Cotxets

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: MENTA33 » dl. set. 11, 2017 4:46 pm

Bones! Tenim una cadireta uppababy cruz que volem canviar per una de mes lleugera, la cruz pesa 10kg, llavors estem mirant altres opcions com la valco baby snap 4, lq gb qbit+ i la babyhome vida, algu em pot donar referencies d'aquestes cadires? La babyjoger ni me la plantejo xq vull que tingui "reposa pies"
Merci!
Imatge
silvia31
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 15, 2018 12:29 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: silvia31 » dl. gen. 15, 2018 12:42 pm

Bon día!

Vull regalar a la meva germana un cotxet. Algun que em recomaneu? de quina marca? He estat mirant a www.carritosbebe10.es , però no tinc cap idea... gràcies
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Cotxets

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. gen. 15, 2018 10:02 pm

Hola Silvia31,

Jo crec que el tema cotxet és bastant personal perquè depèn de l'ús que es vulgui fer (urbà o tot terreny), si té problemes amb mides grans ( per maleter, ascensor, etc).

Potser si comentes una mica quines són les necessitats de la teva germana algú et pot recomanar un cotxet que li encaixi.

Jo, com a característiques generals et recomanaria: teles fàcils de rentar, altura normal ( p.ex jo el bugaboo bee el trobo molt baix, sembla que deixis el nen a terra i no m'agrada la sensació d'ajupir-me tant, però aixó és personal meu, és un cotxet súper utilitzat i tothom en sembla content. A mi m'agrada també que la cadireta sigui reversible (mirant al carrer o mirant a la mare) i que tingui una cistella gran a sota.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: Náyade » dl. gen. 22, 2018 4:09 pm

Holaaaaa!

Vinc a buscar inspiració amb el tema cadireta de passeig. Fins ara fem servir el Be Cool Slide pero ja tenim ganes de mirar un tipus paraigua lleuger i que sigui còmode de carregar i descarregar al cotxe.
He mirat però no tinc gaire idea. El meu pressupost es de màxim 200€.. he trobat un cosatto super xuli per 210€ però no té barra de seguretat i no se si ho lamentaré o no.

Vull una cadireta per carrer, urbana, que no sigui una tartana que es desmonti en 3 viatges, però tampoc vull el super cotxet de la vida q em costi 300-400€...

Recomanacions??? Gràcies.
Imatge Imatge
IreneC
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 19, 2018 5:10 pm
Contacta:

Re: Cotxets

EntradaAutor: IreneC » ds. maig 19, 2018 5:19 pm

MENTA33 ha escrit:Bones! Tenim una cadireta uppababy cruz que volem canviar per una de mes lleugera, la cruz pesa 10kg, llavors estem mirant altres opcions com la valco baby snap 4, lq gb qbit+ i la babyhome vida, algu em pot donar referencies d'aquestes cadires? La babyjoger ni me la plantejo xq vull que tingui "reposa pies"
Merci!


Hola!

Has vist la nova Uppababy Minu? Es una cadireta que pesa només 6,7 kg i es plega super fácil!

L'altre día la vaig veure en aquest página web: https://noumesos.es/uppababy-espana/, per lo que veig no es pot comprar per internet en ningún lloc, s'ha d'anar a alguna botiga física.

Espero t'hagui ajudat!
Tienda de bebés en Barcelona https://noumesos.es :cnena:
Avatar de l’usuari
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: illeta25 » dv. maig 25, 2018 12:28 pm

Hola maques ,

Ús vull donar la meva opinió i encara que sigui tard donar resposta a la Nayade.

Ja ús dic per mi, el cotxet de "paraigues" val més que ús ho mireu bastant bé i si cal, rascar la butxaca es fa :content:
Crec que és el cotxet que fareu servir més i el que a de durar molt més temps. Penseu que el nen, el bebe que teniu es fera gran i tindrà 3 o 4 anys i encara esporàdicament el fareu servir... Un nen de 3 anys o 4 ja tenen un pes considerable i els cotxets ho noten no són tan àgils i costa més de maniobrar...
Si agafeu un de "cutre" potser no durarà tot el temps que el necessiteu...
Tinc una amiga que es va deixar molts diners pel cotxet gran i el va fer servir uns 6 mesos i després va comprar un de senzill de "paraigua" i no sabeu pas com ho a maleït perquè avanç que la nena li fes els 3 anys el cotxet ja tenia les rodes torçades pel pes (tampoc s'estirava el 100% i la nena per les dormides no estava gaire còmode) i molts pros que van anar sortint...
Ara amb el seu segon fill s'ha comprat un de bo i s'ha acabat gastant els 300 € que de ben segur acabaran llençant el cotxet d'avorriment i no de fer-se malbé.
Jo tinc un mclaren xt i no tinc cap queixa, porta 4 anys amb funcionament sense parar amb 2 caballots que i fant de tot i l'única pega que tinc és que s'han desgastat el manguitos... pero li hem tret molt el suc i el que queda!!jeje

:-()-)
Imatge
cusculleta
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. jul. 18, 2018 9:31 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: cusculleta » dc. jul. 18, 2018 9:50 am

Hola!
sóc nova i es tic buscant cotxet pero nostre baby que naixera al gener. Busquem algo cómode, senzill i barat! em recomaneu algun... he llegit un xic però es que no m,aclaro gens...:)
GRÀCIES,,
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: RedBerry » dt. jul. 24, 2018 10:12 am

cusculleta ha escrit:Hola!
sóc nova i es tic buscant cotxet pero nostre baby que naixera al gener. Busquem algo cómode, senzill i barat! em recomaneu algun... he llegit un xic però es que no m,aclaro gens...:)
GRÀCIES,,


Bon dia bonica!! Enhorabona pel teu embaras.

Crec que lo millor es que vagis a una botiga especialitzada en puericultura i els vegis in situ. pensa que hi ha mooolts models de moltes caracteriestiques diferents.
Tindries que mirar si et fa falta de alguna mida en concret, per tema malater o ascensor per exemple, si vols maxi cosi o cuco. Tambe varia molt del maxim que et vulguis gastar. Si vols que la cadireta sigui reversible. Del teu ritme de vida.
Per exemple el meu ha sigut el cybex balios m, amb maxi cosi cloud q, i estic mooolt contenta, el peque ha fet 1 any i em va perfecte, l'inconvenient esque puja una mica de preu i que es bastant gran, pero avui mel tornaria a comprar! :ok: :ok:
Anims amb la cerca del coxet maca!
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: aiguablava » dl. jul. 30, 2018 2:45 pm

Només puc opinar del que tinc a casa. També cada família té unes necessitats diferents depenent del pressupost, d'on visqui (terreny, mides voreres, ascensor, urbanitzacions...), les costums (més urbans, passejos per camins...) i si l'han d'utilitzar molt i fins i tot de la salut dels pares (si es té força per estar agafant peces + criatura), etc.

Amb el primer fill vam triar el Jané Rider Strata Transporter 2, un 3 peces que costava uns 900 euros (per rebaixes se sol trobar per 700, depèn on per 800 i escaig) i va ser una gran compra. Només teníem aquest cotxet i vivíem al centre de la ciutat. Fantàstic. El bo és que tant el "cuco" com la cadireta d'anar al cotxe, poden anar al cotxe i així nosaltres posàvem de manera fixa la cadireta (fins a 13 kg) i no havíem d'estar muntant i desmuntant cada vegada, i el cuco el deixàvem al porta equipatges amb la base, primer el cuco, després la cadira de passeig.

Fort, resistent, fàcil d'utilitzar, còmode per la criatura, amb una bossa que no te'n cal cap altre per sortir i molt pràctic. Jo destacaria que és pràctic. Sí que la base ocupa bastant dins del cotxe, però vaja... També pots escollir una base amb rodes més d'anar pel camp (una amiga meva que viu en un poble, el té), i en diferents combinacions.

El vam fer servir molt amb el primer fill (de viatge, fins i tot tornant de l'escola a P3), i ara l'utilitzem amb el segon. En aquest cas, tb hem comprat una cadireta tipus paraigua no gaire cara Chicco per quan anem de viatge, a centres comercials, o per coses molt esporàdiques, perquè a simple vista ja es veu que els cotxets de paraigua no són tan confortables ni els nens queden tan protegits quan són petits, però ocupen poc al maleter i tenen els seus avantatges. O sigui, nosaltres tenim un cotxet de qualitat complet i un paraigua econòmic.

Facis el que facis pensa que durant les rebaixes, tant d'hivern com d'estiu, solen estar fins a un 30% més baixos de preu i val la pena.
Feola
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 16, 2022 9:15 am

Re: Cotxets

EntradaAutor: Feola » dj. juny 16, 2022 9:25 am

Por favor, dígame, ¿quién ha utilizado el cochecito Anex, qué puede decir? La seguridad del bebé es muy importante para mí. Me aconsejaron esta empresa y ahora me lo estoy pensando.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::