A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
lleida13
:: pantera
:: pantera
Entrades: 832
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 9:40 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: lleida13 » dl. març 23, 2015 6:58 pm

Hola noies,
Tema Hospital de Valls me sorpren que els pediatres t' atenguin malament. Hi ha la Dra. Terrades que es pediatra i neumologa pediàtrica. Només hi ha 3 neumolegs pediatres de màster acabat fa 3 o 4 anys...Dra. Clopes que es un encant....De ginecòlegs no se que dir-te. Si un servei marca la diferència es ginecologia. Es amb el servei que es fa mes privats tant consultes com parts. Ve gent de molts llocs a parir. El que no hi ha es pediatra a urgèncie a causa de les retallades. Però està clar que devies agafar algun MIR, perque no ho entenc o algú que tenia mal dia. :camio:
Avatar de l’usuari
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: futuramami29 » dt. març 24, 2015 9:36 am

Bones!!!

Imagino que a Reus si entres per mútua tindràs habitació particular oi? Sabeu com són les habitacions?
No se si anar a Reus o a Valls... :-o00m
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta23
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 10:14 am

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: lluneta23 » dt. març 24, 2015 10:30 am

Hola futuramami!
A Reus tot són habitacions individuals ja!! Tan x mútua com x Ss. Quan et toca?

Algú ha tingut fa poc al seu bebé a Reus? Com està? No sé si haurà canviat molt en 3 anys, però jo vaig estar molt bé... Encara donen bolquers i compreses?
Gràcies!
Avatar de l’usuari
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: futuramami29 » dt. març 24, 2015 11:33 am

lluneta23 ha escrit:Hola futuramami!
A Reus tot són habitacions individuals ja!! Tan x mútua com x Ss. Quan et toca?

Algú ha tingut fa poc al seu bebé a Reus? Com està? No sé si haurà canviat molt en 3 anys, però jo vaig estar molt bé... Encara donen bolquers i compreses?
Gràcies!

Ah si??? Per seguretat social també?? osti que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Em toca per finals de setembre jeje encara queda... però com que el meu gine no aten parts... he d'anar pensant on anar!
Tu saps si allà al part t'aten el gine que toca? com va? no se si agafar hora amb algún per coneixer algo jejejeje
Ets de Reus?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Elma83
Entrades: 4
Membre des de: dt. març 24, 2015 12:06 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: Elma83 » dt. març 24, 2015 12:17 pm

Bona tarda,

Sóc d'un poble de Tarragona, és el meu primer bebe , estic de 13+3 en toca la data de part per el 26 de setembre, per medides del bebe me l'han canviat per el 21 de setembre. Vaig a control doble per mutua a procrear y per la s.social.
Ja que pago mutua m'agradaria utilitzar els serveis amb ells, pero les cliniques que tenim en Tarragona cap te servei de neonats, és un tema que me preocupa, llabors vaig pensar de tenir el bebe en Juan XXIII que és on en toca per residencia, aquest hospital no entra per mútua, així que estic pensant de tindre'l per San Joan de Reus, que penseu d'aquestos hospitals?
Ja se que tot depent del equip metge que hi hagi en aquell moment i que cada hospital te les seves critiques!!!
Futuramami, anem casi a la par, jejeje

Ens anem veien per el forum.

salutacions
Avatar de l’usuari
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: futuramami29 » dt. març 24, 2015 1:01 pm

Elma83 ha escrit:Bona tarda,

Sóc d'un poble de Tarragona, és el meu primer bebe , estic de 13+3 en toca la data de part per el 26 de setembre, per medides del bebe me l'han canviat per el 21 de setembre. Vaig a control doble per mutua a procrear y per la s.social.
Ja que pago mutua m'agradaria utilitzar els serveis amb ells, pero les cliniques que tenim en Tarragona cap te servei de neonats, és un tema que me preocupa, llabors vaig pensar de tenir el bebe en Juan XXIII que és on en toca per residencia, aquest hospital no entra per mútua, així que estic pensant de tindre'l per San Joan de Reus, que penseu d'aquestos hospitals?
Ja se que tot depent del equip metge que hi hagi en aquell moment i que cada hospital te les seves critiques!!!
Futuramami, anem casi a la par, jejeje

Ens anem veien per el forum.

salutacions


Si!!! Estem a la par jijijiji a veure si ens trobarem a l'hospital jajajajaja
D'on ets? jo visc a Montblanc eh? jeje però la majoria de metges em porten a Reus, que és d'on sóc! :content:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lluneta23
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 10:14 am

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: lluneta23 » dt. març 24, 2015 2:12 pm

futuramami29 ha escrit:
lluneta23 ha escrit:Hola futuramami!
A Reus tot són habitacions individuals ja!! Tan x mútua com x Ss. Quan et toca?

Algú ha tingut fa poc al seu bebé a Reus? Com està? No sé si haurà canviat molt en 3 anys, però jo vaig estar molt bé... Encara donen bolquers i compreses?
Gràcies!

Ah si??? Per seguretat social també?? osti que bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Em toca per finals de setembre jeje encara queda... però com que el meu gine no aten parts... he d'anar pensant on anar!
Tu saps si allà al part t'aten el gine que toca? com va? no se si agafar hora amb algún per coneixer algo jejejeje
Ets de Reus?


En principi t'aten qui hi ha de guàrdia...però no sé com funciona si vas per mútua...
A l'hospital fan xerrades informatives per conèixer el funcionament i les instal·lacions! Pots anar a alguna.
Sóc d'un poble d'aprop de Reus!
Avatar de l’usuari
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: futuramami29 » dc. març 25, 2015 6:34 am

Gràcies!!!

A veure si m'informo de les xerrades! :) estaria bé anar!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Elma83
Entrades: 4
Membre des de: dt. març 24, 2015 12:06 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: Elma83 » dc. març 25, 2015 10:39 am

Bon dia noies,

Jo visc al Morell però sòc de Reus. Avui he trucat a la mutua per informarme quins hospitals entren per mutua i m'ha comentat que en Reus entra el Fabregas i el hospital San Joan i en Tarragona la Monegal. Fabregas i Monegal no tenen neonats l'únic que te és el San Joan. La meva doctora que m'aten solament fa parts en Fabregas, llabors si voldria parir en San Joan, tendria que anar a consultas externas i alli m'he tindria que agafar un metge perquè m'hen portes l'embaraç fins l'hora del part que m'atendria la persona que estigues de guardia i així tindre el meu historial.
Que m'entraria per mutua :

- Llit d'acompanyant
- Habitació per mi sola( Sant Joan ja ho dona)
- El diari i una ampolla d'aigua diaria
- Tarjeta de TV de 5€

L'hospital Juan XXII no entra per mútua, tot ho fa per la S.Social.

Futuramami, te fas tot el seguiment per mutua o també vas per seguretat social? Si vius en Montblanc, diuen que està molt bé el Hospital Pius de Valls, no t'agrada?

Iluneta, no m'enterat si estas embarassada. Si estas per quant et toca?

Us vaig contant, que paseu un feliç dimecres.

Salutacions :)
Avatar de l’usuari
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: futuramami29 » dv. març 27, 2015 10:29 am

Elma83! Hola!!

M'ho vaig tot per mútua, encara que vull agafar hora amb la llevadora de la SS. No se que fer... La SS la tinc a Reus, no em vaig canviar el domicili i porto 5 anys fora de casa els pares... pero pel tema tiroides i receptes, em va perfecte perquè treballo a Tarragona!!!

Per aquí parlen molt bé del Pius i del Sant Joan tinc bones ref... no se que fer, suposo que els aniré a veure els dos i potser em visito algún dia als dos! Quin dilema! El meu gine no aten parts... ni privats ni SS...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: euterpe » dg. abr. 19, 2015 4:28 pm

Noies! Sabeu d'algun lloc de Reus on facin natació per a embarassades?
A la piscina de Móra d'Ebre, que és la que tinc més a prop de casa, no en fan...

I aprofito, també, per preguntar per ioga per a embarassades. A Reus, també!

Moltíssimes gràcies!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: futuramami29 » dv. jul. 10, 2015 8:51 am

Hola Noies,

Una coseta... Necessito que em parleu de l'Hospital de Valls. A les xerrades em van agradar... però hi havien coses masses extremes de part natural! Em podeu parlar d'experiencies amb parts normals??

Tinc por que ho portin a l'extrem això de natural i que demani coses i no me les facin...
Imatge
Imatge
Adeleta84
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 20, 2018 10:16 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: Adeleta84 » ds. set. 29, 2018 7:01 am

Bon día!
Algu que pugui donar les debes expeeiencies en parts per zona de Reus/Tarragona ultimament?
(Les responstesvque he trobat están una mica anticuades...)
En Quin hospital vareu parir?
Vareu estar contentes?
Van ser respectuosos?
L acompanyant va estar comode?

Gracies per la info! Vaig molt perduda...

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::