BESSONS DE 2015-2016

Salut, dubtes i preparatius.
tilepa
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

Re: BESSONS DE 2015-2016

EntradaAutor: tilepa » dl. jul. 20, 2015 8:17 pm

8+5

Hola noies!!

Doncs aquest cap de setmana ha estat horrible de calor! I amb els fàstics i nàusees, ho porto fatal... sort que em queden 4 dies i agafo vacances, per fiiii!!! Jo avui he anat a la llevadora i ja m'ha derivat cap a St. Joan de Déu, pel tema bessons mono i alt risc. M'ha programat ja analítica i eco 12 setmanes, però preferiria que me la féssin ja a St Joan de Déu. A veure què tarden en dir alguna cosa...

Ninetaa em sembla bé lo del facebook però jo nidea de com fer-ho perquè sigui privat. Imagino que ens hem de crear nou usuari? Si ens ho expliques i el crees tu, et seguim!!

Perseida, molt bé aquesta baixa!! Ara ja a pensar en tu i les pekes!

Buh, com mola aquesta butaca!!! Jo també pateixo de l'esquena, el dia que em toqui fer-la, la demanaré, jejejeje!!

Com aneu les altres??
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Buh!
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dl. jul. 20, 2015 9:11 pm

En principi el 5 d'agost. Com que estic de 24 setmanes m'han dit que no hi ha problema per tenir-me que esperar 15 dies als resultats. La meva doctora està de vacances fins a principis d'agost
Imatge
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dc. jul. 22, 2015 6:48 pm

Hera com van els pekes? Heu fet eco aquesta setmana? Espero que tot ok!! petons!
Tilepa
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Balines@s
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:12 pm

EntradaAutor: Balines@s » dc. jul. 22, 2015 7:37 pm

10 + 3

Bona tarda mamis bessoneres!! Avui per fi trobo un moment per escriure amb calma... Com esteu?? Com va la calor?? I les panxes??? I les hormones??? jujujuju....

Jo des de divendres passat que estic de baixa... Em vaig llevar al matí i tenia pèrdues, així que me'n vaig anar al ginecòleg de seguida... Em van dir que les meves llenties estan bé i que tot va bé, però que el meu cos m'estava donant senyals de que havia d'afluixar una mica... Així que això estic intentant fer, descansar molt... Tinc la baixa fins dilluns que ve que em fan l'eco dels 3 mesos i a veure què em diuen... Com que treballo amb gent gran i tinc un embaràs d'alt risc no sé si podré continuar treballant, ja us aniré informant....

Tilepa: Ja et queda poc per les vacances, que bé!!! Gaudeix-les, la veritat és que és un gust poder-se cuidar i no anar tan de bòlit... T’han dit si et faran ecos cada 15 dies?? Fins els 12 mesos no et fan la primera eco?? A mi ja me’n han fet unes quantes abans dels 12 mesos pel fet de ser mono-bi.

Nineta: Pel tema Facebook endavant, jo m’apunto!! Com portes la dieta??? Jo la veritat és que també menjo molt i encara no m’he tornat a pesar des de la primera visita... Quina por!! Jijiji....

Hera: Com et trobes? Has tacat més?? Com van els 3 petits/petites?

Perseida: Quan et fan això de la corba llarga?? Quina mandra... Com va la dieta? Com et trobes?

Princesa ballarina: Volem novetats!! Ara per ara parlar amb tu és el que més ens apropa a la realitat que viurem en uns mesos... Com aneu??? Has pogut donar pit?? Explica’ns com us va quan tinguis un moment, que m’imagino que ha de ser difícil...

Itse: M’apunto la tàctica de fer dieta abans de la prova del sucre!!! Per cert, m’encanten els noms que heu triat pels bessons!!

Buh: Ja ens explicaràs els resultats de la corba llarga...

Naana: Com van els mono-bi?? Van creixent per igual? Novetats?

Naiareta, elmeubip com esteu???

Espero tenir notícies vostres!! Una abraçada ben forta i petons a les panxones!!
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dc. jul. 22, 2015 9:30 pm

Hola guapes!!

El tema del facebook deixeu-me que investigui com es fa i us dic algo, tinc temps lliure, pero l'ordinador fa el ruc ultimament, i no estem per canviar-lo ara amb la de gastos que venen, aixi que de moment haurà d'aguantar, pero hi ha dies que es nega a fer res.. Em sembla que el puc crear desde el meu perfil com a grup secret i llavors m'heu de passar els contactes per privat i jo us afegeixo, ara ho miraré.

Perseida, a mi també em van sortint bé les glicemies, i la dieta, es una mica rollo, pero la porto bé, demá tinc visita a la endocrina a vere que em diu,... que bé que et donin la baixa ja, així estaras més tranquileta, i podras anar preparant coses tot i que veig que has fet feina ehh!! Natros també cambiem el cotxe, i estem buscant cotxet de segona mà i pintant (ho estic fent jo poc a poc), etc...

Buh, si que triguen els resultats jo els vaig tenir en dos dies, pero clar, es que ara es mala época tothom fa vacances! Jo també vaig estar tumbadeta i cómoda, i no em va servir de res... quina sort les que podeu fer la prova sense problemes, encara no entenc perque no he pogut jo..... :-((

Tilepa, ánims amb les nausees, es pasa fatal, pero es passa!! jo estic en procés de deixar el cariban, pero amb aquestes calors la veritat es que hi ha dies que em tornen les nausees,... l'altre dia crec que em va donar un cop de calor, vaig sortir a fer encarrecs i de tornada amb el cotxe em vaig sentir molt malament, tenia molta calor i no notaba l'aire acondicionat que estba a tope, vaig acabar vomitant i marejada, i tota la tarda amb malestar....ara no sé si es per la calor o per estar deixant el cariban...

Balineses, el primer es cuidar-te tu i eles petits!! a mi també em va passar, vaig tenir perdues al principi, em van donar la baixa i ja no m'han deixat tornar a treballar (treballo en una llar d'infants), ni a la feina ni enlloc m'ha possat problemes aixi que jo a creure i a fer bondat, tot i que a dies penso que se'm passaria millor treballant, d'altres em sento tan fatigada que no sé si podria portar el ritme d'abans...

Una abraçada flors, vaig a investigar lo del face jeje :-()-) :-()-)
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
Ninetaa

EntradaAutor: Ninetaa » dc. jul. 22, 2015 9:36 pm

Vale ara ho he mirat.
primer m'heu de donar el contacte de facebook (per missatge privat aqui al soc petit) i us he d'afegir com amistats meves (of course) i llavors puc crear el grup secret i ningú el podrá trobar ni veure sense ser membre. :ok: :ok: així que quan vulgueu!!!
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa

Imatge
Elenaplanella
Entrades: 7
Membre des de: dv. feb. 27, 2015 8:41 am

EntradaAutor: Elenaplanella » dc. jul. 22, 2015 10:40 pm

Hola a tots,

Les meves bessones són de desembre de 2014 però m'agradaria aportar la meva experiència. També tenim un nen de 4 anys.
A nosaltres ens van deixar un Mclaren i als 4 mesos ens vàrem comprar un Bugaboo de segona mà que ës comodíssim! L'únic defecte és el plegat però és molt còmode i pràctic.
Si us interessa vaig fer un resum de coses que ens ha anat bé tenir i on també parlo de cotxets:http://www.elclubdelosgemelos.com/viewtopic.php?f=79&t=53

També m'agradaria convidar-vos a formar part del Club de los Gemelos, forum sobre bessons, trigèmins... que hem innagurat aquest any amb molta il.lusió.
Elenaplanella
Entrades: 7
Membre des de: dv. feb. 27, 2015 8:41 am

EntradaAutor: Elenaplanella » dc. jul. 22, 2015 10:43 pm

Per cert, la direcció del Club és: www.elclubdelosgemelos.com. ;)
naiareta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

EntradaAutor: naiareta » dj. jul. 23, 2015 9:11 am

Hola noies!!

16+3

Com esteu?

Ara feia dies que no passava per aquí...us he anat llegint quan he pogut, però des del mòvil i sense wifi perque he passat uns dies fora!

Eleneplanella, gràcies per la info! segur que ens anirem passant totes per llegir la web!

Ninetaa, ara t'envio un missatge privat amb el meu facebook, merci!!

Balines@s ara estigues tranquila, a descansar, a gaudir de la baixa i de l'embaràs! i ja aniràs veient mica en mica si pots seguir treballant o no... per cert, quina diferencia hi ha entre bessons mono-mono i mono-bio?

Tilepa, a veure si mica en mica les nàusees i malestars et van passant! i més, amb la calor aquesta que fa! que és insoportable!! però és que veig que estàs en plena època de nàusees (almenys a mi em van durar des de la setmana 6 fins la 13)...és durillo! però ja veuràs com dia a dia et vas trobant millor!! i més si tens vacances, aprofita!! i sí, tens raó amb el tema dels cotxets de bessons, se'n veuen més que mai!! a més, molta gent m'ho diu: he vist avui no sé quants cotxets de bessons! suposo que ens hi fixem més i els nostres familiars i amics també!!

Perseida, al final no he fet cap prova més, ni la faré! no sé si us vaig dir que a Sant Pau em van sortir els resultats una mica millor, així que em vaig quedar una mica més tranquila i penso que ja està! i si a més dieu que una amnio en cas de bessons hi ha més riscos amb més raó que no farem res més!

Hera, tranquila per les pèrdues! ja veus que moltes han tingut pèrdues durant el primer trimestre, és una cosa habitual!

Naana, nosaltres també estem pensant en canviar de cotxe, perque tenim un gran de 5 plaçes...però és que serem 5 i dels nens el més gran tindrà 4 anys o quasi, així que necessita encara cadireta per estona, i no sé si caben 3 cadiretes al darrera!! algú ho sap?? quina mandra haver de mirar cotxes de 7 places, pels diners i tal, però és que sino crec, que encara que hi cabessim, el maleter se'ns quedaria molt petit per tants trastos!

Buh, menys mal que la corba llarga al final l'has aguantada bé! una cosa, si la prova del sucre surt bé, aquesta llarga ja no s'ha de fer, oi?

Princesa, com vas??

que passeu bon dia noies!! vaig a seguir passant calor!!
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. jul. 23, 2015 9:53 am

Hola bessoneres!!

Com esteu? Us vaig llegint sempre que puc, tot i que amb els menuts, és complicat... :-o00m
Em sembla bé el grup de Facebook, a veure si així, amb el mobil, m'és més sencill seguir-vos i contestar :ok:

El Cesc i el Bernat ja han fet un meset i pesen 3.500! Han aumentat un kilet respecte a pes del naixement... El cesc va sortir fent lactancia materna exclusiva i el bernat prenia un bibe a la nit (per logística) però li produia estrenyiment! :ufs: Així que ara els 2 prenen només pit! :ok: A mi m'és més pràctic que preparar bibes (netejar, donar-los i tenir ocupades les dues mans, dur-los sempre a sobre per quan sortim,...) amb la teta tot és més sencill. Si que és veritat que estic part del dia amb la teta fora, però em queda una ma per fer coses, tinc la teta sempre a punt, a la nit, li dono la teta i m'adormo (no em cal aixecar-me ni em desvetllo,...). Així que, de moment, continuarem així.

Per les que us queda menys, us recomano anar mirant portanadons on poder-los dur des del naixement i que siguin ràpids de posar. El fular elàstic és una opció, però no és ràpid (a menys que feu un preanusat). Més que res pq sempre hi ha un o altre que vol braços...i si voleu fer algo més, un portanadons va molt bé :ok:

Envio privat i ens veiem per FB (quan pugui actualitzaré dades de la primera entrada: em farieu un favor si m'ho envieu per privat, així no haig de buscar els missatges :ok: ). Merci!

I a seguir gaudint de la panxolines! :love:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Ninetaa

EntradaAutor: Ninetaa » dj. jul. 23, 2015 12:22 pm

Eoo he creat el grup. Quan m'envieu les dades estigueu atentes al facebook perquè heu d'acceptar la meva solicitud d'amistad. I després us puc afegir al grup.
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa

Imatge
Buh!

EntradaAutor: Buh! » dj. jul. 23, 2015 1:06 pm

Jo ja t'ho he enviat. Ho has rebut?
Imatge
Ninetaa

EntradaAutor: Ninetaa » dj. jul. 23, 2015 1:43 pm

Pues no m'arriba... Potser triga una estona. A la tarda ho torno a mirar... Ara vaig a l'endocrina... A vere si em cau bronca o q...
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa

Imatge
tilepa

EntradaAutor: tilepa » dj. jul. 23, 2015 7:13 pm

9+1

hola boniques!

Jo aquests dies estic una mica millor de les olors i nàusees, però els fastics a la boca i el gust aquest metalic continua, sobretot a la nit! eeecsss!!
També porto 2 dies tacant una mica. marro i poquet, estic tranquila, però més ho estava quan no tacava!

Ninetaa i princesa_ballarina, ja us he enviat privats!

Princesa, quin portanadons fas servir? pels 2 alhora nhi ha? aiii que mhe de posar molt al diaa!!!

Balines@s, a la clinica RA em van fer eco a les 6 i a les 8 setmanes. em van dir que em tocaria fer molts controls, pero no exactament cada quan (he llegit x tot arreu cada 15 dies, pero no se a partir de quan). ara ja vaig per SS, ens han derivat a st joan de deu, si la setmana que ve no mhan dit res, trucare. ja tinc ganes de tornarlos a veureeee!

les altres, com aneu??

petons!!
Tilepa

Imatge
hera
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

EntradaAutor: hera » dj. jul. 23, 2015 7:26 pm

hola noies que tal!!!

tinc moltes coses a explicar-vos, però abans deixem dedicar-vos unes paraules.

: lasito : nineta, ara t'envio el meu nom per que em busquis al face. que tal l'endocri? ha anat bé la visita?

: lasito : princesa ballarina, moltes felicitats!!! tens 2 nens!!! jo he entrat més tard al fórum i no t'he seguit l'embaràs, però intueixo que tot ha anat ok!!!! doncs anar amb les tetis fora tot el dia, és el que toca... pensa que quan tinguin 10 anys no mamaran!! a gaudir molt dels peques guapa!!!!

: lasito : naiareta: que tal maca, 16!!! quasi ve a la meitat. merci, sé que les pèrdues són habituals, però pateixo... jajaj que tal tot? com estàs?

: lasito : elena planella: doncs ens ho mirarem!!! merci per les pàgines!! bé jo encara no miro res, però si que vaig maquinant quin cotxet m'agradarà. que si els llitets..... ha de ser molt maco estar de les setmanes pertinents per començar a comprar. jo intentaré ser pràctica, crec i quan em comencen a parlar de que si cotxets, trones, babycook, llits... uf quins estressos!!! suposo que deu ser un món!!! x cert no existia una web on es venen coses de segona ma especial bessons? això ho vaig veure per la tv fa temps i vaig pensar que era una bona opció, al menys les cadiretes, els llits.. són del mateix mode/color no?

: lasito : perseida: doncs si, de baixa i descansar... ben fet!!! ostres això del cotxe, nosaltres no ho havíem pensat.. de moment no farem res... però el meu és un 3 portes i clar, a mi m'encanta, però ha de ser incòmoda de nassos amb 2 cadiretes i porta maletes petit!! ja ens aniràs explicant.

: lasito : tilepa: que tal? que bé que comences vacances!!!! a sant joan de deu aniràs?què bé!!! per mi el millor hospi de nens, aquest i el valle... penso... Jo bé, aquí mes avall ho explico tot!! tilepa, fins a la setmana 12 no et tornen a fer eco llavors? bé es que encara no sé com funciona. I, això de les nausees... ostres si... és molt pesat... i més el mal estar que no pas els vòmits... perquè a mi el que em passa es que, em trobo fatal, tinc mal estar, vomito i... m'estic una estona perfecte!!! i després torno a començar la roda!!! prens cariban? jo si però vomito igual!!! anims que aquestes taquetes no seran res... però si!! foten molt!! per què ens fan patir!!! jajaja

: lasito : buh: com va? la corba de glucosa va sortir be.... no ho saps fins el 5 d'agost oi? això es per valorar possiblitat de diabetes gestacional? és el test de ossuliban? anims!!! segur que surt bé.

: lasito : balines@s: escolta tu!! primer ets tu i els teus bebés, i després la feina... havent tingut pèrdues no t'exposis a treballar, segueix de baixa... mira tu, embarassades només estem una o poques vegades a la vida (bé normalment, hi ha qui en té 10 de fills, però és una minoria), aprofita i gaudeix de l'embaràs.

i la resta, tot bé??????

_______________________________________________________________________________________

i jo doncs us explico una mica!!!

ahir tarda nit vaig començar a tacar, un altre cop, però enlloc de ser marró, era vermell rojo vivo... ostres vem marxar pitant cap a urgències de dexeus. ens van fer eco i tot ok! al vespre vaig deixar de tacar... bueno, que pot ser normal... però clar al ser vermell, no gotejava però si que se'm van tacar les calcetes i al eixugar-me doncs deu ni do!!

aquest matí, que només tacava restos de sang coagulada (sang que havia quedat pel canal vaginal suposo) m'ha començat a venir molts retortijones, estava endormiscada i me llevat de cop... un mal de panxa com si em clavessin ganivets... i he pensat el pitjor, segur que torno a tacar... però no! he començat amb diarrees, mal de panxa i diarrees, després vòmits també... total que he agafat una gastrointeritis o algo per l'estil!!!! no m'ho podia creure, però celebro que sigui això. actualment em fa mal de panxa com si fos mal de regla, però es de bodells i faig gasos... no sé però em trobo incòmode.

cap el migdia teniem la segona eco a dexeus i tot ok!!! sembla ser que el tercer embrionet no evoluciona correctament, així que de moment portem 2 i no 3 com al principi. Fan uns 11 mm cada un i se'ls sent el batec perfectament!! el tercer fa 5 mm (que no entenc com és que ha crescut, però bueno) i no té batec. pobret, però la natura ha fet el seu camí, 3 haguéssim tingut algun problema. més val així!!!

estem contents, però amb precaució. encara de 7 setmanes. és que estem de super poc i pot passar de tot.

bé després del rotllo us volia preguntar unes quantes coses:

m'han donat d'alta de la unitat de R.A ara he de escollir un ginecoleg/obstetra per què ens porti embaràs i part. hem agafat a una de la dexeus especialitzada en embarassos múltiples. la següent visita ja serà amb ella la primera setmana d`agost. algú de vosaltres va a Dexeus? em sembla que no, oi? la primera eco que us fa la gine obstetra es la que es diu morfològica? a mi me la faran a les 9 setmanes llavors?

algú ha tingut diarrees durant els primers dies d'embaràs?

nenes no m'enrotllo mes que he omplert una pàgina sencera!!!! moltes gràcies a totes per endavant!!!
Buh!

EntradaAutor: Buh! » dj. jul. 23, 2015 9:33 pm

Hola Hera
me'n alegro que tot hagi quedat en un ensurt. La primera eco que et faran a la Dexeus segurament serà una eco de control. Miren que tot estigui bé i, sobretot, aniran controlant que els peques creixin per un igual i que el coll de l'úter no s'escurci ( això seria un símptoma de part prematur ). La primera Eco "oficial" que fan és a les 12 setmanes, és la Eco de triple Screening i l'acostuma a fer un tècnic que no és el teu metge. Es la eco que, combinada amb una analítica t'informa de les probabilitats de tenir sindrome de Down, Edwards, etc...
La eco morfològica es fa a les 20 setmanes, quan els peques ja estan completament formats i miren això, que tinguin tots els òrgans principals bé, els ossos, el llarg del fèmur... Entremig, en embarassos de risc acostumen a fer ecos de control, a vegades cada mes, a vegades cada 15 dies, depenent del cas. Espero que a la primera visita t'ho aclareixin

ah, si sobre la glucosa, primer em van fer el test d'Osullivan, que dura una hora i em va sortir malament. Ara m'han fet la corba llarga ( es el mateix tipus de prova, però durant tres hores). els resultats els tenien un parell o tres d'hores més tard d'haver-me fet la prova, però no tinc visita amb la doctora fins el 5 d'agost i les infermeres em van dir que no calia avançar la visita per tenir abans aquests resultats. A mi ja em va bé, perquè aquests dies son les festes del meu poble i si al final la prova hagués sortit malament, m'haguessin posat a dieta i no hauria disfrutat les festes ;-)))
Imatge
hera

EntradaAutor: hera » dj. jul. 23, 2015 9:42 pm

merci buh. val... dons quin lapsus que tenia jo... jajajaja.

i clar a partir dels 12 mesos es quan la gent dona a coneixer l'embaràs ja qeu surts del risc...

vosaltres quan ho veu dir? ostres, es que jo tinc panxa (degut a les hormones també, d estimulació etc) i com que saben que portem 5 anys en ello, crec q més d'un s'ho pensa!!!
Buh!

EntradaAutor: Buh! » dj. jul. 23, 2015 11:52 pm

Els nostres pares ja ho sabien des del primer moment perque despres de 7 anys ens han "acompanyat" en tot el procés de RA. A la família els hi van dir a la setmana 11, perquè a la 10 ens havien fet una eco de control i tot estava bé i només faltaven 3 o 4 dies per la eco de les 12 setmanes, i vam pensar que preferíem dir-ho en un dinar a tots de cop que esperar 3 dies i tenir-los que trucar un per un. Però això va com va, hi ha gent que s'espera a la 12, hi ha gent que ho diu abans
Imatge
elmeubip
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: elmeubip » dv. jul. 24, 2015 9:49 am

Hola guapes!!!

Perdoneu que no personalitzi però dono la benvinguda a totes les noves i us felicito pel vostre doble embaràs.

Em sap greu no haver participat fa molts dies però bueno hem tingut us sustillo una mica gran.
Fa 10 dies que estic ingressada amb risc de part prematur extrem (quan vaig ingressar estava de 26 setmanes justes). Vaig començar amb contraccions i s estava escorçant el coll d'uter. Estavem tots acollonits (perdoneu per la paraula) em van posar les injeccions per madurar pulmons i medicacio per vena amb repos absolutíssim...
Ara continuo a l hospital però sembla que tot està més estable i em deixen aixecar-me per anar al lavabo que ja es.... un logro...

Per aquest motiu tp he entrat molt al foro, he estat una mica out, però la perseida em va dir per whats q havíeu fet un grup de face i potser així us puc seguir una mica més.

Allà ja ens anem coneixent i segur que us puc personalitzarmoltmés.
Li envio privat a la nineta...
Petonets per totes. Muaa

perdoneu que hagi estat desconnectada tant de temp...
hera

EntradaAutor: hera » dv. jul. 24, 2015 11:25 am

Ostres elmeubip quin ensurt!!! Paciencia, q els peques aguantin el major temps possible. Tot anira be. A partir de quan poden neixer uns bessons per no haver cap risc?

Noies jo avui torno a tacar... ha estat curios... mentre dormia he fet un moviment brusc, de estirar les cames I he notat una puntxada forta a nivell uter. No he fet cas pero aquest mati estva tot el salvaslip tacat. Es marro, aigualit.... de moment vaig tacant pero al ser marronos no anire d urg!

Perdoneu q escric des del mobil I va fatal

petons

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::