MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: firelag » dv. set. 14, 2012 11:11 am

Si!!! Et segueixo pel facebook. Ja fa dies que vull venir a veure, jeje. Tens coses molt xules.

A veure si s'anima la cosa!!!
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: lauraijoan » dv. set. 14, 2012 12:32 pm

Que bé! doncs vine't un dia! Em pots trobar sempre per aquí menys el dilluns al matí que vaig a buscar material.

La botiga ha quedat molt maca, em diuen que es millor en directe que en foto... :) Hi tinc una zona pels pekes amb una pissarra i uns contes, s'ho passen tant bé que no volen marxar...hehehe
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: musica » dv. set. 14, 2012 6:45 pm

lauraijoan, que guai! no ho sabia!!!! a veure si m'hi passo un dia d'aquests! per cert, em sona molt el teu nick....potser vas tenir la nena al novembre del 2010? entrava al post de novembre per una amiga, i em sona el teu nick! o potser pel ginecòleg? Dr.Torres?
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: lauraijoan » ds. set. 15, 2012 9:18 am

bon diaaa!!

Si musica! el meu peke es de Novembre del 2010! a part tu i jo no ens vem conèixer un cop a una trobada?? fa tant de temps que ja no ho recordo... :(
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: musica » ds. set. 15, 2012 5:31 pm

lauraijoan, vols dir??? jo vaig anar a una trobada de mataronines, però no recordo que hi fossis, jajajaa Jo sóc amiga de la cigroneta, que era del teu post, jeje. Quins records....
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: artemis » ds. set. 15, 2012 10:25 pm

lauraijoan ha escrit:bon diaaa!!

Si musica! el meu peke es de Novembre del 2010! a part tu i jo no ens vem conèixer un cop a una trobada?? fa tant de temps que ja no ho recordo... :(


Noo, ens vas conèixer a mi, a la Yuyu i a la Redvelvet :ok:

Sort amb la botiga!!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: lauraijoan » dg. set. 16, 2012 2:28 pm

aaaaaaaaaaaaaaaaah!uix! com la música em sona tant de veure-la per aquí que em pensava que també l'havia conegut! ;)
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: musica » dg. set. 16, 2012 7:09 pm

Jo em vaig saltar aquesta trobada. Em sembla que estava a punt de tenir la nena, o tenia pocs dies...recordeu més o menys quan va ser?
En podríem repetir alguna, quèus sembla?

Lauraijoan, encara vas amb el Dr. Torres? a veure si ens coneixerem algun dia a la sala d'espera, jejeje com em va passar amb una altra noia del SP, jeje
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
sulkia
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 19, 2012 9:38 am

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: sulkia » dc. set. 19, 2012 10:00 am

Hola a totes!

Soc nova en el foro i en breu em trasllado a viure a Mataro, estic buscant escola bressol, tinc 4 a prop de casa....EL PICAROL; LA CASETA i ELS PINS (Carme Bada)...en aquestes hi tinc plaça i despres el PETIT GENI ...que no te plaça disponible per ara.....em podeu donar informacio i les vostres opinions...vaig molt perduda.....

Gracies
Avatar de l’usuari
lapatufeta
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 02, 2012 4:57 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: lapatufeta » dc. set. 19, 2012 10:37 am

Hola sulkia,
D les k comentes, la q es salva més és el Petit Geni. D la caseta he sentit comentaris no gaire bons i El Picarol és d tota la vida peró algú va comentar q masses escales i instal.lacions antigues. Conec una q es diu Els Pins (d la q tampoc he sentit gaires coses bones), peró aquesta cau més o menys davant els Salesians i no sé si parlem d la mateixa.
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: lauraijoan » dc. set. 19, 2012 10:54 am

Musica, doncs no recordo quan va ser la trobada però clar que en podriem fer un altre!! Si voleu podem quedar un diumenge, que és l'unic día que no treballo, encara que de tant en quant els diumenges faré tallers a la botiga...

Sulkia, el meu peke va al picarol, ja hi va anar l'any passat, es una eb de tota la vida, la gent que hi treballa és molt maca, si que es veritat, que te escales, però no se, a mi no em molesten pas. El teu peke quan temps té,?? perq si es dels pekes aniria a baix i no hi ha problema amb les escales.
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: firelag » dc. set. 19, 2012 11:00 am

Noies, sabeu si al milola fan pastissos d'aquells fondant per aniversari? Em queda un mes només i encara tinc que mirar-ho tot... jiji. Vull fer algo especial
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: lauraijoan » dc. set. 19, 2012 11:02 am

fondant no, però son taaaaaaaaaaaaaaant bons el que fan... a tots els cumples de la familia son Milola, de fet als tallers de la botiga està inclos emorzar/berenar del Milola...:)

Els tinc davant, vols que els hi pregunti algo?
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: firelag » dc. set. 19, 2012 11:29 am

Jajaja, què bo!!! Gracies lauraijoan. Quan vingui a veurr la teva botiga, em paso també pel milol a preguntar. I a berenar, jeje
Avatar de l’usuari
Kia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: Kia » dc. set. 19, 2012 1:14 pm

Sulkia has mirat LA QUITXALLA? Està al c/Guifré el pelós, molt a prop del parc central. Ja se que sempre la recomano (no tinc comissió), però es que hi he treballat i parlo amb coneixement de causa. El meu nen hi va i te la recomano 100%!!!!!! I et queda a prop de les altres que comentaves. Si et decideixes a anar-la a visitar i o vols informació enviam un MP i t'acabo d'informar. En consta que queda alguna plaça. Ja em diràs. Sort en la búsqueda!!!
Avatar de l’usuari
Kia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: Kia » dc. set. 19, 2012 1:15 pm

Sulkia has mirat LA QUITXALLA? Està al c/Guifré el pelós, molt a prop del parc central. Ja se que sempre la recomano (no tinc comissió), però es que hi he treballat i parlo amb coneixement de causa. El meu nen hi va i te la recomano 100%!!!!!! I et queda a prop de les altres que comentaves. Si et decideixes a anar-la a visitar i o vols informació enviam un MP i t'acabo d'informar. En consta que queda alguna plaça. Ja em diràs. Sort en la búsqueda!!!
Avatar de l’usuari
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: musica » dc. set. 19, 2012 6:46 pm

La nostra nena aquest és el segon any que va al Tabalet. Vam tenir la grans sort que ens entrés a la municipal. N'estem molt contents! De privades, m'han parlat bé de El Picarol, i Sant Jordi.

I ara una altra pregunta: les que teniu peques que ja vagin a P3, o P4... o que hagin de començar el curs vinent: heu pensat escola ja? a quina escola aniran els vostres peques-"grans"?
Imatge

Imatge

_____________________________________________________________________
sulkia
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 19, 2012 9:38 am

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: sulkia » dc. set. 19, 2012 8:23 pm

Gracies patufeta,

He escoltat molt bones opinions del PETIT GENI...pero no hi tinc plaça........anire un dia a fer un recorregut per veure-les totes i pendre una decissio...ja veurem.....
sulkia
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 19, 2012 9:38 am

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: sulkia » dc. set. 19, 2012 8:28 pm

Hola lauraijoan,

El meu peke te 19 messos....l´ escola on va ara tambe te moltes escales i no es que em preocupi el tema....anire al PICAROL a veure que em sembla....em pots informar del tema de preus i horaris???

Gracies maca
Avatar de l’usuari
Kia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ

EntradaAutor: Kia » dc. set. 19, 2012 9:39 pm

música :content: En Pol comença el proper curs P3 i segurament anirà a Balmes. Em fa una mica de por per que jo hi treballo i no se com ho acabarem gestionant (sempre pesa allò de ser el fill de...) però si ho poso tot en una balança, comencen a guanyar les coses positives. Principalment m'encanta el projecte educatiu i hi crec. Sempre s'ha considerat que els alumnes de Balmes van amb un bon nivell a la ESO. També m'encanta l'ambient de familiaritat que es respira. Al ser una escola d'una línia som com una família, on tots, mestres, alumnes i pares ens coneixem i vetllem per el bé de l'escola i els seus alumnes. I si, no tenim unes instal.lacions per tirar coets si ho compares amb altres escoles, per què enganyar-nos... però després d'uns quants anys formant part d'aquesta gran família, m'he adonat que les instal.lacions no deixen de ser 4 parets, que lo iportant és el que hi ha dins d'aquestes 4 parets i la feina que s'hi fa. I d'això n'estic moooooooolt orgullosa :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Ja us he tornat a fotre un altre rotllo sobre una altra escola :-D :-D :-D :-D Però us asseguro que no cobro comissió d'enlloc, eh??? Tant de bò... :-D :-D :-D Simplement m'agrada aconsellar i donar opinió del que conec :ok:

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::