Com anunciareu la bona nova als avis?
Ah! Mentre sopàvem va trucar el meu cosí que es va casar un mes abans que nosaltres i el meu pare ja no es va pas poder aguantar la notícia i li va dir... Esava tb molt content, però suposo que aixó li farà més pressió a ells per part de la família !!!
Amb aixó vull dir que el meu pare ja li fa molt ilu i no crec que tardi gaire a escampar-ho !!!
I demà al migdia ve el pare d'en David a dinar, i tb li donarem la notícia !!!
A ell li direm tal qual, a part de que no hi tenim tanta relació, no li vindrà pas tant de nou, pq ja és avi !!!

Amb aixó vull dir que el meu pare ja li fa molt ilu i no crec que tardi gaire a escampar-ho !!!
I demà al migdia ve el pare d'en David a dinar, i tb li donarem la notícia !!!
A ell li direm tal qual, a part de que no hi tenim tanta relació, no li vindrà pas tant de nou, pq ja és avi !!!
Dons jo hon vaig dir ja fa algunes setmanes als pares, sogres i germans per les dues bandes. Però va ser donar la notícia i prou.
I ahir.....finalmet....vam comunicar la notícia a l'Arnau.
Primer li vaig ensenyar les seves ecografies, que ja havia vist en altres ocasions. I després li vaig ensenyar les d'ara i li vam dir que eren les fotos d'un bebé que estava creixent a la panxa de la mama i que seria el seu germanet.
Bé, després de quedar amb una carona de no se què passa, em ve fer les preguntes de rigor.
Perquè hi ha un bebé a la teva panxa? Com s'hi ha ficat? I el pots vestir?
I ja no en va fer més cas. Bé, suposo que ho ha d'anar asimilant. De fet ja fa uns dies que em va preguntar si m'estava creixent un nen a la panxa i li vaig deir que no. Em vaig quedar tant sorpresa....Suposo que va sentir algun comentari i el va fer rumiar. I això que sembla que escolti...
I ahir.....finalmet....vam comunicar la notícia a l'Arnau.
Primer li vaig ensenyar les seves ecografies, que ja havia vist en altres ocasions. I després li vaig ensenyar les d'ara i li vam dir que eren les fotos d'un bebé que estava creixent a la panxa de la mama i que seria el seu germanet.
Bé, després de quedar amb una carona de no se què passa, em ve fer les preguntes de rigor.
Perquè hi ha un bebé a la teva panxa? Com s'hi ha ficat? I el pots vestir?
I ja no en va fer més cas. Bé, suposo que ho ha d'anar asimilant. De fet ja fa uns dies que em va preguntar si m'estava creixent un nen a la panxa i li vaig deir que no. Em vaig quedar tant sorpresa....Suposo que va sentir algun comentari i el va fer rumiar. I això que sembla que escolti...
Hola!
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 08, 2008 12:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















? I l'Arnau com ho porta?





