MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??
Re: MAMIS DE SABADELL O VOLTANTS ??
Ostres !!!
Sembla divertit i tot !!
Jo començo les classes de preparació aquest divendres a la seguretat social, les començo a les 28 setmanes i les acabo, crec que son sobre les 36.... em van preguntar per quan em tocava i em van dir que les havia de començar ara al febrer.
A mi m'han recomanat que faci també natació per a embarassades o aiguagim, ja que tinc l'esquena malament i pateixo molt de lumbalgia i ara estic de baixa i la doctora m'ho ha recomenat ja que l'aigua relaxa la musculatura... m'ho hauré de mirar en serio....
Sembla divertit i tot !!
Jo començo les classes de preparació aquest divendres a la seguretat social, les començo a les 28 setmanes i les acabo, crec que son sobre les 36.... em van preguntar per quan em tocava i em van dir que les havia de començar ara al febrer.
A mi m'han recomanat que faci també natació per a embarassades o aiguagim, ja que tinc l'esquena malament i pateixo molt de lumbalgia i ara estic de baixa i la doctora m'ho ha recomenat ja que l'aigua relaxa la musculatura... m'ho hauré de mirar en serio....
trasteta és molt divertit! jo dins l'aigua em sentia molt lleugera i realment et destensava la musculatura, arribaves molt relaxada a casa.
Hola veines!
Jo vaig fer la llista a la botiga Nens i Nenes que comentàveu i estic molt contenta! Bé, ho vam comprar tot allà, habitació, cotxet, cadira cotxe, i la llista, les noies molt maques, a mi em va atendre la que es diu Rosa i molt bé, he pogut canviar coses i tot i de preu pel que vaig veure està bastant bé.
Jo vaig fer la llista a la botiga Nens i Nenes que comentàveu i estic molt contenta! Bé, ho vam comprar tot allà, habitació, cotxet, cadira cotxe, i la llista, les noies molt maques, a mi em va atendre la que es diu Rosa i molt bé, he pogut canviar coses i tot i de preu pel que vaig veure està bastant bé.
xinxeta ha escrit:Hola veines!
mmm!!! Guay !! Jo m'ho he de mirar bé a veure que fem i on la fem que sinó ens naixerà el Biel i encara no l'haurem feta... a veure si la setmana que ve estic millor de l'esquena i puc començar a donar voltes per Sabadell i ens decidim.
Gem7 ha escrit:trasteta és molt divertit! jo dins l'aigua em sentia molt lleugera i realment et destensava la musculatura, arribaves molt relaxada a casa.
Doncs m'ho plantejaré seriosament a veure si m'ajuda amb l'esquena !!
Gràcies guapa !
Moltes gràcies Gem7, estava molt indecisa però llegint la teva resposta m'he acabat de convèncer i ja estic apuntada així que les començaré el dia 7 de març.
Encara no he anat a la botiga Nens i nenes però ja tinc ganes, només que tingui una estona m'escaparé.
Una abraçada.
Encara no he anat a la botiga Nens i nenes però ja tinc ganes, només que tingui una estona m'escaparé.
Una abraçada.
mel ha escrit:Moltes gràcies Gem7, estava molt indecisa però llegint la teva resposta m'he acabat de convèncer i ja estic apuntada així que les començaré el dia 7 de març.
Una abraçada.
Si !! Quan t'hi passis ens expliques que tal !!!
Hola!
Lo que parlàveu de la Clinica del Vallès, jo sé que per la mutua adeslas entra, i suposo que alguna mes també. Jo ara tinc DKV i no m'entra, però l'altre dia pensava que eldia que m'animi a tenir un 2n potser em faig un canvi de mutua per poder anar allà, ho tinc més a prop. Jo sóc funcionaria i per muface puc escollir mutua aixi que seria fàcil el canvi.
Jo vaig tenir la Nora a la mutua de Terrassa, em visitava allà també, ho vaig escollir més que res per les habitacions que son individuals i molt bé! tant el seguiment, com la cessàrea, com els dies a l'hospital, el meu marit es va poder quedar a dormir allà amb mi tots els dies
TRASTETA doncs ja em diras si hi vas, si vas i t'atèn la Rosa, diga-li que vas de part meva, que se'n recorda de mi segur. Jo vaig quedar molt contenta la veritat!
Lo que parlàveu de la Clinica del Vallès, jo sé que per la mutua adeslas entra, i suposo que alguna mes també. Jo ara tinc DKV i no m'entra, però l'altre dia pensava que eldia que m'animi a tenir un 2n potser em faig un canvi de mutua per poder anar allà, ho tinc més a prop. Jo sóc funcionaria i per muface puc escollir mutua aixi que seria fàcil el canvi.
Jo vaig tenir la Nora a la mutua de Terrassa, em visitava allà també, ho vaig escollir més que res per les habitacions que son individuals i molt bé! tant el seguiment, com la cessàrea, com els dies a l'hospital, el meu marit es va poder quedar a dormir allà amb mi tots els dies
TRASTETA doncs ja em diras si hi vas, si vas i t'atèn la Rosa, diga-li que vas de part meva, que se'n recorda de mi segur. Jo vaig quedar molt contenta la veritat!
De res noies! Ja explicareu quan comenceu el curs!
Per cert, jo vaig fer la llista de naixement al Basolí i a partir de 900 euros (crec) et regalaven el 10 % en productes de la botiga. Després, un cop tanques la llista, per ser clienta, et fan la targeta i tens descomptes.
Per cert, jo vaig fer la llista de naixement al Basolí i a partir de 900 euros (crec) et regalaven el 10 % en productes de la botiga. Després, un cop tanques la llista, per ser clienta, et fan la targeta i tens descomptes.
Gem7 ha escrit:De res noies! Ja explicareu quan comenceu el curs!
Gem, per on para el Basolí, el tinc present com a botiga de puericultura però no el tinc situat...
Doncs demà començo les classes prepart, encara que no sé si podré fer massa cosa, porto des de dilluns de baixa per lumbalgia, i a dia d'avui no tinc massa milora la veirtat, sense poder pendre antiinflamatoris ni relaxants musculars, hauré de tenir paciència, però bueno, hi aniré de totes maneres, a lo millor hi ha algun exercici que em pot anar bé, no ??
Xinxeta guapa !! Quan m'hi passi si m'aten ella ja li comentaré !!
Per cert, com está aquesta Nora tan boniqueta que tens ?? A veure si fem una quedadeta d'aquelles nostres que ara fa molt que no ens veiem !!
hola trasteta!
el basolí és al centre a la paça Ricard Simó, fa cantonada amb el carrer doctor puig,. davant de ràdio sabadell.
ànims i paciència amb la lumbàlgia!
el basolí és al centre a la paça Ricard Simó, fa cantonada amb el carrer doctor puig,. davant de ràdio sabadell.
ànims i paciència amb la lumbàlgia!
Quins records... cursos de maternitat, de natació per a embarassades... quins records, noies, quina enveja...
Segur q us agrada molt i us va molt bé!!!!
Segur q us agrada molt i us va molt bé!!!!
- Tarma
- :: girafa

- Entrades: 2041
- Membre des de: dj. gen. 29, 2009 2:23 pm
- Ubicació: ahora Badia del Valles, pero siempre de Sabadell
hola mamiss!!
como estais??
como va todo??
besukiss
como estais??
como va todo??
besukiss
Hola noies!!!!
Jo ja soc mare d'un nen de dos anys i visc a Badia del Vallès, entro aquí per la proximitat no perque hagi de tornar a ser mare, de moment no.... m'ha fet il.lusió trobar aquest post per la proximitat!!!! us volia dir (aprofitant els mitjants moderns, faig publicitat!!! jajajajaja), que he obert una parafarmacia a Badia, tinc productes d'higiene i alimentació per bebes, chicco, mustela, sonalls, xumets, cosetes de joc pels cotxets, etc... , i cosetes per les mamis (discs de lactancia, calcetes d'un sol us, compreses post-part, rosa mosqueta, oli d'ametlles, etc....)....
Tot i que aquí a la botiga no ho tinc, us puc mirar preus de cadiretes de cotxe i cotxets (només de la marca Chicco), i ho podria demanar.... si us interessa alguna cosa envieu-me un privat i xerrem!!! Gracies.
M'alegro molt per les vostres panxulines!!!! Que vagi tot molt be!!!!
Jo ja soc mare d'un nen de dos anys i visc a Badia del Vallès, entro aquí per la proximitat no perque hagi de tornar a ser mare, de moment no.... m'ha fet il.lusió trobar aquest post per la proximitat!!!! us volia dir (aprofitant els mitjants moderns, faig publicitat!!! jajajajaja), que he obert una parafarmacia a Badia, tinc productes d'higiene i alimentació per bebes, chicco, mustela, sonalls, xumets, cosetes de joc pels cotxets, etc... , i cosetes per les mamis (discs de lactancia, calcetes d'un sol us, compreses post-part, rosa mosqueta, oli d'ametlles, etc....)....
Tot i que aquí a la botiga no ho tinc, us puc mirar preus de cadiretes de cotxe i cotxets (només de la marca Chicco), i ho podria demanar.... si us interessa alguna cosa envieu-me un privat i xerrem!!! Gracies.
- Tarma

allowyn ha escrit:Hola noies!!!!
hola guapisimas!!
como estais guapas?? como van esas panchulinas y esos peques??
allowyn nosotros tambien somos de badia que gracia me ha hecho jejeje
donde tienes la tienda que pasamos a verte un dia de estos jejejeje
besukiss
Tarma ha escrit:allowyn ha escrit:Hola noies!!!!
hola guapisimas!!
besukiss
Hola Tarma, la tienda la tengo en la Av. Cantàbric 23, donde antes estaban las Fincas Badia... enfrente del Charly!!!!
Besitos a todas y que todo vaya muy bien!!
- Tarma

allowyn ha escrit:Tarma ha escrit:allowyn ha escrit:Hola noies!!!!
hola guapisimas!!
besukiss
Hola Tarma, la tienda la tengo en la Av. Cantàbric 23, donde antes estaban las Fincas Badia... enfrente del Charly!!!!
Besitos a todas y que todo vaya muy bien!!
jajaja que gracia en la misma calle que vivimos pues ya tengo tienda donde ir a chafardear cosas para los peques jejeje
besukiss
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
aSiKa ha escrit:El Charly's es el bar donde hacen los pedaaaaazo bocatas????
ains, quants sopars he fet jo al Charly.... però quan hi havia el Sr. Charli amb la seva barba i la seva destressa per fer aquells entrepans taaaaaaaaaaaaaan bons..... Ara fa la tira que no hi anem, continuant sent bons bocates? algú ho sap??
- Tarma

ninetapetita ha escrit:aSiKa ha escrit:El Charly's es el bar donde hacen los pedaaaaazo bocatas????
ains, quants sopars he fet jo al Charly.... però quan hi havia el Sr. Charli amb la seva barba i la seva destressa per fer aquells entrepans taaaaaaaaaaaaaan bons..... Ara fa la tira que no hi anem, continuant sent bons bocates? algú ho sap??
hola guapisimas!!
como estais??
nosotros bien, la peque mas bichito cada dia jaja, no para quieta y la panchulina muy bien
aSiKa sii el Charly's es el bar de los pedazo bocatas jajaaja
ninetapetita si que siguen estando igual de buenos jejejeje y enormes como siempre jajaja
nosotros somos asiduos jajja
besukiss
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Tarma ha escrit:ninetapetita ha escrit:aSiKa ha escrit:El Charly's es el bar donde hacen los pedaaaaazo bocatas????
hola guapisimas!!
como estais??
nosotros bien, la peque mas bichito cada dia jaja, no para quieta y la panchulina muy bien
aSiKa sii el Charly's es el bar de los pedazo bocatas jajaaja
ninetapetita si que siguen estando igual de buenos jejejeje y enormes como siempre jajaja
nosotros somos asiduos jajja
besukiss
No me lo digas dos veces!! ya estoy buscando día para ir a comernos uns mega-bocatas!!!!!!!! gracias!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie