Com anunciareu la bona nova als avis?

Salut, dubtes i preparatius.
Bede
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dl. juny 05, 2006 2:07 am
Ubicació: Entre Badalona i Mataró

EntradaAutor: Bede » ds. juny 24, 2006 7:33 pm

Carai noies sou un pou de bones idees !!! Quins anuncis més originals i emotius !!! Sort que estic a casa que sino ... >.-<: >.-<: >.-<:

Els meus amics que tenen nens ens ho anunciat "a pelo" és a dir, amb una frase ocorrent en plan "ens comprarem un cotxe familiar ..." pel tal mes ... :ok:
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » ds. juny 24, 2006 7:50 pm

Gràcies noies !!!
Ara per ara la que més m'agrada és la teva, Sandra. Deixes que us la copiem?
Encara ens fealten uns dies, però...i igual ens bé alguna cosa mès al cap...
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dj. jul. 06, 2006 5:22 pm

Ok!
Ja tenim més o menys clar com ho direm a la família...
Ara ens falta com ho direm als amics.

Tenim l'excusa de convidar-los a sopar a casa, ja que estem d'estreno... I havia pensat e fer algun pastisset... però alguna cuinera sap com es pot escriure sobre el pastís?
M'haig de comprar una manga pastelera?

?-)
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

EntradaAutor: manumar » dj. jul. 06, 2006 6:38 pm

Xiara i si el fas fer a la pastisseria??? no sé és una idea, més que res perque al no tenir experiència.... i en canvi ells tu poden fer amb lletres de xocolata, com quan posen: feliç aniversari...
Imatge
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dv. jul. 07, 2006 7:46 am

Doncs si Mar, aquesta és una altra opció, tens raó !!!!
De totes maneres, com que aquest finde estarem per casona, em sembla que comprarè els ingredients i ho provarem...
De pastissos ja n'hem fet moltes altres vegades, però mai amb escrit a sobre... ;-)
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tutuaia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 12:53 pm

EntradaAutor: tutuaia » dv. jul. 07, 2006 8:33 am

Xiara, si no tens mànega pastelera pots escriure les lletres omplint una xeringa de xocolata o de l'ingredient que vulguis fer servir. A més, per a tu no serà difícil obtenir aquest estri, oi?
ImatgeImatgeImatgeImatge
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dv. jul. 07, 2006 8:43 am

Si es veritat... jo ho havia fet amb un xeringa i va molt bé!

Marta trobo una idea molt original aquesta!! :ok: i a més un dia tan senyalat!! si si!!

Ja ens faràs fotos eh?

:--/)
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dv. jul. 07, 2006 10:34 am

Ei, gràcies per la idea de la xeringa !!!
De quina mida la vau agafar?
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
tutuaia
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dj. feb. 16, 2006 12:53 pm

EntradaAutor: tutuaia » dv. jul. 07, 2006 2:27 pm

Xiara, jo faig servir la primera que trobo, normalment són petites perquè són les que em donava el pediatra per donar el xarop al nen quan era més petit. Però suposo que quan més gran millor.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mariah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dc. març 15, 2006 5:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mariah » dv. jul. 07, 2006 3:21 pm

Xiara: un "trucu de l'almendrucu" per escriure amb xocolata. Ho he vist fer a ma mare quan em fa el pastís d'aniversari. És el sistema de la mànega pastissera però ho fa amb una bossa de plàstic.
Una d'aquestes bosses de plàstic transparent, finetes, que et donen a la fruiteria. L'omples de xocolata i li talles molt poquet un dels cantons... no sé si m'explico?
Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dv. jul. 07, 2006 3:34 pm

Marta, també hi ha uns tubets que venen als súpers (secció pastisseria) que són de sucre (no sé en quin estat). Van amb tap de rosca i només has d'obrir i escriure. Surt un filet (n'hi ha de diferents colors).
Ara, has de practicar perquè és xunguet. Si apretes massa en surt molt, si apretes massa poc surt un filet molt primet.
:ok:
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dv. jul. 07, 2006 3:36 pm

siiiii, la meva mare també ho fa!! ja no hi pensava jo...!! :ok:
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dv. jul. 07, 2006 3:45 pm

Ok gràcies noies !!!
Aquest finde farem pràctiques !!!

Agafarè una xeringa, aixó de la bossa de plàtic tb m'ho apunto (gràcies Mariah) i ho dels tubets del súper tb (merci Sibil.la i Dolo !!!)

Dilluns us dirè què tal !!!!

:ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pigada74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1475
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 5:04 pm
Ubicació: Vallès Oriental, però amb el cor de La Selva

EntradaAutor: pigada74 » dv. jul. 07, 2006 3:53 pm

Uuuuuuuuuummmmmm PASTISSOS quines ganes que tinc de menjar-ne!!!! Imatge[Automated byImatge
<a><img src="http://b1.lilypie.com/z-byp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dv. jul. 07, 2006 3:54 pm

:-D :-D :-D

Doncs ja saps Lola, aquest finde pots fer de pastissera, tb !!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pigada74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1475
Membre des de: dl. feb. 13, 2006 5:04 pm
Ubicació: Vallès Oriental, però amb el cor de La Selva

EntradaAutor: pigada74 » dv. jul. 07, 2006 3:56 pm

PERO NO EN PUC MENJAR!!!!!! Imatge

Sort en tinc que he trobat una pastisseria que la mastressa és diabètica i fa TOOOOOOTS els pastissos sense sucre!!! si demà no estic molt mandrosa aniré a buscar-ne un!!!!!
<a><img src="http://b1.lilypie.com/z-byp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0" width="400" height="80"></a>
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dv. jul. 07, 2006 4:58 pm

:ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dt. jul. 11, 2006 8:45 am

Ei, nomès volia dir-vos que aquest cap de setmana hem provat de fer el pastisset, ens ha sortit molt bé... Però al meu home no li va agradar la idea.
Va dir que era una mica "cursi". Que ell s'estimava més dir-ho als amics de paraula. Que si volia fer el pastís el podiem fer igualment, però no volia pas escriure-hi res...
Què hi farem...
De totes maneres, gràcies a totes per la vostra ajuda !!!!

:ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dg. jul. 16, 2006 9:06 pm

Bueno nenes ... que ja ho hem dit a casa !!!!
Al final hem fet un berenar-sopar per a celebrar l'aniversari del meu pare. Erem els meus pares, nosaltres, el meu germà i la futura cunyada, les meves dues àvies i una tieta àvia.
Doncs el meu germà li ha donat el seu regal: un ampolla de cava.... i desprès el meu pare diu, va obrirè el de la Marta. L'ha obert a peu dret i s'ha quedat llegint la targeta. L'ha llegit dos o tre cops pq no l'entenia... DEsprès tothom deia "llegeix-la alt" però ell l'ha passat a la meva mare i ella ho ha entès ràpidament. Mentrestant el meu pare estava desenvolicant el test d'embaràs que tb li havia posat dins la caixa. Un cop l'ha vist ja se li ha obert la llum !!!
Diu que primer es pensava que li haviem pagat el viatge que volien fer la meva mare i la meva àvia pel febrer. Que desprès ha pensat ho de l'embras, però clar, no li sortien els comptes, pq pel febrer nomès falten 7 mesos... Però bueno, desprès s'ha posat molt content, m'ha fet dos petons i hem brindat !!!!
A la meva mare tb li ha fet molta ilu i no li ha fet cap pena ho d'haver d'anul.lar el viatge !!!!
A la meva àvia (futura besàvia) si que li ha fet méspal ho del viatge... Més que res pq havia animat a una amiga que hi anès... i ara no la podia deixar penjada. No sé què farà...

Bé, estic molt contenta i la família tb. Desprès de sopar hem estat parlant de noms i visites al metge...

Estic molt contenta i alliberada !!!!

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dl. jul. 17, 2006 6:21 am

Una cosa menys eh Marta!!! :ok:

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Felicitats guapa!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::