MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??
rela ha escrit:Hola noies,
he vist que sou de sabadell.
Per mutua m'entra la clinica el vallès, em sembla que és bastant nova.. la coneixeu? què tal el ginecòleg? algú el té? s'ha d'esperar molt per visita? em refereixo a la sala d'espera...
Gràcies per les respostes!
Hola guapa !!
Doncs jo vaig per la Clinica del Vallès. Hi ha varis ginecòlegs però jo n'estic contenta. L'espera en cada visita depèn del dia, com a tot arreu imagino, hi ha dies que no has d'esperar i hi ha dies que va amb bastant de retard... depès si está d'urgencies i en té alguna o hi ha problemes amb alguna visita.
Quin ginecòleg et toca ??
I respecte a Urgències la veirat que está molt i molt bé, ho dic perquè jo hi he hagut d'anara vui perquè tenia uns dolors impressionants i la veirtat que hem arribat, no ens hem hagut d'esperar ni 2 minuts i la consulta super completa, monitors, eco abdominal, vaginal, analisis i el tracte molt carinyós....
De moment és el que et puc dir.... espero que t'hagi ajudat.
trasteta ha escrit:rela ha escrit:Hola noies,
he vist que sou de sabadell.
Per mutua m'entra la clinica el vallès, em sembla que és bastant nova.. la coneixeu? què tal el ginecòleg? algú el té? s'ha d'esperar molt per visita? em refereixo a la sala d'espera...
Gràcies per les respostes!
Hola guapa !!
Doncs jo vaig per la Clinica del Vallès. Hi ha varis ginecòlegs però jo n'estic contenta. L'espera en cada visita depèn del dia, com a tot arreu imagino, hi ha dies que no has d'esperar i hi ha dies que va amb bastant de retard... depès si está d'urgencies i en té alguna o hi ha problemes amb alguna visita.
Quin ginecòleg et toca ??
De moment és el que et puc dir.... espero que t'hagi ajudat.
gracies! Doncs encara no se quin gine pq no he anat mai.. Es l,equip d jordi isern.. Haig d demanar hora per coneixe,l com a minim! Jo encara no estic embarassada!!! Tu quin tens? Merci!!! Com et trobes?
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Donc jo tinc al doctor Leyva. De moment no en tinc cap tipues de queixa !
Home com a mínim demanar hora per coneixe'l, sino et crea confiança et pot canviar ja que n'hi ha uns quants.
Ja estic millor, gràcies !!
Home com a mínim demanar hora per coneixe'l, sino et crea confiança et pot canviar ja que n'hi ha uns quants.
Ja estic millor, gràcies !!
"Tinc un dubte a veure si em podeu ajudar, on puc comprar mitges de premamá?. Fins ara em posava leggins però hi ha dies que fa més caloreta i no trobo a cap lloc mitges de premama, ni Calzedonia, ni H&M, ..."
Hola noies! jo ja fa 5 mesos que he tingut un nen preciós i també sóc de Sabadell.
Mel He vist que buscaves mitges premama, jo el que vaig fer va ser anar als xinos de la rambla i comprar uns leggins molt primets de tots colors! em van anar perfecte durant l'embaràs. No em van caldre mitges.
Hola noies! jo ja fa 5 mesos que he tingut un nen preciós i també sóc de Sabadell.
Mel He vist que buscaves mitges premama, jo el que vaig fer va ser anar als xinos de la rambla i comprar uns leggins molt primets de tots colors! em van anar perfecte durant l'embaràs. No em van caldre mitges.
Hola!!
Jo em posava les mitges normals amb la cintura girada cap abaix i no me'n vaig comprar de les de premamà, però clar que quan vaig començar a estar més grossa ja feia més bon temps.
Amaiam
Jo em posava les mitges normals amb la cintura girada cap abaix i no me'n vaig comprar de les de premamà, però clar que quan vaig començar a estar més grossa ja feia més bon temps.
Amaiam
Gem7 fins ara és el que havia fet, vaig anar a la benetton i em vaig comprar leggins de diferents colors i amb això anava tirant, però m'han deixat una faldilla una mica fineta i amb leggins no queda gaire bé. Al final m'he comprat mitges d'aquestes que s'agafen a la cama, mai les havia provat però van molt bé. També m'han dit que al prenatal venen mitges premamá, però he preferit comprar-me aquestes perquè després les aprofitaré. Amaiam tinc molta panxa per girar les mitges, m'hauries de veure sembla que estigui de 8 mesos. Igualment moltes gràcies per les vostres respostes.
Tinc una amiga a Sabadell que m'ha dit que no val la pena apuntar al nen a la mútua perquè ella ha passat per un munt de pediatres de la mútua i al final ha acabat a la SS, que hi penseu?
Una abraçada.
Tinc una amiga a Sabadell que m'ha dit que no val la pena apuntar al nen a la mútua perquè ella ha passat per un munt de pediatres de la mútua i al final ha acabat a la SS, que hi penseu?
Una abraçada.
molt bona idea mel! No hi havia pensat amb això de les mitges fins al genolls!
Hola noies, com va tot?fa dies que no hem conecto per aquí, jo vaig fent, dies millor i dies pitjor, a més amb aquest dia avui de pluja i núvols...per quedar-se a casa i no sortir.
Una cosa, fa poc temps que soc de barberà, alguna sap que tal el tema ginecòlecs de la SS de barberà?vaig per privat peró no està de més tenir una segona opinió. Moltes gràcies.
Un petonet per totes.

Una cosa, fa poc temps que soc de barberà, alguna sap que tal el tema ginecòlecs de la SS de barberà?vaig per privat peró no està de més tenir una segona opinió. Moltes gràcies.
Un petonet per totes.

Gem7 les mitges que faig servir no són les que van agafades al genoll són d'aquelles que van agafades just abans de les engonals amb una goma estampada molt ample, van tan bé que em sembla que sempre faré servir d'aquestes.
mel si si ha estat un error d'escriptura, ja t'havia entès, ara no estic embarassada, però crec que les provaré!
hela, no et puc ajudar, no conec res de barberà! ho sento...
hela, no et puc ajudar, no conec res de barberà! ho sento...
Sobre botigues a Prénatal quan hi ha rebaixes està tot molt bé, jo vaig comprar allà la banyereta que em va genial i em va costar més barata que a d'altres llocs, i fan un 80% en rebaixes de robeta.
Per les que esteu embarassades la botiga Nens i Nenes (està al costat del Mercadona de Can Rull) regala una canasteta que està molt bé, només heu d'entrar i us la regalen (si us fa cosa podeu demanar la llista de naixement, us donen el paper i la canasteta i ja està!). Al Nens i Nenes també hi ha robeta q està bé i a vegades tenen ofertes de coses (p.ex. jo vaig comprar un protector de cotó pel cotxet i em va costar 10 euros i valia 30).
Per les que esteu embarassades la botiga Nens i Nenes (està al costat del Mercadona de Can Rull) regala una canasteta que està molt bé, només heu d'entrar i us la regalen (si us fa cosa podeu demanar la llista de naixement, us donen el paper i la canasteta i ja està!). Al Nens i Nenes també hi ha robeta q està bé i a vegades tenen ofertes de coses (p.ex. jo vaig comprar un protector de cotó pel cotxet i em va costar 10 euros i valia 30).
Mussol ha escrit:Sobre botigues a Prénatal quan hi ha rebaixes està tot molt bé, jo vaig comprar allà la banyereta que em va genial i em va costar més barata que a d'altres llocs, i fan un 80% en rebaixes de robeta.
Benvinguda Mussol !! Ja en tenim una més al grup !!
Ostres tu !! No sabia pas això de la canasteta !!! Ja li comentaré al maridu i ens hi acostarem perquè estem pensant en fer llista.... Gràcies per comentar-ho reina !!
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
La Clínica del Vallés és l'antiga Aliança?? I va per mútua, oi?? no és SS, veritat?
Vaig llegir no sé on que ells també tenen mútua, és a dir, que no cal ser de Sanitas, Caser.... o altres, per poder anar allà, sino que et pots fer soci de la Clínica. Sabeu preus??
Gràcies!!!
Vaig llegir no sé on que ells també tenen mútua, és a dir, que no cal ser de Sanitas, Caser.... o altres, per poder anar allà, sino que et pots fer soci de la Clínica. Sabeu preus??
Gràcies!!!
ninetapetita ha escrit:La Clínica del Vallés és l'antiga Aliança?? I va per mútua, oi?? no és SS, veritat?
Gràcies!!!
Hola reineta !!!
Ells tenen mutua també, és la mutua l'Aliança. Jo en soc des de l'abril passat i la quota no arriba a 60 €, són 59 amb algo.... http://www.alianca.es/index_cast.php
Aquesta és la seva pagina web, allà pots mirar tots els serveis que tenen i en el seu dia per algun lloc vaig trobar un tarificador de quota on et diu el que pagaries segons edat i la cobertura que prefereixis.
Tot i que al visitar-me allà jo he vist gent que venia d'altres mutues.... però no et sé dir quines.
Espero haver-te pogut ajudar.
Petonets !!
Ostres que bé això de la botiga nens i nenes! Tens l'adreça exacta per poder-la posar al GPS? Aniré per veure que tal i si em donen la canasteta millor que millor. Moltes gràcies per la info.
Alguna ha fet classes de matronació al club de tennis de Sabadell?
mel ha escrit:Ostres que bé això de la botiga nens i nenes! Tens l'adreça exacta per poder-la posar al GPS? Aniré per veure que tal i si em donen la canasteta millor que millor. Moltes gràcies per la info.
Hola guapa !!!
Aqui tens l'adreça,
Serra d'en Camaró, 2
08206 , SABADELL, BARCELONA
Si t'hi passes i te la donen ja ens expliques que hi ha !!!
I sobre les classes, jo no n'he fet. No et puc ajudar.
A mi m'han regalat cosetes d'aquesta botiga de nens nenes i està molt bé!
Mel jo vaig fer el curs de matronatació i m'ho vaig passar molt bé!
La noia que ho fa es diu Fina i és la llevadora del cap de la creu alta.
Primer fas una horeta de classe teòrica pre-part, que també poden venir els marits i, després, fas una altra horeta a la piscina fent exercicis.
Mel jo vaig fer el curs de matronatació i m'ho vaig passar molt bé!
La noia que ho fa es diu Fina i és la llevadora del cap de la creu alta.
Primer fas una horeta de classe teòrica pre-part, que també poden venir els marits i, després, fas una altra horeta a la piscina fent exercicis.
Trasteta moltes gràcies per l'adreça, aquesta setmana aniré i ja us explicaré que tal.
Gem7, que bé trobar algú que les hagi fet, es que tinc bastants dubtes. A la mútua no em cobrien les classes de preparació al part i al trucar a la Seguretat Social m'han dit que les classes comencen el 7 de març (estaré de 30 setmanes) i acaben el 2 de maig (38 setmanes) però no m'han donat gaire informació més, no estara l'embaràs massa avançat per fer les classes? Sincerament no tinc ni idea de quan s'han de començar aquestes classes però hi ha mares del forum de maig que ja les han començat, em fa por que em facin nedar molt o moure'm molt i no tenir gaire agilitat per estar massa grassa. Tampoc m'han dit el que he de portar, suposo que banyador, gorro i les coses típiques de piscina, oi?. També li he preguntat si habia de venir el meu marit i la noia tampoc sabia que dir-me. Només m'ha dit l'hora, les dates i que és al club de tennis (cosa que també m'ha semblat extranya).
Una abraçada guapes.
Gem7, que bé trobar algú que les hagi fet, es que tinc bastants dubtes. A la mútua no em cobrien les classes de preparació al part i al trucar a la Seguretat Social m'han dit que les classes comencen el 7 de març (estaré de 30 setmanes) i acaben el 2 de maig (38 setmanes) però no m'han donat gaire informació més, no estara l'embaràs massa avançat per fer les classes? Sincerament no tinc ni idea de quan s'han de començar aquestes classes però hi ha mares del forum de maig que ja les han començat, em fa por que em facin nedar molt o moure'm molt i no tenir gaire agilitat per estar massa grassa. Tampoc m'han dit el que he de portar, suposo que banyador, gorro i les coses típiques de piscina, oi?. També li he preguntat si habia de venir el meu marit i la noia tampoc sabia que dir-me. Només m'ha dit l'hora, les dates i que és al club de tennis (cosa que també m'ha semblat extranya).
Una abraçada guapes.
ei mel!
mira ara mateix no recordo de quantes setmanes estava exactament, però crec que com tu. No pateixis per estar massa pesada, a dins l'aigua el pes es redueix i gairebé no el notes, sembles àgil i tot!!!.
Els exercicis són suaus i la noia els adapta segons les setmanes. A les últimes setmanes t'ensenya com fer força i apretar per l'hora del part.
Pel que fa a a la roba, has de portar banyador (hi havia noies que portaven biquini), jo vaig anar al decathlon i me'n vaig comprar un especial per embarassades, xancletes, casquet de bany i tovallola, un euro per les taquilles. Ah! per les classes teòriques hi havia gent que portava llibreta per apuntar.
Pel que fa a les parelles a la primera sessió no hi van anar, ho van fer a partir de la segona. Els nois anaven a la teòrica i a la pràctica marxaven.
Hauras de pagar 30 euros, crec, que és per l'ús de les instal·lacions.
T'ho passaras bé ja veuras!
mira ara mateix no recordo de quantes setmanes estava exactament, però crec que com tu. No pateixis per estar massa pesada, a dins l'aigua el pes es redueix i gairebé no el notes, sembles àgil i tot!!!.
Els exercicis són suaus i la noia els adapta segons les setmanes. A les últimes setmanes t'ensenya com fer força i apretar per l'hora del part.
Pel que fa a a la roba, has de portar banyador (hi havia noies que portaven biquini), jo vaig anar al decathlon i me'n vaig comprar un especial per embarassades, xancletes, casquet de bany i tovallola, un euro per les taquilles. Ah! per les classes teòriques hi havia gent que portava llibreta per apuntar.
Pel que fa a les parelles a la primera sessió no hi van anar, ho van fer a partir de la segona. Els nois anaven a la teòrica i a la pràctica marxaven.
Hauras de pagar 30 euros, crec, que és per l'ús de les instal·lacions.
T'ho passaras bé ja veuras!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie