Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
Re: Cadires pel cotxe, grups d'homologació, acontramarxa, etc...
ariadna ha escrit:gràcies izascun79!
Em sap greu però que pensis que no miro per la seguretat dels meus fills... Tu dius qeu NO és segura la cadireta, jo penso que sí que ho és, tot i que les de ACM ho son més per segons quins impactes. Si no ho fossin, les prohibirien directament amb la nova normativa i, pel que veig, no ho faran pas.
Gràcies per tota la informació.
Bon dia Ariadna.
Sento que t’hagis sentit jutjada. Com que en el primer missatge que vas escriure ja vas dir que no havies llegit tot el post vaig deduir que la teva decisió ja estava pressa, i jo davant aquesta evidencia m’encenc i em poso a l’atac. Jo la única cosa que procuro és que totes les persones que passeu per aquí arribeu a prendre consciencia de fins a quin punt aquest tema és important. He invertit moltes hores en aquest post per ajudar a altres pares i mares i no em va sentar bé que em diguéssis que el post era espès. Evidentment que ho és. Ho sento profundament i sóc conscient que molta gent no accedeix a aquesta información perquè explico les coses de manera extensa i justificada, i això em resulta molt frustrant.
Jo dic i t’asseguro que NO es segura i tu PENSES que sí. Qui té raó? Tu, que prefereixes pensar que és segura (ho penses, no ho saps) perquè així no cal que la llencis a la brossa? El fet que tu pensis que és segura no la converteix en segura. Les cadiretes a favor de la marxa estan pensades per a retenir al nen en cas d’impacte i evitar que surti disparat del vehicle. És un sistema de retenció infantil (SRI), el propi nom ho diu. En canvi, les cadiretes a contramarxa es van dissenyar des del principi com a sistemes de seguretat per al cotxe.
No sé si tornaràs a passar per aquí ara que ja saps que pots aprofitar la cadireta del teu fill gran per al petit (ja saps que no et posaran cap multa i estàs sincera i plenament convençuda que la teva cadireta és segura), però si per casualitat passes per aquí, et deixo només tres enllaços que et prego que visitis. No puc deixar de preocupar-me de tots els nens d’aquest país. Fins que la informació que intento transmetre no estigui prou difosa no puc deixar de fer-ne campanya.
Entenc que no hagis pogut llegir tota la información que hi ha en aquest post, però diuen que una imatge val més que mil paraules. Només et demano això. Tres links i una foto. Si us plau. Penso que amb aquests links tens prous imatges per fer-te entendre el que hauré dit en unes 100.000 paraules escrites:
https://www.youtube.com/watch?v=dTIYZNnVzFg
(activa els subtítols en castellà prement a la icona de configuració)
El link a la pàgina de facebook d’un nen de tres anys que va morir fa uns mesos a causa de les lesions provocades per un accident de cotxe a 60km/h:
https://www.facebook.com/Gabrielelvikingo
Al peu d’aquesta foto pots llegir la seva història:
https://www.facebook.com/Gabrielelvikin ... =3&theater
I la trista història del Cameron, un bebè de menys d’un any viatjant a favor de la marxa. En aquest cas s’uneix el fet que per algun motiu l’arnés es va trencar, però si hagués anat a contramarxa res li hauria passat.
https://www.youtube.com/watch?v=4fk_DooHYOU

En el teu missatge assegures que les cadiretes són més segures en "alguns" casos. Jo vinc a dir-te que ho és en tots els casos:
Sobre els impactes laterals, en aquests vídeos pots veure la diferencia entre les cadiretes a contramarxa i les cadiretes a favor de la marxa:
https://www.youtube.com/watch?v=AYLIkGGDqhM
https://www.youtube.com/watch?v=VRzwQZ86szo
Sobre els impactes per darrera, et mostro una imatge i et copio un text que no és meu (extret del forocoches) però que et puc justificar paraula per paraula:
Mientras que no había reposacabezas, la principal causa de mortalidad en carretera era el impacto por alcance, ya que nuestro cuello no está diseñado para que la cabeza salga proyectada hacia atrás. Cuando el respaldo del coche nos llegaba a la parte alta de la espalda pero no nos sujetaba la cabeza, el impacto trasero a baja velocidad nos rompía el cuello sin demasiado esfuerzo por dos motivos:
1.- Las carrocerías no tenían la capacidad de deformación que tienen ahora (y por tanto la energía consumida por el coche era muy inferior y se traspasaba antes y con mayor fuerza a los ocupantes)
2.- El margen que tiene nuestra espina dorsal para inclinar la cabeza hacia atrás sin permitir la torsión del resto de la columna en la misma dirección, es mínimo. Así que con un respaldo inmovilizando el torso hasta la altura de los omóplatos y la cabeza inclinándose hacia atrás, el cuello se partía.
A día de hoy, eso ya no pasa (si tenemos el reposa-cabezas bien regulado, claro). No obstante…se sigue produciendo un latigazo cervical en impacto trasero. Y ese no es consecuencia del movimiento de la cabeza hacia atrás por impacto trasero (porque el reposa-cabezas la está sujetando), sino que es consecuencia del segundo movimiento de la cabeza hacia delante después del golpe y de nuevo hacia atrás.
Me explico. En un impacto por alcance, salvo que haya algo delante que impida el desplazamiento del coche que ha recibido el golpe, éste se va a desplazar hacia delante y, salvo que tengamos la precaución de no pisar el pedal del freno para dejar que se detenga suavemente, el coche se moverá hacia delante (a consecuencia del golpe recibido) y en seguida se volverá a quedar clavado en el suelo bruscamente. Ese movimiento del coche es el que hace que, nuestra cabeza que hasta ese momento estaba apoyada en el reposacabezas, salga despedida hacia delante y rebote de nuevo hacia atrás. Ese es el latigazo cervical. En realidad no es otro que una lesión provocada por la detención brusca del coche a una velocidad bajísima, y no por recibir un impacto por detrás.
Si trasladamos ese mismo movimiento al niño que viaja de espaldas en una silla a contramarcha, tenemos justo lo contrario…que durante el desplazamiento del coche tras el golpe su cabeza va hacia delante con poca fuerza (y margen para ello porque la velocidad es muy muy baja), pero cuando el coche se detiene bruscamente, en lugar de irse hacia atrás, es el cabezal y el respaldo de la silla los que sujetan al pequeño evitándole ese bamboleo de la cabeza que sufrimos los adultos.
De manera que, ni por la manera en la que la energía se reparte entre los vehículos en el momento del golpe, ni por el movimiento que realiza su cuerpo, el niño que viaja de espaldas corre mayor riesgo en impactos por alcance. Y espero que después de esta explicación, se entienda por qué en Suecia, en los últimos 50 años, no se ha dado ningún caso de lesión grave o mortal como consecuencia de un impacto por alcance, en niños que viajaban de espaldas a la marcha.

Per últim, de debò creus que el fet que les cadiretes segueixin al mercat significa que són segures? És segur l’alcohol? És segur el tabac? Són segures les armes? És respectuós amb el medi ambient l’oli de palma? Són nutritives o beneficioses per alguna cosa les xuxes? És bo dur als nadons a motxilles no ergonòmiques? Desgraciadament, en el món actual, que una cosa estigui a la venda no significa que sigui segura ni bona per al consumidor, ni molt menys.
Més vídeos per si vols acabar de creure el que et dic:
Una mostra més de que el fet que un producte estigui a la venda al mercat no significa que sigui segura. La realitat dels cabassos per dur recent nascuts al cotxe:
https://www.youtube.com/watch?v=FJqRHEgReSY
https://www.youtube.com/watch?v=jRM90b3fbrE
https://www.youtube.com/watch?v=8Sgpeg-oTOA
https://www.youtube.com/watch?v=isy01F0ufns
Si tot això no t’ha acabat de convèncer i segueixes pensant que les cadiretes a favor de la marxa són segures, ja res puc fer per convèncer-te.
Jo us juro que aquest tema dóna per un programa de Salvados. No acabo d’entendre fins a quin punt els interessos de les marques estan evitant que tot aquest tema surti realment a la llum. Fins que els mitjans de comunicació no se’n facin ressò anem ben venuts.
Em miraré el que has posat i et contestaré amb calma.
Per ara només dir-te que sí, entro a llegir el que dius.
I si vaig dir que em resultava espès és per la quantitat de pagines que hi ha al fil, no pel tema en concret.
T'agraeixo tota la informació i les hores dedicades al tema, en part per informar-te tu mateixa i en part per informar-nos a la resta.
Ho llegiré tot amb el meu home i t'asseguro que tornaré amb les nostres conclusions.
T'agrairé però, que per molt que estiguis convençuda de que m'equivoco, no jutgis tant a la lleugera les opinions contraries a la teva.
I si vaig dir que em resultava espès és per la quantitat de pagines que hi ha al fil, no pel tema en concret.
T'agraeixo tota la informació i les hores dedicades al tema, en part per informar-te tu mateixa i en part per informar-nos a la resta.
Ho llegiré tot amb el meu home i t'asseguro que tornaré amb les nostres conclusions.
T'agrairé però, que per molt que estiguis convençuda de que m'equivoco, no jutgis tant a la lleugera les opinions contraries a la teva.
2010 & 2016
ariadna ha escrit:Em miraré el que has posat i et contestaré amb calma.
Ariadna, no vull que pensis que t'estic jutjant a tu. És més aviat el contrari, en tot aquest tema som els pares el únics que perdem amb l'actual situació. Estic segura que t'has informat i ho demostra el fet que tens una bona cadireta a favor de la marxa.
Sento que percebis que t'estic jutjant a la lleugera, potser he focalitzat en tu la frustració que em provoca que molta gent no llegeixi o escolti el que els vull dir, tot i que evidentment están en el seu dret de fer-ho, d'ignorar-me,... la que tinc el problema sóc jo, que per algún motiu que encara no arribo a entendre, em prenc com una fita personal fer veure el que a mi em sembla tan obvi a la resta de la gent.
Gràcies per les teves paraules i et demano perdó si el meu to no ha estat l'adequat en algun moment.
Petons
Hola!!
Tal com vaig dir, ens hem mirat els vídeos i la informació que ens dones i hem decidit comprar una cadireta ACM. Deixarem la que tenim pel cotxe dels avis...
Ara només falta escollir quin model, tasca gens fàcil tampoc... però miraré tots els que heu anat dient per aquí i amb la llista anirem a alguna botiga amb gran exposició per acabar d'aclarir-nos.
Un cop més, gràcies per tot Izascun79!
*** edito ***
M'estic llegint tot el post amb calma, fent el llistat de les cadires que nombreu, i veig que recomaneu dur als nadons al seient del copilot. Jo volia comentar, que en el nostre cotxe que és americà, no existeix la possibilitat de desconnectar l'airbag del copilot, ja que als EEUU està completament prohibit dur els nadons al davant. Segons ens van comentar (no vaig investigar, la veritat), van fer estudis i donava molt alta sinistralitat...
Ho volia comentar per si hi ha algú que sàpiga més del tema.. jo arrel d'això, recomano sempre posar el nadó al darrera (tot i la incomoditat que suposa, és clar!), però si algú sap més del tema, m'agradaria saber-ne més!
Tal com vaig dir, ens hem mirat els vídeos i la informació que ens dones i hem decidit comprar una cadireta ACM. Deixarem la que tenim pel cotxe dels avis...
Ara només falta escollir quin model, tasca gens fàcil tampoc... però miraré tots els que heu anat dient per aquí i amb la llista anirem a alguna botiga amb gran exposició per acabar d'aclarir-nos.
*** edito ***
M'estic llegint tot el post amb calma, fent el llistat de les cadires que nombreu, i veig que recomaneu dur als nadons al seient del copilot. Jo volia comentar, que en el nostre cotxe que és americà, no existeix la possibilitat de desconnectar l'airbag del copilot, ja que als EEUU està completament prohibit dur els nadons al davant. Segons ens van comentar (no vaig investigar, la veritat), van fer estudis i donava molt alta sinistralitat...
Ho volia comentar per si hi ha algú que sàpiga més del tema.. jo arrel d'això, recomano sempre posar el nadó al darrera (tot i la incomoditat que suposa, és clar!), però si algú sap més del tema, m'agradaria saber-ne més!
2010 & 2016
Ai sí, tens raó, Naethda!
Gracies!!
Gracies!!
2010 & 2016
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Izascun, per què no és bo posar una tovallola per corregir una mica la inclinació de la cadira acm?
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ariadna ha escrit:Hola!!
*** edito ***
No saps la il·lusió que m'ha fet el teu missatge. Estic emocionadíssima i m'han vingut llàgrimes als ulls. Estic super contenta!!!
Si necessites ajuda amb el model, només cal que m'ho diguis.
Sobre el tema que comentes del seient del copilot, tens tota la raó del món. És el seient més perillós del cotxe amb unes estadístiques de mortalitat molt altes, en comparació a la resta de seients, i afortunadament (com ha dit la Naethda) a partir de l'1 d'octubre, amb l'entrada en vigor de la nova normativa de circulació, estarà prohibit dur a menors al seient del davant per sota dels 1,35m. No obstant això, i malgrat que quan jo vaig saber que era un seient molt perillós vaig pasar al Pau al seient del darrera, sempre és millor dur el nen a contramarxa al seient del davant que a favor de la marxa al darrera. Per aquest motiu o per la impossibilitat de posar la cadireta al darrera per algún motiu, en algun cas he recomanat que el duguin al davant.
kabbisa ha escrit:Izascun, per què no és bo posar una tovallola per corregir una mica la inclinació de la cadira acm?
kabbisa, l'únic motiu és que la cadireta està testada al laboratori per funcionar en les condicions en què ha estat fabricada i dissenyada. El fet de colocar un element adicional que no és propi de la cadireta pot fer que no funcioni correctament en cas d'impacte. Evidentment la tovallola pot estar ben posada, però potser la cadireta no "suporta" aquesta inclinació adicional i fa patir en excès el cinturó o el sistema isofix, per exemple. Pensa que una cadireta de grup 1 és molt pesada i si sumem el pes del nen pot arribar a suportar les tensions provocades per una massa d'uns 25 quilos, que si els multipliquem per la desacceleració en cas d'impacte (entre 15 i 28 vegades l'acceleració de la gravetat per una velocitat de només 50km/h en frenada brusca), poden ser de l'ordre dels 400 o 500 quilos (Força = massa x acceleració). No estem parlant de poca cosa. Tot element que modifiqui el sistema testat pot fer perillar l'estabilitat, ni més ni menys.
Bon dia!
Estem buscant cadireta per a un nen de 3 anys i 14 kg. Ara tenim la Sirona, però aviat es quedarà petita (i ja ens va bé, perquè l'heretarà el xic de casa, que té 2 mesos). La qüestió és que ens agrada la Klippan Triofix Recline (bé, oi?), però no la vull comprar per internet... M'agradaria provar-la al cotxe a veure com va, perquè tinc la sensació que no tenim gaire espai (Nissan Qashqai). Per això busco botiga física on la venguin. En coneixeu alguna de la Catalunya central?
Gràcies!
Un cop més, Izascun, un aplaudiment.
Estem buscant cadireta per a un nen de 3 anys i 14 kg. Ara tenim la Sirona, però aviat es quedarà petita (i ja ens va bé, perquè l'heretarà el xic de casa, que té 2 mesos). La qüestió és que ens agrada la Klippan Triofix Recline (bé, oi?), però no la vull comprar per internet... M'agradaria provar-la al cotxe a veure com va, perquè tinc la sensació que no tenim gaire espai (Nissan Qashqai). Per això busco botiga física on la venguin. En coneixeu alguna de la Catalunya central?
Gràcies!
Un cop més, Izascun, un aplaudiment.

- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Isazcun, entenc el que dius. El que passa és que l'angle del isofix també pot variar de cotxe a cotxe.
El meu cotxe te unes apertures grans per l'isofix, però el de ma mare els te amagats sota del seient, per tant el propi cotxe està "forçant" la cadira!!
Be, no entrarem a aquest debat pq tens raó. Totes les coses estan fabricades per utilitzar-se d'una manera en concret i variar-la provoca que la utilització sigui menys òptima.
El meu cotxe te unes apertures grans per l'isofix, però el de ma mare els te amagats sota del seient, per tant el propi cotxe està "forçant" la cadira!!
Be, no entrarem a aquest debat pq tens raó. Totes les coses estan fabricades per utilitzar-se d'una manera en concret i variar-la provoca que la utilització sigui menys òptima.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
Hola!
Gràcies per la resposta i la felicitació, Naethda!!
Sóc del Berguedà, però aquí sí que no hi ha res...
Doncs haurem de fer expedició a Barcelona. Perquè ens va bé que sigui I-II-III. Al final et vas quedar la Triofix? I bé?
Caram, és més complicat del que sembla...
Gràcies per la resposta i la felicitació, Naethda!!
Sóc del Berguedà, però aquí sí que no hi ha res... Doncs haurem de fer expedició a Barcelona. Perquè ens va bé que sigui I-II-III. Al final et vas quedar la Triofix? I bé?
Caram, és més complicat del que sembla...
Bon dia, noies,
Només us . volia comentar que fa més o menys un mes que tenim les cadiretes Kiss 2 i n'estem encantats. Un cop instal·lades al cotxe ballen una.mica lateralment però la base està ben fixa.
I amb en Pau, el gran, que portava un any viatjant de cara, cap problema! Clar que portava un temps explicant-li que aviat arribaríem les cadiretes noves i que aniria d'esquena com el seu germà, que què bé que estaria!
I el petit, que ja té 6 mesos, va molt bé, mai havia anat tant ben reclina t, i això que és la quarta cadireta que provem pq amb els seients del nostre cotxe no n'hi havia cap que el nen hi anés bé del tot. Ara ja no li he d'anar aguantant el cap quan s'adorm pq ja no li penja!
Gràcies per tot i una abraçada!
Només us . volia comentar que fa més o menys un mes que tenim les cadiretes Kiss 2 i n'estem encantats. Un cop instal·lades al cotxe ballen una.mica lateralment però la base està ben fixa.
I amb en Pau, el gran, que portava un any viatjant de cara, cap problema! Clar que portava un temps explicant-li que aviat arribaríem les cadiretes noves i que aniria d'esquena com el seu germà, que què bé que estaria!
I el petit, que ja té 6 mesos, va molt bé, mai havia anat tant ben reclina t, i això que és la quarta cadireta que provem pq amb els seients del nostre cotxe no n'hi havia cap que el nen hi anés bé del tot. Ara ja no li he d'anar aguantant el cap quan s'adorm pq ja no li penja!
Gràcies per tot i una abraçada!
Hola a tothom!
Estic embarassada de gairebé 28 setmanes i ja toca anar pensant en comprar un bon sistema de retenció infantil per quan neixi el petit.
Estic molt conscienciada amb el tema de la seguretat dels nadons al viatjar en cotxe i tant el meu marit com jo ens hem estat informant bastant sobre el tema (tests de seguretat de RACC i RACE, webs informatives,...). Gairebé tenim la decisió presa però abans, tenint en compte que per aquí hi ha molt de nivell
, us ho volia comentar a veure que us sembla:
Havíem pensat de comprar la cadira Römer Max-Fix II que és del grup 0+/1, de manera que la podríem fer servir des del naixement fins que el nen tingués 18 mesos. He vist que ha passat el Plus Test i que els altres tests la deixen prou bé. A més, el preu em sembla raonable pel temps que es podrà utilitzar. L'únic que em fa dubtar és si la mida i la posició de la cadireta seran realment adequats per quan el nen sigui recent nascut (sortir de l'hospital i primers mesos). Què en penseu? Durant els primers mesos tampoc tenim pensat fer desplaçaments massa llargs amb el cotxe (màxim uns 20 minuts).
També havíem estat mirant, amb un preu semblant, la Kipplan Kiss 2, però sembla que als tests tingui millor resultats la Römer. Quina creieu que es millor?
Gràcies per llegir-me i a veure si em podeu donar un cop de mà per aclarir-me una miqueta.
Estic embarassada de gairebé 28 setmanes i ja toca anar pensant en comprar un bon sistema de retenció infantil per quan neixi el petit.
Estic molt conscienciada amb el tema de la seguretat dels nadons al viatjar en cotxe i tant el meu marit com jo ens hem estat informant bastant sobre el tema (tests de seguretat de RACC i RACE, webs informatives,...). Gairebé tenim la decisió presa però abans, tenint en compte que per aquí hi ha molt de nivell
Havíem pensat de comprar la cadira Römer Max-Fix II que és del grup 0+/1, de manera que la podríem fer servir des del naixement fins que el nen tingués 18 mesos. He vist que ha passat el Plus Test i que els altres tests la deixen prou bé. A més, el preu em sembla raonable pel temps que es podrà utilitzar. L'únic que em fa dubtar és si la mida i la posició de la cadireta seran realment adequats per quan el nen sigui recent nascut (sortir de l'hospital i primers mesos). Què en penseu? Durant els primers mesos tampoc tenim pensat fer desplaçaments massa llargs amb el cotxe (màxim uns 20 minuts).
També havíem estat mirant, amb un preu semblant, la Kipplan Kiss 2, però sembla que als tests tingui millor resultats la Römer. Quina creieu que es millor?
Gràcies per llegir-me i a veure si em podeu donar un cop de mà per aclarir-me una miqueta.
Gràcies, guapa.
Ostres, sí, volia dir 18 kg.
Ostres, sí, volia dir 18 kg.
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Hola noies, voldria fer una consulta sobre la llei aquesta que entra en vigor avui, a veure si em sabeu ajudar.
Jo tinc 3 fills, dos que van amb alçador i la bebe amb la prima del cotxet. Ells seuen els grans a darrere i la petita de copilot. Bé, la llei diu que no es pot seure davant fins que medeixin 1'35cm i hi ha 3 excepcions. Nosaltres en complim una, que es que un pot anar davant quan no caben a darrere tots. La meva pregunta es, poden continuar seient com fins ara? O he de passar la petita darrere i un dels dos grans a davant?
Jo tinc 3 fills, dos que van amb alçador i la bebe amb la prima del cotxet. Ells seuen els grans a darrere i la petita de copilot. Bé, la llei diu que no es pot seure davant fins que medeixin 1'35cm i hi ha 3 excepcions. Nosaltres en complim una, que es que un pot anar davant quan no caben a darrere tots. La meva pregunta es, poden continuar seient com fins ara? O he de passar la petita darrere i un dels dos grans a davant?
Carpe diem, pel que he llegit si els de darrera van ocupats pots posar un a davant pero ha de ser el mes gran, aixi que potser has de passar la petita a carrera i un dels altres a davant
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Ok noies, moltes gracies. Aquest cap de setmana reinventarem els cotxes!!
hola gent!!!!
quin tema més interessant. jo tot just ara començo a mirar... i la veritat és que no en tenia ni idea de que anven contra-marxa quan son petits, jajaja... jo no entenc que no m'hagi fixat mai amb els bebes de les meves amigues quan anaven en cotxe, com que anaven al seient de davant i allà es normal anar d'esquena doncs mai vaig fer-ne cas.
mireu jo porto bessons. i la meva idea es comprar un parell de cadires bones per un dels cotxes.
sense saber-ne massa. la meva idea és comprar la cadira grup 0+ (bé dos cadires) no voldré maxicosi, aixi que al cotxet portaré dos cucos (capazos)
prefereixo agafar el nado i posar-lo a la cadireta, que agafar un maxicosi i moure-ho tot junt!!!
ara bé, sé que les cadiretes grup O+ porten reductors, en forma de coixinets per tal de bressolar els bebes... vosaltres que en penseu de portar un nadó prematur en aquest tipus de cadira? jo les que he vist, les veig molt grosses, molt de estar assentats!!!!
he vist que hi es en la marca romer i en la marca cibex i que arriben a valdre quasi 500e. q en penseu d aquestes marques
jo voldria les vostres opinions d'agafar aquesta cadira, pros i contres!!!
quin tema més interessant. jo tot just ara començo a mirar... i la veritat és que no en tenia ni idea de que anven contra-marxa quan son petits, jajaja... jo no entenc que no m'hagi fixat mai amb els bebes de les meves amigues quan anaven en cotxe, com que anaven al seient de davant i allà es normal anar d'esquena doncs mai vaig fer-ne cas.
mireu jo porto bessons. i la meva idea es comprar un parell de cadires bones per un dels cotxes.
sense saber-ne massa. la meva idea és comprar la cadira grup 0+ (bé dos cadires) no voldré maxicosi, aixi que al cotxet portaré dos cucos (capazos)
prefereixo agafar el nado i posar-lo a la cadireta, que agafar un maxicosi i moure-ho tot junt!!!
ara bé, sé que les cadiretes grup O+ porten reductors, en forma de coixinets per tal de bressolar els bebes... vosaltres que en penseu de portar un nadó prematur en aquest tipus de cadira? jo les que he vist, les veig molt grosses, molt de estar assentats!!!!
he vist que hi es en la marca romer i en la marca cibex i que arriben a valdre quasi 500e. q en penseu d aquestes marques
hera ha escrit:hola gent!!!!
Bones tardes,
els cucos serien només en cas de nens premeturs amb poca maduració de pulmons i serien els metges que ja et dirien que han d'anar estirats, si no t'indiquen el contrari sempre és molt més segur el anar a contramarxa que en un cuco.
El més segur per a nen és anar a contramarxa el màxim temps posible. Si vols una cadire tipus nordica que et serveixi desde recent nascut fins a 18 kg per al moment la millor opció és la kipplan kiss 2 que tenen una molt bona reclinació en el cas de recent nascuts. Cada dia surten novetats en el cas de cadiretes contramarxa com la romer que dius el problema es que la romer és giratoria i el respatller sol quedar curt abans de temps i el cap del nen sobresurt, perquè és important aixo?
Doncs perquè a contramarxa hem de cambiar la cadireta o bé perque el nen arriba al pes indicat en la mateixa o bé perquè sobresurt el cap del respatller. I això sol passar amb la majoria de cadiretes de la nova normativa i-size o giratories abans dels 4 anys però també depen de la mida del nen.
De totes formes lo millor és anar a una botiga i que alla t'assesorin i probar les cadiretes al cotxe per a veure com queda la reclinació en el cotxe que tinguis.
Espero haver-te ajudat una mica!
Anna
Hola!
Jo també espero bessons i estem buscant les cadiretes, com be diu l'HERA en busco una del grupo 0+1 per aixi aprofitar-las be. Sempre m'ha agradat la Cybex Sirona, pero no n'estic segura, també veig que la Romer es semblant.... pero llegeixo ara per aqui que aconselleu la KIPPLAN kiss 2, perque l'aconselleu? sembla que no mes pot anar a ACM i segons he llegit els nens grans es marejan i s'aburreixen en aquesta posició. Potser k m'equivoqui i també pugi anar al sentit de la marxa?
Despres he llegit que una de les millors es la BebeConfort Milofix.
Alguna hem podrieu orientar i assessorar?
Gracies
Jo també espero bessons i estem buscant les cadiretes, com be diu l'HERA en busco una del grupo 0+1 per aixi aprofitar-las be. Sempre m'ha agradat la Cybex Sirona, pero no n'estic segura, també veig que la Romer es semblant.... pero llegeixo ara per aqui que aconselleu la KIPPLAN kiss 2, perque l'aconselleu? sembla que no mes pot anar a ACM i segons he llegit els nens grans es marejan i s'aburreixen en aquesta posició. Potser k m'equivoqui i també pugi anar al sentit de la marxa?
Gracies
30 anys - Ell astenozoospermia severa
Buscant dsd Abril'14
Gener'15 embaras bioquimic al 1 cicle omifin
Gener, Febrer, Març'15 -> Omifin+Meriestra+progesterona
Abri'15 -> Polipectomia x polip endometrial
Maig'15 -> 1ª IA
Juny'15 -> 2ª IA
Juliol '15 -> 3ª IA 13/07 Pipitest ++++
Venen 2! FPP 23 de març 2016
InstaGram: @serotonina.tebusco
Buscant dsd Abril'14
Gener'15 embaras bioquimic al 1 cicle omifin
Gener, Febrer, Març'15 -> Omifin+Meriestra+progesterona
Abri'15 -> Polipectomia x polip endometrial
Maig'15 -> 1ª IA
Juny'15 -> 2ª IA
Juliol '15 -> 3ª IA 13/07 Pipitest ++++
Venen 2! FPP 23 de març 2016
InstaGram: @serotonina.tebusco
noeliche ha escrit:Hola!
Gracies
Hola!
A veure... La Sirona és una gran cadira però la diferencia bàsica amb la kiss 2 és la durada del temps a contramarxa. La sirona al ser una cadireta giratoria es més curta de respatller que la Kiss i això vol dir que dificilment arribara a durar fins a uns 4 anys aproximadament del nen, normalment cap als 2.5 l'hauras de girarla perque el cap de nen sobresurtirà, apart que l'espai per als peus és molt més petit.
Els nens no es merejen per anar a contramarxa ni s'aborreixen, a veure, segurament coneixes molts de nens que els treuen dels maxicosi abans d'hora perquè ploren o no volen anar a la cadireta i això sol passar cap als 7-8 mesos, però heu de tenir en compte que els grups 0 (maxicosi) i les cadiretes a contramarcha 0/1 són molt diferents, amb el grup 0 la visibilitat dels nens es poca i solen quedar molt baixos i no veuen res, amb les cadiretes contramarxa això no passa, tenen una molt bona visió del lateral i per darrera si treien el reposacaps en cas de que li entorpeixi la visió... realment veuen fins i tot més que els que van mirant endavant. Vull dir que molts en el maxicosi s'avorreixen perquè volen veure i no poden, volen xaferdejar!!
La milofix és una cadireta per anar a contramarxa fins a 13 kg (depenent del nen un 13/15 mesos), el mateix que la majoria dels grups 0 del mercat, despres ha de passar obligatoriament a favor de la marxa en canvi la Sirona sempre podries donarli una mica més de temps sobre uns 24-30 mesos...
Lo important com a pares és que sapigueu que com més temps els vostres fills a contramarxa més segurs estaran, però heu de estar segurs de la vostra desició de anar a contramarxa, sobretot si agafeu un model nordic amb plus test que només van a contramarxa, molts pares em fan la pregunta de i si despres no vol anar a contramarxa? Jo sempre els hi dic el mateix, i si no vol menjar o no vol anar a la guarderia? La desició és vostra i es per la seguretat dels vostres fills i per això neu d'estar segurs de la vostra desició, jo tinc gent que han girat al nen que ja anava a contramarxa i cap problema, tinc nens de casi 3 anys a contramarcha i cap problema, ahir mateix vaig anar al darrera amb un nen de 18 mesos a contramarxa i ell tan feliç mirant per la finestra i interectuant amb mi, cosa que a contramarxa és molt més facil per als acompanyants!
Busca informació a internet, visita pagines com "a contramarcha", ves a una botiga que potencii la contramarxa i proveu diferents cadiretes!
Anna
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |