BESSONS DE 2015-2016

Salut, dubtes i preparatius.
cargol1
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. jul. 03, 2015 6:42 am

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: cargol1 » dc. jul. 08, 2015 6:21 am

Aqui una mami bessonera d una parelleta que tenen 2 anys i 3 mesos. Noies es indescriptible la conexio que tenen, lo be que s ho pasen junts. Noies es genial, de debo. No us escolteu a la gent, no es feina doble ni molt menys. I ells ja neixen compartint, son per general molt bons els bessons. Anem amb uns amics q en tenen nomes 1 que es porta 1 mes amb els meus i sempre l haig d acavar ajudant jo a ella.
Qualsevol cosa q us pogui ajudar...
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dt. jul. 14, 2015 7:26 pm

Com van les calors, bessoneres? Alguna novetat?
He vist que sonunna ha escrit al grup de "bessons" >.-<:
Nosaltres anem sobrevivint :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
tilepa
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

EntradaAutor: tilepa » dt. jul. 14, 2015 8:06 pm

Hola noies! Jo si no us fa res també m'apunto al post de mamis bessoneres! :-()) :-())

TILEPA
DPP 03/02/2016
Noms ??? encara no ho sabem, però ja sabem el sexe, portem 2 nens idèntics! :cnen: :cnen:
Anys Jo 33 (34 quan neixin), ell 32
Germans Cap, amb 2 d'iguals ja n'hi haurà prou!
Hospital Sant Joan de Déu

Algunes ja em coneixeu d'altres posts, us resumeixo una mica la nostra història!
Venim de FIV+DGP (diagnòstic genètic preimplantacional, per això sabem el sexe), després de 2 cicles només vem obtenir 1 embrió sa. El vem transferir i sorpresaaaaa, ell solet (tot un campió) es va dividir en 2! Per tant portem bessons monocorials (1 placenta), embaràs d'alt risc. Ahir vem fer la segona eco (7+5 setmanes) i ens van dir que eren monocorials biamniòtics, van creixent i se'ls sent el cor perfectament!!

Naana i Balines@s vosaltres també porteu monocorials oi?

Princesa_ballarina, quins nens més macos!! M'alegro que tot vagi bé!

Itse, Ninetaa m'alegro de coincidir per aquí amb vosaltres, anem parlant, molts petoooons!!! >.-<:

Poc a poc m'aniré posant al dia, ja us preguntaré cosetes perquè anem ben perduts!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
hera
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

EntradaAutor: hera » dc. jul. 15, 2015 8:39 am

hola noies q tal?
ja fa temps que volto pel "soc petit", amb periodes llargs de desconnexió. portem a l'esquena uns quants tractaments fallits, però ara finalment podem dir que ESTEM EMBARASSATS. portem tants anys al post "buscant un embaràs" i "reproducció assistida"... que em faig creus d'estar al "estic embarassada". avui per fi, m'he decidit a escriure!

aquesta última fiv a la dexeus ha funcionat!!! fins ahir no ens van fer la primera ecografia, i ara bé!!! estem molt espantats, ens van transferir 2 embrions en estadi de blastocist i resulta que un d'ells es va dividir... donant lloc a dos embrions bessons. VAMOS QUE ESTEM EMBARASSATS DE TRIGEMINS!!!!! el meu marit una mica més i cau de la cadira al sentir 3!!!! (jo sort que estava estirada, va ser una gran sorpresa) z2:-)

ara bé... segons la gine, creu que podem estar tranquils ja que un dels tres no evolucionarà. a les ecos, vem sentir dos cors, de fet les mides dels dos embrions són bones i el cor els batega ok. però el tercer, es petit i no vem sentir res. en canvi la dra que ens va fer la eco, va dir que el veia més apuradet però que potser creixia... mare meva, un embaras de 3 pot comportar problemes tant per ells com per a mi.

estem bastant espantats, sabem que portem bessons, tenim dos sacs, en el sac que hi ha els dos embris tenim el risc de que si un no evoluciona, (que de moment sembla que no) arrossegui a l'altre i perdem els dos.

la setmana que ve sortirem de dubtes. ja estaré a la setmana 7/8 i s'haurà de veure tot ok.

estem de 6 setmanes... estem de molt poc! i poden passar mil coses!!! quin patir

però jo us volia preguntar:

des de fa 4 dies estic amb unes nausees i vomits horribles... tant que m'he aprimat 1 kg! vosaltres que tal? avui començare amb el cariban. que tal, algú el pren?

una altre pregunta, esteu amb ovuls de progesterona vaginals (les que esteu de poques setmanes)? a mi ahir em van dir que me'ls podia treure, però ara em fa cosa... tot i que penso que part dels vomits em venen per la progesterona.

i bueno, tindria mil preguntes més per fer-vos... de moment em posaré al dia llegint-vos una mica...

moltes gràcies maques!!! i sobretot moltes felicitats!!!!
Ninetaa
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dc. jul. 15, 2015 9:27 am

Aix.. odio escriure des de el movil però crec qvl'ordinador ha mort...

Tilepa superbenvinguda!!!!! Estic súper feliç de veuret aquí! I fruit d'un miraclet d'aquest q ens dóna la ciència! Quina maravella!!a gaudir i a cuidarse mooolt!!

Hera, em sembla q me'n recordo de tu! Ostras també enhorabona!! Sembla q no pugui ser oi? Tant temps buscant i provant i quan et quedés la natura fa de les seves i au! Tres de cop! De moment no patiu hi ha moltes coses q poden passar, a veure com evoluciona tot plegat. I si realment hi ha perill per tu o per ells també hi ha coses q es poden fer, suposo q us parlaran de la reducció embrionaria, però aquestes coses millor en fred i q sigui una desicio pròpia. I si finalment tiren els tres o dos o un doncs a cuidarse molt i a gaudir 100 *100 de l'experiència!!
Jo també vaig començar com tu amb moltes nausees , al portar més d'un es veu q per natros mateixes hormonem el doble i això amb el q ens prenem pot alterar molt el cos ( però va a persones, hi ha qui no nota res). A mi em van dir de deixar la progesterona i meriestra progressivament fins la setmana 12, però a la 10 ja no podia més de les vomiteres i la vaig deixar pel meu compte i risc i la veritat vaig començar a veure la llum! Els vomits no van desaparèixer del tot pero van remetre mooolt i a la setmana 14 ja estava perfecta.

Per la meva part, no he pogut fer la corba llarga, ja us imagineu perquè... Així q m'envien directament al endocri , dieta i controls de glicemies com si fos diabetica i au, més val prevenir q curar diuen !
Ahir els vam tornar a veure, estan preciosos l súper bé ells, així q poc a poc crec q m'ho començo a creure més, a més la panxa està creixent per minuts! Jejeje
a vere si us puc adjuntar la eco:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
Ninetaa

EntradaAutor: Ninetaa » dc. jul. 15, 2015 9:39 am

Perdó, hera també preguntes pel cariban. Jo també el prenc des de la setmana 6, al principi no em feia gran cosa però després si. Ara ja l'estic retirant. Ah! I jo al principi vaig perdre 4,5 kg però després els he recuperat com si res!
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa

Imatge
hera

EntradaAutor: hera » dc. jul. 15, 2015 3:00 pm

hola gracies nineta!!!

jo si que m'enrecordo de tu, a " la primera fiv" i al post de adopcions etc... que bé nineta!! tot ha anat bé!!! felciitats.

si q es veritat q semblava q no hagues d'arribar mai!!

merci x respondre, t'aniré seguint x aqui!!
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dc. jul. 15, 2015 6:20 pm

Ninetaa, què guapoooos!!! Es veuen perfectament!! >.-<: >.-<:

Hera, enhorabona per l'embaràs! Però... he llegit trigèmins?? :-()) :-()) :-()) Uaaaauuuu!!! Aquests dies he estat llegint sobre bessons, he vist que quan estem de poques setmanes, un d'ells pot reabsorbir-se i desaparèixer (síndrome del bessó desaparegut crec que es diu). No té per què endur-se l'altre, simplement es reabsorbeix i molta gent ni se n'adona perquè es fa la primera eco més endavant.
Espero que ens portis bones notícies la setmana vinent!
Tilepa
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dc. jul. 15, 2015 6:33 pm

Bessoneres, vosaltres a part del Triple Screening us heu fet alguna prova més? Diuen que per bessons és menys fiable, i no sé si l'Harmony/Panorama o similar són vàlids en aquests casos.
I alguna ha fet amnio o vellositats corials? És que amb el tema bessons, no sé ben bé com va...
Gràcies per endavant!
Tilepa

Imatge
Balines@s
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:12 pm

EntradaAutor: Balines@s » dj. jul. 16, 2015 8:20 am

Bon dia bessoneres!!!

TILEPA i Hera benvingudes i felicitats, aquesta és una gran notícia!!!!

Bessoneres, com aneu??? Alguna té novetats???

Us poso una mica el dia de com van les meves llenties... jejejeje...
Ahir vam anar a la Vall d'Hebron i ens han confirmat que esperem bessons mono-bi, així que el final no són mono-mono. Estem molt contents, ja que estàvem molt espantats per les complicacions que podien sorgir d'un embaràs mono-mono, així que per nosaltres va ser una gran sorpresa.
Ara mateix estic de 10 setmanes i 4 dies i ja ens han dit que ens faran visita cada 15 dies, anirem alternant entre Vic i Barcelona, tot i que cap al final de l'embaràs ja ens han dit que anirem a Barcelona i que parirem allà. Estic molt contenta, vam tenir una doctora que ens va agradar molt i ens va fer sentir molt segurs. Així que per fi puc dir, que estic més tranquil·la i molt il·lusionada per tenir bessons.... Els dos van creixent molt igualats i de moment tot va perfecte!! Espero que continuï així...

M'agrada tenir notícies vostres i saber com avancen els vostres embarassos, això de tenir bessons és una experiència molt especial!! Una abraçada per totes!!!
hera

EntradaAutor: hera » dj. jul. 16, 2015 12:31 pm

hola noies!!
estic molt preocupada, a algú li ha passat això:

ahir a la nit estava al sofa i vaig notar que em baixava algo, acompanyat amb un lleuger dolor de regla. però com que estic amb progesterona vaginal, no vaig donar importància, al cap d'un rato me'n vaig al wc i em trobo el salvaslip tacat, no massa però tacat, de color marro com aigualit i un puntet més vermellós, vaig fer pipi i al eixugar-me, tenia com uns filets marrons. (perdoneu que sigui tant precisa amb la explicació), avui quan m'he llevat res i de moment tot correcte, però si que em fixo, que la progesterona que em poso, surt blanca però hi ha algun micro filet marro fosc.

justament ahir vaig reduir la dosi de la progesterona, és que encara estem de 6 setmanes i 1 dia. que no sigui això.

suposo que si fos greu sagnaria mes no? tenim dos embrionets que tenen cor de 3mm i l'altre de 2mm. i un tercer que era molt petit, que no sigui que he perdut el tercer.

he llegit que pot ser normal, però clar fa por, ara m'estic emparanoiant cada cop que vaig al wc
hera

EntradaAutor: hera » dj. jul. 16, 2015 12:41 pm

tilepa i balines@s gracies per respondre!

tilepa, tu estàs de 8 setmanes, dos setmanes més que jo!!!! com vas portar l'inici? ara he llegit que són dos nens identics... jo aixo encara no ho acabo de entendre massa. però a mi també m'ha passat, un dels embrions en estadi de blastocists es va dividir en dos, pero son bicorials em sembla. potser en porto 3. el que m'extranya que es si un fa 3mm l'altre no arribi ni a 1mm em fa pensar el pitjor,

balines@s, el valle és un dels milllors hospitals de l'estat!!! estarpàs super be!!! ja ens aniràs explicant!!!

gràcies a totes per acollir-nos... he vist qeu la majoria ja esteu a punto de caramelo o ja sou mamis bessoneres !!! moltes felicitats!!!
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. jul. 16, 2015 10:21 pm

Hera, benvinguda!!!

som moltes les noies que hem tingut taquetes marrons al primer trimestre, és bastant normal. la majoria de vegades són restes que queden a la matriu i al eixemplar-se, es desprenen. Jo vaig anar a urgències per un d'aquests tacats i em van dir que a menys que no fos vermell i abundant com una regla no calia preocupar-se, pero si et quedes més tranquil·la, pots anar a que et donin un cop d'ull.

Tilepa, jo només m´he fet el triple screening. Pel que he llegit les proves tipus harmony i companyia tampoc són tant fiables o no poden analitzar tants parametres en bessons com en embaraços únics ( perquè encara no poden assegurar haver separat correctament la sang d'un bessó del de l'altre). Si el triple screening no hagués sortit bé, potser m'hauria fet l'amnio, per assegurar al 100% que hi havia algún problema però com que els resultats de la prova em van deixar tranquil·la, no he mirat més.

a la resta, com aneu portant la calor?
Jo dilluns tinc que fer la prova llarga del sucre ( Ecs!!!) perquè la curta em va sortir malament. I em fa més pal pensar que hauré d'estar tres hores asseguda a una cadira que el líquid en si ( i la dieta que m'han posat abans de la prova, que em sembla que passaré molta gana). He arribat a un punt que no puc estar asseguda més de mitja hora en algunes cadires perquè agafo molt mal d'esquena. A alguna més us passa?
Imatge
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dj. jul. 16, 2015 10:43 pm

Gràcies Buh! crec que farem el mateix...

Hera jo també vaig tacar marronet durant 4-5 dies al principi, intermitent. Sol ser el sagnat d'implantació. Si no es vermell i fort com una regla, no et preocupis!

Noies no paro de veure cotxets de bessons pel carrer! i abans no nhavia vist cap! no us passa??? on s'amagaven? Jejejejjeje!

Petooons!!
Petons a totes!!
Tilepa

Imatge
Naana
Membre des de: dv. juny 26, 2015 5:17 pm

EntradaAutor: Naana » dv. jul. 17, 2015 5:51 pm

Hola a totes!

Cargol1, gràcies pels ànims, realment tothom posa una cara de por quan els dius que són bessons. Després ho inenten arreglar en plan, bueno, aixi ja tens feina feta si només en vols dos... però la veritat és que espanta bastant, així que va bé ens transmetis tanta tranquilitat.

Tilepa, sí jo també porto monocorials biamniòtics. Al principi em va espantar una mica, ja que són considerats d'alt rics i si començes a llegir possibles complicacions... però la veritat és que per la seguretat social ho porten tot molt controlat i miren que no hi hagi cap problema. Tu com et trobes? jo recordo que em vaig trobar fatal fins ben bé les 14 setmanes.

Hera, com ja he dit, jo al principi estava fatal. Els tres primers mesos vaig perdre 3 kg. Imagino que al portar tres el xoc hormonal encara deu ser més gros. Molts ànims
Pel que fa a les taques marrons, a mi també em va passar. Cap a les 7-8 setmanes primer i després cap a les 10-12. Vaig estar tacant uns tres o quatre dies a cada període. La primera vegada vaig parlar amb la matrona i em va dir que si no era vermell intens tipo regla que no em preocupés però si es repetia que anés a urgències. AIxí que al tornar a tacar vaig anar a urgències, allà em van dir que no era res greu tot i que degut a la eco transvaginal vaig començar a sagnar bastant (tipo regla) i vaig estar una setmana de baixa (tot i que en cap moment els peques van córrer perill). En aquesta visita a urgències és quan vaig descobrir que portava bessonada, hehe

Pel que fa al triple screening i altres proves, jo vaig fer com tu buh!, al sortir tot bé pel triple screening i les ecos, no m'he fet cap prova més.

Pel que fa a tema compres, de moment només he comprat dos pijamets i dos bodis. He estat mirant carritos, però són molt armatostes!!! crec que ens haurem de canviar el cotxe... cosa que no ens haviem plantejat. Vosaltres us esteu pensant canviar cotxe?
Al final de cotxet sembla que ens deixaran el bugaboo donkey, que casualment és el que m'hagués agradat comprar però havia descartat ja que trobo que el preu és excessiu. Així que si al final ens el deixen, molt millor!!
Naana
Membre des de: dv. juny 26, 2015 5:17 pm

EntradaAutor: Naana » dv. jul. 17, 2015 5:58 pm

em deixava de dir-te que m'alegro que al final siguin mono-bi Balinesa! tenim el mateix tipus d'embaràs, hehe
Ninetaa

EntradaAutor: Ninetaa » dv. jul. 17, 2015 9:51 pm

Segueixo sense ordinador...

Heras, jo vaig estar tancant rotllo regla dos setmanes! Ho vaig passar fatal pensant q s'acabava tot però va resultar ser un hematoma. Un tacadet marro es normal al principi i més si t'estàs posant medicació perquè la zona està molt vascularitzada i a vegades hi ha petites venetes q es trenquen. No té perquè ser res dolent! Ànims!

Tilepa, jo també he fet sols el TS va sortir bé i em vaig quedar tranquil a. Però des de llavors q només sento notícies o històries de malalties etc... Fa respecte....

Buh! Sort amb la prova del sucre! Espero q et vagi millor q a mi... Jo ja he començat la dieta i les glicemies i de moment tot bé. Si no em surt diabetis gestscional em sembla q seguiré amb la dieta per controlar el pes... Estic pujant massa i això q no menjo gaire ( menjo més amb la dieta però més controlat)

Nanna quina sort si us deixen el bugaboo! Jo porto dies buscant un de segona mà i no hi ha manera....

Noies veient els post de mesos he pensat no us faria gràcia fer un facebook privat de mamis bessoneres? Així ens posariem cares i podríem pasar-nos fotos etc... Alguns post han fet grup de wasap però a vegades els grups de wasap poden ser una mica caotics no? Q us sembla?
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa

Imatge
Perseida
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

EntradaAutor: Perseida » dl. jul. 20, 2015 5:16 pm

Hola guapes!!! :globus: :globus: :globus: Com anem??? Que paradet que tenim el post!!! Jo la primera que feia un munt de dies que no he tingut temps per res però us he anat llegint!!! Quantes noves incorporacions!! Visca les mares bessoneres!! <:-< <:-<

itse que ja no queda res pel 23!! ja ens explicaras q tal la eco

buh! que bé que hagis pogut marxar aquests dies! Avui has fet la corva llarga al final??

naiareta al final has fet alguna prova més? Jo vaig fer cas als metges (tant de la ss com el privat) que em van dir que com el TS sortia risc baix no s'arriscarien a fer una amnio, ni farien cap prova més. Així que els hi vaig fer cas i no hem fet res més...

Naana veig que tu també estaves amb el mateix dubte. És una cosa molt personal, pero jo vaig decidir fer cas als metges i no arriscar-me a una amnio que en cas de bessons encara te mes risc d'avort. I els testos no invasius també em van dir que amb bessons perdien fiabilitat...

Princesa_ballarina com aneu? Us aneu adaptant? Espero que hagin sortit tranquilets els nens i et deixin anar fent!

Tilepa benvinguda!!! enhorabona per aquests dos nens!!Que guay!! suposo que deuries flipar quan et van dir que eren dos. Com et vas trobant?

Hera enhorabona per triplicat!! Tu seras la campiona del nostre post!! Què curiós, tu com la tilepa! Sí que havia sentit que amb la RA hi ha mes numeros de que dun sol embrio en surtin dos... Com estas? Pensa que al principi es molt normal tacar com et diuen, ha d'espantar pero pensa que tens 3 embrions allà dins intentant creixer i que és normal si taques una mica... I si a mi em van dir q amb bessons tens el doble d'hormones i que per això tenim més nausees doncs amb 3 segur que s'accentua. Ja veuras q de mica en mica t'aniran passant... per mi la pitjor setmana va ser la 6, q no em podia ni moure de les nausees i vomits q tenia.

Nineta jo estic d'acord amb tu! Penso que amb el facebook seria molt més fàcil i més privat!! Els grups de whats a mi també m'atabalen. Jo no tinc facebook pero em faig un compte i llestos! A mi la corva llarga em va sortir malament! I ja vaig anar a veure l'endocrí que m'ha donat la dieta i l'aparell per anar controlant les glicèmies! De moment em surten totes bé, pero ja em va dir que porto bessons segurament em tocarà punxar insulina més endavant.... :ufs: :ufs: :ufs: M'alegro que de moment també vagis controlant el tema! Així anem iguals!! :love:

Per part meva vaig anar a la gine del privat i em va dir que em donava la baixa, que ja estava a la setmana 26 i que ja tocava començar a baixar el ritme. O sigui que encantada. Ara de baixa em puc començar a cuidar i sobretot començar a mirar les coses per les peques que encara no haviem mirat res de res!! En pocs dies hem fet molta feina... hem triat el cotxet, hem comprat un cotxe nou (el nostre a part de ser mega petit se'ns ha espatllat i arreglar-lo ens costava una pasta), hem buidat l'habitació de les nenes i avui ha vingut el pintor a fer una mà de pintura... Encara queda pero com a mínim ja hem arrencat!

Apa noies anem parlant!!
Una abraçada i vigileu amb la calor!! :***:
Imatge
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dl. jul. 20, 2015 6:42 pm

Hola guapes!!!

Ninetaa, a mi també em sembla bé el grup de facebook, però soc una negada per crear-los.

Perseida, si, m'he anat a fer la corba llarga, al final no ha estat tant horroros. Jo patia per passar tres hores a la cadira de la sala d'espera ( tinc problemes d'esquena ) però al final m'han fet seure en una butaca molt més còmode i on podia graduar les posicions ( i fins i tot, dormir una mica ). Avui també he portat els informes perquè el metge de capçalera em faci la baixa, a veure demà que em diuen.

Hera, com va tot?

Princesaballerina, què fan, els teus reis?

com aneu passant la calor, noies?
Imatge
Perseida
Entrades: 48
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 7:35 pm

EntradaAutor: Perseida » dl. jul. 20, 2015 7:54 pm

Buh! que be! La corva llarga amb butaca comode!! Si texplico on em van fer estar a mi esperant 3h... en fi... com ja mha sortit malament no lhaure de repetir mes en lembaras.

Quan tens metge llavors pels resultats?
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::