A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

Salut, dubtes i preparatius.
eutherpe
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

dj. juny 13, 2013 9:28 pm

Lizzy ha escrit:Afegeixo que de la Jaicar també tinc moooolt bones referències. És que com deies carrer Soler em vaig despistar (de fet és al carrer Caputxins i no vaig lligar caps). Tinc una veïna que porta allà al seu petit i n'està súper contenta, diu que el nen hi va súper feliç i que tota la gent del barri n'està molt contenta.

De fet, és una de les que tinc apuntades per quan tinguem la nostra peque aquí :-)

Ai si, no se perque vaig dir c/soler! El meu nebot petit acaba aquest any i està encantat. Ma cunyada diu que el nen li parla n munt de cops dels petons de la seva profe... És una cosa maca, trobo!

Aviat anirem a visitar-les, ja us explicaré! jejeje
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
stela
:: gosset
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

ds. juny 22, 2013 4:32 pm

Ohhh m'agrada aquest post!!!! Jo encara no he començat la cerca però aquest mes ja no.em.pendré les pastilles així que espero que la cerca sigui curteta!!!! Ja vec que hi ha moltes que ja d'aquí poquet tindreu el vostre petitet!!! Molres felicitats!!!
montsejoel
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

dj. març 27, 2014 11:11 am

Hola noies! Aquí una altra mare tarragonina, tot i que ara no vivim a la ciutat, estem a un poble a 30 minuts.

Aneu a algun grup de criança, Isis Mater? o les noies que abans es reunien a Joan XXIII?
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

dj. març 27, 2014 1:27 pm

oooh! quant de temps que no entrava en aquest post... 4 anys!!!

on us visiteu, noies?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neusr
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 6:28 am

dj. març 27, 2014 6:54 pm

Hola a totes jo sóc de Roda :p i em visito a Tarragona! Estic de 17 setmanetes! I vosaltres?
Fiona30
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

dj. març 27, 2014 7:53 pm

Hola! Jo em visito al CAP Llevant, amb el dr. Ros. La llevadora la tinc al CAP Muralles.
fagalu
Entrades: 213
Membre des de: dc. març 19, 2014 10:22 am

dj. març 27, 2014 8:13 pm

Hola noies!! Jo també soc de Tarragona. A mi em porten la llevadora del CAP Bonavista i el meu gine es el Dr. Torrente q està al CAP La Granja.
Imatge

Imatge
eutherpe

dj. març 27, 2014 9:12 pm

montsejoel ha escrit:Hola noies! Aquí una altra mare tarragonina, tot i que ara no vivim a la ciutat, estem a un poble a 30 minuts.

Aneu a algun grup de criança, Isis Mater? o les noies que abans es reunien a Joan XXIII?

Aix, jo vaig anar molt temps a l'Isis amb la meva primera filla... Després al començar a treballar ja no hi he anat tant... Un lloc genial! Hi tornaré suposo quan neixi el perit/a jeje

Jo vaig al Sentís i n'estic molt contenta! ;)
Imatge

montsejoel
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

dv. març 28, 2014 8:25 am

Oh el Dr. Torrente m'encanta, a mi em va portar molt de temps, molt agradable.

Jo durant l'embaràs vaig anar a Igimedics, Reus, amb la Dra. Mónica López.
raquel79

dv. març 28, 2014 8:33 am

jo també vaig a la clínica sentís i super super bé... et van passar per tots els metges, però és que la veritat és que tots són super agradables, i així, al moment del part, els coneixes tots... :ok:
stela
Entrades: 401
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 2:16 pm

dv. març 28, 2014 2:37 pm

Hola noies!!! A mi em visita el dr. Vallve i el tindré a la monegal!! Estic de 31 setmanes!!!
crisaina
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. ago. 22, 2011 3:12 pm

dg. març 30, 2014 9:01 pm

Hola!!!feia molt de temps que no entraba pero he vist el post de les tarragonines i dic vaig a escriure je eje
Doncs jo estic de 38setmanes i la tindre a santa tecla ja tinc una nena de 6 anys i tambe la vaig tenir allí i molt contenta ,la llevadora es la Mar del cap torredembarra i es molt maca jo estic molt contenta i els ginecolegs a tgna els coneixo casi tots el Dr.ros,Dr.velasco,Dr.sentís,dra.eva soto,dra anna espin tots molt be a mes pero el km man dit la planta de maternitat es nova i totes les habitaciones son individuals.
Bueno pero qualsevol cosa soc aki.
Imatge
crisaina

dg. març 30, 2014 9:09 pm

neusr ha escrit:Hola a totes jo sóc de Roda :p i em visito a Tarragona! Estic de 17 setmanetes! I vosaltres?

Eiiii jo tambe visc a roda!!!!!
Imatge
raquel79

dl. març 31, 2014 9:18 am

la planta de maternitat de la tecla és nova?? deu ser de fa poc oi? perquè jo vaig parir a la tecla fa gairebé quatre anys i era tot bastant vellet... les instal.lacions justes... el personal, això sí, de 10 :ok:
crisaina

dl. març 31, 2014 2:05 pm

raquel79 ha escrit:la planta de maternitat de la tecla és nova?? deu ser de fa poc oi? perquè jo vaig parir a la tecla fa gairebé quatre anys i era tot bastant vellet... les instal.lacions justes... el personal, això sí, de 10 :ok:

Si ara és nova deu fer uns tres anys són habitacions individuals i està a la planta tercera on vas estar tu és la vella jo també vaig estar allí amb la meva primera filla i et dono la raó lés instalacions no gairebé be.
Ja explicare la meva experiençia.
Imatge
eutherpe

dl. març 31, 2014 2:40 pm

Sí, les instal·lacions són noves. Fa uns anys va canviar de planta però encara no era tot nou i ara deu fer un any encara no, van renovar la maternitat. Crec que hi ha mitja planta que és nova i l'altra mitja que és vella. De fet, quan vaig tenir jo a la meva filla encara no havien renovat. Ara fa poc hi vaig estar de visita a veure el nen d'una amiga i molt bé!

De fet, l'important és el personal i en això,tan abans com ara, són de 10! >.-<:
Imatge

raquel79

dl. març 31, 2014 3:10 pm

ostres, quines bones notícies, doncs...!!!! sempre és d'agraïr instal.lacions noves... nosaltres, la segona nit que vam passar, vam trobar un escarbat de mida gegant a l'habitació, que el meu home li va tirar una sabatilla per matar-la!! i les infermeres ens van dir que entraven pel pati de lluns que era super mega antic...

un fàstic
primerenca83
Entrades: 151
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

dv. abr. 04, 2014 11:07 am

Hola a totes! Jo sóc de Salou i segurament el tindré a l'Hospital de Reus, em porta el dr. Cavallé. de totes formes, no descarto tenir-lo/a a Joan XXIII. Em toca a mitjans d'octubre, o sigui que encara tinc temps... ;)
carolmemo
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 9:45 am

dg. abr. 06, 2014 11:59 am

Si es nova i individuals! Vaig tenir al meu fill fa 6 mesos i súper bé!
I les infermeres totes un 10!
Per cert. ..jo també sóc de Roda ;)
ImatgeImatge
fiirefly
Entrades: 5
Membre des de: dl. gen. 06, 2014 1:06 am

dg. abr. 06, 2014 11:26 pm

Hola MariayFan! Jo no he parit i espero que passi molt de temps per tindre un nen ja que sóc molt jove però puc explicar-te d'un cas proper (la meva cunyada).

Ella es va quedar embarassada de bessons de manera natural. Van decidir seguir l'embaràs al Sta Tecla ja que ella era d'un mútua. Va aguantar les 27 primeres setmanes fent el seguiment allí. A les 26 setmanes va tenir una hemorràgia molt forta que casi que perd als dos. El problema? placenta prèvia durant tot l'embaràs que no li van veure en cap eco i això que li feien ecos cada 10 dies -ejem- perquè li volien controlar bé pel tema que eren bessons i l'edat de la mare (casi 41 anys). Si li haguéssin vist, amb una mica de repòs les primeres setmanes s'hagués solucionat el problema. I, a més a més, li van diagnosticar al Joan XXII perquè li seguien dient que no es preocupés que tenir hemorràgies era "normal".

De les 27 setmanes a les 37+4 se les va passar al llit esperant la cesària (sí, sí, feia les necessitats allí mateix ja que no podia moure ni una cama). Va anar a parir al Joan XXIII. L'hospital encara que sigui una mica antic molt bé: va ser atesa molt bé, visites reduïdes a l'àrea de nounats, li van ensenyar a banyar-los, a donar-li's el biberó.... tot. I ja saps que si hi ha alguna complicació els han de traslladar a l'hospital igualment.

De la Monegal no et puc aconsellar però del St Joan de Reus tinc un lema: si entres malalt, a vegades no en surts. Visc al costat de Reus i em toca com a hospital de referència però prefereixo conduir 12 minuts més per arribar a Tarragona que no quedar-me 3 hores esperant a la sala d'espera i que a més a més s'equivoquin amb el diagnòstic (no són gens professionals). És clar que qui és de Reus o hi treballa et parlarà de les mil maravelles però tant jo com la meva família sempre hem tingut problemes amb el de Reus.

Torna a “Estic embarassada”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: