Perduda amb noms de nen !!!
Re: Perduda amb noms de nen !!!
ostres si, Julen Guerrero, no hi havia caigut!!
ahir vaig sentir a un nen qeu li deien Aniol, no està gaire vist tampoc, no??
ahir vaig sentir a un nen qeu li deien Aniol, no està gaire vist tampoc, no??
Nosotros tendremos un niño y se llamará Denís. Si hubiese sido niña, el elegido era Sara.
Saludos,
Vero
Saludos,
Vero
DENÍS
A nosaltres ens a costat molt decidir el nom del nen, pero finalment es dirà Unai
Digueu-me friki, però m'agrada molt per nen el nom de Bosco, i no en conec cap, o sigui que deu ser que no n'hi han gaires, n???
Hola, noies!!
Nosaltres encara no sabem si tindrem 2, 1 o cap nen, però els noms de nen quee ns agraden són: Marc, Isaac i Pol!!!
Nosaltres encara no sabem si tindrem 2, 1 o cap nen, però els noms de nen quee ns agraden són: Marc, Isaac i Pol!!!
Annita, hem sembla que el nom de bosco es més típic del centre del país.
Bueno, tot i així m'agrada!
Es que no l'havia sentit mai (bueno, un cop en una serie americana) i fa uns dies vaig escoltar una parella pel carrer que tenien un fill que es deia així; em va cridar l'atenció!
Es que no l'havia sentit mai (bueno, un cop en una serie americana) i fa uns dies vaig escoltar una parella pel carrer que tenien un fill que es deia així; em va cridar l'atenció!- petit@_somni
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm
hola,
Nosaltres tenim uns amics que li han posat al seu fill Kilian! Jo no l'havia sentit mai, però desde que s'ho diu ell ja ho he sentit varies vegades!!
Nosaltres tenim uns amics que li han posat al seu fill Kilian! Jo no l'havia sentit mai, però desde que s'ho diu ell ja ho he sentit varies vegades!!

Hola!!!
Jo haurè de llegir-me tot el post buscant idees, perquè no hi ha manera de que el meu marit i jo ens possem d'acord amb el nou i ja estic de 27 setmanes.
A mi m'agraden Gerard, Blai, Aniol i Marcel, entre d'altres i ell tira més cap a Xavier, Max, Marc i Àlex. O sigui, cap coincidència.
A veure com ho fem!!!
Jo haurè de llegir-me tot el post buscant idees, perquè no hi ha manera de que el meu marit i jo ens possem d'acord amb el nou i ja estic de 27 setmanes.
A mi m'agraden Gerard, Blai, Aniol i Marcel, entre d'altres i ell tira més cap a Xavier, Max, Marc i Àlex. O sigui, cap coincidència.
A veure com ho fem!!!
Juvica, m´agraden tots els que heu triat, et deixo uns quants per si trobeu el punt de coincidència:
Ferran
Didac
Aran (ve de la Vall d´Aran)
Genís
Aleix
Bernat
Biel (Gabriel)
Sort!!
Ferran
Didac
Aran (ve de la Vall d´Aran)
Genís
Aleix
Bernat
Biel (Gabriel)
Sort!!
Gràcies, Iria!
El tinc en compte!!!
Dídac i Biel també m'agraden molt i Dídac també una mica a ell, el problema que tenim amb aquest nom és que cada un de nosaltres el pronunciem de manera diferent...
El tinc en compte!!!
Dídac i Biel també m'agraden molt i Dídac també una mica a ell, el problema que tenim amb aquest nom és que cada un de nosaltres el pronunciem de manera diferent...

Us poso alguns que he anat escoltant, per si us serveixen a les que encara teniu dubtes
Maiol
Guerau
Aniol
Ton
Axel
Oleguer
Neil
Noel
Mauro
Maiol
Guerau
Aniol
Ton
Axel
Oleguer
Neil
Noel
Mauro
A nosaltres ens costa molt trobar noms de nen més que de nena. El nostre nen es dirà Marçal i naixerà al setembre. És un nom que sempre hem tingut molt clar, ens agrada, és català i no està vist al lloc on vivim, no en coneixem cap. No pensem en traduccions ja que al castellà és horrible, Marcial! però es que no s'en dirà no tenen per que canviar un nom. Ara, hi ha noms que en castellà costen de dir. Tinc un nevot que es diu Roger, va anar a viure a Madrid i no li saben dir, li diuen Roier. Això si que és terrible!. Crec que no ens hem de capficar tant, perquè hi ha noms catalanas que traduïts al castella, ni que no canviïn no es pronuncien iguals les vocals. Que hi farem!
Conec Aram com a nom de nen, i Aran com a nom de nena, però aquí tot s'hi val.
- petit@_somni
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dv. març 25, 2011 11:19 pm
hola,
Aran és un nom tant de nen com de nena, segons el seu origen!! Aram és un nom diferent!!
Aran és un nom tant de nen com de nena, segons el seu origen!! Aram és un nom diferent!!

Siii, no fa molt vaig escoltar a una parella que cridava al nen com Aran..hem va semblar preciós per nen.
si, jo tinc un veí, que el seu nen es diu Aran (com la Vall d´Aran, em va dir)
Hola!
Nosaltres encara no sabem si el nostre
és nen o nena, però en cas de nen, els noms que més m'agraden són:
Arnau
Roger
Joel
Jofre
Gerard...
Arnau és el prmer de la llista! I a la meva parella també li agrada força, a ixí que...només queda saber que serà al final!
Nosaltres encara no sabem si el nostre
és nen o nena, però en cas de nen, els noms que més m'agraden són: Arnau
Roger
Joel
Jofre
Gerard...
Arnau és el prmer de la llista! I a la meva parella també li agrada força, a ixí que...només queda saber que serà al final!
.
llunetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 24, 2011 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]
[/url