BESSONS DE 2015-2016

Salut, dubtes i preparatius.
mariona1977
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. oct. 22, 2015 6:14 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: mariona1977 » dc. març 30, 2016 2:09 pm

Per cert, com et dius? Jo Mariona Arumi
Avatar de l’usuari
GasMonkey
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 03, 2016 7:03 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: GasMonkey » dc. març 30, 2016 2:18 pm

hola Mariona! t'he enviat un privat, si no ho he fet malament :-.:·::
Avatar de l’usuari
nic
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: nic » dl. abr. 04, 2016 4:28 pm

Hola!

Jo estic de 11 setmanes també de bessons, hauríem de reprendre aquest fil que tenim molts dubtes les novates!!! :P em sembla haver llegit que han fet un grup de facebook.

GasMonkey jo tinc els mateixos dubtes que tu. Pel tema de la cesària, sembla tot depèn de com estiguin col·locats. Si el que ha de sortir primer ve de cap, en principi poden sortir per part vaginal, i de fet al ser una mica més petits hauria de ser un part "més senzill". Però clar també depèn del hospital que et porti... jo ho porto a la dexeus, a la propera visita li preguntaré al gine, que tot i que queda molt són cosetes que ja ens preocupen.
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
Avatar de l’usuari
marineta77
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dv. gen. 17, 2014 5:26 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: marineta77 » dl. abr. 11, 2016 1:28 pm

Hola bessoneres! Com esteu?

Després de molts patiments (4 anys de cerca…, molts tractaments i infinitat de transferències negatives) hem aconseguit el positiu!! Estic de 7 + 3 i l’altre dia vam escoltar els dos corets bategant amb molt força. El que passa és que des d’abans de la beta estic tacant moltíssim! En general el tacat és color marrón i abundant, a més he tingut dos ensurts amb molta sang vermella (coàguls inclosos!) encara que en urgències m’han dit que tot està bé i que faci repós relatiu. He llegit aquest fil i sembla que és prou habitual tacar i sagnar, però, ostres, és que t’espantes!

Per altra banda, estic amb 3 pastilles de Cariban diàries i encara així vomito i tinc nàusees i arcades a tothora… Quin patiment! Em sap greu queixar-me perquè semblo una exagerada, però és que no puc amb la meva ànima. Alguna em pot confirmar que se’m passarà ben aviat, sisplau? jejeje

Per cert, encara està en marxa el grup de Facebook? És que veig que per aquí hi ha poc moviment i voldria intercanviar experiències amb noies que estiguin passant també per aquests moments tan durs i amb les que ja ho heu passat i ens podeu aconsellar a la resta. Si no, doncs a veure si reprenem aquest fil i compartim dubtes!!

Petons!
1ª FIV
Transfer 1 +3 A: negatiu
Transfer 2 blastos: negatiu
Transfer 2 blastos: bioquímic-negatiu
2ª FIV+DGP
Transfer 2 blastos: negatiu
3ª FIV
Transfer 1 blasto: negatiu
4ª FIV+DGP
carabassa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. maig 01, 2015 10:05 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: carabassa » dt. abr. 12, 2016 8:38 am

Hola,

Marineta, acabo de llegir-te. Estic en una situació molt semblant a la teua: quasi 5 anys intentant ser pares, per fi, gracies a la FIV-ICSI ens hem quedat de bessons. Estic de 7+6 i des d'ahir de baixa amb repós relatiu perquè hi ha un hematoma rondant-li a un dels embrions. Un disgust de por! Ara ja ho tinc més coll avall, sé que és bastant comú però tinc molta por de perdre'l.

Bé, a mi m'agradaria reprendre aquest fòrum, ja que preferiria no utilitzar facebook per a aquestes coses. Si n'hi ha més per aquí que teniu ganes de quedar-vos pel socpetit, el podríem ressuscitar o començar un de Bessons 2016-2017.

Ja dieu què us sembla!
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
Avatar de l’usuari
estiestelet83
:: papallona
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: estiestelet83 » dt. abr. 12, 2016 11:04 am

Hola noies!!!

Jo també estic embarassada de bessons després de passar per una FIV. Estic de 14+4 i tot va molt bé.
Lo dels hematomes és molt habitual, jo en vaig tenir un a la setmana 8 i em vaig espantar molt, però amb repos i calma desapareix. Tb he tingut la placenta una mica baixa i ara ja tot està a lloc i els petits ni s'han enterat :))
Així que calma i descans que això és molt habitual.

Enhorabona per l'embaràs de bessons!!! A mi tb em molaria activar de nou aquest espai.muaaaa
Imatge
Avatar de l’usuari
Gambeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:24 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: Gambeta » dv. abr. 15, 2016 9:52 am

Hola noies! Nosaltres també estem esperant bessons, estic de 19 setmanes i em trobo molt bé.
Vaig tenir cremors i alguna nàusea, però res exagerat i van desapareixer cap a la setmana 9 o 10. La majoria de símptomes diuen que marxen al final del primer trimestre, ànims!
També vaig estar de baixa 3 setmanes per tenir pèrdues, tenia un hematoma a la zona on s'implantava un dels embrions. Vaig tacar poc, però ens vam espantar moltíssim. A poc a poc, tot es va anar posant a lloc i van passant les setmanes.
Volia animar-vos a les que esteu de menys setmanes, al principi passen en càmera lenta, però a partir de la 12 passen volant!

A mi també m'agradaria i m'ajudaria que es reactivés aquest fil i estaria encantada de formar part del grup de facebook, segur que hi ha molta informació que ens pot ajudar a les més novates!!
carabassa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dv. maig 01, 2015 10:05 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: carabassa » dj. abr. 21, 2016 10:50 am

Mireu, crec que les xiques que van començar aquest grup ja estan molt avançades o han parit. Us sembla bé si en comencem un de nou? Intentem-ho!
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::