percentil fetal baix i por de no poder fer pvdc

Salut, dubtes i preparatius.
Udeta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. feb. 17, 2014 8:11 pm

Re: percentil fetal baix i por de no poder fer pvdc

EntradaAutor: Udeta » dj. maig 28, 2015 1:26 pm

Boira jo no hi he passat però pel k diuen crec k el millor és k agafis la baixa. Sinó pots afluixar el ritme, agafa-la. Treballar ho fem tota la vida però engendrar petitons dins nostre, poques vegades!! ;)
Cuida't molt reina i descansa el k puguis i més que la teva petita t'ho demana!!
T'aniré seguint bonica! Un petonàs!!
boira75
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » dj. maig 28, 2015 8:40 pm

gràcies Udeta! que tal??? bé, de fet tinc pensat que si tot segueix igual demanar la baixa després de la propera eco, el dissabte que ve, el dia 6...a veure si em deixen fer feina a casa i anar de tant en tant a portar el que vaig fent a casa...crec que així avançaré molt més i no m'estressaré perquè no tindré horaris. Per altra banda ara intento tenir uns vespres més tranquils i si vaig a fer exercici sopo després, ja que ho feia abans i em sembla que gastava molta energia...
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Udeta
Entrades: 180
Membre des de: dl. feb. 17, 2014 8:11 pm

EntradaAutor: Udeta » dv. maig 29, 2015 11:42 am

Molt bé Boira, potsé aquest sistema de fer feina desde casa et va bé! :ok: :ok: :ok:
Nosaltres estem bé! Poc a poc i bona lletra. La Foix està molt bé, es mou molt i m'encanta!! i jo la veritat és que a trets generals, també. Ja estic de baixa i m'hi he notat molt! Un cop canvies el ritme, el cos t'ho agraeix. :ok:
Reina espero que puguis solucionar això del ritme i del pes de la petitona! T'envio una super abraçada!!
:-()-) :-()-) :-()-)
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

EntradaAutor: nacristai » dg. maig 31, 2015 12:42 am

Hola maca, a nosaltres ens va passar semblant percentil 6, jo tb tenia una cessaria prèvia. Em van dir molt repòs, vaig fer cas i la nena ca agafar pes com tocava. Vaig tornar a treballar i finalment a la setmana 36 vaig trencar aigües, però no em vaig posar de part i me'l van induir. Després de 12 hores de part natural i estar en completa vaig acabar amb una cessària d emergència, la nena tenia el cordó curt i en bandolera, per això no baixava...la cessària li va salvar la vida. Amb això et vull dir que t'ho prenguis amb calma, i que es pot fer inducció i part natural després de pvdc, tot i que el final no sigui el somiat. Per cert jo vaig anar a sjdd. Ànims i descansa. Ah! I la nena a la 36 gairebé 37 va pesar 3330, ben formosa! ;)
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

boira75

EntradaAutor: boira75 » dl. juny 01, 2015 6:33 pm

buf, quin susto! La veritat és que no pensava agafar la baixa tant aviat, aquests dies m'ho prenc amb més filosofiia, porto la nena a l'escola a un ritme baix, faig exercici tranquil, i pel que fa a la feina a mig gas...plego quan toca i no faig hores de mes...soc psicòloga i tot i que tenim molta feina puc estar asseguda i intento no anar molt de bòlit...tot i això, si a l'eco de dissabte em segueixen dient que la nena te bbaix pes sí que agafaré la baixa, ja em quedaran dos mesos, i crec que val la pena proposar fer feina des de casa
Boira

boira75

EntradaAutor: boira75 » dt. juny 09, 2015 9:02 pm

A la setmana 30 la nnena ha augmentat de pes, fa dues setmanes feina 1,100 i ara en fa 1,390. Però segueix en un percentil petit, ara el 5. M'han dit que no m'amoïni, que tot està correcte però que seguiran controlant, i que agafi la baixa. A la feina m'estan preparant els papers perquè l'agafi per la mútua i una altra cosa és que no menjo carn, menjo de tot excepte carn. He començat a prendre el Natalben, a veure si la cosa millora, i espero no agafar la baixa més tard d'aquesta setmana, fins aleshores mode slow...també he deixat de fer exercici, camino una mica perquè bé haig de portar a la meva filla a l'escola, però he deixat la piscina...i la veritat, això no em sent gaire bé...tot sigui per la petita!
Boira

Anna87
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. març 23, 2015 10:42 am

EntradaAutor: Anna87 » dc. juny 10, 2015 2:11 pm

Bones chelin,
(no sé si ja has anat a fer la segona eco, tot i així t'explico)
comprenc la teva preocupació i neguit... A mi em va ocórrer algo semblant. A l'ecografia de les 28, em van dir que la nena venia petita i que portava com a 4 setmanes de retràs. La gine que em va tocar aquell dia va ser molt seca amb mi, també em va dir que repetiriem eco en dues setmanes per confirmar si continuava creixent o realment s'havia estancat feia algunes setmanes. Que si no creixia provocarien el part abans, i que trobava la placenta massa envellida. A més, els recomptes de plaquetes em sortien als mínims, i em va "acollonir" dient-me que era molt probable que no em poguessin posar epidural, i que necessités transfusions de sang. A més em va programar corretges i amniocentesi per al cap de dues setmanes. Vaig passar una setmana fatal, plorant i preocupadíssima. Al carnet d'embaràs hi va anotar "Sospecha RCIU". Vaig buscar a internet (allò que diem que no hem de fer, però que costa molt no fer-ho), i clar, l'espant va anar en augment.
Vaig aconseguir cita en un altre hospital a través d'una amiga, i em van repetir la eco una setmana després, i aquell ginecòleg em va dir que ell no trobava que fos petita, dins de la normalitat, no molt grossa però que tot estava dins de la normalitat (els càlculs de pes variaven en més de 400gr entre una eco i l'altra, i em va dir que a vegades es poden equivocar ja que posar el ratolí una mica més aquí o allà fa variar molt el càlcul del pes). Em va anar molt bé per calmar-me i no estar tant espantada. La següent setmana la vaig passar preocupada, però no com la primera. A la següent eco (2 setmanes després de la que em van espantar tant), em van fer corretges, i tot semblava estar bé. A l'ecografia vaig trobar al meu ginecòleg habitual, i em va dir que no fés cas, que les mides estaven perfectes, que no era gordeta, més aviat primeta, però que tot perfecte. M'han continuat fent seguiment cada dues setmanes, i la nena ha anat engreixant i creixent amb normalitat, fins i tot ara em diuen que és molt llarguiruda, però prima (els pares tb ho som). No et quedis amb aquest primer diagnòstic i esperat a la pròxima ecografia, on confirmaran si realment s'estanca o no. És difícil dir-te que no t'espantis i que estiguis tranquila, a mi res em consolava tampoc...
Molta força i molts ànims i energia positiva. Espero que tot evolucioni molt bé i que tinguis un bebé preciós i ben sa!
Ja ens aniras informant, intentaré estar pendent del fil per veure que tot evoluciona bé!
Muuuakk :-()-)
Imatge
Ananda
Entrades: 41
Membre des de: dg. gen. 18, 2015 9:53 pm

EntradaAutor: Ananda » dc. juny 10, 2015 4:50 pm

Hola, el meu cas es que m'han detectat que el nen ve mes petit del normal perceptil 10 a la eco del diagnostic prenatal, a les 20 setmanes, de fet m'han tornat a canviar la dpp per una setmana mes tard, la veritat es que al principi no vaig donar-li molta importancia, pero volen fer seguiment a les 24 per veure evolució. Amb el primer embaras no em va passar el nen va medir 47 cm i 2.800 kg o jo no era conscient, i es que la veritat, es un tema que em preocupa molt.... Esperarem la setmana 24 i veure que em diuen.
Imatge
boira75

EntradaAutor: boira75 » dc. juny 10, 2015 5:35 pm

A mi tant aviat no m'ho han dit, ha estat a la setmana 28 que ho han detectat, i estava al percentil 9 amb un pes d'1,100. A la setmana 30 ha augmentat de pes, fa 1,390, però el percentil ara és de 5....total: m'han dit que no m'obsessioni amb el percentil, que l'important és que vagi creixent, el que pot passar és que no passi de la setmana 40 i m'indueixin el part...i ara agafaré la baixa pr estar tranquil·la, i espero que això serveixi per engreixar a la nena...el que em toca més la moral és no poder fer piscina ni res d'exercici, l'únic estiraments, ioga...
Boira

boira75

EntradaAutor: boira75 » dv. juny 12, 2015 4:29 pm

Ja estic de baixa! dilluns oficialment, o sigui que a veure si ara, una mica sense horaris, i podent estirar-me de tant en tant, la nena va engreixant...
Boira

Cireretes
Entrades: 36
Membre des de: dc. juny 24, 2015 2:47 pm

EntradaAutor: Cireretes » dc. juny 24, 2015 11:28 pm

Jo vaig tenir la meva nena tambe amb percentil baix. La doctora suposo q feia temps q ho veia lo del percentil perq a cada visita em deia q tot molt be pero sempre em deia q menjes molt q menjes tot allo q em vi gues de gust q no mestigues de res..
al final ja em va dir q fes repos q agafes baixa que la nena havia de creixer q venia petita i a la setmana 39 com feiem ecos cada setmana ja per la recta final va detectar q en aquella ultima setmana no havia crescut gens i em va proposar induccio. Que si no creixia potser se m'havia envellit la placenta i ja no rebia l'aliment i que podia inclus perdre pes si esperavem pero q jo decidia. Em va induir pero sense occitocina nomes amb la hormona aquella q posen per que el coll del uter es posi tou ja em va activar el part i en 3 horetes tenia una princeseta de 2,400 kilets!.
Que no esta pas tan malament! La doctora em va confesar q ella es pensava q no arrivaria als dos kilos i q per aixo patia.
Nose com es en cas de cesarea previa i menys amb tan poquetes setmanes encara queden unes cuantes jo et diria q no t'hi capfiquis q facis bondat descansis tan com puguis i menjis be pero no tobsesionis q sino segur q no ajuda gens al bebe a agafar pes aquesta tensio! Molta sort@
Imatge
boira75

EntradaAutor: boira75 » dj. juny 25, 2015 9:29 am

Nosaltres, setmana passada vam fer eco, setmana 32, i estava a 1,670, augmenta poc a poc però va augmentant...jo faig mig repòs, la qual cosa porto força malament, em fa molt mal l'esquena i veig que haig de fer tantes coses....en fi! el cas és que l'ecògrafa em va dir que tot està bé, que el pes augmenta, que el percentil és 8, però que pels seus percentils (dexeus) està en el 3...quins...i que si baixa del percentil 3 han d'induir a la 37 (que només queden 4 setmanes)...jo espero que faci una apretada i s'engreixi, i passin de percentils, em diuen que no m'hi obsessioni per`tampoc em deixen massa....propera eco: setmana que ve, a la 34, a veure què diuen!
Boira

Cireretes
Entrades: 36
Membre des de: dc. juny 24, 2015 2:47 pm

EntradaAutor: Cireretes » dj. juny 25, 2015 3:15 pm

Doncs no ho veig pas tan malament la meva nena a les 32setmanes feia 1,595
Acabo de mirarho als informes. I jo vaig aguantar fins a les 39 setmanes
Imatge
boira75

EntradaAutor: boira75 » dv. juny 26, 2015 10:23 am

N'estic convençuda que està bé! són els percentils de la dexeus que són diferents als de la resta del món....
Boira

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::