no el trobo lleig però no se veure al meu fill amb aquest nom.lo que deia, que és molt personal.

Doncs de nom de nen a mi m'agraden tots els nom catalans (no massa televisius):
MARC
ORIOL
ARNAU
DAVID
ROGER
JAN
BERNAT
però això trobo que és una de les coses més personals que hi ha, és com el nom de Tirant (de tirant lo blanc) jo no el trobo lleig però no se veure al meu fill amb aquest nom.lo que deia, que és molt personal.
- LAURETATRO
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dl. juny 21, 2010 10:05 am
Bon dia marones! la meva aprella avans de confirmar el positiu ja tenia els noms pensats: IGNASI i PAULA, peró ara el nom d'Ignasi no li fa l pes! i si es nen es dira POL.
Tot i que a mi m'agrda Bernat! pero bé ara al primer fill el deixare decidir a ell!!!
Tot i que a mi m'agrda Bernat! pero bé ara al primer fill el deixare decidir a ell!!!
jo al final li posarem ADRIÀ!!! també ens agradava carles, iván i joan!!, pero es quedará amb ADRIÀ!!!!

[Url = http://lilypie.com] [img] http://lt1f.lilypie.com/enPop1.png [/ img] [/ url]
08 de Novembre del 2010, vas arribar a les 04.20 hores
Hola,
Nosaltres tindrem un nen i li posarem Èric.
Si hagués estat una nena s'ahuria dit Fiona.
Bé...per si hi ha algú que l'inspira :)
Petonets
Nosaltres tindrem un nen i li posarem Èric.
Si hagués estat una nena s'ahuria dit Fiona.
Bé...per si hi ha algú que l'inspira :)
Petonets
nosaltres si tenim un nen li posarem ILAI, però a mi de sempre que m'han agradat els noms:
MARC
GERARD
JAN
POL
NIL
GUILLEM
GUIM
(encara que al meu marit no li agarden gens i amb l'unic que coincidim és en ILAI...)
MARC
GERARD
JAN
POL
NIL
GUILLEM
GUIM
(encara que al meu marit no li agarden gens i amb l'unic que coincidim és en ILAI...)
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
((!*Miriam!*)) ha escrit:El meu fill és diu Arnau... català i sense traducció.
El meu nen també es diu Arnau xo em sap greu dir-te que sí té traducció: Arnaldo (per sort poca gent ho sap)

Hola noies!!
Nosaltres abans del possitiu teniem els nomes més que decidits un any d'espera dona per molt jajajajaja Si era nen Eric (que es com es dirà) i la segona opció era Alex no fos cas que vinguessin bessons perque fent tractaments doncs mai se sap el que ara Alex no ens acaba d'agradar així Eric perque només en ve un
Nenes : Martina de primera opció i Júlia de segona opció que aquests noms queden per si el segon bebe es una nena el problema si es un altre nen la cosa es complicarà perque a ell no n'hi agrada cap més i a mi només m'agrada Biel i Jan i a ell gens :S
Si us serveix d'inspiració aquí els teniu!!
Nosaltres abans del possitiu teniem els nomes més que decidits un any d'espera dona per molt jajajajaja Si era nen Eric (que es com es dirà) i la segona opció era Alex no fos cas que vinguessin bessons perque fent tractaments doncs mai se sap el que ara Alex no ens acaba d'agradar així Eric perque només en ve un
Nenes : Martina de primera opció i Júlia de segona opció que aquests noms queden per si el segon bebe es una nena el problema si es un altre nen la cosa es complicarà perque a ell no n'hi agrada cap més i a mi només m'agrada Biel i Jan i a ell gens :S
Si us serveix d'inspiració aquí els teniu!!
Nosaltres ho tenim quasi decidit, però mai es sap si a última hora canviem!!
Si es nena Noa, si es nen Leo, tot i que a mi m'agrada molt Alan, però a ell no :(
Si es nena Noa, si es nen Leo, tot i que a mi m'agrada molt Alan, però a ell no :(
El nostre petit es diu Boris.... tothom el coneix però és poc usual.... I encatalà sona fantàstic.
Com més elpronuncio més m'agrada.
A més, és ben internacionsl, a tot arreu li sabran dir.
Ai us serveix....
Com més elpronuncio més m'agrada.
A més, és ben internacionsl, a tot arreu li sabran dir.
Ai us serveix....
ximhy ha escrit:Nosaltres ho tenim quasi decidit, però mai es sap si a última hora canviem!!
Ostres ximhy!! M'has deixat ben parada.. Nosaltres ho tenim ben decidit, si és nena Noa i si és nen Enzo.. però també ens agradava molt Leo, el que passa és que els cosins del nenito tenen un conill que es diu "Corleone", i li diuen Leo.. que sino..
- Bridget_Jones112
- :: gosset

- Entrades: 439
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
Buenas, para mí es pronto decidirme todavía.
No estoy embarazada, pero en Septiembre ya tengo cita para empezar con el tratamiento. Tiene que ser por FIV por selección de embriones.
Desde que sé que ya podemos ir al siguiente paso, mi marido y yo hemos hablado sobre los nombres.
En niña hemos llegado a un acuerdo, a él le gusta mucho Ariadna y a mí no me disgusta.
Pero si fuera niño,.... uffff está pesado con el nombre de Elvis, pero es que a mí no me gusta nada!!!! Cualquier nombre que le digo no le gusta nada. Y no hay forma de hacerle cambiar,.... quizás no tenga un niño, pero si lo tengo,.... es muy complicado llegar a un acuerdo. A mí me gusta David, pero mi marido ya se llama así y no le gusta esto de: el padre o el hijo??? me gusta también Sergi, Gerard, .... de niña me gusta María, Laura, ... ahora esperar si pronto me puedo quedar embarazada y mientras esperemos que lleguemos a un acuerdo, jejeje, suerte a todas
No estoy embarazada, pero en Septiembre ya tengo cita para empezar con el tratamiento. Tiene que ser por FIV por selección de embriones.
Desde que sé que ya podemos ir al siguiente paso, mi marido y yo hemos hablado sobre los nombres.
En niña hemos llegado a un acuerdo, a él le gusta mucho Ariadna y a mí no me disgusta.
Pero si fuera niño,.... uffff está pesado con el nombre de Elvis, pero es que a mí no me gusta nada!!!! Cualquier nombre que le digo no le gusta nada. Y no hay forma de hacerle cambiar,.... quizás no tenga un niño, pero si lo tengo,.... es muy complicado llegar a un acuerdo. A mí me gusta David, pero mi marido ya se llama así y no le gusta esto de: el padre o el hijo??? me gusta también Sergi, Gerard, .... de niña me gusta María, Laura, ... ahora esperar si pronto me puedo quedar embarazada y mientras esperemos que lleguemos a un acuerdo, jejeje, suerte a todas
a mi per a nen m'agrada Saúl 

- Bridget_Jones112

- Contacta:
Es muy bonito. Enhorabuena por el embarazo.
Hola!!
Nosaltres encara no sabem si serà nen o nena tot i que es aviat...
Però si és nena ho tenim bastant clar, es dirà Mar! Ja que vivim a la costa brava i es algu que predomina a les nostres vides..
Si es nen a mi m'agrada molt Èric!! Pero a ell li agrada Aleix... Així que quan es sàpiga ja farem un sondeig a veure quin nom és el més votat!!
Petons!
Però si és nena ho tenim bastant clar, es dirà Mar! Ja que vivim a la costa brava i es algu que predomina a les nostres vides..
Si es nen a mi m'agrada molt Èric!! Pero a ell li agrada Aleix... Així que quan es sàpiga ja farem un sondeig a veure quin nom és el més votat!!
Petons!
- Bridget_Jones112

- Contacta:
Eliselis ha escrit:Hola!!
Petons!
Hola, para el nombre de niña, muy original y bonito, Mar. De niño me gustan mucho los dos, únicamente que Aleix en castellano es Alejo, no??? mi marido dice que últimamente como se están poniendo las cosas, que no pase que no permitan los nombres en catalán. Aleix es muy bonito, pero en castellano,...
- Bridget_Jones112

- Contacta:
que os parece Patricia, es muy bonito
Nosaltres ens hem decidit per ROGER. L'altra opció era Pol, però esperarem si algun dia ve un altre nen.
Jo volia un nom que fos ben català i m'és ben igual el tema de les traduccions, considero que els noms no s'han de traduir i mira que és una mania que té molta gent!
Tot i això, a mi també m'agradava Oleguer i el pare va dir que ell el trobava un pèl massa català.
Jo volia un nom que fos ben català i m'és ben igual el tema de les traduccions, considero que els noms no s'han de traduir i mira que és una mania que té molta gent!
Tot i això, a mi també m'agradava Oleguer i el pare va dir que ell el trobava un pèl massa català.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]