Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
comprant-la a algunes webs alemanyes pots estalviar-te uns quants euros. Una amiga ho va fer i molt bé.
Jo n´estic encantada de la Klippan triofix recline!
Jo n´estic encantada de la Klippan triofix recline!
300 per cadira encara ens ho podríem pensar (tot i que és pasta però ja ens ho imaginàvem) però esclar les busquem a partir de 13 quilos. Les que tenim ara són Britax, oferta d'Amazon (pq estaven molt més cares a tot arreu), però als 13 k s'han de girar. És que mil euros ara mateix bffffff. Mirarem a veure què trobem. Les Britax les vam treure a meitat de preu noves.
montsekit ha escrit:També depén del que mesureu eh? El meu home és alt i enorme tot ell. Hi ha altra gent que va en un Altea XL amb dos criatures al darrera sense problemes. De fet si es posa com condueix bé no hi cap ni una persona assentada a no ser que no tingui cames hahahha.
A priori mirarem una Seat Alhambra, però vull mirar també el Skoda superb.... Tot és anar a mirar, que segui i veure quin espai ens queda al darrera...
Un cotxe que a mi m´agrada molt i molt ampli sense semblar una furgoneta és el Peugeot 5008, el vem llogar una vegada i una meravella. Però el meu home no vol cotxe francès. Es un alemany amb moltes manies
Aps, el meu home fa 1,80 aixi que no crec que tinguem aquest...
Ara em tinc que estudiar això dels grups de les cadiretes que no en tinc ni idea de com va i si tinc cap dubte per triar quina comprar ja us tornaré a "molestar" :)
Moltes gràcies!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Mara,nosaltres tenim la klippan kiss 2 perquè quan la tanit tingui un anyet la pugui fer servir ella i a l'aina comprar-li el seguent grup a partir de 18 kg q llavors ja si o si ha d'anar endavant. Ho dic perque ho puguis tenir en compte 

Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Gràcies, però jo necessitaré 2 cadiretes a contramarxa a partir de 13 quilos, perquè les que tenim ara les haurem de girar llavors. A veure si puc passar per una botiga que tinc a prop de casa que quan vam mirar per comprar aquestes el senyor ens va semblar força pro del tema. 
Hola mosses!!
Primer de tot felicitat a la izascun 79 per tot aquest treball de recerca, moltissimes gracies!!
A la resta tb gracies he apres molt d'alguna de vosaltres pero crec q feia falta una mencio especial a la gran jefa dels SRI.
Tinc una nena de gairebe 7 mesos i pesa uns 8 kilets, de moment encara la portem amb un sono de casualplay q es del grup 0+, la portem lligada amb el cinturo i segons com esta inclinada, el cinturo li passa just per sobre el cap, l'altre dia fins i tot aixecava els bracets i l'agafava (un perill crec).
Hem començat a mirar cadiretes i en un principi volem una cadireta del grup 1-2-3, hem mirat la klipplan trio fix recline pero pica molt, la q ens te encoriosits es la cybex pallas (no va a contramarxa) pero pel q diuen el tema del coixi dona molta proteccio i realment es molt mes económica, el dubte q tenim es si de cara a l'estiu el coixi no dona calor o es incomode. Algu q la tingues, ens podría donar la seva opinio??
Moltissimes gracies!!!
Primer de tot felicitat a la izascun 79 per tot aquest treball de recerca, moltissimes gracies!!
A la resta tb gracies he apres molt d'alguna de vosaltres pero crec q feia falta una mencio especial a la gran jefa dels SRI.
Tinc una nena de gairebe 7 mesos i pesa uns 8 kilets, de moment encara la portem amb un sono de casualplay q es del grup 0+, la portem lligada amb el cinturo i segons com esta inclinada, el cinturo li passa just per sobre el cap, l'altre dia fins i tot aixecava els bracets i l'agafava (un perill crec).
Hem començat a mirar cadiretes i en un principi volem una cadireta del grup 1-2-3, hem mirat la klipplan trio fix recline pero pica molt, la q ens te encoriosits es la cybex pallas (no va a contramarxa) pero pel q diuen el tema del coixi dona molta proteccio i realment es molt mes económica, el dubte q tenim es si de cara a l'estiu el coixi no dona calor o es incomode. Algu q la tingues, ens podría donar la seva opinio??
Moltissimes gracies!!!
- calidoscopi
- :: granota

- Entrades: 211
- Membre des de: dt. maig 22, 2012 8:45 pm
Bona dia noies!!!
Aquest post em va anar genial per triar la primera cadireta, la Izascun és un crack, estic encantada amb la Klippan Kiss 2, és fantàstica i la porta des de moment 0 :) Ara té un any i molt bona elecció.
Ara estic mirant una segona cadireta per un altre cotxe, la nena és peque, uns 10Kg i pensava en una cadireta del grup 1-2 acontramarxa, alguna em pot aconsellar? algú té una axkid, Besafe izi plus, trofix recline, m'agradaria saber opinions, moltes gràcies!!!
Aquest post em va anar genial per triar la primera cadireta, la Izascun és un crack, estic encantada amb la Klippan Kiss 2, és fantàstica i la porta des de moment 0 :) Ara té un any i molt bona elecció.
Ara estic mirant una segona cadireta per un altre cotxe, la nena és peque, uns 10Kg i pensava en una cadireta del grup 1-2 acontramarxa, alguna em pot aconsellar? algú té una axkid, Besafe izi plus, trofix recline, m'agradaria saber opinions, moltes gràcies!!!
Petitajo nosaltres tenim la Cybex Pallas i n'estem encantats. De fet en tenim una a cada cotxe (una d'elles només és grup 1). És molt còmode, la meva filla no és queixa mai i s'adorm molt fàcilment inclinada cap endavant. Al principi quan ens va arribar (la vam comprar perquè és la més segura sense isofix) ens vam espantar una mica, però ara crec que vam fer la millor compra. La fem servir des dels sis mesos i espero que ens duri molt més. Ara la meva filla té dos anys.
Tema estiu, no crec que sigui molt calorosa, o almenys nosaltres no vam tenir aquesta sensació.
L'únic "però" que li poso és que és molt grossa i pesa molt! És a dir, si la poses a un cotxe millor no canviar-la. I si tens cotxe petit, tres persones darrera hi caben, però justets.
Espero haver-te ajudat!
Tema estiu, no crec que sigui molt calorosa, o almenys nosaltres no vam tenir aquesta sensació.
L'únic "però" que li poso és que és molt grossa i pesa molt! És a dir, si la poses a un cotxe millor no canviar-la. I si tens cotxe petit, tres persones darrera hi caben, però justets.
Espero haver-te ajudat!
Cler5, fins a quants quilos és? I el preu? Ho recordes? Gràcies!
Mara jo tinc la Cybex Pallas 2-fix que és grup 1-2-3, és a dir dels 9 als 36 kg (fins que ja no han d'anar amb cadireta). Es van traient peces a mesura que el nen creix. Em va costar entre 250-300 euros, ara no recordo. Sí que recordo que era molt més barata comprar-la per internet. Diria que la vaig comprar a una pàgina alemana.
Per l'altre cotxe tinc la Juno-Fix, que és molt similar, però només grup 1 i per tant una mica més petita. És dels 9 als 18 kg, és a dir fins als quatre anys aproximadament. Aquesta em va sortir molt més barata, menys de 200 euros.
Trobo que a les dues els nens van molt segurs.
Espero haver-te ajudat!
Per l'altre cotxe tinc la Juno-Fix, que és molt similar, però només grup 1 i per tant una mica més petita. És dels 9 als 18 kg, és a dir fins als quatre anys aproximadament. Aquesta em va sortir molt més barata, menys de 200 euros.
Trobo que a les dues els nens van molt segurs.
Espero haver-te ajudat!
Gràcies, i algú sap alguna cosa d'aquesta? Cybex Solution X Fix - Silla de coche Grupo 2/3 (12-36 kg, 3 años-12 años) con Isofix, color negro
He trobat a Amazon aquest model de 2/3 (de fet, no em cal que també sigui 1) i és barata. En teniu referències?
Gràcies!
He trobat a Amazon aquest model de 2/3 (de fet, no em cal que també sigui 1) i és barata. En teniu referències?
Gràcies!
Bé, i l'altre tema és que haurem de dur tres cadiretes al cotxe. Ara portem les dues Britax al darrere i l'espai que queda ja és just. Encara que canviem de cotxe, suposo que l'espai serà un handicap. Totes aquestes cadires paren força bulto, oi? Haurem de triar cotxe per amplada!!!!

Mara17 ha escrit:Gràcies, i algú sap alguna cosa d'aquesta? Cybex Solution X Fix - Silla de coche Grupo 2/3 (12-36 kg, 3 años-12 años) con Isofix, color negro
Gràcies!
Ara hi ha una cosa que no em quadra. Aquí diu que aquesta cadira és a partir de 12 quilos i al post inicial la Izascun va posar que els grups 2 comencen als 15 quilos... No m'he de refiar de les dades d'aquest anunci?
- calidoscopi

Naethda ha escrit:Hola calidoscopi, nosaltres vam estar mirant la Axkid Minikid que es 1-2 però tot i ser 1 es recomana a partir dels 18 mesos aproximadament, perque reclina poc (gairebé gens) i els nens mes petits no hi van bé. La vam anar a veure i tocar a botiga i efectivament es massa recte :-(
La Izi Plus va estar apunt de ser l'escollida, però ja marxava una mica de pressupost...
Al final ens hem comprat la Kiss 2 i super bé, voldria agraïr la Izaskun la gran tasca que va fer obrint aquest fil, segurament de no ser per ella ni m'hagués plantejat que hi hagués un altre forma de portar els nens al cotxe i hauria portat el meu fill mirant cap endavant, "com tothom". Tan de bo serveixi a molts mes mares i pares!!
Si la Kiss 2 és un encert segur! també la vaig comprar gràcies al que vaig llegir de recomanacions de la Izascun.
Que difícil que m'està resultant anar a les botigues a mirar què tenen acm, de veritat que em miren com si fos molt rara. A part que per la zona de Girona i la d'Osona no he trobat cap botiga que en pogués provar cap ni de axkid minikid ni la Besafe Izi Plus. M'han dit des que no cal que busqui que no en trobaré cap fins a que total com la normativa encara no és vigent.....
Merci per la resposta Naethda

Naethda ha escrit:Hola calidoscopi, nosaltres vam estar mirant la Axkid Minikid que es 1-2 però tot i ser 1 es recomana a partir dels 18 mesos aproximadament, perque reclina poc (gairebé gens) i els nens mes petits no hi van bé. La vam anar a veure i tocar a botiga i efectivament es massa recte :-(
La Izi Plus va estar apunt de ser l'escollida, però ja marxava una mica de pressupost...
Al final ens hem comprat la Kiss 2 i super bé, voldria agraïr la Izaskun la gran tasca que va fer obrint aquest fil, segurament de no ser per ella ni m'hagués plantejat que hi hagués un altre forma de portar els nens al cotxe i hauria portat el meu fill mirant cap endavant, "com tothom". Tan de bo serveixi a molts mes mares i pares!!
la reclinació a vegades no només depèn de la cadira sinó també del seient on l'instal·lis, si l'espai amb el seient del davant et permet reclinar del tot.... Amb la meva filla gran quan tenia 14 mesos la vam posar a la axkid i li queia sempre el cap endavant perquè reclinava massa poc. Ara tenim un cotxe diferent i al posar-hi al nen amb la mateixa edat no hem tingut aquest problema, hi va bé. L'axkid fa poc ha tret un accessori que fa augmentar la reclinació de la cadira, a nosaltres no ens ha calgut però és una bona solució.
- calidoscopi

Moltes gràcies Naethda
ara ja puc posar-me a buscar!
merci
ara ja puc posar-me a buscar!
merci
Hola noies!
Quina currada de post!! A veure, tinc un dubte, i perdoneu si ja n'heu parlat, però no m'he llegit totes les pàgines...
Bé, al gra! La nostra nena té 4 anys i mig però és molt alta (114 cm.) i pesa 18 kg i mig, i aquest estiu ja la vam treure de la concorde ultimax que teníem perquè els arnesos li quedaven per sota de l'alçada de les espatlles. Total, que va comprar una cadira II / III amb la qual ja va subjectada amb el cinturó dels grans, la römer kid i des de que va amb aquesta només tinc que paranoies. Bé, m'explico: tenim una berlingo i tinc la sensació que els cinturons no ajusten bé, o sigui, que jo la lligo i està bé, però si la nena es mou el cinturó es destensa i en cas necessari no fa el moviment retràctil que hauria de fer per subjectar la nena en un accident. Al seient del mig sí que fa correctament la retracció, però no veig massa segur posar la cadira al seient del mig, no? Total, que em va semblar veure que una mami del cole portava unes cadiretes per les seves nenes que eren grup II/III però que les nenes, en comptes de subjectar-se amb el cinturó anaven subjectades amb arnès, i això seria la nostra solució. Ara bé, si miro per internet, a tots el models veig que quan s'usen les cadires com a grup II/III, ja s'ha d'anar sempre amb cinturó, no amb arnès... Pregunta: sabeu d'algun model de cadireta II/III que vagi anclada al cotxe amb cinturó (no tenim isofix) i que la criatura encara vagi lligada amb arnesos? Gràcies!!!!
Quina currada de post!! A veure, tinc un dubte, i perdoneu si ja n'heu parlat, però no m'he llegit totes les pàgines...
Bé, al gra! La nostra nena té 4 anys i mig però és molt alta (114 cm.) i pesa 18 kg i mig, i aquest estiu ja la vam treure de la concorde ultimax que teníem perquè els arnesos li quedaven per sota de l'alçada de les espatlles. Total, que va comprar una cadira II / III amb la qual ja va subjectada amb el cinturó dels grans, la römer kid i des de que va amb aquesta només tinc que paranoies. Bé, m'explico: tenim una berlingo i tinc la sensació que els cinturons no ajusten bé, o sigui, que jo la lligo i està bé, però si la nena es mou el cinturó es destensa i en cas necessari no fa el moviment retràctil que hauria de fer per subjectar la nena en un accident. Al seient del mig sí que fa correctament la retracció, però no veig massa segur posar la cadira al seient del mig, no? Total, que em va semblar veure que una mami del cole portava unes cadiretes per les seves nenes que eren grup II/III però que les nenes, en comptes de subjectar-se amb el cinturó anaven subjectades amb arnès, i això seria la nostra solució. Ara bé, si miro per internet, a tots el models veig que quan s'usen les cadires com a grup II/III, ja s'ha d'anar sempre amb cinturó, no amb arnès... Pregunta: sabeu d'algun model de cadireta II/III que vagi anclada al cotxe amb cinturó (no tenim isofix) i que la criatura encara vagi lligada amb arnesos? Gràcies!!!!Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Gisa del que preguntes sobre l'arnès ni idea. Però pel tema dels seients, si el teu cotxe té 3 places reals al darrera el seient del mig és el més segur. Em sona d'haver-ho llegit de l'Izascun en algun lloc d'aquest fil. Sort en tenim d'ella 

Bon dia.
Perdoneu que estigui tan desaparescuda. No em dóna la vida per res :( Em sap super greu tenir aquesta entrada tan abandonada. Tinc missatges per respondre. M'heu de perdonar.
He llegit el teu, gisa, i com la resposta és molt ràpida no he volgut deixar-ho passar.
Els grups II/III van sempre amb el cinturó de seguretat, és la principal característica d'aquestes cadiretes en aquest país. Si la cadireta estigués testada i aprovada per a funcionar així, els arnesos podrien utilitzar-se fins els 36 kg (això passa als EUA, per exemple, però no a Espanya). És a dir, no és una limitació dels arnesos en sí sino de la fabricació i l'homologació. A Europa gairebé tots els grups II/III van amb cinturó. Els grups I/II que es coloquen a contramarxa fins els 25 quilos sí que van amb arnés, i a banda d'aquestes, hi ha un únic model a espanya que permeti lligar els nens amb arnés més enllà dels 18 quilos (com a grup II) a favor de la marxa, que és la Romer Advansafix. Aquesta cadireta és un grup 1/2/3 (a favor de la marxa des dels 9 quilos) que funciona amb arnés fins els 25 (teòricament) però que a efectes pràctics no ho permet, a no ser que tinguis un nen amb un percentil alt de pes i de baixa alçada. M'explico: el problema és que quan la cadireta funciona amb l'arnés lligant al nen, el capçal funciona com a part del sistema de lligat (capçal i arnés funcionen com un tot). Això provoca que l'arnés tingui una posició màxima que no és molt superior a la de qualsevol grup 1 (la mateixa ultimax, per exemple). Què implica? Que tot i que l'Advansafix està preparada per a aguantar amb arnés a un nen de fins a 25 quilos, els arnesos no donen prou alçada per a que un nen de 25 quilos i alçada en conseqüència, hi pugui anar. Aquesta cadireta va bé per a nens amb percentils de pes alts. Nens de tres anys que ja pesen 18 quilos, per exemple, i que ja no podrien anar al grup 1 per pes, però que són massa petits (3 anys) per anar amb un grup II/III lligats amb el cinturó. Un cop desmuntes l'arnés i la cadireta funciona com a grup II/III pur, el capçal pot pujar més amunt, ja independentment de l'arnés. No sé si m'he explicat bé.
En definitiva: tal i com et diu la Navi, jo en el teu cas posaria la cadireta al seient del mig per a que el sistema de bloqueig del cinturó funcionés com cal (no sé molt bé com funcionen aquests sistemes i perquè en un seient et funciona i en l'altre no, els grups II/III encara em són una mica desconeguts). El seient del mig és, per estadística, el més segur del cotxe, sempre que la cadireta quedi ben muntada.
Sobre el que dius de la mare del cole, pregunta-li... segurament el que dugui siguin grups I, encara. O cadiretes amb homologació americana, que poden comportar-li una multa si mai la paren. Si el que té són cadiretes de grup I/II/III i les seves nenes pesen més de 18 quilos ja li pots dir que ha de desmuntar els arnesos (a no ser que tingui l'Advansafix).
Petonets!
Perdoneu que estigui tan desaparescuda. No em dóna la vida per res :( Em sap super greu tenir aquesta entrada tan abandonada. Tinc missatges per respondre. M'heu de perdonar.
He llegit el teu, gisa, i com la resposta és molt ràpida no he volgut deixar-ho passar.
Els grups II/III van sempre amb el cinturó de seguretat, és la principal característica d'aquestes cadiretes en aquest país. Si la cadireta estigués testada i aprovada per a funcionar així, els arnesos podrien utilitzar-se fins els 36 kg (això passa als EUA, per exemple, però no a Espanya). És a dir, no és una limitació dels arnesos en sí sino de la fabricació i l'homologació. A Europa gairebé tots els grups II/III van amb cinturó. Els grups I/II que es coloquen a contramarxa fins els 25 quilos sí que van amb arnés, i a banda d'aquestes, hi ha un únic model a espanya que permeti lligar els nens amb arnés més enllà dels 18 quilos (com a grup II) a favor de la marxa, que és la Romer Advansafix. Aquesta cadireta és un grup 1/2/3 (a favor de la marxa des dels 9 quilos) que funciona amb arnés fins els 25 (teòricament) però que a efectes pràctics no ho permet, a no ser que tinguis un nen amb un percentil alt de pes i de baixa alçada. M'explico: el problema és que quan la cadireta funciona amb l'arnés lligant al nen, el capçal funciona com a part del sistema de lligat (capçal i arnés funcionen com un tot). Això provoca que l'arnés tingui una posició màxima que no és molt superior a la de qualsevol grup 1 (la mateixa ultimax, per exemple). Què implica? Que tot i que l'Advansafix està preparada per a aguantar amb arnés a un nen de fins a 25 quilos, els arnesos no donen prou alçada per a que un nen de 25 quilos i alçada en conseqüència, hi pugui anar. Aquesta cadireta va bé per a nens amb percentils de pes alts. Nens de tres anys que ja pesen 18 quilos, per exemple, i que ja no podrien anar al grup 1 per pes, però que són massa petits (3 anys) per anar amb un grup II/III lligats amb el cinturó. Un cop desmuntes l'arnés i la cadireta funciona com a grup II/III pur, el capçal pot pujar més amunt, ja independentment de l'arnés. No sé si m'he explicat bé.
En definitiva: tal i com et diu la Navi, jo en el teu cas posaria la cadireta al seient del mig per a que el sistema de bloqueig del cinturó funcionés com cal (no sé molt bé com funcionen aquests sistemes i perquè en un seient et funciona i en l'altre no, els grups II/III encara em són una mica desconeguts). El seient del mig és, per estadística, el més segur del cotxe, sempre que la cadireta quedi ben muntada.
Sobre el que dius de la mare del cole, pregunta-li... segurament el que dugui siguin grups I, encara. O cadiretes amb homologació americana, que poden comportar-li una multa si mai la paren. Si el que té són cadiretes de grup I/II/III i les seves nenes pesen més de 18 quilos ja li pots dir que ha de desmuntar els arnesos (a no ser que tingui l'Advansafix).
Petonets!
Ostres, gràcies pels aclariments maques!!
Aquesta cadira que digueu segur que no ens aniria bé, perquè és molt alta per l'edat, però està molt primeta, just al revés, jajaj!
En fi, provaré al seient del mig... El motiu pel qual al seient del mig va bé és que el cinturó surt de més avall que en els seints laterals i fa bé la retracció... coses del meu cotxe, vaja! A veure si va bé, que ja és la segona cadira que tenim, sort que la primera cadira, anava fatal i ho vaig veure només sortir de la botiga i ja ens la van canviar. Aquesta semblava que anava bé, però...
Per tant, consell: proveu la cadira al vostre cotxe abans de comprar-la!
!
Aquesta cadira que digueu segur que no ens aniria bé, perquè és molt alta per l'edat, però està molt primeta, just al revés, jajaj!
En fi, provaré al seient del mig... El motiu pel qual al seient del mig va bé és que el cinturó surt de més avall que en els seints laterals i fa bé la retracció... coses del meu cotxe, vaja! A veure si va bé, que ja és la segona cadira que tenim, sort que la primera cadira, anava fatal i ho vaig veure només sortir de la botiga i ja ens la van canviar. Aquesta semblava que anava bé, però...
!Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit